De 10 beste Evenementen Bureaus in België - 2025 Reviews

Beste Evenementen Bureaus in België

Welke past het best bij uw bedrijf?

Het duurt 3 min. 100% gratis
375 bureaus
Locatie zoeken
Beoordelingen
Budget

Top Aanbevolen Evenementen Bureaus

Alle Evenementen Agencies in België

  • 4.9
    (11 reviews)

    Working Behind Brands

    Top bekroond
    We are 'Keep It Quiet', a below-the-line agency based in Antwerp. From the backstage of a brand we ensure a perfect execution in the front stage, that is also the meaning of our baseline "working behind brands". As a full-service agency, we develop & create the right brand experience for the right target groups. Whether it's a question of brand activation , events , communication or logistic support : our expertise covers all the disciplines involved to build the right brand experience. By developing and creating beautiful, unforgettable brand experiences, our multilingual team will pleasantly surprise your target group, helping them to better understand your brand. The result is a stronger and clearer brand identity.  -------------------------------------------------------------------------------- Wij zijn' Keep It Quiet', een below-the-line agentschap in Antwerpen. Vanaf de 'backstage' van een merk zorgen we voor een perfecte uitvoering in de 'frontstage', dat is ook de betekenis van onze baseline 'working behind brands'. Als 'full-service' bureau ontwikkelen en creëren wij de juiste merkervaring voor de juiste doelgroepen . Of het nu gaat om merkactivatie, evenementen, communicatie of logistieke ondersteuning : onze expertise omvat alle disciplines om de juiste merkervaring op te bouwen. Door het ontwikkelen en creëren van mooie, onvergetelijke merkervaringen zal ons meertalig team uw doelgroep aangenaam verrassen en hen helpen uw merk beter te begrijpen. Het resultaat is een sterkere en duidelijkere merkidentiteit. -------------------------------------------------------------------------------- Nous sommes 'Keep It Quiet', une agence 'below-the-line' basée à Anvers. Depuis le 'backstage' d'une marque, nous assurons une exécution parfaite en première ligne, c'est aussi le sens de notre baseline "working behind brands". En tant qu'agence full-service, nous développons et créons l'expérience de marque adaptée aux groupes cibles. Qu'il s'agisse d'activations de marques, d'événements, de communication ou de support logistique : notre expertise couvre toutes les disciplines impliquées pour construire la bonne expérience de la marque. En développant et en créant des expériences de marques inoubliables, notre équipe surprendra agréablement votre groupe cible, en l'aidant à mieux comprendre votre marque. Il en résulte une identité de marque plus forte et plus claire.    
    71 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Mortsel, België
    Vanaf € 5.000 voor Evenementen
    Ervaring in Voedsel (+20)
    Spreekt Frans, Engels(+2)
    1-10 teamleden
  • 5
    (3 reviews)

    Event agency for corporate events - we operate worldwide

    Aanbevolen
    SPRDLUX EVENTS is een full service evenementenbureau. We bedenken en organiseren events, meetings, incentives en congressen. Feesten waar nog lang over nagepraat wordt, zijn onze core business. We doen aan creatieve storytelling, terwijl we alle zintuigen prikkelen en uw gast onderdompelen in uw verhaal WE CREATE MEMORIES THROUGH EXPERIENCES De SPRDLUX focus ligt op service, kwaliteit en een ervaring creëren voor uw gasten. U kiest voor de totale ontzorging van uw event of u zet onze diensten in waar nodig.  In nauw overleg bepalen we uw doelstellingen en in functie van uw budget zorgen we voor een gedetailleerd concept en plan. U kiest er voor om nauw betrokken te zijn bij de organisatie of juist niet. SPRDLUX EVENTS begeleidt en adviseert u bij elke stap. Bekijk ons werk en fijne reacties van klanten op onze website. Contacteer ons voor een vrijblijvend gesprek om te zien waar we u mee kunnen helpen. Ga voor niet minder dan superdeluxe! SPRDLUX EVENTS is a full service event agency. We organise events, meetings, incentives and conferences. Parties that will be talked about for a long time are our core business. We engage in creative storytelling, while stimulating all the senses and immersing your guest in your story WE CREATE MEMORIES THROUGH EXPERIENCES The SPRDLUX focus is on service, quality and creating an experience for your guests. You opt for the total care of your event or you use our services where necessary. We determine your objectives in close consultation and, depending on your budget, we provide a detailed concept and plan. You choose to be closely involved with the organization or not. SPRDLUX EVENTS guides and advises you every step of the way. Check out our work and great feedback from customers on our website. Contact us for a no-obligation consultation to see how we can help you. Go for no less than super deluxe!    
    13 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Turnhout, België
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Vastgoed (+8)
    Spreekt Engels, Duits(+3)
    1-10 teamleden
  • 5
    (1 reviews)

    Landmark rules!

