De 10 beste Evenementen Bureaus in Waterloo - 2024 Reviews

Beste Evenementen Bureaus in Waterloo

Welke past het best bij uw bedrijf?

Het duurt 3 min. 100% gratis

Top Aanbevolen Evenementen Bureaus


Alle Evenementen Agencies in Waterloo

  • SPRDLUX EVENTScertified-flagverified-flag

    5
    (3 reviews)

    WE CREATE MEMORIES THROUGH EXPERIENCES

    Aanbevolen
    SPRDLUX EVENTS is een full service evenementenbureau. We bedenken en organiseren events, meetings, incentives en congressen. Feesten waar nog lang over nagepraat wordt, zijn onze core business. We doen aan creatieve storytelling, terwijl we alle zintuigen prikkelen en uw gast onderdompelen in uw verhaal WE CREATE MEMORIES THROUGH EXPERIENCES De SPRDLUX focus ligt op service, kwaliteit en een ervaring creëren voor uw gasten. U kiest voor de totale ontzorging van uw event of u zet onze diensten in waar nodig.  In nauw overleg bepalen we uw doelstellingen en in functie van uw budget zorgen we voor een gedetailleerd concept en plan. U kiest er voor om nauw betrokken te zijn bij de organisatie of juist niet. SPRDLUX EVENTS begeleidt en adviseert u bij elke stap. Bekijk ons werk en fijne reacties van klanten op onze website. Contacteer ons voor een vrijblijvend gesprek om te zien waar we u mee kunnen helpen. Ga voor niet minder dan superdeluxe! SPRDLUX EVENTS is a full service event agency. We organise events, meetings, incentives and conferences. Parties that will be talked about for a long time are our core business. We engage in creative storytelling, while stimulating all the senses and immersing your guest in your story WE CREATE MEMORIES THROUGH EXPERIENCES The SPRDLUX focus is on service, quality and creating an experience for your guests. You opt for the total care of your event or you use our services where necessary. We determine your objectives in close consultation and, depending on your budget, we provide a detailed concept and plan. You choose to be closely involved with the organization or not. SPRDLUX EVENTS guides and advises you every step of the way. Check out our work and great feedback from customers on our website. Contact us for a no-obligation consultation to see how we can help you. Go for no less than super deluxe!    
    13 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Turnhout, België
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Projecten in Vastgoed (+8)
    Spreekt Engels, Duits
    1-10 teamleden
  • Ductape - Event Agencycertified-flagverified-flag

    4
    (2 reviews)

    Full-service evenementenbureau te Antwerpen voor uw evenementen van A tot Z!

    Ductape - Event Agency is, met 10 jaar ervaring, de perfecte partner voor het volledig uitwerken van uw corporate event, personeelsfeest, klantenfeest, incentive, teambuilding, product launch, etc. van A tot Z, zowel in binnen- als buitenland. Ductape is een full service evenementenbureau. Dat wil zeggen dat wij het volledige event van A tot Z voor u opvolgen. Ook wanneer u bepaalde onderdelen zelf wenst op te volgen (locatie, catering, …) nemen wij al het overige voor onze rekening.  Alles begint bij een gesprek over het soort evenement, wat uw wensen zijn en het budget dat u vooropstelt. We luisteren zorgvuldig naar u en streven ernaar om in functie van uw budget de beste oplossingen aan te reiken om er telkens weer een geslaagd event van te maken. Samen met u zetten we de puntjes op de i. Op de dag van uw evenement coördineren wij alles van opbouw t/m afbouw. We verzorgen uw evenement tot in de puntjes en bieden een feilloze, kwalitatieve en flexibele organisatie. U hoeft zich geen zorgen te maken, u hebt meer tijd over voor uw gasten en kunt zelf ook echt genieten van het event. ------ With 10 years of experience Ductape is the perfect partner for the complete organisation of your corporate event, staff party, client event, incentive, teambuilding, product launch, etc. from A to Z, in Belgium and abroad. Ductape is a full-service event agency. This means that we provide a follow up of the entire event from conceptualisation, set up, event until dismantling. If you wish to follow up on certain parts yourself (venue, catering, etc.), we will take care of everything else. It all starts with a good talk about the type of event you wish to organise, what your needs are and the budget you have in mind. We listen carefully and strive to provide the best solutions according to your budget to make it a successful event over and over again. Together with you, we will dot the i’s. On the day of your event, we coordinate everything from set up until dismantling. We take care of your event down to the last detail and offer a flawless, high quality and flexible organisation. You don’t have to worry about different suppliers and details, you have more time left for your guests and you can really enjoy the event yourself. 
    19 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Antwerpen, België
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Projecten in Industriële Goederen en Diensten (+12)
    Spreekt Nederlands, Engels
    1-10 teamleden
  • Art&Smileverified-flag

    (0 reviews)

    Nous créons votre événement sur mesure aussi que loin que vos rêves vous guident !

