SPRDLUX EVENTS is een full service evenementenbureau. We bedenken en organiseren events, meetings, incentives en congressen. Feesten waar nog lang over nagepraat wordt, zijn onze core business. We doen aan creatieve storytelling, terwijl we alle zintuigen prikkelen en uw gast onderdompelen in uw verhaal WE CREATE MEMORIES THROUGH EXPERIENCES
De SPRDLUX focus ligt op service, kwaliteit en een ervaring creëren voor uw gasten. U kiest voor de totale ontzorging van uw event of u zet onze diensten in waar nodig. In nauw overleg bepalen we uw doelstellingen en in functie van uw budget zorgen we voor een gedetailleerd concept en plan. U kiest er voor om nauw betrokken te zijn bij de organisatie of juist niet. SPRDLUX EVENTS begeleidt en adviseert u bij elke stap.
Bekijk ons werk en fijne reacties van klanten op onze website. Contacteer ons voor een vrijblijvend gesprek om te zien waar we u mee kunnen helpen. Ga voor niet minder dan superdeluxe!
SPRDLUX EVENTS is a full service event agency. We organise events, meetings, incentives and conferences. Parties that will be talked about for a long time are our core business. We engage in creative storytelling, while stimulating all the senses and immersing your guest in your story WE CREATE MEMORIES THROUGH EXPERIENCES The SPRDLUX focus is on service, quality and creating an experience for your guests. You opt for the total care of your event or you use our services where necessary. We determine your objectives in close consultation and, depending on your budget, we provide a detailed concept and plan. You choose to be closely involved with the organization or not. SPRDLUX EVENTS guides and advises you every step of the way. Check out our work and great feedback from customers on our website. Contact us for a no-obligation consultation to see how we can help you. Go for no less than super deluxe!
Planning to organize a memorable event and looking for a reliable event partner ? Landmark will guide the way. We are dedicated & experienced 2-team professionals, with a creative and strategic approach. The meaning [ A landmark is a recognizable natural or man-made feature used for navigation ] Literally refers to a geographic feature used by explorers and others to find their way back or through an area. These features can be stars,natural or industrial eye-catchers,icons, sculptures, art, quotes, … Our mission We at LANDMARK, want to be your guide, your navigation tool, to help you find your direction. TOGETHER we will put your idea, message and event on the map. We will help you to make your event a genuine Landmark. Our Craftmanship - Event creation & concept development - Content strategy - Event production (pre & post) - Tailor made full service event production (Home and Abroad)
SPRDLUX EVENTS is een full service evenementenbureau. We bedenken en organiseren events, meetings, incentives en congressen. Feesten waar nog lang over nagepraat wordt, zijn onze core business. We doen aan creatieve storytelling, terwijl we alle zintuigen prikkelen en uw gast onderdompelen in uw verhaal WE CREATE MEMORIES THROUGH EXPERIENCES
De SPRDLUX focus ligt op service, kwaliteit en een ervaring creëren voor uw gasten. U kiest voor de totale ontzorging van uw event of u zet onze diensten in waar nodig. In nauw overleg bepalen we uw doelstellingen en in functie van uw budget zorgen we voor een gedetailleerd concept en plan. U kiest er voor om nauw betrokken te zijn bij de organisatie of juist niet. SPRDLUX EVENTS begeleidt en adviseert u bij elke stap.
Bekijk ons werk en fijne reacties van klanten op onze website. Contacteer ons voor een vrijblijvend gesprek om te zien waar we u mee kunnen helpen. Ga voor niet minder dan superdeluxe!
SPRDLUX EVENTS is a full service event agency. We organise events, meetings, incentives and conferences. Parties that will be talked about for a long time are our core business. We engage in creative storytelling, while stimulating all the senses and immersing your guest in your story WE CREATE MEMORIES THROUGH EXPERIENCES The SPRDLUX focus is on service, quality and creating an experience for your guests. You opt for the total care of your event or you use our services where necessary. We determine your objectives in close consultation and, depending on your budget, we provide a detailed concept and plan. You choose to be closely involved with the organization or not. SPRDLUX EVENTS guides and advises you every step of the way. Check out our work and great feedback from customers on our website. Contact us for a no-obligation consultation to see how we can help you. Go for no less than super deluxe!
