De 10 beste Evenementen Bureaus in België - 2025 Reviews

Beste Evenementen Bureaus in België

Welke past het best bij uw bedrijf?

Het duurt 3 min. 100% gratis
386 bureaus

Locatie zoeken
Beoordelingen
Budget
Ontdek de beste evenementenbureaus in België, klaar om uw droomevenement tot leven te brengen. Onze zorgvuldig samengestelde lijst presenteert ervaren professionals in eventplanning en -uitvoering. Verken de portfolio's en klantervaringen van elk bureau om een weloverwogen keuze te maken. Of u nu een bedrijfsfeest, productlancering of festival organiseert, u vindt hier specialisten die uw visie kunnen realiseren. Van conceptontwikkeling tot naadloze uitvoering, deze bureaus blinken uit in creativiteit en organisatie. Met Sortlist kunt u ook uw projectvereisten delen, zodat de top evenementenbureaus in België u kunnen benaderen met op maat gemaakte voorstellen die perfect aansluiten bij uw specifieke wensen en doelstellingen.

Top Aanbevolen Evenementen Bureaus

Alle Evenementen Agencies in België

  • 4.9
    (7 reviews)

    Events, hospitality & partnerships agency | Antwerp

    Aanbevolen
    Top bekroond
    We transformeren ideeën naar event concepten met lef en creativiteit. Van personeelsfeesten tot family days. Heldere communicatie, een persoonlijke aanpak en events vol beleving is wat volgens ons het verschil maakt. We combineren ervaring en expertise met dynamische, hands-on en creatieve profielen. Onze uitvalsbasis bevindt zich in hartje Antwerpen.
    41 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Antwerpen, België
    Vanaf € 20.000 voor Evenementen
    Ervaring in Energie en Olie (+17)
    Spreekt Engels, Nederlands, België
    11-50 teamleden
  • 4.9
    (11 reviews)

    Working Behind Brands

    Top bekroond
    Keep It Quiet partners with brands to organize events, brand activations or logistic marketing operations. We do everything to transform a brand contact into an experience that generates emotions, creates lasting memories and gets shared. Keep It Quiet werkt samen met merken om geweldige evenementen, merkactivaties of logistieke opdrachten te realiseren. Wij doen alles wat nodig is om een idee om te zetten in een merkbeleving die emoties opwekt, blijvende herinneringen creëert en vooral veel buzz produceert. Keep It Quiet travaille avec des marques afin de réaliser d’excellents événements, des activations de marque ou des opérations de marketing logistique. Nous mettons tout en œuvre pour transformer une idée en une expérience pertinente qui suscite des émotions, qui crée des souvenirs impérissables et, surtout, génère beaucoup de buzz.
    76 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Mortsel, België
    Vanaf € 5.000 voor Evenementen
    Ervaring in Anderen (+22)
    Spreekt Frans, Engels(+2)
    1-10 teamleden
  • 5
    (3 reviews)

    Event agency for corporate events - we operate worldwide

    SPRDLUX EVENTS is een full service evenementenbureau. We bedenken en organiseren events, meetings, incentives en congressen. Feesten waar nog lang over nagepraat wordt, zijn onze core business. We doen aan creatieve storytelling, terwijl we alle zintuigen prikkelen en uw gast onderdompelen in uw verhaal WE CREATE MEMORIES THROUGH EXPERIENCES De SPRDLUX focus ligt op service, kwaliteit en een ervaring creëren voor uw gasten. U kiest voor de totale ontzorging van uw event of u zet onze diensten in waar nodig.  In nauw overleg bepalen we uw doelstellingen en in functie van uw budget zorgen we voor een gedetailleerd concept en plan. U kiest er voor om nauw betrokken te zijn bij de organisatie of juist niet. SPRDLUX EVENTS begeleidt en adviseert u bij elke stap. Bekijk ons werk en fijne reacties van klanten op onze website. Contacteer ons voor een vrijblijvend gesprek om te zien waar we u mee kunnen helpen. Ga voor niet minder dan superdeluxe! SPRDLUX EVENTS is a full service event agency. We organise events, meetings, incentives and conferences. Parties that will be talked about for a long time are our core business. We engage in creative storytelling, while stimulating all the senses and immersing your guest in your story WE CREATE MEMORIES THROUGH EXPERIENCES The SPRDLUX focus is on service, quality and creating an experience for your guests. You opt for the total care of your event or you use our services where necessary. We determine your objectives in close consultation and, depending on your budget, we provide a detailed concept and plan. You choose to be closely involved with the organization or not. SPRDLUX EVENTS guides and advises you every step of the way. Check out our work and great feedback from customers on our website. Contact us for a no-obligation consultation to see how we can help you. Go for no less than super deluxe!    
    13 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Turnhout, België
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Vastgoed (+8)
    Spreekt Engels, Duits(+3)
    1-10 teamleden
  • 5
    (1 reviews)

    Landmark rules!