    Planning to organize a memorable event and looking for a reliable event partner ? Landmark will guide the way. We are dedicated & experienced 2-team professionals, with a creative and strategic approach. The meaning [ A landmark is a recognizable natural or man-made feature used for navigation ]​  Literally refers to a geographic feature used by explorers and others to find their way back or through an area.  These features can be stars,natural or industrial eye-catchers,icons, sculptures, art, quotes, … Our mission We at LANDMARK, want to be your guide, your navigation tool, to help you find your direction. TOGETHER we will put your idea, message and event on the map. ​We will help you to make your event a genuine Landmark. Our Craftmanship - Event creation & concept development - Content strategy - Event production (pre & post) - Tailor made full service event production (Home and Abroad)
    6 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Antwerpen, België
    Vanaf € 3.000 voor Evenementen
    Ervaring in Uitgeverij (+3)
    Spreekt Engels, Frans(+1)
    1-10 teamleden
  • (0 reviews)

    Licht en geluid verhuur

    Het verhuren van audiovisueel materiaal en het ondersteunen van events
    Op zoek naar projecten in Evenementen
    Gevestigd in Zele, België
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Anderen
    Spreekt Nederlands, België
    1-10 teamleden
  • 4.9
    (13 reviews)

    OFCORES - Shaping the Future of Events DiscoVR - Virtual is the new Reality

    OFCORES is your international specialist in virtual, hybrid and in-person events for corporate and institutional clients. Our team of digital natives provide one-stop-shop event management services, including comprehensive communication packages, genuine brand experiences, hybrid event studios, and effective technology and virtual solutions for your next event. Our solutions:  " No stress, high impact & maximum return on your events, our core business gives you the opportunity to focus on your core business." DiscoVR is our sister company with a focus on VR as Virtual is the new Reality. They create Extended Reality to drive your sales & marketing goals and support your virtual event, by using the latest 360° photography, 3D & VR technology.  
    37 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Dilbeek, België
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Anderen (+12)
    Spreekt Engels, Frans(+2)
    11-50 teamleden
  • 5
    (2 reviews)

    Ne dites pas que vous êtes le meilleur, montrez-le !

    Aanbevolen
    Nous sommes une agence créative qui vous aide à gagner le cœur et l'esprit de vos clients. Nous écrivons, nous filmons, nous racontons des histoires, nous faisons de l’animation 3D et nous caressons Google dans le sens du poil. Mais ça, ce n’est que la surface. Avoir de l’excellent contenu n’est qu’une partie du process. Pour qu’il soit bon et efficace, il doit être inspiré par une fonction marketing et un objectif commercial. Il doit faire partie d’un plan. Et son effet doit être mesurable.
    Op zoek naar projecten in Evenementen
    Gevestigd in Wezet, België
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Industriële Goederen en Diensten (+10)
    Spreekt Engels, Frans(+1)
    1-10 teamleden
  • 4
    (2 reviews)

    Full-service evenementenbureau te Antwerpen voor uw evenementen van A tot Z!

    Ductape - Event Agency is, met 10 jaar ervaring, de perfecte partner voor het volledig uitwerken van uw corporate event, personeelsfeest, klantenfeest, incentive, teambuilding, product launch, etc. van A tot Z, zowel in binnen- als buitenland. Ductape is een full service evenementenbureau. Dat wil zeggen dat wij het volledige event van A tot Z voor u opvolgen. Ook wanneer u bepaalde onderdelen zelf wenst op te volgen (locatie, catering, …) nemen wij al het overige voor onze rekening.  Alles begint bij een gesprek over het soort evenement, wat uw wensen zijn en het budget dat u vooropstelt. We luisteren zorgvuldig naar u en streven ernaar om in functie van uw budget de beste oplossingen aan te reiken om er telkens weer een geslaagd event van te maken. Samen met u zetten we de puntjes op de i. Op de dag van uw evenement coördineren wij alles van opbouw t/m afbouw. We verzorgen uw evenement tot in de puntjes en bieden een feilloze, kwalitatieve en flexibele organisatie. U hoeft zich geen zorgen te maken, u hebt meer tijd over voor uw gasten en kunt zelf ook echt genieten van het event. ------ With 10 years of experience Ductape is the perfect partner for the complete organisation of your corporate event, staff party, client event, incentive, teambuilding, product launch, etc. from A to Z, in Belgium and abroad. Ductape is a full-service event agency. This means that we provide a follow up of the entire event from conceptualisation, set up, event until dismantling. If you wish to follow up on certain parts yourself (venue, catering, etc.), we will take care of everything else. It all starts with a good talk about the type of event you wish to organise, what your needs are and the budget you have in mind. We listen carefully and strive to provide the best solutions according to your budget to make it a successful event over and over again. Together with you, we will dot the i’s. On the day of your event, we coordinate everything from set up until dismantling. We take care of your event down to the last detail and offer a flawless, high quality and flexible organisation. You don’t have to worry about different suppliers and details, you have more time left for your guests and you can really enjoy the event yourself. 
    19 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Antwerpen, België
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Industriële Goederen en Diensten (+12)
    Spreekt Nederlands, Engels(+1)
    1-10 teamleden
  • 5
    (13 reviews)

    Meer impact met je bedrijf dankzij een sterke strategie, gemotiveerde medewerkers en trouwe klanten