Planning to organize a memorable event and looking for a reliable event partner ? Landmark will guide the way. We are dedicated & experienced 2-team professionals, with a creative and strategic approach. The meaning [ A landmark is a recognizable natural or man-made feature used for navigation ] Literally refers to a geographic feature used by explorers and others to find their way back or through an area. These features can be stars,natural or industrial eye-catchers,icons, sculptures, art, quotes, … Our mission We at LANDMARK, want to be your guide, your navigation tool, to help you find your direction. TOGETHER we will put your idea, message and event on the map. We will help you to make your event a genuine Landmark. Our Craftmanship - Event creation & concept development - Content strategy - Event production (pre & post) - Tailor made full service event production (Home and Abroad)
Full-service evenementenbureau te Antwerpen
voor uw evenementen van A tot Z!
Ductape - Event Agency is, met 10 jaar ervaring, de perfecte partner voor het volledig uitwerken van uw corporate event, personeelsfeest, klantenfeest, incentive, teambuilding, product launch, etc. van A tot Z, zowel in binnen- als buitenland.
Ductape is een full service evenementenbureau. Dat wil zeggen dat wij het volledige event van A tot Z voor u opvolgen. Ook wanneer u bepaalde onderdelen zelf wenst op te volgen (locatie, catering, …) nemen wij al het overige voor onze rekening.
Alles begint bij een gesprek over het soort evenement, wat uw wensen zijn en het budget dat u vooropstelt. We luisteren zorgvuldig naar u en streven ernaar om in functie van uw budget de beste oplossingen aan te reiken om er telkens weer een geslaagd event van te maken. Samen met u zetten we de puntjes op de i. Op de dag van uw evenement coördineren wij alles van opbouw t/m afbouw. We verzorgen uw evenement tot in de puntjes en bieden een feilloze, kwalitatieve en flexibele organisatie. U hoeft zich geen zorgen te maken, u hebt meer tijd over voor uw gasten en kunt zelf ook echt genieten van het event.
------
With 10 years of experience Ductape is the perfect partner for the complete organisation of your corporate event, staff party, client event, incentive, teambuilding, product launch, etc. from A to Z, in Belgium and abroad.
Ductape is a full-service event agency. This means that we provide a follow up of the entire event from conceptualisation, set up, event until dismantling. If you wish to follow up on certain parts yourself (venue, catering, etc.), we will take care of everything else.
It all starts with a good talk about the type of event you wish to organise, what your needs are and the budget you have in mind. We listen carefully and strive to provide the best solutions according to your budget to make it a successful event over and over again. Together with you, we will dot the i’s. On the day of your event, we coordinate everything from set up until dismantling. We take care of your event down to the last detail and offer a flawless, high quality and flexible organisation. You don’t have to worry about different suppliers and details, you have more time left for your guests and you can really enjoy the event yourself.
19 projecten in Evenementen
Gevestigd in Antwerpen, België
Vanaf 1000€ voor Evenementen
Projecten in Industriële Goederen en Diensten(+12)
Thé Benelux agency for Consumer PR and Corporate Communications
Top bekroond
Charly PR is the Benelux agency for integrated corporate & consumer communications. Reaching your target group has never been easier. But actually touching people, is harder than ever. Charly PR (formerly known as LVTPR) helps you to create real impact with integrated corporate and consumer communications. For your organisation and for your brand(s). From strategy to execution. The agency specializes in crisis communications, internal communications, thought leadership, product PR, influencer relations and digital & content marketing. From its offices in Strombeek-Bever (Brussels) and Bunnik (Utrecht), Charly PR advises and supports clients such as Action, Belnet, Dubai Tourism, Hasbro, Huttopia, IDEWE, One Plus, Sonos and The North Face on a daily basis. The agency was founded in 1994 by Charly Lammers van Toorenburg and goes by the name of "Charly PR" since March 2023.
The Oval Office is a creative communication agency that puts real-life experience in the heart of campaigns. With a team of more than 130 experts we work from our offices in Amsterdam, Antwerp, Brussels, Dusseldorf & Paris. We blend live, digital, content, social, technology, loyalty and media into remarkable internal and external campaigns. We communicate for Google, BMW, Proximus, Bol.com, ABVV, Nintendo, Adobe, SD Worx, Thuisbezorgd.nl, Randstad, AB Inbev, adidas and many others. The Oval Office is a member of IDEA, ACC Belgium and founder-shareholder of 27Names, Europe´s live communication agency.
Blue Hay is co-founded by Elise D'haeseleer & Vincent Vanderbeck, both of whom have worked on different large-scale events. Vincent has a passion for technology and Elise is skilled in event management. They combine their expertise to create events like the Club of the Future at Flanders Technology and Innovation in Kortrijk in April 2024, UNWRAP Festival in October 2023 and so much more. Their core: crafting experiences with tech.