    Planning to organize a memorable event and looking for a reliable event partner ? Landmark will guide the way. We are dedicated & experienced 2-team professionals, with a creative and strategic approach. The meaning [ A landmark is a recognizable natural or man-made feature used for navigation ]​  Literally refers to a geographic feature used by explorers and others to find their way back or through an area.  These features can be stars,natural or industrial eye-catchers,icons, sculptures, art, quotes, … Our mission We at LANDMARK, want to be your guide, your navigation tool, to help you find your direction. TOGETHER we will put your idea, message and event on the map. ​We will help you to make your event a genuine Landmark. Our Craftmanship - Event creation & concept development - Content strategy - Event production (pre & post) - Tailor made full service event production (Home and Abroad)
    7 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Antwerpen, België
    Vanaf € 3.000 voor Evenementen
    Ervaring in Anderen (+3)
    Spreekt Engels, Frans(+1)
    1-10 teamleden
  • (0 reviews)

    Licht en geluid verhuur

    Het verhuren van audiovisueel materiaal en het ondersteunen van events
    Op zoek naar projecten in Evenementen
    Gevestigd in Zele, België
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Anderen
    Spreekt Nederlands, België
    1-10 teamleden
  • 5
    (8 reviews)

    Crafting Tomorrow's Memories.

    Aanbevolen
    Top bekroond
    Hello! Welcome to TC Productions, your destination for cutting-edge event experiences. We specialize in crafting unforgettable gatherings that push the boundaries of creativity. With our expert team and innovative approach, we bring your vision to life with precision and flair. From immersive brand activations, dance events to corporate gatherings and galas, we're here to elevate your event to the next level. Let's Craft Tomorrow's Memories.
    16 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Temse, België (+3)
    Vanaf € 5.000 voor Evenementen
    Ervaring in Kleding & Accessoires (+8)
    Spreekt Engels, Duits(+3)
    11-50 teamleden
  • 4
    (3 reviews)

    We connect. For real.

    Top bekroond
    NL OVER OVAL PR & CONTENT (voorheen Nightingale) Nightingale is een creatief PR & Content agency gericht op het verbinden van uw merk of winkel met uw huidige en toekomstige consument in een continu veranderende markt. Door innovatie, esthetiek en relevantie te combineren, kunnen wij ons specialiseren in strategische PR & content. OVER OVAL ​OVAL is een creative brand experience agency dat de beleving van mensen centraal stelt in elke campagne. Met een team van 120+ experts werken we in Amsterdam, Antwerpen, Brussel, Düsseldorf en Parijs. Met doordachte strategieën, inspirerende creativiteit en pakkende producties brengen we mensen en merken samen. We zijn sterk in Employee Experiences, Consumer & Citizen Experiences en Business Experiences. OVAL werkt onder andere voor Adobe, Aéroports de Paris, B&B Hotels, BMW, Bol, Decathlon, Delhaize, Deloitte, Fundis, Google, Henkel, le Ministère de la Culture, Nintendo, Proximus, Randstad, SD Worx, SNCF en de Vlaamse Overheid. Meer info via weareoval.be
    46 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Antwerpen, België (+2)
    Vanaf € 5.000 voor Evenementen
    Ervaring in Telecommunicatie (+18)
    Spreekt Engels, Frans(+1)
    51-200 teamleden
  • 4.4
    (14 reviews)

    Your Communication Partner!

    Wens je meer of andere klanten? Een sterk(er) imago? Luna is jouw one-stop-shop voor een waaier aan (niet-betalende) communicatieactiviteiten. Als veelzijdige partner zetten we je bedrijf in the picture. Souhaitez-vous changer, augmenter votre clientèle ou développer une image forte ? Luna est votre guichet unique pour une pléiade d’activités de communication. En tant que partenaire polyvalent, nous mettons votre entreprise en lumière. Do you want to win new clients or build a stronger image? Luna is your one-stop-shop for a wide range of editorial and other communication activities. We put your company in the spotlight! Onze troeven | Nos atouts | Our strengths: • Meedenken |Nous vous accompagnons dans votre réflexion | We think along with you • Proactief | Proactivité | Proactive • Creatief | Créativité | Creative • Drietalig | Trilinguisme | Trilingual Wat we doen | Ce que nous faisons | What we do: • PR • Content marketing and copywriting • Business development • Internal communication We would love to work with you! Nous aimerions travailler pour vous ! Details of our services, as well as some of our clients, are provided below. To request an offer, write to isabelle@luna.be. We can help you with all your communication activities: • Press relations (PwC, BVBO/APEG, eWON, Look&Fin, Monizze) • Crisis communication (Van In, BKCP, BCC Corporate, MediaMarkt) • Newsletters (LCL, Globis, Expense Reduction Analysts) • Websites (TDM3, Paradigmo, gaschanges.be) • Campaigns (CNG, KMDA, Switch) • Customer case studies (Eezee-IT, Megabyte, Orone) • Social media (LCL, gas.be, ADD, Amazings) • E-mail marketing (Callens, Altares Dun & Bradstreet) • Employer Branding (Conxion, PwC) • Internal Communication (Cohezio, Prodware, Trevi) • Brochures (ADD, SimCorp, CD&V) We have experience in a wide range of sectors: • IT (Inetum-Realdolmen, Lab9, Amplexor) • Telecom (LCL, Sewan, Evonet, Verixi, Hexacom) • Energy and utilities (Mega, Frank Energie, Synergrid, gas.be, Mega, Energik) • Retail (Lab9, Checkpoint Systems, easy-m/Switch, e5 mode) • Financial industry (Goudwisselkantoor/Comptoir de l'Or, Marsh, Leleux Associated Brokers, Fédérale Assurance) • Services (IPG, Harvest Group) • HR (Group S, Monster, Mercer, INC, Dehora) • Transport and logistics (Transporeon, Globis, Routing International) • Construction (Mapei, Vaillant) • Public sector (Fedict/BOSA, DG Sport, La Sambrienne, WBC-Incubator) • Medical and pharma (FeBelGen, Domus Medica, Archemin) • Agriculture (Belchim, Bi-PA) • Real estate (Colliers, PwC, EasyDay) • Leisure and lifestyle (B-Loved, BodyMindWellness, Fun, Faculty Club, YourNature) • Associations (ETSA, ECG, Educam, GS1) • Non-profit (Restos du Coeur, Brailleliga/Ligue Braille, VVOB)
    1 project in Evenementen
    Gevestigd in Hoeilaart, België (+1)
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Onderwijs (+33)
    Spreekt Nederlands, Engels(+2)
    1-10 teamleden
  • 4.8
    (14 reviews)

