De 10 beste Evenementen Bureaus in Ukkel - 2024 Reviews

Beste Evenementen Bureaus in Ukkel

Welke past het best bij uw bedrijf?

Het duurt 3 min. 100% gratis

Top Aanbevolen Evenementen Bureaus


Alle Evenementen Agencies in Ukkel

  • SPRDLUX EVENTScertified-flagverified-flag

    5
    (3 reviews)

    WE CREATE MEMORIES THROUGH EXPERIENCES

    Aanbevolen
    SPRDLUX EVENTS is een full service evenementenbureau. We bedenken en organiseren events, meetings, incentives en congressen. Feesten waar nog lang over nagepraat wordt, zijn onze core business. We doen aan creatieve storytelling, terwijl we alle zintuigen prikkelen en uw gast onderdompelen in uw verhaal WE CREATE MEMORIES THROUGH EXPERIENCES De SPRDLUX focus ligt op service, kwaliteit en een ervaring creëren voor uw gasten. U kiest voor de totale ontzorging van uw event of u zet onze diensten in waar nodig.  In nauw overleg bepalen we uw doelstellingen en in functie van uw budget zorgen we voor een gedetailleerd concept en plan. U kiest er voor om nauw betrokken te zijn bij de organisatie of juist niet. SPRDLUX EVENTS begeleidt en adviseert u bij elke stap. Bekijk ons werk en fijne reacties van klanten op onze website. Contacteer ons voor een vrijblijvend gesprek om te zien waar we u mee kunnen helpen. Ga voor niet minder dan superdeluxe! SPRDLUX EVENTS is a full service event agency. We organise events, meetings, incentives and conferences. Parties that will be talked about for a long time are our core business. We engage in creative storytelling, while stimulating all the senses and immersing your guest in your story WE CREATE MEMORIES THROUGH EXPERIENCES The SPRDLUX focus is on service, quality and creating an experience for your guests. You opt for the total care of your event or you use our services where necessary. We determine your objectives in close consultation and, depending on your budget, we provide a detailed concept and plan. You choose to be closely involved with the organization or not. SPRDLUX EVENTS guides and advises you every step of the way. Check out our work and great feedback from customers on our website. Contact us for a no-obligation consultation to see how we can help you. Go for no less than super deluxe!    
    13 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Turnhout, België
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Projecten in Vastgoed (+8)
    Spreekt Engels, Duits
    1-10 teamleden
  • JDI - Grow Impactcertified-flagverified-flag

    5
    (15 reviews)

    Meer impact met je bedrijf dankzij een sterke strategie, gemotiveerde medewerkers en trouwe klanten

    Je groeiambities waarmaken, dat is waar wij je mee helpen. Vanuit strategisch, tactisch en/of operationeel oogpunt krijg je precies de ondersteuning die jij nodig hebt om te groeien. En dat met zo min mogelijk groeipijn. Want aan groei moet je werken. En laat JDI nu juist die aanvullende hersens, die bijkomende ervaring en die extra handjes leveren die je daarvoor nodig hebt. Of je nu groot bent of nog klein, je ambitie om te groeien en je bereidheid om in alle openheid samen te werken zullen bepalen of we de juiste match zijn. JDI gooit namelijk al zijn expertise en gedrevenheid in de strijd om ook jouw ambitie waar te maken. Vanuit ons groei-DNA, maar ook omdat wij gepassioneerd samen mooie groeiverhalen willen schrijven. Wij bieden ondersteuning bij groei met de volgende hefbomen: Strategie: https://www.jdi.be/home/groeien-door-strategie/ Medewerkers: https://www.jdi.be/home/groeien-door-medewerkers/ Klanten: https://www.jdi.be/home/groeien-door-klanten/ Aarzel niet om ons hierover meer informatie te vragen! Dit kan door een mailtje te sturen naar Quinten@jdi.be of ons te bellen op +3216 88 37 55.
    4 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Huldenberg, België
    Vanaf € 3.000 voor Evenementen
    Projecten in Energie en Olie (+4)
    Spreekt Engels, Nederlands, België
    11-50 teamleden
  • haca.studiocertified-flagverified-flag

    5
    (1 reviews)

    Tell your story, think events.