    Art&Smile? Comment travaillons nous ? UNE VISUALISATION CLAIRE DE VOTRE ÉVÉNEMENT En manque d’idée ou dépassé par vos projections ? Avec + de 10 ans d’expertise, nous vous proposons des projets en cohérence avec vos idées. NOUS COORDONNONS TOUT À VOTRE PLACE Un interlocuteur unique qui coordonne et centralise la gestion de l’événement. Une équipe est entièrement dédiée à votre event. UNE RÉACTIVITÉ ET FLEXIBILITÉ INÉGALÉE Depuis 2013, nous internalisons tout, du traiteur aux plus grands artistes et professionnels du spectacle : Ainsi nous ne dépendons de personne. UN DEVIS MODULABLE & FLEXIBLE EN CAS DE CHANGEMENT DE PLAN Nos devis à tiroir sont détaillés pour que vous puissiez connaître en toute transparence le tarif de chaque option, en rajouter ou en retirer à votre guise. Créateur d'événements inoubliables! Grâce à notre méthode "ASE", nous créons votre événement sur mesure, à 100% selon vos convictions et dans un temps record. ​ Organisation de Family Days, soirée d'entreprise, séminaire, arbre de Noël, son et lumière, team building/incentive, salon, programmation de spectacles et animations,... ​ Nous aimons relever des défis et nous pouvons le faire dans un laps de temps imbattable tout en mettant notre créativité au service de votre société et de votre image. Créateur d'événements inoubliables! Grâce à notre méthode "ASE", nous créons votre événement sur mesure, à 100% selon vos convictions et dans un temps record. ​ Organisation de Family Days, soirée d'entreprise, séminaire, arbre de Noël, son et lumière, team building/incentive, salon, programmation de spectacles et animations,... ​ Nous aimons relever des défis et nous pouvons le faire dans un laps de temps imbattable tout en mettant notre créativité au service de votre société et de votre image. Qui sommes-nous? ​Nous sommes l'agence événementielle et artistique dont vous avez besoin pour que votre événement soit une réussite à 110%!  Notre agence événementielle, basée dans la région Charleroi , propose un vaste choix de compétences, d'animations et de structures pour vos événements. Découvrez en image notre travail lors de quelques événements :  https://artsmile.pixieset.com/ ​L'équipe d'Art&Smile est composée de professionnels de l'événementiel et du spectacle. Notre travail, en plus de la création, l'organisation, la réalisation,... est de construire une équipe avec les meilleurs prestataires pour votre projet. Chaque projet mérite une étude approfondie afin de travailler avec des fournisseurs qui apportent les meilleures solutions et réalisations pour votre événement. Art&Smile vous garantit un projet mené et réalisé à 100%, comme VOUS le souhaitez! Nous pouvons donc vous aider dans l'organisation de Family days, repas d'entreprise, soirée d'entreprise, création d'événements sur mesure privés ou professionnels, journées Team Building, journées portes ouvertes, arbres de Noël,... Notre expérience dans le domaine de l'événementiel sera un PLUS pour vous. Nous pouvons également être votre allié dans la création d'un événement sportif (création du dossier de presse, du dossier de sponsoring, du site internet, de la coordination générale, de la communication autour de l'événement,...). ( www.waterlootrail.com  - www.hypepoprun.com ), Art&smile a notamment aidé à la réalisation de l'Hype Pop Run, cette course à pied hors du commun_ Art&Smile est également une des plus importantes agences artistiques de Belgique (www.art-smile.be), énorme avantage pour vous au niveau financier, lorsque sur votre projet, vous désirez avoir des artistes, puisqu'il n'y a pas d'intermédiaire supplémentaire. Art&Smile, c'est aussi plus de 75 attractions pour enfants et adultes afin de ne pas alourdir la facture lors de vos projets orientés enfants et familles. Nous avons, en outre, organisé les Family Smile : des journées dédiées aux familles.  Art&Smile peut s'occuper de l'ensemble des postes nécessaires à la création de votre événement ou devenir votre allié et vous aider dans la mise en place de VOTRE festivité! Grâce à notre agence événementielle et artistique Art&Smile , vous avez la sécurité d'organiser un événement de qualité . ​ ​
    14 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Thuin, België (+1)
    Vanaf € 10.000 voor Evenementen
    Projecten in Anderen (+8)
    Spreekt Frans, Engels
    1-10 teamleden
  • The Oval Office Amsterdamcertified-flagverified-flag