    We are Supermoon. We make brands bigger & brighter.

    Sterk aanbevolen
    We do marketing, communications and advertising, but we are not a traditional agency. We are consultants, co-workers and creative partners-on-the-job, supporting our clients when and where they need our expertise. We connect customers and brands via relevant content, appealing designs and engaging communications campaigns. Our goal is to make your brand bigger and brighter, just like a supermoon. We are a core team of highly skilled advertising professionals supported by a huge galaxy of hand-picked freelance partners. We get the right experts on board to deliver the very best results for your marketing mission. We explore First think, then do. Together we define the goals of our campaigns. Where do we want to go and how do we get there? Close collaborating is key to creating smart campaigns and effective communications with outstanding results. Hence we invest strongly in acquiring a profound understanding of your challenge, product and industry.  We create Creativity, sharp messaging and high-quality communications determine how you come across as a brand and company. We help you to develop the right tone of voice, visual identity and spot-on campaigns. Whether it’s developing creative concepts, videos, brochures, company presentations, mailings or events, we’re never afraid to get our hands dirty in order to get things done. We connect Get your message out there and ensure it resonates with your target audience. Through smart media planning, tailored messaging and dedicated community management we make sure your brand will reach the audiences we’re aiming for. And of course you can always count on transparent reporting to measure the ROI.
    2 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Boom, België (+1)
    Begroting op aanvraag
    Ervaring in Vervoer (+16)
    Spreekt Engels, Nederlands(+1)
    1-10 teamleden
  • 4.8
    (7 reviews)

    Simplify complexity.

    Sterk aanbevolen
    Top bekroond
    Umbau: bouwen aan helderheid Wij zijn Umbau. Een agency dat niet afbreekt, maar opbouwt. Dat niet opnieuw begint, maar versterkt wat er al is. Want in een wereld waarin boodschappen verdrinken in ruis, kiezen wij voor helderheid. Waar anderen complexiteit zien, vinden wij structuur. Waar obstakels zijn, zien wij nieuwe kansen. Marketing is geen kunstje, geen truc. Het is de kunst om het juiste verhaal op de juiste manier te vertellen—relevant, overtuigend en zonder ruis. Of je nu worstelt met een nicheproduct, een strategie die niet vertaalt naar resultaat, of een verhaal dat nog niet de juiste snaar raakt: wij helpen je bouwen. Met strategie die klopt, campagnes die opvallen en uitvoering die scoort. We werken naast je, niet voor je. We graven mee, brengen structuur en versnellen waar nodig. We zijn flexibel, zonder vaag te zijn. Creatief, zonder de essentie te verliezen. Helder, zonder simplistisch te zijn. Of je nu een duidelijke positionering, sterke content, een creatieve campagne of een hands-on team nodig hebt—wij staan er. Want sterke marketing begint met een sterke basis. En bouwen, dat doen wij samen. Umbau. Simplify complexity.
    3 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Mechelen, België
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Vervoer (+10)
    Spreekt Nederlands, Engels(+1)
    11-50 teamleden
  • 4
    (2 reviews)

    Full-service evenementenbureau te Antwerpen voor uw evenementen van A tot Z!

    Ductape Event Agency is, met 10 jaar ervaring, de perfecte partner voor het volledig uitwerken van uw corporate event, personeelsfeest, klantenfeest, incentive, teambuilding, product launch, etc. van A tot Z, zowel in binnen- als buitenland. Ductape is een full service evenementenbureau. Dat wil zeggen dat wij het volledige event van A tot Z voor u opvolgen. Ook wanneer u bepaalde onderdelen zelf wenst op te volgen (locatie, catering, …) nemen wij al het overige voor onze rekening. Alles begint bij een gesprek over het soort evenement, wat uw wensen zijn en het budget dat u vooropstelt. We luisteren zorgvuldig naar u en streven ernaar om in functie van uw budget de beste oplossingen aan te reiken om er telkens weer een geslaagd event van te maken. Samen met u zetten we de puntjes op de i. Op de dag van uw evenement coördineren wij alles van opbouw t/m afbouw. We verzorgen uw evenement tot in de puntjes en bieden een feilloze, kwalitatieve en flexibele organisatie. U hoeft zich geen zorgen te maken, u hebt meer tijd over voor uw gasten en kunt zelf ook echt genieten van het event. ------ With 10 years of experience Ductape is the perfect partner for the complete organisation of your corporate event, staff party, client event, incentive, teambuilding, product launch, etc. from A to Z, in Belgium and abroad. Ductape is a full-service event agency. This means that we provide a follow up of the entire event from conceptualisation, set up, event until dismantling. If you wish to follow up on certain parts yourself (venue, catering, etc.), we will take care of everything else. It all starts with a good talk about the type of event you wish to organise, what your needs are and the budget you have in mind. We listen carefully and strive to provide the best solutions according to your budget to make it a successful event over and over again. Together with you, we will dot the i’s. On the day of your event, we coordinate everything from set up until dismantling. We take care of your event down to the last detail and offer a flawless, high quality and flexible organisation. You don’t have to worry about different suppliers and details, you have more time left for your guests and you can really enjoy the event yourself.
    19 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Antwerpen, België
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Industriële Goederen en Diensten (+12)
    Spreekt Nederlands, Engels(+1)
    1-10 teamleden
  • (0 reviews)