    Elevate your events and make them unforgettable with confidence! We provide end-to-end solutions for all your event needs. From the initial concept to the final moment, we ensure your communication and event objectives are achieved. Trust us to make your event a resounding success! Our experienced team of consultants offers a wealth of knowledge in events and communication to help organisations achieve their goals. From strategy to execution, we've got you covered. Whether you're looking to create a new plan or improve your events, we're committed to your success. Our company is a fully remote team of professionals from around the world, working together to provide innovative solutions for our clients. With no physical office, we embrace the flexibility and freedom that comes with remote work. ‍ Through remote work, we are able to offer our clients top-notch services at a competitive price, while simultaneously promoting a positive company culture that prioritises collaboration, communication, and respect.
    10 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Brussel, België
    Vanaf € 20.000 voor Evenementen
    Projecten in Overheid (+1)
    Spreekt Engels, Frans
    1-10 teamleden
  • On Dutycertified-flagverified-flag

    (0 reviews)
    On Duty is an event agency specialized in small to big corporate events. We are a medium size agency (approximately 10 people), but we are associated with other agencies : Touch Agency : an advertising agency Coyote Print : a print agency Echo Echo : a content agency This association allows us to offer the customer a 360° service, while having only one contact person. We call it the one stop shopping. We offer our clients a team with various profiles to give them that extra touch of creativity so we can turn their imagination into reality.
    Op zoek naar projecten in Evenementen
    Gevestigd in Ukkel, België
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Projecten in meerdere sectoren
    Spreekt Engels, Frans
    1-10 teamleden
  • DiscoVRcertified-flagverified-flag

    5
    (2 reviews)

    Virtual is the new reality

    We create Extended Reality to drive your sales & marketing goals. By using the latest 360° photography, 3D & VR technology.
    2 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Anderlecht, België
    Vanaf € 10.000 voor Evenementen
    Projecten in Auto (+4)
    Spreekt Engels, Frans
    1-10 teamleden
  • Ductape - Event Agencycertified-flagverified-flag

    4
    (2 reviews)

    Full-service evenementenbureau te Antwerpen voor uw evenementen van A tot Z!

    Ductape - Event Agency is, met 10 jaar ervaring, de perfecte partner voor het volledig uitwerken van uw corporate event, personeelsfeest, klantenfeest, incentive, teambuilding, product launch, etc. van A tot Z, zowel in binnen- als buitenland. Ductape is een full service evenementenbureau. Dat wil zeggen dat wij het volledige event van A tot Z voor u opvolgen. Ook wanneer u bepaalde onderdelen zelf wenst op te volgen (locatie, catering, …) nemen wij al het overige voor onze rekening.  Alles begint bij een gesprek over het soort evenement, wat uw wensen zijn en het budget dat u vooropstelt. We luisteren zorgvuldig naar u en streven ernaar om in functie van uw budget de beste oplossingen aan te reiken om er telkens weer een geslaagd event van te maken. Samen met u zetten we de puntjes op de i. Op de dag van uw evenement coördineren wij alles van opbouw t/m afbouw. We verzorgen uw evenement tot in de puntjes en bieden een feilloze, kwalitatieve en flexibele organisatie. U hoeft zich geen zorgen te maken, u hebt meer tijd over voor uw gasten en kunt zelf ook echt genieten van het event. ------ With 10 years of experience Ductape is the perfect partner for the complete organisation of your corporate event, staff party, client event, incentive, teambuilding, product launch, etc. from A to Z, in Belgium and abroad. Ductape is a full-service event agency. This means that we provide a follow up of the entire event from conceptualisation, set up, event until dismantling. If you wish to follow up on certain parts yourself (venue, catering, etc.), we will take care of everything else. It all starts with a good talk about the type of event you wish to organise, what your needs are and the budget you have in mind. We listen carefully and strive to provide the best solutions according to your budget to make it a successful event over and over again. Together with you, we will dot the i’s. On the day of your event, we coordinate everything from set up until dismantling. We take care of your event down to the last detail and offer a flawless, high quality and flexible organisation. You don’t have to worry about different suppliers and details, you have more time left for your guests and you can really enjoy the event yourself. 
    19 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Antwerpen, België
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Projecten in Industriële Goederen en Diensten (+12)
    Spreekt Nederlands, Engels
    1-10 teamleden
  • Elite Eventsverified-flag

    5
    (2 reviews)

    Elite Events crafts events that help you reach the people that matter most.