    Je groeiambities waarmaken, dat is waar wij je mee helpen. Vanuit strategisch, tactisch en/of operationeel oogpunt krijg je precies de ondersteuning die jij nodig hebt om te groeien. En dat met zo min mogelijk groeipijn. Want aan groei moet je werken. En laat JDI nu juist die aanvullende hersens, die bijkomende ervaring en die extra handjes leveren die je daarvoor nodig hebt. Of je nu groot bent of nog klein, je ambitie om te groeien en je bereidheid om in alle openheid samen te werken zullen bepalen of we de juiste match zijn. JDI gooit namelijk al zijn expertise en gedrevenheid in de strijd om ook jouw ambitie waar te maken. Vanuit ons groei-DNA, maar ook omdat wij gepassioneerd samen mooie groeiverhalen willen schrijven. Wij bieden ondersteuning bij groei met de volgende hefbomen: Strategie: https://www.jdi.be/home/groeien-door-strategie/ Medewerkers: https://www.jdi.be/home/groeien-door-medewerkers/ Klanten: https://www.jdi.be/home/groeien-door-klanten/ Aarzel niet om ons hierover meer informatie te vragen! Dit kan door een mailtje te sturen naar Quinten@jdi.be of ons te bellen op +3216 88 37 55.
    4 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Huldenberg, België
    Vanaf € 3.000 voor Evenementen
    Ervaring in Energie en Olie (+4)
    Spreekt Engels, Nederlands, België
    11-50 teamleden
  • (0 reviews)

    WE CONNECT FOR REAL

    Top bekroond
    OVAL is a creative communication agency that puts real-life experience in the heart of campaigns. With a team of more than 130 experts we work from our offices in Amsterdam, Antwerp, Brussels, Dusseldorf & Paris. We blend live, digital, content, social, technology, loyalty and media into remarkable internal and external campaigns and live events. We work with brands like Google, BMW, Proximus, Bol.com, ABVV, Nintendo, Adobe, SD Worx, Thuisbezorgd.nl, Randstad, AB Inbev, adidas and many others. OVAL is a member of IDEA, ACC Belgium and awarded third place in best event agency in Europe by BEA.
    16 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Antwerpen, België (+3)
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Software & Computer Services (+9)
    Spreekt Engels, Duits(+3)
    51-200 teamleden
  • 4.8
    (30 reviews)

    Nos talents au service de vos objectifs business !

    Sterk aanbevolen
    Nous sommes une agence digitale ayant comme seul objectif votre réussite . Notre équipe est pluridisciplinaire alliant des experts du web, du développement d'applications, du référencement, du marketing ainsi que de la gestion de projet. L'ensemble de nos compétences correspond à notre vision globale afin de délivrer la meilleure expérience à vos utilisateurs. Conseils : Conseils en stratégie business Audit pour une digitalisation optimale Web design : Site internet (design attrayant, responsive) E-commerce Applications web (développement sur mesure) Référencement : Viser le top 10 dans les moteurs de recherches (Google, Bing, etc...) Campagnes marketing Google Adwords Campagnes médias sociaux (Facebook, Instagram, Linkedin, etc...)
    1 project in Evenementen
    Gevestigd in Luik, België
    Begroting op aanvraag
    Ervaring in Dranken (+16)
    Spreekt Frans, Engels(+2)
    1-10 teamleden
  • 4.7
    (17 reviews)

    AS A BOUTIQUE AGENCY, WE LIVE YOUR BRAND DAILY, ACTING AS AN EXTENSION OF YOUR TEAM.

    We are your right hand Acting as an extension of your team, we believe in fostering a strong, collaborative relationship with you. Transparency and open communication are our priorities. At every step of the way Together we’re focused on positive and measurable results. PROJECT MANAGEMENT No time to lose? We will write and finetune your briefings. Control freak? Us too… we set up online dashboards to track task assignment, work progress and deadlines. In need of a structured planning? We schedule weekly meetings or send you a status update every Monday…or Tuesday if you’re not a Monday person. www.thecrew.be
    1 project in Evenementen
    Gevestigd in Elsene, België (+1)
    Begroting op aanvraag
    Ervaring in Overheid (+22)
    Spreekt Engels, Duits(+4)
    11-50 teamleden
  • 4.8
    (2 reviews)

    Crafting wonder with tech

    Aanbevolen
    Blue Hay is co-founded by Elise D'haeseleer & Vincent Vanderbeck, both of whom have worked on different large-scale events. Vincent has a passion for technology and Elise is skilled in event management. They combine their expertise to create events like the Club of the Future at Flanders Technology and Innovation in Kortrijk in April 2024, UNWRAP Festival in October 2023 and so much more. Their core: crafting experiences with tech.
    8 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Gent, België (+1)
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Entertainment & Events (+3)
    Spreekt Engels, Frans(+1)
    1-10 teamleden
  • 5
    (2 reviews)