    WE CONNECT FOR REAL

    Top bekroond
    OVAL is a creative communication agency that puts real-life experience in the heart of campaigns. With a team of more than 130 experts we work from our offices in Amsterdam, Antwerp, Brussels, Dusseldorf & Paris. We blend live, digital, content, social, technology, loyalty and media into remarkable internal and external campaigns and live events. We work with brands like Google, BMW, Proximus, Bol.com, ABVV, Nintendo, Adobe, SD Worx, Thuisbezorgd.nl, Randstad, AB Inbev, adidas and many others. OVAL is a member of IDEA, ACC Belgium and awarded third place in best event agency in Europe by BEA.
    16 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Antwerpen, België (+3)
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Software & Computer Services (+9)
    Spreekt Engels, Duits(+3)
    51-200 teamleden
  • 4.7
    (17 reviews)

    AS A BOUTIQUE AGENCY, WE LIVE YOUR BRAND DAILY, ACTING AS AN EXTENSION OF YOUR TEAM.

    We are your right hand Acting as an extension of your team, we believe in fostering a strong, collaborative relationship with you. Transparency and open communication are our priorities. At every step of the way Together we’re focused on positive and measurable results. PROJECT MANAGEMENT No time to lose? We will write and finetune your briefings. Control freak? Us too… we set up online dashboards to track task assignment, work progress and deadlines. In need of a structured planning? We schedule weekly meetings or send you a status update every Monday…or Tuesday if you’re not a Monday person. www.thecrew.be
    2 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Elsene, België (+1)
    Begroting op aanvraag
    Ervaring in Overheid (+23)
    Spreekt Engels, Duits(+4)
    11-50 teamleden
  • 4.8
    (2 reviews)

    Crafting wonder with tech

    Aanbevolen
    Blue Hay is co-founded by Elise D'haeseleer & Vincent Vanderbeck, both of whom have worked on different large-scale events. Vincent has a passion for technology and Elise is skilled in event management. They combine their expertise to create events like the Club of the Future at Flanders Technology and Innovation in Kortrijk in April 2024, UNWRAP Festival in October 2023 and so much more. Their core: crafting experiences with tech.
    8 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Gent, België (+1)
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Entertainment & Events (+3)
    Spreekt Engels, Frans(+1)
    1-10 teamleden
  • 5
    (4 reviews)

    We explain things in motion

    Aanbevolen
    Je verkoop boosten, helder uitleggen wat je product doet of misschien wel in een notendop je bedrijf voorstellen? Bij Flan Caramel hebben we het ideale recept voor jouw business. Originele video animaties die scoren bij je doelgroep en aanzetten tot actie. Van concept tot verspreiding: wij zorgen voor een kickass resultaat! --- Augmentez vos ventes, expliquez clairement ce que fait votre produit ou présentez votre entreprise en quelques mots? Chez Flan Caramel, nous avons la recette idéale pour votre entreprise. Des animations vidéo originales qui marquent avec votre groupe cible et encouragent l'action. Du concept à la distribution: nous garantissons un résultat d'exception! --- Flan Caramel offers animation video and online video marketing for your corporate film. This can be standard as well as customized with an eye for your company message. Video animation is the kind of video that can convey every message in a suitable way. The use of animation within your communication ensures that you can easily and clearly convey your message to the customer. With animation it is also possible to appear fresh and dynamic, so you can communicate with more impact. We ensure that you get the most out of your animation video to achieve the desired result. --- Hoe gaan we te werk? Vanuit de Flan Caramel starten we steeds met een persoonlijk gesprek bij de klant. Daarin bespreken we hoe onze diensten op maat worden aangeboden en vanuit welke stijl en scenario we starten. Daarbij is een duidelijke bepaling van de boodschap en doelgroep heel belangrijk. Hierna gaat het animatieteam aan de slag om het storyboard te ontwerpen. Wanneer dat volledig is uitgewerkt, wordt het filmpje samen met de klant overlopen. Vervolgens starten we met grafisch design, waarbij vormen en figuren worden uitgewerkt. Éénmaal dit de goeie richting uit gaat, brengen we de animatie tot leven via de motion design. Afwerken doen we met de nodige geluidseffecten (Audio Design) en waar nodig correcties toe te voegen. Hierna is het van essentieel belang dat je video zo veel mogelijk wordt bekeken. Daarom biedt Flan Caramel ook advies aan op vlak van video marketing, hoe je filmpje zo veel mogelijk mensen kan bereiken. --- Comment procédons-nous? Depuis le Flan Caramel, nous commençons toujours par une conversation personnelle avec le client. Nous discutons de la façon dont nos services sont offerts pour mesurer et de quel style et scénario nous commençons. De plus, une détermination claire du message et du groupe cible est très importante. Après cela, l'équipe d'animation se met au travail pour concevoir le storyboard. Quand cela aura été complètement terminé, le film se terminera avec le client. Ensuite, nous commençons avec le design graphique, où les formes et les figures sont élaborées. Une fois que cela va dans la bonne direction, nous donnons vie à l'animation via la motion design. Nous finissons avec les effets sonores nécessaires (Conception Audio) et ajoutons des corrections si nécessaire. Après cela, il est essentiel que votre vidéo soit regardée autant que possible. C'est pourquoi Flan Caramel offre également des conseils dans le domaine du marketing vidéo, comment vous pouvez atteindre le plus de gens possible.  --- How we work? From the Flan Caramel we always start with a personal conversation with the customer. We discuss how our services are offered to measure and from which style and scenario we start. In addition, a clear determination of the message and target group is very important. After this, the animation team goes to work to design the storyboard. When that has been fully worked out, the film will run over with the customer. Then we start with graphic design, where shapes and figures are worked out. Once this goes in the right direction, we bring the animation to life via the motion design. We finish with the necessary sound effects (Audio Design) and add corrections where necessary. After this, it is essential that your video is watched as much as possible. That is why Flan Caramel also offers advice in the field of video marketing, how you can reach as many people as possible. 
    1 project in Evenementen
    Gevestigd in Brussel, België
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Telecommunicatie (+15)
    Spreekt Nederlands, Engels(+2)
    1-10 teamleden
  • 5
    (5 reviews)