    (0 reviews)

    WE CONNECT FOR REAL

    The Oval Office is a creative communication agency that puts real-life experience in the heart of campaigns. With a team of more than 130 experts we work from our offices in Amsterdam, Antwerp, Brussels, Dusseldorf & Paris. We blend live, digital, content, social, technology, loyalty and media into remarkable internal and external campaigns. We communicate for Google, BMW, Proximus, Bol.com, ABVV, Nintendo, Adobe, SD Worx, Thuisbezorgd.nl, Randstad, AB Inbev, adidas and many others. The Oval Office is a member of IDEA, ACC Belgium and founder-shareholder of 27Names, Europe´s live communication agency.
    16 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Antwerpen, België (+3)
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Projecten in Software & Computer Services (+9)
    Spreekt Engels, Duits
    51-200 teamleden
  • Charly PRcertified-flagverified-flag

    5
    (2 reviews)

    Thé Benelux agency for Consumer PR and Corporate Communications

    Top bekroond
    Charly PR is the Benelux agency for integrated corporate & consumer communications. Reaching your target group has never been easier. But actually touching people, is harder than ever. Charly PR (formerly known as LVTPR) helps you to create real impact with integrated corporate and consumer communications. For your organisation and for your brand(s). From strategy to execution. The agency specializes in crisis communications, internal communications, thought leadership, product PR, influencer relations and digital & content marketing. From its offices in Strombeek-Bever (Brussels) and Bunnik (Utrecht), Charly PR advises and supports clients such as Action, Belnet, Dubai Tourism, Hasbro, Huttopia, IDEWE, One Plus, Sonos and The North Face on a daily basis. The agency was founded in 1994 by Charly Lammers van Toorenburg and goes by the name of "Charly PR" since March 2023.
    1 project in Evenementen
    Gevestigd in Grimbergen, België (+2)
    Begroting op aanvraag
    Projecten in Media (+7)
    Spreekt Frans, Engels
    11-50 teamleden
  • Blue Haycertified-flagverified-flag

    4.8
    (2 reviews)

    Crafting wonder with tech

    Aanbevolen
    Blue Hay is co-founded by Elise D'haeseleer & Vincent Vanderbeck, both of whom have worked on different large-scale events. Vincent has a passion for technology and Elise is skilled in event management. They combine their expertise to create events like the Club of the Future at Flanders Technology and Innovation in Kortrijk in April 2024, UNWRAP Festival in October 2023 and so much more. Their core: crafting experiences with tech.
    5 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Gent, België (+1)
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Projecten in Internet (+2)
    Spreekt Engels, Frans
    1-10 teamleden
  • Festorverified-flag

    5
    (5 reviews)

    Loose tie events

    We are an event management & production studio. We produce events, but above all we create events with meaning.   We design, plan and manage events differently. We inspire and connect people through the power of unique events, creating experiences that combine creativity and strategy.
    8 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Kortrijk, België
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Projecten in Entertainment & Events (+7)
    Spreekt Engels, Frans
    1-10 teamleden
  • Potvos Videoverified-flag

    4.7
    (12 reviews)

    Een plezante video-ervaring creëren door een professionele aanpak met een persoonlijke toets.