    Strategic and creative services for B2B and government

    Creativiteit die impact maakt in B2B & overheid Umbau is geen typisch B2B-marketingbureau. Met een combinatie van jeugdig enthousiasme en jarenlange ervaring geven we je communicatie en marketing een extra boost. We bouwen om en verbeteren op alle vlakken. Waarom Umbau'en? B2B marketing en communicatie vereisen een unieke aanpak. Complexe producten, langere salestrajecten, niche doelgroepen: het vraagt om expertise. Wij begrijpen dat elk B2B-bedrijf uniek is. Als klein B2B-bedrijf brengen onze teamleden vanuit verschillende achtergronden een schat aan kennis samen. We focussen op verschillende domeinen om jouw bedrijf, merk of product naar een hoger niveau te tillen. Voor sommige projecten doorlopen we alle stappen, van strategie tot uitvoering. Voor andere steken we meteen de handen uit de mouwen. Hoe we dat beslissen? Heel simpel: op basis van wat jij nodig hebt en wat jouw bedrijf vooruit helpt. Hoe dan ook vragen we onszelf voortdurend af: "Zouden we echt, eerlijk, dezelfde actie ondernemen als we in jouw schoenen stonden?” Succesvolle communicatie vraagt om passie, toewijding en toegevoegde waarde in elk contact En bovenal de moed om vast te houden aan je overtuigingen. Elk teamlid heeft een succesvolle geschiedenis in marketing en communicatie. We geloven in ons werk en hebben marketingwonderen van dichtbij meegemaakt. We adviseren je als vrienden - sterk betrokken maar recht door zee. We laten je nadenken en zelf beslissen. Dat is de deal. 👉🏻 Dus: of je nu een nieuwe koers uitzet of je merk meer in de spots wil zetten, we luisteren graag. Of je nu strategische begeleiding zoekt, creatieve oplossingen wil of gewoon extra handjes zoekt, we staan voor je klaar. Zowel voor B2B als overheidsklanten! 💡 Klaar om te Umbau’en? Jij hebt een vraag, wij luisteren graag - liefst met een kop koffie en een koekje, met sterke resultaten als slotstuk van de samenwerking.
    3 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Mechelen, België
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Vervoer (+10)
    Spreekt Nederlands, Engels(+1)
    11-50 teamleden
  • 5
    (4 reviews)

    We explain things in motion

    Aanbevolen
    Je verkoop boosten, helder uitleggen wat je product doet of misschien wel in een notendop je bedrijf voorstellen? Bij Flan Caramel hebben we het ideale recept voor jouw business. Originele video animaties die scoren bij je doelgroep en aanzetten tot actie. Van concept tot verspreiding: wij zorgen voor een kickass resultaat! --- Augmentez vos ventes, expliquez clairement ce que fait votre produit ou présentez votre entreprise en quelques mots? Chez Flan Caramel, nous avons la recette idéale pour votre entreprise. Des animations vidéo originales qui marquent avec votre groupe cible et encouragent l'action. Du concept à la distribution: nous garantissons un résultat d'exception! --- Flan Caramel offers animation video and online video marketing for your corporate film. This can be standard as well as customized with an eye for your company message. Video animation is the kind of video that can convey every message in a suitable way. The use of animation within your communication ensures that you can easily and clearly convey your message to the customer. With animation it is also possible to appear fresh and dynamic, so you can communicate with more impact. We ensure that you get the most out of your animation video to achieve the desired result. --- Hoe gaan we te werk? Vanuit de Flan Caramel starten we steeds met een persoonlijk gesprek bij de klant. Daarin bespreken we hoe onze diensten op maat worden aangeboden en vanuit welke stijl en scenario we starten. Daarbij is een duidelijke bepaling van de boodschap en doelgroep heel belangrijk. Hierna gaat het animatieteam aan de slag om het storyboard te ontwerpen. Wanneer dat volledig is uitgewerkt, wordt het filmpje samen met de klant overlopen. Vervolgens starten we met grafisch design, waarbij vormen en figuren worden uitgewerkt. Éénmaal dit de goeie richting uit gaat, brengen we de animatie tot leven via de motion design. Afwerken doen we met de nodige geluidseffecten (Audio Design) en waar nodig correcties toe te voegen. Hierna is het van essentieel belang dat je video zo veel mogelijk wordt bekeken. Daarom biedt Flan Caramel ook advies aan op vlak van video marketing, hoe je filmpje zo veel mogelijk mensen kan bereiken. --- Comment procédons-nous? Depuis le Flan Caramel, nous commençons toujours par une conversation personnelle avec le client. Nous discutons de la façon dont nos services sont offerts pour mesurer et de quel style et scénario nous commençons. De plus, une détermination claire du message et du groupe cible est très importante. Après cela, l'équipe d'animation se met au travail pour concevoir le storyboard. Quand cela aura été complètement terminé, le film se terminera avec le client. Ensuite, nous commençons avec le design graphique, où les formes et les figures sont élaborées. Une fois que cela va dans la bonne direction, nous donnons vie à l'animation via la motion design. Nous finissons avec les effets sonores nécessaires (Conception Audio) et ajoutons des corrections si nécessaire. Après cela, il est essentiel que votre vidéo soit regardée autant que possible. C'est pourquoi Flan Caramel offre également des conseils dans le domaine du marketing vidéo, comment vous pouvez atteindre le plus de gens possible.  --- How we work? From the Flan Caramel we always start with a personal conversation with the customer. We discuss how our services are offered to measure and from which style and scenario we start. In addition, a clear determination of the message and target group is very important. After this, the animation team goes to work to design the storyboard. When that has been fully worked out, the film will run over with the customer. Then we start with graphic design, where shapes and figures are worked out. Once this goes in the right direction, we bring the animation to life via the motion design. We finish with the necessary sound effects (Audio Design) and add corrections where necessary. After this, it is essential that your video is watched as much as possible. That is why Flan Caramel also offers advice in the field of video marketing, how you can reach as many people as possible. 
    1 project in Evenementen
    Gevestigd in Brussel, België
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Telecommunicatie (+15)
    Spreekt Nederlands, Engels(+2)
    1-10 teamleden
  • 5
    (5 reviews)

    Loose tie events

    We are an event management & production studio. We produce events, but above all we create events with meaning.   We design, plan and manage events differently. We inspire and connect people through the power of unique events, creating experiences that combine creativity and strategy.
    8 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Kortrijk, België
    Vanaf € 3.000 voor Evenementen
    Ervaring in Entertainment & Events (+7)
    Spreekt Engels, Frans(+1)
    1-10 teamleden
  • 5
    (1 reviews)

    Tell your story, think events.