    Loose tie events

    We are an event management & production studio. We produce events, but above all we create events with meaning.   We design, plan and manage events differently. We inspire and connect people through the power of unique events, creating experiences that combine creativity and strategy.
    20 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Kortrijk, België
    Vanaf € 3.000 voor Evenementen
    Ervaring in Entertainment & Events (+7)
    Spreekt Engels, Frans(+1)
    1-10 teamleden
  • 5
    (1 reviews)

    Tell your story, think events.

    Elevate your events and make them unforgettable with confidence! We provide end-to-end solutions for all your event needs. From the initial concept to the final moment, we ensure your communication and event objectives are achieved. Trust us to make your event a resounding success! Our experienced team of consultants offers a wealth of knowledge in events and communication to help organisations achieve their goals. From strategy to execution, we've got you covered. Whether you're looking to create a new plan or improve your events, we're committed to your success. Our company is a fully remote team of professionals from around the world, working together to provide innovative solutions for our clients. With no physical office, we embrace the flexibility and freedom that comes with remote work. ‍ Through remote work, we are able to offer our clients top-notch services at a competitive price, while simultaneously promoting a positive company culture that prioritises collaboration, communication, and respect.
    7 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Brussel, België
    Vanaf € 20.000 voor Evenementen
    Ervaring in Overheid (+1)
    Spreekt Engels, Frans(+1)
    1-10 teamleden
  • (0 reviews)

    We Power Up Your Brand

    D’M&S is one of the largest Belgian independent communication groups, based in Bruges with offices in Antwerp and Brussels. In over 30 years we grew from a marketing focused organisation into a diversified and integrated brand communication company. Both national and international clients rely on our vast expertise to create activating B2B and B2C campaigns. D’M&S is structured in a way that we can cover every aspect of the communication field: - Online: we develop interactive online concepts, rolled out in new media tools, and linked to social platforms. We even get the message across by implementing made-to-measure software applications. - Offline : we create no-nonsense print campaigns, based on bright ideas, sharp designs and original media planning, resulting in a direct respons. - Events: we organise all-in meetings, incentives, congresses and events of any kind that leave a lasting impression. Catering? Building a stand? Sure we can. Within D’M&S, our 70 employees share their expertise, skills, and ideas whenever needed. For this out-of-the-box and cross-channel way of working we invented a new philosophy: ‘Creactivity or creativity activates brands’. We apply it on everything we do, thus building powerful, versatile and sales driven communication strategies that fit the client’s goals.
    8 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Brugge, België (+2)
    Vanaf € 20.000 voor Evenementen
    Ervaring in Industriële Goederen en Diensten (+13)
    Spreekt Engels, Frans(+2)
    51-200 teamleden
  • 5
    (1 reviews)

    Crafting influential content. Amplifying ambitious brands.

    MMBSY is a full-service PR and Content Marketing agency, located in Antwerp and Amsterdam.   ‘Got a creative content request, a petite PR problem or just looking for the best way to get your message out there? We’re here for you, just check out our services and make your pick.'   We are a team of professional storytellers with more than 20 years of experience in PR, content creation, content strategy and brand strategy. In other words, we know how to tell and distribute a message, how to touch and activate people with information, inspiration and entertainment.    Our eye is always on the consumer, the person you want to reach, in the way they like best. Every story we produce, contains editorial creativity. We promise and deliver great storytelling in PR plans, social media marketing and content creation.   We guarantee true craftsmanship and work only with knowledgeable talented people. With this pool of creative talent, we craft narratives from life, because authentic stories are the ones that strike a chord with your audience.
    5 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Antwerpen, België
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Wijn & Sterke Dranken (+7)
    Spreekt Engels, Frans(+2)
    11-50 teamleden
  • (0 reviews)

    We are a strategic creative marketing & PR agency, specialized in interior, hospitality & lifestyle.