We are an event management & production studio. We produce events, but above all we create events with meaning. We design, plan and manage events differently. We inspire and connect people through the power of unique events, creating experiences that combine creativity and strategy.
The Propaganda Group brings together a variety of agencies in the communications and marketing spectrum. Our common ground: communication and marketing as a long-term effort, with a content-first mindset and driven by data. Together we can rely on a joint team of +100 experts, working for +100 active clients. Our agencies: Propaganda, Cypres, We Are Digital, f-twee and Content Makers. We tell inspiring stories for top national and international brands and organizations from various sectors. We offer an end-to-end service, categorized in eight working domains, both for B2C and B2B, as well as B2E. Our domains of expertise: research and insights, strategy, content marketing, performance marketing, marketing automation, tracking and reporting, creation & production and marketing governance. Some of our clients: Proximus, Carrefour, Santander, Cera, Engie, Foodmaker, Pfizer, Voka, ...
Een plezante video-ervaring creëren door een professionele aanpak met een persoonlijke toets.
Potvos maak allerlei soorten bedrijfsvideo’s en ondersteunt bij het opzetten van online video-events (livestreams, webinars). Bij ons maak je professionele video waarmee jij jouw verhaal digitaal aan je doelpubliek kan voorstellen. Deze beeldverhalen nemen wij op bij jou op locatie of bij ons in de studio.
We build digital web based solutions tailored to your needs
Sevendays is an innovative digital agency in Antwerp. Sevendays helps to answer your business challenges by creating and building performant and bespoke integrated web solutions . Our in-house developers work in an agile and pragmatic way, in close collaboration with our clients.
Our PM's hold budget and timing tight.
Boosting your online business is our primary focus!
Our services include: web applications, configurators, portals, system integrations (API), websites and webshops .
We are in it for the long run, ready to adapt whenever new challenges present itself.
MediaMixer is an allround, independant storytelling communication agency. With our in-house studio we get content moving for various communication projects. From digital to live, always tailored to your brand. LIVE: We create and organize live experiences such as trade shows, conferences, corporate radio, hybrid events, and incentives VIDEO : Our in-house team of producers, photographers, videographers, editors, and content creators brings every piece of content to life. MEDIA : We develop standout campaigns with strong concepts, social media advertising, copywriting, search marketing, PR, and more. DIGITAL : We conceive and build digital solutions, including websites, apps, and loyalty platforms. A selection of the wonderful projects we have developed in collaboration with our clients and our MediaMixers team can also be found on our website: www.mediamixer.be Let’s get in touch!
Yungo - Disrupt the Norm, Set the Standard 💥
Award-winning marketing agency
Yungo is de enige Vlaamse Agency die zich focust op Disruptive Marketing. Aandacht grijpen én vasthouden, dat is voor jouw bedrijf of merk in deze snel veranderende wereld méér dan cruciaal. Geen voor de hand liggende uitdaging, wetende dat de gemiddelde mens 377 advertentieboodschappen per dag consumeert. Maar … don’t worry, be Yungo! Want Yungo helpt je. Niet alleen met overleven, maar vooral met openbloeien, opvallen én groeien. Hoe? Door de magische mix van onze disruptieve marketingstrategieën en ons team prettig gestoorde, creatieve geesten. We zijn een straf team digitale pioniers en laat ook jouw merk pionieren . Samen met jou creëren we een slimme strategie , unieke content en de juiste tools . Zo bouwen we een solide merkbasis , veroveren we het juiste doelpubliek en jagen we je groeicijfers de hoogte in. Klaar om je brand écht te boosten? Let’s Yungo! Altijd straffere cijfers? Altijd beter communiceren? Altijd nieuwe doelen bereiken? Roep gauw je speurhonden terug, want dan is Yungo jouw betrouwbare partner de route! Yungo heeft een krachtige body die gestaag groeit en een breed arsenaal relevante expertises . Zo ontplooien we voor elke uitdaging de nodige power op het vlak van digitale marketing, performance, branding, video, conceptcreatie, design en storytelling .
Met een hart voor jouw missie, een neus voor ROI en een onverschrokken vibe exploreert Yungo alle mogelijkheden om jouw resultaten exponentieel te versterken. Guerillagewijs voor directe impact en in de diepte voor langetermijngroei. In een hecht partnership. Zo groeien en bloeien we samen. Want echte pioniers vinden sterke partners. Let’s Yungo!