    Elevate your events and make them unforgettable with confidence! We provide end-to-end solutions for all your event needs. From the initial concept to the final moment, we ensure your communication and event objectives are achieved. Trust us to make your event a resounding success! Our experienced team of consultants offers a wealth of knowledge in events and communication to help organisations achieve their goals. From strategy to execution, we've got you covered. Whether you're looking to create a new plan or improve your events, we're committed to your success. Our company is a fully remote team of professionals from around the world, working together to provide innovative solutions for our clients. With no physical office, we embrace the flexibility and freedom that comes with remote work. ‍ Through remote work, we are able to offer our clients top-notch services at a competitive price, while simultaneously promoting a positive company culture that prioritises collaboration, communication, and respect.
    7 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Brussel, België
    Vanaf € 20.000 voor Evenementen
    Ervaring in Overheid (+1)
    Spreekt Engels, Frans(+1)
    1-10 teamleden
  • 5
    (1 reviews)

    Crafting influential content. Amplifying ambitious brands.

    MMBSY is a full-service PR and Content Marketing agency, located in Antwerp and Amsterdam.   ‘Got a creative content request, a petite PR problem or just looking for the best way to get your message out there? We’re here for you, just check out our services and make your pick.'   We are a team of professional storytellers with more than 20 years of experience in PR, content creation, content strategy and brand strategy. In other words, we know how to tell and distribute a message, how to touch and activate people with information, inspiration and entertainment.    Our eye is always on the consumer, the person you want to reach, in the way they like best. Every story we produce, contains editorial creativity. We promise and deliver great storytelling in PR plans, social media marketing and content creation.   We guarantee true craftsmanship and work only with knowledgeable talented people. With this pool of creative talent, we craft narratives from life, because authentic stories are the ones that strike a chord with your audience.
    5 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Antwerpen, België
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Wijn & Sterke Dranken (+7)
    Spreekt Engels, Frans(+2)
    11-50 teamleden
  • 4.8
    (8 reviews)

    WE CREATE LIVE & DIGITAL BRAND EXPERIENCES & EVENTS.

    WE CREATE LIVE & DIGITAL BRAND EXPERIENCES & EVENTS. ZININ offers expertise in strategy, design, innovation and experience, to harness the power of brand for growth. Our Disciplines : Corporate & Consumer Branding, Content Creation, Digital & Social Brand Experiences, Live & Hybrid Brand Events. We're pushing the boundaries of what’s possible in every format: Digital, Virtual & Social, Live or Hybrid. We are convinced that you never get a second chance to make an unforgettable first brand impression. We believe that every touchpoint of a brand offers unique opportunities. We activate brands by building powerful front lines in the digital & real world. We work for both b-t-c & b-t-b clients in various sectors: High-Tech, Chemical Industry, Healthcare, Pharmaceuticals, Human Resources, Finance, Logistics, Entertainment, Care, Education, Deco ... . A client can expect creative concepts with a flawless execution. ZININ is a flexible agency with short and direct communication lines between clients and the project team. If you're a looking for a creative brand content & conversation agency with extensive experience & network and real personal commitment, we can help you out!
    14 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Bierbeek, België
    Vanaf € 5.000 voor Evenementen
    Ervaring in Bouw (+14)
    Spreekt Nederlands, Engels(+2)
    1-10 teamleden
  • (0 reviews)

    We connect. For real.