    DONEBYUS is a Antwerp based strategic marketing & PR agency covering interior, hospitality & lifestyle. We provide a professional, bespoke media relations service to our national and international clients. Founded in 2021 by Merima Pepic en Brecht Caveye, we are known for ambitious marketing, digital and PR campaigns. A project born from a shared love of iconic storytelling and a desire to produce aesthetic but effective and measurable content. It is a unique combination that remains a fundamental part of our DNA. The synergy of our two personalities allows us to bring out the best of both worlds. Even more, the sensitivity and generosity characterizes us. Atypical is a compliment in the world of donebyus.agency. We like to push the limits of our creativity in every project. On national soil or further from home: we believe in producing content that capture hearts, inspires minds and delivers business results. Surprising but secure, innovative but balanced, and visionary but familiar. Regardless of the purpose behind a project, our approach is intuitive and incisive every time. Without shying away from results, our character typifies itself into a warm & welcoming feeling, that can only result from inherent talent and pleasure in what we do.We understand human behaviors, mindsets and lifestyles as no other. We don’t just crunch numbers; we immerse ourselves in your market, uncovering hidden trends, consumer insights, and competitive dynamics that matter to you. Our approach is rooted in a strong foundation of public relations and journalistic insight. We start every project by analyzing how the market evolves, ensuring that we stay tuned to emerging trends and shifting consumer behaviors. By viewing your brand through a PR lens, we focus on storytelling that not only captures attention but also builds trust and credibility.
    4 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Antwerpen, België
    Vanaf € 5.000 voor Evenementen
    Ervaring in Architectuur & Planning (+9)
    Spreekt Engels, Nederlands, België
    1-10 teamleden

Moeite met kiezen? Laat ons helpen.

Plaats gratis een project en ontmoet snel gekwalificeerde aanbieders. Gebruik onze gegevens en on-demand experts om gratis de juiste te kiezen. Huur ze in en til uw bedrijf naar een hoger niveau.


Klantbeoordelingen over de Evenementen Bureaus in België

Eigenaar, Start-upStart-up | Gent, BE

Als kleine onderneming was het een enorme uitdaging om een evenement van hoge kwaliteit te organiseren. Dit evenementenbureau uit België heeft echter al onze verwachtingen overtroffen. Het persoonlijke contact en de op maat gemaakte service waren precies wat we nodig hadden. We voelden ons echt begrepen en ondersteund door het hele proces.

Event Manager, Educatieve OrganisatieOnderwijs | Antwerpen, BE

Het evenementenbureau dat wij hebben ingeschakeld voor ons jaarlijkse congres heeft geweldig werk geleverd. Ze begrepen onze behoeften en konden een evenement van wereldklasse neerzetten, rekening houdend met zowel de educatieve als de netwerkaspecten die wij belangrijk vinden. Hun professionaliteit en ervaring met grote congressen was duidelijk merkbaar.

CEO, Internationaal TechbedrijfTechnologie | Brussel, BE

De organisatie van ons bedrijfsevenement door dit evenementenbureau in België was vlekkeloos. Vanaf het eerste contact tot de uitvoering, alles was top. Hun aandacht voor detail en hun vermogen om alles exact naar onze wensen aan te passen maakte echt het verschil. Zeker een aanrader voor wie op zoek is naar professionele evenementenorganisatie!

Inzichten van Onze Expert: Evenementenbureaus in België - Waar Creativiteit en Professionaliteit Samenkomen

België, bekend om zijn rijke geschiedenis en culturele diversiteit, is ook een broedplaats voor uitzonderlijke evenementenbureaus. Met een imposante lijst van evenementenbureaus die 304 projecten hebben voltooid en 111 klantbeoordelingen hebben ontvangen, staat het land bekend om zijn creatieve en effectieve evenementenmanagement.

Bekroonde Evenementen en Hun Klanten

Door de jaren heen hebben Belgische evenementenbureaus samenwerkingen opgezet met vooraanstaande klanten en daardoor verschillende prestigieuze onderscheidingen in de wacht gesleept. Dit bevestigt hun bekwaamheid in het leveren van topklasse diensten die voldoen aan de hoogste internationale standaarden.

Begroting Tips voor Uw Volgende Evenement

Het plannen van een begroting is een essentiële stap bij het kiezen van een evenementenbureau. De kosten kunnen variëren afhankelijk van de omvang en het type evenement. Voor een succesvol event in België, overweeg het volgende advies voor uw budget:

  • Kleine Evenementen: Voor intieme bijeenkomsten of kleine evenementen, kunt u overwegen om samen te werken met kleinere, maar creatieve bureaus die vaak meer flexibel zijn in budgettering. De kosten voor dergelijke evenementen kunnen variëren tussen 2.000 en 10.000 euro.
  • Middelgrote tot Grote Evenementen: Voor grotere corporate evenementen of grootschalige publieke gebeurtenissen, is het raadzaam om met goed gevestigde bureaus te werken die ervaring hebben met grote projecten. Budgetten voor deze evenementen kunnen liggen tussen 10.000 en 100.000 euro of meer, afhankelijk van de specificaties.