    Potvos maak allerlei soorten bedrijfsvideo’s en ondersteunt bij het opzetten van online video-events (livestreams, webinars). Bij ons maak je professionele video waarmee jij jouw verhaal digitaal aan je doelpubliek kan voorstellen. Deze beeldverhalen nemen wij op bij jou op locatie of bij ons in de studio.
    8 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Hasselt, België
    Vanaf € 1.500 voor Evenementen
    Projecten in Zorginstellingen (+7)
    Spreekt Nederlands, België, Engels
    1-10 teamleden
  • LANDMARK - Event Agencycertified-flagverified-flag

    5
    (1 reviews)

    Landmark rules!

    Planning to organize a memorable event and looking for a reliable event partner ? Landmark will guide the way. We are dedicated & experienced 2-team professionals, with a creative and strategic approach. The meaning [ A landmark is a recognizable natural or man-made feature used for navigation ]​  Literally refers to a geographic feature used by explorers and others to find their way back or through an area.  These features can be stars,natural or industrial eye-catchers,icons, sculptures, art, quotes, … Our mission We at LANDMARK, want to be your guide, your navigation tool, to help you find your direction. TOGETHER we will put your idea, message and event on the map. ​We will help you to make your event a genuine Landmark. Our Craftmanship - Event creation & concept development - Content strategy - Event production (pre & post) - Tailor made full service event production (Home and Abroad)
    6 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Antwerpen, België
    Vanaf € 3.000 voor Evenementen
    Projecten in Uitgeverij (+3)
    Spreekt Engels, Frans
    1-10 teamleden
  • Powwowverified-flag

    4.9
    (20 reviews)

    We’re partners that supports you at every stage of storytelling, from concept to reality.

    Our production agency is full of talented people . We handle every step of the creative process for any type of audiovisual project. We are based in Brussels . But our team works everywhere, in Belgium and abroad. We produce advertising films, documentaries, livestreams, reports, corporate video formats, TV programs… 🎥 Our services Pre-production : evaluation of your needs, location scouting, technical advice, communication advice, writing concepts/scripts, preparation of shootings, assistance and coaching, casting... Production : video, photo, sound shooting services, technical assistance, coaching, live recordings... Post-production : image & sound editing, colorgrading, sound mixing, translation, subtitling… 🎥  Our skills Creativity comes from sharing. Our multidisciplinary team is composed of many talents. Bringing together varied personalities, backgrounds and skills is part of our DNA. We constantly innovate. All of our collaborators are driven by the desire to perform a rigorous and qualitative work. We leave nothing to chance. Our deep motivation leads us to challenge ourselves and discover new horizons. Our team is flexible, agile and responsive. Our experience allows us to manage the unexpected and to adapt to complex situations. 🎥 Attitude towards the client Every customer counts. We want to build strong and lasting relationships based on mutual trust and transparency. We offer tailor-made and efficient audiovisual solutions.
    6 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Schaarbeek, België (+1)
    Vanaf € 3.000 voor Evenementen
    Projecten in Politieke organisatie (+17)
    Spreekt Frans, Engels
    1-10 teamleden
  • Simply Better Eventsverified-flag

    (0 reviews)

    « Realization of events to the measures and desires of the client. »

    It’s that simple! At Simply Better we are aware that each client has his own needs, his own desires and his own goals: his own morphology. That’s why we make every effort to create tailor-made events in line with their brand identity and the message they want to communicate. With 21 years of experience designing, managing and producing events, Simply Better acts as the tailor that will give style and elegance to your brand. Brand activation, events, communication, brand identity, these words resonate like a perfect set which requires a creation and a realization regulated in the smallest details: Simply Better.
    8 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Eigenbrakel, België
    Vanaf € 10.000 voor Evenementen
    Projecten in Kleding & Accessoires (+5)
    Spreekt Engels, Frans
    11-50 teamleden
  • Sevendayscertified-flagverified-flag

    4.6
    (3 reviews)

    We build digital web based solutions tailored to your needs

    Sevendays is an innovative digital agency in Antwerp. Sevendays helps to answer your business challenges by creating and building performant and bespoke integrated web solutions . Our in-house developers work in an agile and pragmatic way, in close collaboration with our clients. Our PM's hold budget and timing tight. Boosting your online business is our primary focus! Our services include: web applications, configurators, portals, system integrations (API), websites and webshops . We are in it for the long run, ready to adapt whenever new challenges present itself.
    3 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Antwerpen, België (+1)
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Projecten in Kleding & Accessoires (+7)
    Spreekt Engels, Duits
    1-10 teamleden
  • Yungocertified-flagverified-flag