    Our international team has all angles covered from event concept till event assisting. By working with us, you will work with a human sized company that is involved in making your event a success. With over 10 years of experience in events, our company specialises in European institutions events as well as associations and political forums. We organise in person meetings, hybrid conferences as well as digital events. The size of our events can range from small meetings up to large conferences of over 500 participants. We assist our clients with the development of the event concept, participants and suppliers management, security and protocol planning, technical assistance as well as all your communication and printing needs. European policy is our first love. By combining it with our extensive experience in events we made it our mission to create seamless events that matter and have an impact on our society.
    3 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Sint-Pieters-Woluwe, België (+1)
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Projecten in Kunst & Ambacht (+2)
    Spreekt Engels, Frans
    11-50 teamleden
  • Powwowverified-flag

    4.9
    (20 reviews)

    We’re partners that supports you at every stage of storytelling, from concept to reality.

    Our production agency is full of talented people . We handle every step of the creative process for any type of audiovisual project. We are based in Brussels . But our team works everywhere, in Belgium and abroad. We produce advertising films, documentaries, livestreams, reports, corporate video formats, TV programs… 🎥 Our services Pre-production : evaluation of your needs, location scouting, technical advice, communication advice, writing concepts/scripts, preparation of shootings, assistance and coaching, casting... Production : video, photo, sound shooting services, technical assistance, coaching, live recordings... Post-production : image & sound editing, colorgrading, sound mixing, translation, subtitling… 🎥  Our skills Creativity comes from sharing. Our multidisciplinary team is composed of many talents. Bringing together varied personalities, backgrounds and skills is part of our DNA. We constantly innovate. All of our collaborators are driven by the desire to perform a rigorous and qualitative work. We leave nothing to chance. Our deep motivation leads us to challenge ourselves and discover new horizons. Our team is flexible, agile and responsive. Our experience allows us to manage the unexpected and to adapt to complex situations. 🎥 Attitude towards the client Every customer counts. We want to build strong and lasting relationships based on mutual trust and transparency. We offer tailor-made and efficient audiovisual solutions.
    6 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Schaarbeek, België (+1)
    Vanaf € 3.000 voor Evenementen
    Projecten in Politieke organisatie (+17)
    Spreekt Frans, Engels
    1-10 teamleden
  • Charly PRcertified-flagverified-flag

    5
    (2 reviews)

    Thé Benelux agency for Consumer PR and Corporate Communications

    Top bekroond
    Charly PR is the Benelux agency for integrated corporate & consumer communications. Reaching your target group has never been easier. But actually touching people, is harder than ever. Charly PR (formerly known as LVTPR) helps you to create real impact with integrated corporate and consumer communications. For your organisation and for your brand(s). From strategy to execution. The agency specializes in crisis communications, internal communications, thought leadership, product PR, influencer relations and digital & content marketing. From its offices in Strombeek-Bever (Brussels) and Bunnik (Utrecht), Charly PR advises and supports clients such as Action, Belnet, Dubai Tourism, Hasbro, Huttopia, IDEWE, One Plus, Sonos and The North Face on a daily basis. The agency was founded in 1994 by Charly Lammers van Toorenburg and goes by the name of "Charly PR" since March 2023.
    1 project in Evenementen
    Gevestigd in Grimbergen, België (+2)
    Begroting op aanvraag
    Projecten in Media (+7)
    Spreekt Frans, Engels
    11-50 teamleden
  • Sunset Eventsverified-flag

    5
    (1 reviews)
    A sunset is always a unique experience. By its place and setting … nothing is left to chance. By its atmosphere … crafted to the finest detail. By the audience you choose to share it with … or not. And then magic happens, the moment becomes unforgettable. Like all the events we orchestrate for our clients. ​ ​CORPORATE EVENTS Internal meetings, yearly conventions & celebrations B2B EVENTS Awards Ceremonies, Conferences​ B2C EVENTS Product launches, PopUps, Live brand experiences ​PRIVATE EVENTS Celebrations of Life                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        
    5 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Brussel, België
    Vanaf € 20.000 voor Evenementen
    Projecten in Banken & financiële instellingen (+4)
    Spreekt Engels, Frans
    1-10 teamleden
  • CheeeseBOXverified-flag