Selectie van het Juiste Bureau

Kijk bij het kiezen van een evenementenbureau niet alleen naar hun portfolio, maar ook naar de klanten waarvoor ze hebben gewerkt en de reviews die ze hebben ontvangen. Deze elementen samen geven een goed beeld van hun expertise en klanttevredenheid.

Conclusie

Met een rijke portfolio aan succesvolle evenementen en tevreden klanten zijn de evenementenbureaus in België uitstekend uitgerust om elk type gebeurtenis te beheren. Of u nu een kleinschalig privé-evenement plant of een groot openbaar evenement, de Belgische expertise staat garant voor succes. Verken de diverse opties, overweeg uw budget zorgvuldig en maak uw evenement onvergetelijk met de hulp van een professioneel Belgisch evenementenbureau.

Karim Saadoune
Geschreven door Karim Saadoune Sortlist Expert in BelgiëLaatst bijgewerkt op 19-04-2025

Onze laatste Evenementen Agencies-projecten in België

Organisatie van een groot zakelijk evenementBekend bedrijf in de financiële sector>100.000€ | 10-2024Een vooraanstaand financieel bedrijf is op zoek naar een ervaren evenementenbureau om een groot zakelijk evenement in België te organiseren. De winnende agency moet ervaring hebben met het beheersen van evenementen voor meer dan 500 deelnemers.
ProductlanceringsevenementInnovatieve startup in de technologie sector30.000€ - 50.000€ | 10-2024Een snelgroeiende technologische startup zoekt een evenementenbureau voor de lancering van hun nieuwste product. De agency moet creatieve en innovatieve evenementconcepten kunnen voorstellen die de unieke kenmerken van het product benadrukken.
End-of-year corporate feestGrote retailketen50.000€ - 70.000€ | 10-2024Een grote retailketen zoekt een geschikt evenementenbureau om een spectaculair end-of-year feest te organiseren voor hun personeel. De focus ligt op een onvergetelijke avond met entertainment, catering en thematische decoratie.
Netwerkevenement voor professionalsBelangrijke speler in de juridische dienstverlening20.000€ - 40.000€ | 10-2024Een toonaangevend juridisch bedrijf wil een netwerkevenement organiseren voor professionals uit de sector. Het evenementenbureau moet kunnen aantonen hoe ze interactieve en netwerkbevorderende ervaringen kunnen bieden.
Jaarlijkse conferentieInternationaal bedrijf in de gezondheidssector75.000€ - 100.000€ | 10-2024Een gerenommeerd bedrijf in de gezondheidszorg is op zoek naar een evenementenbureau om hun jaarlijkse conferentie te organiseren. Vereisten zijn uitstekende logistieke ondersteuning en ervaring met evenementen die internationale gastsprekers aantrekken.

Enkele projecten die je kunnen inspireren.

Laat je inspireren door wat er voor andere bedrijven is gedaan.

IFMI - REMARKETING - FLEET EUROPE FORUM & AWARDS

IFMI - REMARKETING - FLEET EUROPE FORUM & AWARDS

Electrabel - End Of Year Activation / VO Event

Electrabel - End Of Year Activation / VO Event

ING - Red Devils Photoball 2014

ING - Red Devils Photoball 2014


Veelgestelde vragen.


Het vinden van de juiste balans tussen creativiteit en praktische uitvoerbaarheid is een cruciale vaardigheid voor evenementenproducenten in België. Hier zijn enkele strategieën die professionals gebruiken om deze uitdaging aan te gaan:

  1. Duidelijke doelstellingen vaststellen: Begin met het bepalen van de kernboodschap en doelen van het evenement. Dit helpt om creatieve ideeën te kanaliseren naar praktische oplossingen die de gewenste resultaten opleveren.
  2. Brainstormen binnen kaders: Moedig het team aan om eerst vrij te brainstormen, maar stel daarna duidelijke budgettaire en logistieke grenzen. Dit stimuleert creatieve oplossingen binnen realistische parameters.
  3. Lokale expertise benutten: België heeft een rijke evenementencultuur. Werk samen met lokale leveranciers en artiesten die bekend zijn met de Belgische markt en regelgeving. Hun inzichten kunnen helpen bij het vinden van unieke, maar haalbare ideeën.
  4. Technologie slim inzetten: Gebruik innovatieve technologieën om creatieve concepten praktisch uit te voeren. Bijvoorbeeld, augmented reality kan een wow-factor toevoegen zonder grote fysieke aanpassingen aan een locatie.
  5. Flexibiliteit inbouwen: Plan alternatieve scenario's voor creatieve elementen die riskant of complex zijn. Dit zorgt voor een back-up plan zonder de originaliteit volledig op te offeren.
  6. Stapsgewijze implementatie: Test nieuwe, creatieve ideeën eerst op kleinere schaal voordat ze worden toegepast op grotere evenementen. Dit minimaliseert risico's en maximaliseert leermogelijkheden.

Volgens een onderzoek van de Belgische Vereniging van Evenementenbureaus (BVEB) in 2023, gaf 78% van de succesvolle evenementenproducenten aan dat ze regelmatig 'creativiteitssessies' houden, gevolgd door 'haalbaarheidsanalyses' om ideeën te verfijnen.

Bovendien wijst de trend in België steeds meer naar duurzame evenementen. Creatieve oplossingen die ook milieuvriendelijk zijn, zoals het gebruik van gerecyclede materialen voor decor of het implementeren van digitale elementen om fysieke waste te verminderen, worden steeds belangrijker.