    4.9
    (8 reviews)

    Yungo - Disrupt the Norm, Set the Standard 💥 Award-winning marketing agency

    Yungo is de enige Vlaamse Agency die zich focust op Disruptive Marketing. Aandacht grijpen én vasthouden, dat is voor jouw bedrijf of merk in deze snel veranderende wereld méér dan cruciaal. Geen voor de hand liggende uitdaging, wetende dat de gemiddelde mens 377 advertentieboodschappen per dag consumeert. Maar … don’t worry, be Yungo! Want Yungo helpt je. Niet alleen met overleven, maar vooral met openbloeien, opvallen én groeien. Hoe? Door de magische mix van onze disruptieve marketingstrategieën en ons team prettig gestoorde, creatieve geesten. We zijn een straf team digitale pioniers en laat ook jouw merk pionieren . Samen met jou creëren we een slimme strategie , unieke content en de juiste tools . Zo bouwen we een solide merkbasis , veroveren we het juiste doelpubliek en jagen we je groeicijfers de hoogte in. Klaar om je brand écht te boosten? Let’s Yungo! Altijd straffere cijfers? Altijd beter communiceren? Altijd nieuwe doelen bereiken? Roep gauw je speurhonden terug, want dan is Yungo jouw betrouwbare partner de route! Yungo heeft een krachtige body die gestaag groeit en een breed arsenaal relevante expertises . Zo ontplooien we voor elke uitdaging de nodige power op het vlak van digitale marketing, performance, branding, video, conceptcreatie, design en storytelling . Met een hart voor jouw missie, een neus voor ROI en een onverschrokken vibe exploreert Yungo alle mogelijkheden om jouw resultaten exponentieel te versterken. Guerillagewijs voor directe impact en in de diepte voor langetermijngroei. In een hecht partnership. Zo groeien en bloeien we samen. Want echte pioniers vinden sterke partners. Let’s Yungo!
    1 project in Evenementen
    Gevestigd in Genk, België
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Projecten in Bouw (+19)
    Spreekt Engels, Nederlands, België
    11-50 teamleden
  • MediaMixerverified-flag

    (0 reviews)

    Content in Motion

    MediaMixer is an allround, independant storytelling communication agency. With our in-house studio we get content moving for various communication projects. From digital to live, always tailored to your brand. LIVE: We create and organize live experiences such as trade shows, conferences, corporate radio, hybrid events, and incentives VIDEO : Our in-house team of producers, photographers, videographers, editors, and content creators brings every piece of content to life. MEDIA : We develop standout campaigns with strong concepts, social media advertising, copywriting, search marketing, PR, and more. DIGITAL : We conceive and build digital solutions, including websites, apps, and loyalty platforms. A selection of the wonderful projects we have developed in collaboration with our clients and our MediaMixers team can also be found on our website: www.mediamixer.be Let’s get in touch!
    6 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Antwerpen, België
    Vanaf € 10.000 voor Evenementen
    Projecten in Bouw (+7)
    Spreekt Engels, Frans
    51-200 teamleden
  • Doobleweb agencyverified-flag

    (0 reviews)

    Nous sommes l'agence de votre communication.

    Agence de communication spécialisée en image de marque publicité sur écran, marketing b2b et digital. Branding - Graphisme - Publicité - Management content marketing - B2B - marketing de contenu - Publicité sur écran LED géant. Doobleweb - L’agence de votre communication.
    Op zoek naar projecten in Evenementen
    Gevestigd in Quaregnon, België
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Projecten in meerdere sectoren
    Spreekt Engels, Arabisch
    1-10 teamleden
  • Umbaucertified-flagverified-flag

    5
    (2 reviews)