    In this world full of straight lines and sharp edges, we are OVAL . A creative agency born in Europe that believes in the positive power of empathy. We bring people and brands closer together, simply by being closer to them. Through intuitive strategies, captivating creativity and seamless production, we deliver impactful brand experiences. Always created for people, by people. We put the human experience at the heart of everything we do. Creating memorable experiences and connections. Between people. And between people and brands. For real. OVAL has branches in Antwerp, Brussels and Ghent and employs a total of 50 staff in Belgium with experts in corporate & marketing events, (digital) marketing & communication, content marketing and PR. OVAL works for a host of reputed organisations and brands including BMW, Centre for Cybersecurity, Google, MINI, Nintendo, Proximus, Pineau des Charentes, SD Worx, the City of Ghent, UHasselt and the Flemish and Federal Government.
    55 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Antwerpen, België (+2)
    Vanaf € 20.000 voor Evenementen
    Ervaring in Overheid (+23)
    Spreekt Nederlands, Engels(+2)
    51-200 teamleden
  • 5
    (3 reviews)
    Español D-side es una agencia de comunicación, marketing experiencial y eventos de servicio completo con sede en Bélgica que integra a más de 60 expertos en diferentes áreas bajo el mismo techo, en la aldea de d-side en Bruselas, con filial en Flandes. Ofrecemos servicios en 3 áreas de especialización: eventos, experiencias interactivas y de marca* tanto para audiencias corporativas como para consumidores finales. Nuestra estructura y organización son muy únicas y aportan un valor real a todos nuestros clientes, quienes pueden confiar en un único socio para diferentes proyectos: desde reuniones, incentivos, seminarios, lanzamientos de productos, hasta construcción de stands, experiencias interactivas y digitales, en Europa y fuera de ella**. *Áreas de especialización: - Marketing de eventos: reuniones, incentivos, lanzamientos de productos, conferencias, seminarios, teambuilding, comunicados de prensa, eventos deportivos, eventos de relaciones públicas, reuniones estratégicas... - Experiencia de marca: activación de marca, merchandising y regalos, construcción de stands y diseño de eventos interiores, diseño gráfico y 3D... - Experiencia interactiva: gestos de movimiento, herramientas interactivas, marketing digital, herramientas innovadoras, diseño web... **Expertos de d-side con sede local: Bélgica (Bruselas, Flandes, Wavre), España (Madrid), Italia (Milán), Polonia (Varsovia), Francia (París). English D-side is a full service communication, experiential marketing & event agency, based in Belgium that integrates over 60 experts in different kind of domains under the same roof, in the d-side village in Brussels, with subsidiary in Flanders. We offer services in 3 areas of expertises; event, interactive and brand experiences* for both corporate audiences and end consumers. Our structure and organization is very unique and brings a real added value to all our clients, who can rely on 1 partner for different projects: from meetings, incentive, seminars, product launches, to booth building, interactive and digital experiences, in and outside Europe**.  *Areas of expertise: - Event marketing: meetings, incentives, product launches, conferences, seminars, teambuilding, press releases, sport events, PR events, strategic meetings... - Brand experience: brand activation,  merchandising & gifts, booth construction and interior event design, graphic & 3D design... - Interactive experience: motion gesture, interactive tools  digital marketing, innovative tools, web design... **Locally based d-side experts: Belgium (Brussels, Flanders, Wavre), Spain (Madrid), Italy (Milano), Poland (Warsaw), France (Paris).
    9 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Evere, België
    Vanaf € 10.000 voor Evenementen
    Ervaring in Logistiek & Supply Chain (+6)
    Spreekt Spaans, Engels(+5)
    51-200 teamleden

Moeite met kiezen? Laat ons helpen.

Plaats gratis een project en ontmoet snel gekwalificeerde aanbieders. Gebruik onze gegevens en on-demand experts om gratis de juiste te kiezen. Huur ze in en til uw bedrijf naar een hoger niveau.


Klantbeoordelingen over de Evenementen Bureaus in België

CEO, Internationaal TechbedrijfTechnologie | Brussel, BE

De organisatie van ons bedrijfsevenement door dit evenementenbureau in België was vlekkeloos. Vanaf het eerste contact tot de uitvoering, alles was top. Hun aandacht voor detail en hun vermogen om alles exact naar onze wensen aan te passen maakte echt het verschil. Zeker een aanrader voor wie op zoek is naar professionele evenementenorganisatie!

Event Manager, Educatieve OrganisatieOnderwijs | Antwerpen, BE

Het evenementenbureau dat wij hebben ingeschakeld voor ons jaarlijkse congres heeft geweldig werk geleverd. Ze begrepen onze behoeften en konden een evenement van wereldklasse neerzetten, rekening houdend met zowel de educatieve als de netwerkaspecten die wij belangrijk vinden. Hun professionaliteit en ervaring met grote congressen was duidelijk merkbaar.

Eigenaar, Start-upStart-up | Gent, BE

Als kleine onderneming was het een enorme uitdaging om een evenement van hoge kwaliteit te organiseren. Dit evenementenbureau uit België heeft echter al onze verwachtingen overtroffen. Het persoonlijke contact en de op maat gemaakte service waren precies wat we nodig hadden. We voelden ons echt begrepen en ondersteund door het hele proces.

Inzichten van Onze Expert: Evenementenbureaus in België - Waar Creativiteit en Professionaliteit Samenkomen

België, bekend om zijn rijke geschiedenis en culturele diversiteit, is ook een broedplaats voor uitzonderlijke evenementenbureaus. Met een imposante lijst van evenementenbureaus die 304 projecten hebben voltooid en 111 klantbeoordelingen hebben ontvangen, staat het land bekend om zijn creatieve en effectieve evenementenmanagement.

Bekroonde Evenementen en Hun Klanten

Door de jaren heen hebben Belgische evenementenbureaus samenwerkingen opgezet met vooraanstaande klanten en daardoor verschillende prestigieuze onderscheidingen in de wacht gesleept. Dit bevestigt hun bekwaamheid in het leveren van topklasse diensten die voldoen aan de hoogste internationale standaarden.

Begroting Tips voor Uw Volgende Evenement

Het plannen van een begroting is een essentiële stap bij het kiezen van een evenementenbureau. De kosten kunnen variëren afhankelijk van de omvang en het type evenement. Voor een succesvol event in België, overweeg het volgende advies voor uw budget:

  • Kleine Evenementen: Voor intieme bijeenkomsten of kleine evenementen, kunt u overwegen om samen te werken met kleinere, maar creatieve bureaus die vaak meer flexibel zijn in budgettering. De kosten voor dergelijke evenementen kunnen variëren tussen 2.000 en 10.000 euro.
  • Middelgrote tot Grote Evenementen: Voor grotere corporate evenementen of grootschalige publieke gebeurtenissen, is het raadzaam om met goed gevestigde bureaus te werken die ervaring hebben met grote projecten. Budgetten voor deze evenementen kunnen liggen tussen 10.000 en 100.000 euro of meer, afhankelijk van de specificaties.