Door deze aanpak kunnen Belgische evenementenproducenten innovatieve concepten ontwikkelen die niet alleen indruk maken, maar ook praktisch uitvoerbaar zijn binnen de gegeven beperkingen van tijd, budget en locatie.



In de dynamische wereld van evenementenorganisatie in België zijn er verschillende cruciale factoren die topbureaus onderscheiden van de rest. Hier zijn de belangrijkste aspecten die écht het verschil maken:

  1. Creatieve innovatie: Uitzonderlijke evenementenbureaus in België staan bekend om hun vermogen om unieke, op maat gemaakte concepten te creëren. Ze gaan verder dan standaardformules en bieden verrassende ervaringen die blijven hangen.
  2. Technologische integratie: Topbureaus omarmen de nieuwste technologieën, zoals augmented reality, virtuele evenementplatforms en geavanceerde registratiesystemen, om de beleving te verbeteren en de efficiëntie te verhogen.
  3. Duurzaamheid: Met de groeiende focus op milieubewustzijn in België, onderscheiden vooraanstaande bureaus zich door eco-vriendelijke praktijken te implementeren en duurzame evenementen te organiseren.
  4. Lokale expertise en netwerk: Kennis van de Belgische markt, inclusief regionale verschillen tussen Vlaanderen, Wallonië en Brussel, en een sterk lokaal netwerk zijn onmisbaar voor succes.
  5. Flexibiliteit en aanpassingsvermogen: Topbureaus hebben bewezen snel te kunnen schakelen, zoals we zagen tijdens de COVID-19 pandemie met de overgang naar hybride en virtuele evenementen.
  6. Data-gedreven aanpak: Excellente bureaus gebruiken geavanceerde analytics om resultaten te meten, inzichten te verkrijgen en strategieën te optimaliseren.
  7. Tweetaligheid/meertaligheid: Gezien de taalverdeling in België, is het vermogen om evenementen zowel in het Nederlands als in het Frans (en vaak ook Engels) te organiseren een grote plus.
  8. Sterke project management skills: Uitmuntende planning, budgetbeheer en risicobeheersing zijn essentieel in de complexe Belgische evenementenmarkt.

Een concreet voorbeeld van hoe deze factoren samenkomen, is te zien in de organisatie van grote festivals zoals Tomorrowland. Dit wereldberoemde Belgische evenement onderscheidt zich door innovatieve technologie, duurzaamheidspraktijken en een ongeëvenaarde creatieve aanpak.

Volgens een rapport van de Belgische Federatie van Evenementenbureaus uit 2023, presteren bureaus die investeren in technologie en duurzaamheid gemiddeld 30% beter in klanttevredenheid en hebben ze een 25% hogere kans op het binnenhalen van grote contracten.

Samenvattend: uitzonderlijke evenementenbureaus in België combineren creativiteit, technologische innovatie, duurzaamheid en lokale expertise met een flexibele, data-gedreven aanpak. Deze combinatie stelt hen in staat om memorabele ervaringen te creëren die voldoen aan de hoge verwachtingen van de Belgische markt.



Evenementenbureaus in België meten het succes van hun producties op verschillende manieren, waarbij ze verder kijken dan alleen klanttevredenheid. Hier zijn enkele belangrijke meetmethoden die worden gebruikt:

  1. Return on Investment (ROI): Bureaus berekenen de financiële impact van het evenement in verhouding tot de investering. Dit kan bijvoorbeeld gemeten worden door:
    • Omzetgroei na het evenement
    • Aantal gegenereerde leads
    • Waarde van nieuwe contracten of partnerships
  2. Bereik en engagement:
    • Aantal bezoekers of deelnemers
    • Sociale media-interacties en hashtag-gebruik
    • App-downloads of gebruikersactiviteit tijdens het evenement
  3. Media-aandacht:
    • Aantal persberichten en artikelen
    • Mediawaarde van de verkregen publiciteit
    • Kwaliteit en toon van de berichtgeving
  4. Duurzaamheid en maatschappelijke impact: Steeds belangrijker in de Belgische context:
    • CO2-voetafdruk van het evenement
    • Hoeveelheid gerecycled afval
    • Lokale economische impact
  5. Technologische integratie en innovatie:
    • Succesvolle implementatie van nieuwe technologieën
    • Gebruikersbeoordelingen van technologische elementen
    • Efficiëntieverbeteringen door technologie
  6. Teamperformance en -ontwikkeling:
    • Efficiëntie in planning en uitvoering
    • Teamtevredenheid en -groei
    • Lessen geleerd en verbeterpunten voor toekomstige evenementen

Volgens een rapport van de Belgische Vereniging van Evenementorganisatoren (BVE) uit 2023, gebruikt 78% van de evenementenbureaus in België nu geavanceerde analysetools om deze metrieken te verzamelen en te analyseren. Dit stelt hen in staat om datagedreven beslissingen te nemen en continue verbetering na te streven.

Het is belangrijk op te merken dat de specifieke meetmethoden kunnen variëren afhankelijk van het type evenement, de doelstellingen van de klant en de actuele trends in de sector. Evenementenbureaus in België streven ernaar om een holistische benadering te hanteren bij het meten van succes, waarbij zowel kwantitatieve als kwalitatieve factoren in overweging worden genomen.