    Strategic and creative services for B2B and government

    Creativiteit die impact maakt in B2B & overheid Umbau is geen typisch B2B-marketingbureau. Met een combinatie van jeugdig enthousiasme en jarenlange ervaring geven we je communicatie en marketing een extra boost. We bouwen om en verbeteren op alle vlakken. Waarom Umbau'en? B2B marketing en communicatie vereisen een unieke aanpak. Complexe producten, langere salestrajecten, niche doelgroepen: het vraagt om expertise. Wij begrijpen dat elk B2B-bedrijf uniek is. Als klein B2B-bedrijf brengen onze teamleden vanuit verschillende achtergronden een schat aan kennis samen. We focussen op verschillende domeinen om jouw bedrijf, merk of product naar een hoger niveau te tillen. Voor sommige projecten doorlopen we alle stappen, van strategie tot uitvoering. Voor andere steken we meteen de handen uit de mouwen. Hoe we dat beslissen? Heel simpel: op basis van wat jij nodig hebt en wat jouw bedrijf vooruit helpt. Hoe dan ook vragen we onszelf voortdurend af: "Zouden we echt, eerlijk, dezelfde actie ondernemen als we in jouw schoenen stonden?” Succesvolle communicatie vraagt om passie, toewijding en toegevoegde waarde in elk contact En bovenal de moed om vast te houden aan je overtuigingen. Elk teamlid heeft een succesvolle geschiedenis in marketing en communicatie. We geloven in ons werk en hebben marketingwonderen van dichtbij meegemaakt. We adviseren je als vrienden - sterk betrokken maar recht door zee. We laten je nadenken en zelf beslissen. Dat is de deal. 👉🏻 Dus: of je nu een nieuwe koers uitzet of je merk meer in de spots wil zetten, we luisteren graag. Of je nu strategische begeleiding zoekt, creatieve oplossingen wil of gewoon extra handjes zoekt, we staan voor je klaar. Zowel voor B2B als overheidsklanten! 💡 Klaar om te Umbau’en? Jij hebt een vraag, wij luisteren graag - liefst met een kop koffie en een koekje, met sterke resultaten als slotstuk van de samenwerking.
    3 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Mechelen, België
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Projecten in Software & Computer Services (+7)
    Spreekt Nederlands, Engels
    11-50 teamleden
  • Luxury Eventverified-flag

    (0 reviews)

    LuxuryEvent - Votre Partenaire Privilégié pour des Événements Inoubliables en Belgique 🎉

    Bienvenue chez LuxuryEvent, l'excellence dans l'organisation d'événements sur mesure en Belgique. Avec une passion inébranlable pour la création d'expériences mémorables, nous nous dédions à transformer vos visions en réalités éblouissantes. Que vous envisagiez de célébrer un anniversaire marquant, d'organiser un événement de networking de haut niveau, une conférence inspirante ou une activité de teambuilding inédite, LuxuryEvent est votre allié de confiance. Nos Services : À LuxuryEvent, nous comprenons l'importance de la diversité et de la personnalisation. C'est pourquoi nous proposons une large gamme de services, adaptés à chaque occasion : Anniversaires : Des célébrations intimes aux grandes fêtes extravagantes, nous créons l'ambiance parfaite pour marquer votre journée spéciale. Événements de Networking : Connectez-vous et élargissez votre réseau dans un cadre élégant et professionnel, conçu pour favoriser les échanges enrichissants. Conférences : Avec une attention méticuleuse aux détails, nous garantissons que votre message atteint votre audience dans les meilleures conditions possibles. Teambuilding : Renforcez les liens de votre équipe grâce à des activités innovantes et engageantes, conçues pour motiver et inspirer. Notre Engagement : Chaque événement est une œuvre d'art pour LuxuryEvent. Nous nous engageons à fournir une planification impeccable, une exécution sans faille et un service clientèle exceptionnel. Notre équipe, composée de professionnels expérimentés, est passionnée par la création d'événements qui ne sont pas seulement réussis, mais véritablement inoubliables. Pourquoi Choisir LuxuryEvent ? Expertise Locale et Flexibilité : Opérant dans toute la Belgique, nous avons une connaissance approfondie du terrain et des meilleures adresses, ce qui nous permet d'être flexibles et innovants dans nos propositions. Personnalisation Ultime : Nous croyons que chaque événement est unique. Nos solutions sur mesure sont conçues pour refléter vos désirs et surpasser vos attentes. Qualité et Luxe : Nous nous engageons à fournir un niveau de service et une attention aux détails dignes de ce nom, garantissant que chaque aspect de votre événement est géré avec le plus grand soin. Rejoignez-nous pour créer ensemble l'événement de vos rêves. Chez LuxuryEvent, votre vision devient notre mission. Contactez-nous dès aujourd'hui pour découvrir comment nous pouvons transformer votre prochain événement en une célébration mémorable.
    Op zoek naar projecten in Evenementen
    Gevestigd in België, België
    Begroting op aanvraag
    Projecten in meerdere sectoren
    Spreekt Frans, Engels
    1-10 teamleden
  • Learnence.comverified-flag

    4.7
    (1 reviews)

    Smart Video Alchemists to make your Events, Elearning, Webinar, Podcast, Corporate video... smarter!