Selectie van het Juiste Bureau

Kijk bij het kiezen van een evenementenbureau niet alleen naar hun portfolio, maar ook naar de klanten waarvoor ze hebben gewerkt en de reviews die ze hebben ontvangen. Deze elementen samen geven een goed beeld van hun expertise en klanttevredenheid.

Conclusie

Met een rijke portfolio aan succesvolle evenementen en tevreden klanten zijn de evenementenbureaus in België uitstekend uitgerust om elk type gebeurtenis te beheren. Of u nu een kleinschalig privé-evenement plant of een groot openbaar evenement, de Belgische expertise staat garant voor succes. Verken de diverse opties, overweeg uw budget zorgvuldig en maak uw evenement onvergetelijk met de hulp van een professioneel Belgisch evenementenbureau.

Karim Saadoune
Geschreven door Karim Saadoune Sortlist Expert in BelgiëLaatst bijgewerkt op 14-01-2025

Onze laatste Evenementen Agencies-projecten in België

Organisatie van een groot zakelijk evenementBekend bedrijf in de financiële sector>100.000€ | 10-2024Een vooraanstaand financieel bedrijf is op zoek naar een ervaren evenementenbureau om een groot zakelijk evenement in België te organiseren. De winnende agency moet ervaring hebben met het beheersen van evenementen voor meer dan 500 deelnemers.
ProductlanceringsevenementInnovatieve startup in de technologie sector30.000€ - 50.000€ | 10-2024Een snelgroeiende technologische startup zoekt een evenementenbureau voor de lancering van hun nieuwste product. De agency moet creatieve en innovatieve evenementconcepten kunnen voorstellen die de unieke kenmerken van het product benadrukken.
Jaarlijkse conferentieInternationaal bedrijf in de gezondheidssector75.000€ - 100.000€ | 10-2024Een gerenommeerd bedrijf in de gezondheidszorg is op zoek naar een evenementenbureau om hun jaarlijkse conferentie te organiseren. Vereisten zijn uitstekende logistieke ondersteuning en ervaring met evenementen die internationale gastsprekers aantrekken.
Netwerkevenement voor professionalsBelangrijke speler in de juridische dienstverlening20.000€ - 40.000€ | 10-2024Een toonaangevend juridisch bedrijf wil een netwerkevenement organiseren voor professionals uit de sector. Het evenementenbureau moet kunnen aantonen hoe ze interactieve en netwerkbevorderende ervaringen kunnen bieden.
End-of-year corporate feestGrote retailketen50.000€ - 70.000€ | 10-2024Een grote retailketen zoekt een geschikt evenementenbureau om een spectaculair end-of-year feest te organiseren voor hun personeel. De focus ligt op een onvergetelijke avond met entertainment, catering en thematische decoratie.

Enkele projecten die je kunnen inspireren.

Laat je inspireren door wat er voor andere bedrijven is gedaan.

IFMI - REMARKETING - FLEET EUROPE FORUM & AWARDS

IFMI - REMARKETING - FLEET EUROPE FORUM & AWARDS

Electrabel - End Of Year Activation / VO Event

Electrabel - End Of Year Activation / VO Event

ING - Red Devils Photoball 2014

ING - Red Devils Photoball 2014


Veelgestelde vragen.


Het vinden van de juiste balans tussen creativiteit en praktische uitvoerbaarheid is een cruciale vaardigheid voor evenementenproducenten in België. Hier zijn enkele strategieën die professionals gebruiken om deze uitdaging aan te gaan:

  1. Duidelijke doelstellingen vaststellen: Begin met het bepalen van de kernboodschap en doelen van het evenement. Dit helpt om creatieve ideeën te kanaliseren naar praktische oplossingen die de gewenste resultaten opleveren.
  2. Brainstormen binnen kaders: Moedig het team aan om eerst vrij te brainstormen, maar stel daarna duidelijke budgettaire en logistieke grenzen. Dit stimuleert creatieve oplossingen binnen realistische parameters.
  3. Lokale expertise benutten: België heeft een rijke evenementencultuur. Werk samen met lokale leveranciers en artiesten die bekend zijn met de Belgische markt en regelgeving. Hun inzichten kunnen helpen bij het vinden van unieke, maar haalbare ideeën.
  4. Technologie slim inzetten: Gebruik innovatieve technologieën om creatieve concepten praktisch uit te voeren. Bijvoorbeeld, augmented reality kan een wow-factor toevoegen zonder grote fysieke aanpassingen aan een locatie.
  5. Flexibiliteit inbouwen: Plan alternatieve scenario's voor creatieve elementen die riskant of complex zijn. Dit zorgt voor een back-up plan zonder de originaliteit volledig op te offeren.
  6. Stapsgewijze implementatie: Test nieuwe, creatieve ideeën eerst op kleinere schaal voordat ze worden toegepast op grotere evenementen. Dit minimaliseert risico's en maximaliseert leermogelijkheden.

Volgens een onderzoek van de Belgische Vereniging van Evenementenbureaus (BVEB) in 2023, gaf 78% van de succesvolle evenementenproducenten aan dat ze regelmatig 'creativiteitssessies' houden, gevolgd door 'haalbaarheidsanalyses' om ideeën te verfijnen.

Bovendien wijst de trend in België steeds meer naar duurzame evenementen. Creatieve oplossingen die ook milieuvriendelijk zijn, zoals het gebruik van gerecyclede materialen voor decor of het implementeren van digitale elementen om fysieke waste te verminderen, worden steeds belangrijker.