    (0 reviews)
    CheeeseBOX provides photographic & videographic digital experiences and brings a new dimension to your events with solutions such as: Photobooth Slow-motion animation Video booth GIF booth Green key experience Light painting experience Pic&Stick solution Airstudio Aftermovies Traditional studio and event photography and many more… Whether it's for marketing activations, corporate annual parties or a wedding with private customers. We have the right tools! Our solutions help brands to connect with their audience on events. We create branded contents that are easily shareable which helps brands to spread quality contents on Social media. Users will also be able to share their moments by e-mail, giving our clients a great opportunity to send a clear and customized message as well as push for further interactions. You lack precise information on your client base? Thanks to our integrated survey tools, learn more about your clients easily. Our products collect data and allow you precise insights and accurate metrics to measure the results of your animation, brand activation or marketing campaign. After 3 successful years in Belgium working for the biggest brands our next challenge will be to go abroad! If you are interested in contributing to our internationalization don’t hesitate to get in touch! For more information, please contact us by email: hello@cheeesebox.com. Or visit our facebook page: www.facebook.com/cheeesebox THE PERFECT TOOLS TO ENGAGE WITH YOUR AUDIENCE DURING EVENTS
    7 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Vorst, België (+1)
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Projecten in Anderen (+4)
    Spreekt Engels, Frans
    11-50 teamleden
  • The Oval Office Amsterdamcertified-flagverified-flag

    (0 reviews)

    WE CONNECT FOR REAL

    The Oval Office is a creative communication agency that puts real-life experience in the heart of campaigns. With a team of more than 130 experts we work from our offices in Amsterdam, Antwerp, Brussels, Dusseldorf & Paris. We blend live, digital, content, social, technology, loyalty and media into remarkable internal and external campaigns. We communicate for Google, BMW, Proximus, Bol.com, ABVV, Nintendo, Adobe, SD Worx, Thuisbezorgd.nl, Randstad, AB Inbev, adidas and many others. The Oval Office is a member of IDEA, ACC Belgium and founder-shareholder of 27Names, Europe´s live communication agency.
    16 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Antwerpen, België (+3)
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Projecten in Software & Computer Services (+9)
    Spreekt Engels, Duits
    51-200 teamleden
  • Flan Caramelcertified-flagverified-flag

    5
    (3 reviews)