    Active depuis 2010 en captation d'événements et diffusion Live, Learnence réalise des émissions Tv pour les entreprises: duplex; événement hybrides, présentiels ou full virtuels: pour des applications de webinars, podcast ou de retransmission en direct de vos événements corporate, sportifs, médicaux, culturels. Engagez votre audience et fidélisez-là à travers nos outils et plateformes Eventshub.eu pour créer une véritable communauté autour de votre événement, formation ou webinaire ! EventsHub.eu provides convenient and intuitive solutions for hosting online events, while paying particular attention to the audience engagement dimension: - Interactions between speakers and audience via chat, Q&A, voting, etc. - Networking tools - One to one networking - Alternating plenary sessions and participatory workshops - Audience retention over time The EventsHub.eu platform has perfectly followed and anticipated the evolution of event practices during the different phases of the health crisis, justifying its use in both "Full Virtual" and "Hybrid" configurations or as a support for 100% face-to-face events. EventsHub is now a tool recognised and appreciated by many international institutions and organisations.
    4 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Brussel, België (+1)
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Projecten in Zorginstellingen (+4)
    Spreekt Engels, Frans
    11-50 teamleden
  • Headerpopverified-flag

    4.7
    (8 reviews)

    Headerpop observe les tendances et les modes de vie pour imaginer une communication qui inspire.

    Headerpop propose une approche de la communication neuve, authentique et spontanée. L'agence favorise une communication émotionnelle et ouverte qui s'inspire des nouveaux modes de vie. Pour notre équipe, la constitution d'une communauté fidèle et convaincue est la meilleure preuve d'une stratégie de branding réussie. Notre approche Mettre en avant une marque selon son caractère, valoriser son univers et appuyer les détails qui la rende unique. Accompagner des projets avec un fort storytelling, une approche collaborative, une démarche engagée et réelle. Nos forces La communication des destination ou acteurs touristiques proches, l'accompagnement de nouvelles marques lifestyle durables (mode, food, déco, culture, arts, loisirs, voyage), la valorisation des positionnements authentiques, la création de nouveaux concepts respectueux, l'accompagnement des artistes, artisans ou créateurs de demain. Ce qui nous motive Partager notre savoir-faire en communication lifestyle pour accompagner la réussite de marques créatives et attentives. Pour en savoir plus sur la communication lifestyle, Headerpop a réalisé un podcast et un livre blanc, tous les deux disponibles depuis la page d'accueil de notre site web headerpop.com. Pour résumer, Headerpop a mis en place une approche lifestyle spécifique pour constituer et fidéliser un public grâce aux valeurs, projets, idées, et originalités de la marque. Ainsi, le public s'attache à l'univers proposé, se reconnait dans ce lifestyle, et participe à son succès dans la durée. Vous êtes une marque lifestyle attentive et créative? Une destination touristique? Rencontrons-nous, on s'occupe de tout :)
    Op zoek naar projecten in Evenementen
    Gevestigd in Brussel, België
    Begroting op aanvraag
    Projecten in Reizen & Vrije tijd (+5)
    Spreekt Frans, Duits
    11-50 teamleden
  • Bee Hives Marketingverified-flag

    (0 reviews)

    Meaningful and Efficient Marketing.

    At BeeHives Marketing , we thrive in delivering high impact and purpose driven marketing approaches. Your purpose and your efficiency are our core values. Our aim is to design a bespoke marketing approach for your organisation. Our mission is to create purpose & efficient driven approaches for your business. We help developing startups; getting things right from the beginning of your next venture. We also help scaling your marketing activities with your own dedicated team of experts. Finally, based on your challenges we help you internalising your marketing. Building your own internal marketing agency. Our Mission is simple: we are here to allow your organisation to grow in purpose on the most efficient way. Let’s book your free discovery call now !
    1 project in Evenementen
    Gevestigd in Lasne, België
    Begroting op aanvraag
    Projecten in Auto (+1)
    Spreekt Engels, Frans
    1-10 teamleden
12

Moeite met kiezen? Laat ons helpen.