Door deze aanpak kunnen Belgische evenementenproducenten innovatieve concepten ontwikkelen die niet alleen indruk maken, maar ook praktisch uitvoerbaar zijn binnen de gegeven beperkingen van tijd, budget en locatie.



In de dynamische wereld van evenementenorganisatie in België zijn er verschillende cruciale factoren die topbureaus onderscheiden van de rest. Hier zijn de belangrijkste aspecten die écht het verschil maken:

  1. Creatieve innovatie: Uitzonderlijke evenementenbureaus in België staan bekend om hun vermogen om unieke, op maat gemaakte concepten te creëren. Ze gaan verder dan standaardformules en bieden verrassende ervaringen die blijven hangen.
  2. Technologische integratie: Topbureaus omarmen de nieuwste technologieën, zoals augmented reality, virtuele evenementplatforms en geavanceerde registratiesystemen, om de beleving te verbeteren en de efficiëntie te verhogen.
  3. Duurzaamheid: Met de groeiende focus op milieubewustzijn in België, onderscheiden vooraanstaande bureaus zich door eco-vriendelijke praktijken te implementeren en duurzame evenementen te organiseren.
  4. Lokale expertise en netwerk: Kennis van de Belgische markt, inclusief regionale verschillen tussen Vlaanderen, Wallonië en Brussel, en een sterk lokaal netwerk zijn onmisbaar voor succes.
  5. Flexibiliteit en aanpassingsvermogen: Topbureaus hebben bewezen snel te kunnen schakelen, zoals we zagen tijdens de COVID-19 pandemie met de overgang naar hybride en virtuele evenementen.
  6. Data-gedreven aanpak: Excellente bureaus gebruiken geavanceerde analytics om resultaten te meten, inzichten te verkrijgen en strategieën te optimaliseren.
  7. Tweetaligheid/meertaligheid: Gezien de taalverdeling in België, is het vermogen om evenementen zowel in het Nederlands als in het Frans (en vaak ook Engels) te organiseren een grote plus.
  8. Sterke project management skills: Uitmuntende planning, budgetbeheer en risicobeheersing zijn essentieel in de complexe Belgische evenementenmarkt.

Een concreet voorbeeld van hoe deze factoren samenkomen, is te zien in de organisatie van grote festivals zoals Tomorrowland. Dit wereldberoemde Belgische evenement onderscheidt zich door innovatieve technologie, duurzaamheidspraktijken en een ongeëvenaarde creatieve aanpak.

Volgens een rapport van de Belgische Federatie van Evenementenbureaus uit 2023, presteren bureaus die investeren in technologie en duurzaamheid gemiddeld 30% beter in klanttevredenheid en hebben ze een 25% hogere kans op het binnenhalen van grote contracten.

Samenvattend: uitzonderlijke evenementenbureaus in België combineren creativiteit, technologische innovatie, duurzaamheid en lokale expertise met een flexibele, data-gedreven aanpak. Deze combinatie stelt hen in staat om memorabele ervaringen te creëren die voldoen aan de hoge verwachtingen van de Belgische markt.



Evenementenbureaus in België meten het succes van hun producties op verschillende manieren, waarbij ze verder kijken dan alleen klanttevredenheid. Hier zijn enkele belangrijke meetmethoden die worden gebruikt:

  1. Return on Investment (ROI): Bureaus berekenen de financiële impact van het evenement in verhouding tot de investering. Dit kan bijvoorbeeld gemeten worden door:
    • Omzetgroei na het evenement
    • Aantal gegenereerde leads
    • Waarde van nieuwe contracten of partnerships
  2. Bereik en engagement:
    • Aantal bezoekers of deelnemers
    • Sociale media-interacties en hashtag-gebruik
    • App-downloads of gebruikersactiviteit tijdens het evenement
  3. Media-aandacht:
    • Aantal persberichten en artikelen
    • Mediawaarde van de verkregen publiciteit
    • Kwaliteit en toon van de berichtgeving
  4. Duurzaamheid en maatschappelijke impact: Steeds belangrijker in de Belgische context:
    • CO2-voetafdruk van het evenement
    • Hoeveelheid gerecycled afval
    • Lokale economische impact
  5. Technologische integratie en innovatie:
    • Succesvolle implementatie van nieuwe technologieën
    • Gebruikersbeoordelingen van technologische elementen
    • Efficiëntieverbeteringen door technologie
  6. Teamperformance en -ontwikkeling:
    • Efficiëntie in planning en uitvoering
    • Teamtevredenheid en -groei
    • Lessen geleerd en verbeterpunten voor toekomstige evenementen

Volgens een rapport van de Belgische Vereniging van Evenementorganisatoren (BVE) uit 2023, gebruikt 78% van de evenementenbureaus in België nu geavanceerde analysetools om deze metrieken te verzamelen en te analyseren. Dit stelt hen in staat om datagedreven beslissingen te nemen en continue verbetering na te streven.

Het is belangrijk op te merken dat de specifieke meetmethoden kunnen variëren afhankelijk van het type evenement, de doelstellingen van de klant en de actuele trends in de sector. Evenementenbureaus in België streven ernaar om een holistische benadering te hanteren bij het meten van succes, waarbij zowel kwantitatieve als kwalitatieve factoren in overweging worden genomen.