LX Concept is een activatie & reclamebureau van creatieve experts, met één gezamenlijke passie voor branding en activatie, dat zijn focus legt op:
Grafisch design : het ontwerpen van productfolders, catalogi, advertenties, creatie of opfrissen van huisstijlen, DTP, verpakkingen, displays… kortom alles wat met grafische vormgeving en communicatie te maken heeft. Als referenties kunnen wij o.a. Philips, Haribo, Heinz, Dr. Oetker, Tommy Hilfiger, Bobbejaanland, Frisk, Saeco, Toyota, VRT, Melexis, Beyers Koffie, Century 21, Délio, Golazo, Nutricia,… om er een paar te noemen en verschillende farmaceutische bedrijven die we helaas niet met naam en toenaam kunnen vernoemen. Niet alleen A-merken, maar ook grote en kleinere KMO’s helpen wij bij het activeren van hun product of service gamma…. Product positionering en Activatie van je product of dienst, daar is het waar het ons om draait… en daar zijn heel goed in … dat mag gezegd worden! Een afzonderlijke business unit die gespecialiseerd is in het ontwerpen van farmaceutische verpakkingen, bijsluiters en blisters. Dit zowel voor de generische als niet-generische producten en parallelimport. Promotie-materialen, relatiegeschenken en Custom Made premiums : Van balpennen, post-it’s en lanyards voor intern gebruik of give-aways voor beurzen en events, ...tot bijvoorbeeld gepersonaliseerde geschenkensets en loyalty programma’s die volledig op maat van de klant gemaakt worden. Productie : Drukwerk, displays, POS-materialen, van klein tot groot en van A tot Z producties verzorgen wij voor u tot in de puntjes. De technische interne kennis zijn een grote meerwaarde voor u en voor ons. Wij ontwerpen niet zomaar een creatief idee, wij houden vanaf het concept ook rekening met de economische productie realiteit. Kortom, voor een 100% full service bent u bij LX Concept aan het juiste adres.
Bij ons kan je rekenen op:
Geen blabla: Rechttoe, rechtaan... dat is hoe we zijn. Wij geven onze ongezouten mening, want dat is wat je verwacht van ons. Geen dure consultancy voor er nog maar één actie ondernomen wordt, maar een open gesprek van wensen en eisen. Vervolgens een gestructureerd plan en goede afspraken mét resultaten.
Creatief én Technisch: Je kan creatieve wow-concepten bedenken, maar je moet ze achteraf ook nog kunnen uitvoeren, produceren en in de markt zetten . Verpakkings- en display ontwikkeling (van fast-moving tot de farmaceutische industrie), Point-of-Sales materialen en product presentaties zijn ons dus niet vreemd. Dit zowel op (productie)technische kennis en ontwikkeling, als grafisch creatief .
Eén aanspreekpunt: Bij ons heb je één aanspreekpunt voor de volledige projectopvolging. Of het nu gaat om een wijziging in het design, een afspraak of een vraag over productie mogelijkheden. Bij ons werk je rechtstreeks en efficiënt. Iemand die jou dossier volledig kent tot in detail.
Klanten zijn partners: In ons meer dan 15-jarig bestaan werken wij altijd samen als partners, met één gezamenlijk doel. Een klantentrouw van meer dan 95% over al die jaren zegt waarschijnlijk voldoende... en daar zijn we heel fier op. Geen verkopers of Sales Managers bij ons... maar Project Managers die er elke dag staan om te presteren.
Streven naar perfectie: LX Concept is duidelijk en transparant. Wij streven elke dag opnieuw naar 100% perfectie in elk detail. Bij ons geen "ja maar".... maar "ja én"! En dat maakt het grote verschil.
Actief creatief: We zijn creatief zonder te overdrijven... Commercieël creatief om het anders te benoemen. Wat we maken, moet in de eerste plaats werken... en dat is ons ding. Dat is ons DNA. Overtuig jezelf en neem een kijkje bij onze cases op Sortlist of op onze website www.LXconcept.com
Bel ons gewoon even op +32(0)16 43 54 19, stel je vraag waar je mee zit, en wij zeggen eerlijk of we je kunnen helpen. Zo ben je het snelst geholpen met je vraag :) ...of stuur een email naar hello@LXconcept.com voor de niet-bellers onder ons :) Heb je een dringende vraag buiten de kantooruren, bel dan Jurgen op +32(0)473 73 55 21... no problem!