Plaats gratis een project en ontmoet snel gekwalificeerde aanbieders. Gebruik onze gegevens en on-demand experts om gratis de juiste te kiezen. Huur ze in en til uw bedrijf naar een hoger niveau.


Werken met de beste evenementenbureaus in Waterloo

Vind de beste evenementenbureau’s omstreeks Waterloo met Sortlist

In de buurt van Waterloo zijn een groot aantal events van diverse categorieën die jaarlijks worden gehouden. Waterloo heeft erg veel bureau’s die gespecialiseerd zijn in events die uw firma zullen helpen om een evenement van top tot teen te regelen.

Een event manager zorgt voor alles wat komt kijken bij een evenement, van catering diensten en transport tot parkeergelegenheid en overnachtingsmogelijkheden. Bij Sortlist collaboreren we met de voornaamste evenementenbureaus in de omgeving van Waterloo en we assisteren u bij het lokalizeren van de organisatie die het beste bij uw organisatie past.

Ontdek met Sortlist de ideale event managers in de omgeving van Waterloo en begin je events uit te stippelen met de beste professionals. Waar twijfelt u nog over? Bespaar alle moeite, Sortlist geeft u de keuze om gemakkelijk een volledig event te regelen met een event management bureau.

Redenen om met een event management bureau samen te werken

Het gebruik van een evenementenbureau zorgt ervoor dat u zich om niets druk hoeft te maken, alles is van A tot Z geregeld. Het bureau zal voor u beurzen, festivals en congressen bij potentiële cliënten aanbieden en contact houden met de opdrachtgevers, uitgenodigden, klanten enzovoort. Een event manager assisteert u bij het beheren en organiseren van al uw events, ongeacht de werktak waarin uw firma actief is.

Het creëren van een evenement kost veel tijd en bekwaamheid, dus een event management bureau inhuren is de beste oplossing voor dit soort acties, omdat zij de branche precies kennen en u veel moeilijkheden zullen besparen. Ook levert het eventbureau voor u het overzicht van het budget, en overzien en leiden zij de werknemers verantwoordelijk voor het uitvoeren van het event.

Een event management bureau beheert alle fases van een evenement en alles wat benodigd is om het perfect uit te voeren. Het bureau waarmee je collaboreert zal je helpen om het beste uit het event te halen, zodat iedereen optimaal kan genieten van het event.

Functies van een event manager

Event managers zijn in staat zich te adapteren aan elke sector en stijl.Dit geeft het bureau een visie over hoe het event te organiseren of hoe u uw kraam voor een event van een derde partij kunt designen.Event managers zullen de ligging van het evenement, de samenstelling, het type aanwezigen en hun smaak bestuderen.

Het event management bureau waarmee u collaboreert is verantwoordelijk voor de communicatie en uitvoering van het evenement dat u wilt organiseren. Dit allemaal brengt veel werk met zich mee dat de agencies van A tot Z weten te volbrengen.

Event management bureau’s kunnen zowel het event zelf creëren als de ideeën van uw bedrijf ontwerpen en toepassen in een event van een derde partij. Een event management bureau is verantwoordelijk voor alles wat te maken heeft met het produceren en de executie van uw evenementen.

Begin nu een samenwerking met een evenementenbureau en profiteer van al het profijt die het biedt, van de maak van het event tot de communicatie en het concept ervan. Het event management bureau doet research naar ontwikkelingen en aantrekkelijke mogelijkheden in de markt, verder zorgen ze ook voor sprekers, zangers of andere speciale gasten gekoppeld aan uw event. Bij Sortlist vindt u de ideale event managers om uw event zo eenvoudig en zo succesvol mogelijk te maken. Samenwerken met het goede evenementenbureau is van vitaal belang om het te maken op de manier die het beste bij uw onderneming past.

Enkele projecten die je kunnen inspireren.

Een mooie selectie van de laatste projecten van onze bureaus.

Entrada Group: 3-day onsite prospect tour

Entrada Group: 3-day onsite prospect tour

Eastman: Rebranding campaign for niche product

Eastman: Rebranding campaign for niche product

Janssen: Marketing support across the EMEA region

Janssen: Marketing support across the EMEA region