    We explain things in motion

    Je verkoop boosten, helder uitleggen wat je product doet of misschien wel in een notendop je bedrijf voorstellen? Bij Flan Caramel hebben we het ideale recept voor jouw business. Originele video animaties die scoren bij je doelgroep en aanzetten tot actie. Van concept tot verspreiding: wij zorgen voor een kickass resultaat! --- Augmentez vos ventes, expliquez clairement ce que fait votre produit ou présentez votre entreprise en quelques mots? Chez Flan Caramel, nous avons la recette idéale pour votre entreprise. Des animations vidéo originales qui marquent avec votre groupe cible et encouragent l'action. Du concept à la distribution: nous garantissons un résultat d'exception! --- Flan Caramel offers animation video and online video marketing for your corporate film. This can be standard as well as customized with an eye for your company message. Video animation is the kind of video that can convey every message in a suitable way. The use of animation within your communication ensures that you can easily and clearly convey your message to the customer. With animation it is also possible to appear fresh and dynamic, so you can communicate with more impact. We ensure that you get the most out of your animation video to achieve the desired result. --- Hoe gaan we te werk? Vanuit de Flan Caramel starten we steeds met een persoonlijk gesprek bij de klant. Daarin bespreken we hoe onze diensten op maat worden aangeboden en vanuit welke stijl en scenario we starten. Daarbij is een duidelijke bepaling van de boodschap en doelgroep heel belangrijk. Hierna gaat het animatieteam aan de slag om het storyboard te ontwerpen. Wanneer dat volledig is uitgewerkt, wordt het filmpje samen met de klant overlopen. Vervolgens starten we met grafisch design, waarbij vormen en figuren worden uitgewerkt. Éénmaal dit de goeie richting uit gaat, brengen we de animatie tot leven via de motion design. Afwerken doen we met de nodige geluidseffecten (Audio Design) en waar nodig correcties toe te voegen. Hierna is het van essentieel belang dat je video zo veel mogelijk wordt bekeken. Daarom biedt Flan Caramel ook advies aan op vlak van video marketing, hoe je filmpje zo veel mogelijk mensen kan bereiken. --- Comment procédons-nous? Depuis le Flan Caramel, nous commençons toujours par une conversation personnelle avec le client. Nous discutons de la façon dont nos services sont offerts pour mesurer et de quel style et scénario nous commençons. De plus, une détermination claire du message et du groupe cible est très importante. Après cela, l'équipe d'animation se met au travail pour concevoir le storyboard. Quand cela aura été complètement terminé, le film se terminera avec le client. Ensuite, nous commençons avec le design graphique, où les formes et les figures sont élaborées. Une fois que cela va dans la bonne direction, nous donnons vie à l'animation via la motion design. Nous finissons avec les effets sonores nécessaires (Conception Audio) et ajoutons des corrections si nécessaire. Après cela, il est essentiel que votre vidéo soit regardée autant que possible. C'est pourquoi Flan Caramel offre également des conseils dans le domaine du marketing vidéo, comment vous pouvez atteindre le plus de gens possible.  --- How we work? From the Flan Caramel we always start with a personal conversation with the customer. We discuss how our services are offered to measure and from which style and scenario we start. In addition, a clear determination of the message and target group is very important. After this, the animation team goes to work to design the storyboard. When that has been fully worked out, the film will run over with the customer. Then we start with graphic design, where shapes and figures are worked out. Once this goes in the right direction, we bring the animation to life via the motion design. We finish with the necessary sound effects (Audio Design) and add corrections where necessary. After this, it is essential that your video is watched as much as possible. That is why Flan Caramel also offers advice in the field of video marketing, how you can reach as many people as possible. 
    1 project in Evenementen
    Gevestigd in Sint-Jans-Molenbeek, België (+1)
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Projecten in Overheid (+15)
    Spreekt Nederlands, Engels
    1-10 teamleden
  • Blue Haycertified-flagverified-flag

    4.8
    (2 reviews)

    Crafting wonder with tech

    Aanbevolen
    Blue Hay is co-founded by Elise D'haeseleer & Vincent Vanderbeck, both of whom have worked on different large-scale events. Vincent has a passion for technology and Elise is skilled in event management. They combine their expertise to create events like the Club of the Future at Flanders Technology and Innovation in Kortrijk in April 2024, UNWRAP Festival in October 2023 and so much more. Their core: crafting experiences with tech.
    5 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Gent, België (+1)
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Projecten in Internet (+2)
    Spreekt Engels, Frans
    1-10 teamleden
  • Noir Jaune Rouge Events se positionne comme un acteur incontournable du secteur événementiel Bruxellois en organisant notamment les soirées Holographic Dimension au Palais 12. En outre du développement de ses propres productions de grandes ampleurs ( The Sound of Belgium, Holographic Dimension...), l'équipe met son know how et son background à disposition des acteurs économiques tant dans le secteur B to B que B to C, actuellement, nous parlons de H to H soit Human to human et ce néologisme nous correspond clairement mieux ! NJR events vous propose donc son expertise dans les domaines suivants : - Project Management / Expert en lieux événementiels adaptés et cohérents avec les desiderata du client ainsi qu'en accord avec le concept / Management technique ( AV ) / Gestion de planning / Gestion des acteurs de l'événement / Événement clé sur porte / Management événementiel from A to Z. La société est entre autres la structure encadrant la marque Belgian Beats et les soirées se référant à celle-ci au travers de la Belgique. Noir Jaune Rouge Events est LA société événementielle avec le savoir-faire 100% belge !  
    4 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Elsene, België
    Vanaf € 10.000 voor Evenementen
    Projecten in Non-profit (+3)
    Spreekt Frans, Engels
    1-10 teamleden
  • Festorverified-flag

    5
    (5 reviews)

    Loose tie events

    We are an event management & production studio. We produce events, but above all we create events with meaning.   We design, plan and manage events differently. We inspire and connect people through the power of unique events, creating experiences that combine creativity and strategy.
    8 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Kortrijk, België
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Projecten in Entertainment & Events (+7)
    Spreekt Engels, Frans
    1-10 teamleden
  • Learnence.comverified-flag

    4.7
    (1 reviews)

    Smart Video Alchemists to make your Events, Elearning, Webinar, Podcast, Corporate video... smarter!

    Active depuis 2010 en captation d'événements et diffusion Live, Learnence réalise des émissions Tv pour les entreprises: duplex; événement hybrides, présentiels ou full virtuels: pour des applications de webinars, podcast ou de retransmission en direct de vos événements corporate, sportifs, médicaux, culturels. Engagez votre audience et fidélisez-là à travers nos outils et plateformes Eventshub.eu pour créer une véritable communauté autour de votre événement, formation ou webinaire ! EventsHub.eu provides convenient and intuitive solutions for hosting online events, while paying particular attention to the audience engagement dimension: - Interactions between speakers and audience via chat, Q&A, voting, etc. - Networking tools - One to one networking - Alternating plenary sessions and participatory workshops - Audience retention over time The EventsHub.eu platform has perfectly followed and anticipated the evolution of event practices during the different phases of the health crisis, justifying its use in both "Full Virtual" and "Hybrid" configurations or as a support for 100% face-to-face events. EventsHub is now a tool recognised and appreciated by many international institutions and organisations.
    4 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Brussel, België (+1)
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Projecten in Zorginstellingen (+4)
    Spreekt Engels, Frans
    11-50 teamleden
  • StagHill - digital creativesverified-flag

    5
    (1 reviews)

    Crafting Unforgettable Experiences

    At StagHill, we are masters at unlocking the true potential of your projects by delivering exceptional, tailored solutions with a boutique touch. Through our holistic approach, we fuse diverse expertise and professional experiences to extract the utmost value from every endeavor. Our unwavering focus on adding value and fostering conversion guarantees that we not only aim for your success, but also leave your audience utterly spellbound with unforgettable customer experiences.
    1 project in Evenementen
    Gevestigd in Vorst, België (+1)
    Begroting op aanvraag
    Projecten in Vastgoed (+8)
    Spreekt Engels, Duits
    11-50 teamleden
  • Team Firstverified-flag

    (0 reviews)

    Créateur d'expériences humaines en entreprise

    Team First est votre agence de gamification spécialisée en team building de sens et événements d’entreprise. Nous visons à accroître l’engagement et la participation de vos collaborateurs tout en renforçant la relation avec vos clients. En transformant le jeu en un outil stratégique, nous contribuons à atteindre vos objectifs. Nos services, incluant la gamification, le team building, l’organisation d’événements, et plus encore, sont conçus pour enrichir l’expérience de vos collaborateurs et clients, assurant leur fidélité et leur engagement. #TeamWork #TeamPlay #TeamFirst
    Op zoek naar projecten in Evenementen
    Gevestigd in Oudergem, België
    Vanaf € 3.000 voor Evenementen
    Projecten in meerdere sectoren
    Spreekt Engels, Frans
    1-10 teamleden
  • LANDMARK - Event Agencycertified-flagverified-flag

    5
    (1 reviews)

    Landmark rules!

    Planning to organize a memorable event and looking for a reliable event partner ? Landmark will guide the way. We are dedicated & experienced 2-team professionals, with a creative and strategic approach. The meaning [ A landmark is a recognizable natural or man-made feature used for navigation ]​  Literally refers to a geographic feature used by explorers and others to find their way back or through an area.  These features can be stars,natural or industrial eye-catchers,icons, sculptures, art, quotes, … Our mission We at LANDMARK, want to be your guide, your navigation tool, to help you find your direction. TOGETHER we will put your idea, message and event on the map. ​We will help you to make your event a genuine Landmark. Our Craftmanship - Event creation & concept development - Content strategy - Event production (pre & post) - Tailor made full service event production (Home and Abroad)
    6 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Antwerpen, België
    Vanaf € 3.000 voor Evenementen
    Projecten in Uitgeverij (+3)
    Spreekt Engels, Frans
    1-10 teamleden
12

Moeite met kiezen? Laat ons helpen.

Plaats gratis een project en ontmoet snel gekwalificeerde aanbieders. Gebruik onze gegevens en on-demand experts om gratis de juiste te kiezen. Huur ze in en til uw bedrijf naar een hoger niveau.


Werken met de beste evenementenbureaus in Ukkel

Redenen om met een evenementenbureau samen te werken

Het gebruik van een event manager zorgt ervoor dat u zich nergens druk om hoeft te maken, alles is van A tot Z geregeld. Het kantoor zal voor u beurzen, festivals en congressen bij eventuele klanten aanbieden en in contact blijven met de opdrachtgevers, uitgenodigden, klanten enzovoort. Een evenementenbureau helpt u bij het runnen en creëren van al uw events, ongeacht de sector waarin uw firma actief is.

Ook levert het eventbureau voor u het overzicht van het budget, en overzien en begeleiden zij het team verantwoordelijk voor de executie van het evenement. Het organiseren van een evenement kost erg veel tijd en bekwaamheid, dus een event manager inschakelen is de beste oplossing voor dit soort momenten, omdat zij de sector perfect kennen en u veel moeilijkheden zullen besparen.

Een event manager beheert alle fases van een evenement en alles wat benodigd is om het perfect uit te voeren. Het bureau waarmee je samenwerkt zal je assisteren om het beste uit het event te halen, zodat iedereen optimaal kan genieten van het evenement.

Het eventbureau doet onderzoek naar variaties en aantrekkelijke gelegenheden in de markt, verder zorgen ze ook voor sprekers, zangers of andere speciale gasten gebonden aan uw evenement. Begin nu een collaboratie met een event management bureau en profiteer van alle voordelen die het biedt, van de maak van het event tot de communicatie en het ontwerp ervan.Samenwerken met het ideale evenementenbureau is van vitaal belang om het te maken op de manier die het beste bij uw organisatie matcht. Bij Sortlist vindt u de ideale event managers om uw evenement moeiteloos en zo succesvol mogelijk te maken.

Vind de beste event managers in de omgeving van Ukkel met Sortlist

Omstreeks Ukkel zijn een groot aantal evenementen van allerlei categorieën die elk jaar worden gehouden. Ukkel heeft erg veel bureau’s die professionals zijn in events die uw bedrijf zullen helpen om een evenement van A tot Z te regelen.

Bij Sortlist werken we samen met de beste evenementenbureaus omstreeks Ukkel en we helpen u bij het lokalizeren van het bureau die het beste bij uw bedrijf past. Een evenementenbureau zorgt voor alles wat komt kijken bij een event, van het zorgen voor kwaliteit eten en transport tot parkeergelegenheid en slaapplaatsen.

Waar twijfelt u nog over? Bespaar alle moeilijkheden, Sortlist geeft u de keuze om moeiteloos een volledig evenement te regelen met een event manager. Ontdek met Sortlist de ideale event management bureau’s omstreeks Ukkel en begin je evenementen uit te stippelen met de beste professionals.

Functies van een evenementenbureau

Evenementenbureau’s zullen de locatie van het evenement, de compositie, het type aanwezigen en hun smaak bestuderen. Event management bureau’s zijn in staat zich te adapteren aan elke sector en stijl.Dit geeft het kantoor een inzicht over hoe het event op te zetten of hoe u uw stand voor een evenement van een derde partij kunt ontwerpen.

de event manager waarmee u collaboreert is verantwoordelijk voor de communicatie en implementatie van het event dat u wilt organiseren. Dit alles brengt veel werk met zich mee dat de agentschappen van top tot teen weten uit te voeren.

Een event management bureau is aansprakelijk voor alles wat te maken heeft met het produceren en de realisatie van uw evenementen. Evenementenbureau’s kunnen zowel het evenement zelf organiseren als de ideeën van uw organisatie ontwerpen en realiseren in een evenement van een derde partij.


Enkele projecten die je kunnen inspireren.

Een mooie selectie van de laatste projecten van onze bureaus.

CheeeseBOX - Coca-Cola - Activation #Cokesummer

CheeeseBOX - Coca-Cola - Activation #Cokesummer

Entrada Group: 3-day onsite prospect tour

Entrada Group: 3-day onsite prospect tour

Eastman: Rebranding campaign for niche product

Eastman: Rebranding campaign for niche product