Strategic and creative services for B2B and government
Creativiteit die impact maakt in B2B & overheid Umbau is geen typisch B2B-marketingbureau. Met een combinatie van jeugdig enthousiasme en jarenlange ervaring geven we je communicatie en marketing een extra boost. We bouwen om en verbeteren op alle vlakken. Waarom Umbau'en? B2B marketing en communicatie vereisen een unieke aanpak. Complexe producten, langere salestrajecten, niche doelgroepen: het vraagt om expertise. Wij begrijpen dat elk B2B-bedrijf uniek is. Als klein B2B-bedrijf brengen onze teamleden vanuit verschillende achtergronden een schat aan kennis samen. We focussen op verschillende domeinen om jouw bedrijf, merk of product naar een hoger niveau te tillen. Voor sommige projecten doorlopen we alle stappen, van strategie tot uitvoering. Voor andere steken we meteen de handen uit de mouwen. Hoe we dat beslissen? Heel simpel: op basis van wat jij nodig hebt en wat jouw bedrijf vooruit helpt. Hoe dan ook vragen we onszelf voortdurend af: "Zouden we echt, eerlijk, dezelfde actie ondernemen als we in jouw schoenen stonden?” Succesvolle communicatie vraagt om passie, toewijding en toegevoegde waarde in elk contact En bovenal de moed om vast te houden aan je overtuigingen. Elk teamlid heeft een succesvolle geschiedenis in marketing en communicatie. We geloven in ons werk en hebben marketingwonderen van dichtbij meegemaakt. We adviseren je als vrienden - sterk betrokken maar recht door zee. We laten je nadenken en zelf beslissen. Dat is de deal. 👉🏻 Dus: of je nu een nieuwe koers uitzet of je merk meer in de spots wil zetten, we luisteren graag. Of je nu strategische begeleiding zoekt, creatieve oplossingen wil of gewoon extra handjes zoekt, we staan voor je klaar. Zowel voor B2B als overheidsklanten! 💡 Klaar om te Umbau’en? Jij hebt een vraag, wij luisteren graag - liefst met een kop koffie en een koekje, met sterke resultaten als slotstuk van de samenwerking.
We’re partners that supports you at every stage of storytelling, from concept to reality.
Our production agency is full of talented people . We handle every step of the creative process for any type of audiovisual project. We are based in Brussels . But our team works everywhere, in Belgium and abroad. We produce advertising films, documentaries, livestreams, reports, corporate video formats, TV programs… 🎥 Our services Pre-production : evaluation of your needs, location scouting, technical advice, communication advice, writing concepts/scripts, preparation of shootings, assistance and coaching, casting... Production : video, photo, sound shooting services, technical assistance, coaching, live recordings... Post-production : image & sound editing, colorgrading, sound mixing, translation, subtitling… 🎥 Our skills Creativity comes from sharing. Our multidisciplinary team is composed of many talents. Bringing together varied personalities, backgrounds and skills is part of our DNA. We constantly innovate. All of our collaborators are driven by the desire to perform a rigorous and qualitative work. We leave nothing to chance. Our deep motivation leads us to challenge ourselves and discover new horizons. Our team is flexible, agile and responsive. Our experience allows us to manage the unexpected and to adapt to complex situations. 🎥 Attitude towards the client Every customer counts. We want to build strong and lasting relationships based on mutual trust and transparency. We offer tailor-made and efficient audiovisual solutions.
Nous créons votre événement sur mesure aussi que loin que vos rêves vous guident !
Art&Smile?
Comment travaillons nous ? UNE VISUALISATION CLAIRE
DE VOTRE ÉVÉNEMENT En manque d’idée ou dépassé par vos projections ? Avec + de 10 ans d’expertise, nous vous proposons des projets en cohérence avec vos idées. NOUS COORDONNONS
TOUT À VOTRE PLACE Un interlocuteur unique qui coordonne et centralise la gestion de l’événement. Une équipe est entièrement dédiée à votre event. UNE RÉACTIVITÉ ET
FLEXIBILITÉ INÉGALÉE Depuis 2013, nous internalisons tout, du traiteur aux plus grands artistes et professionnels du spectacle : Ainsi nous ne dépendons de personne. UN DEVIS MODULABLE & FLEXIBLE
EN CAS DE CHANGEMENT DE PLAN Nos devis à tiroir sont détaillés pour que vous puissiez connaître en toute transparence le tarif de chaque option, en rajouter ou en retirer à votre guise.
Créateur d'événements inoubliables!
Grâce à notre méthode "ASE", nous créons votre événement sur mesure, à 100% selon vos convictions et dans un temps record.
Organisation de Family Days, soirée d'entreprise, séminaire,
arbre de Noël, son et lumière, team building/incentive, salon, programmation de spectacles et animations,...
Nous aimons relever des défis et nous pouvons le faire dans un laps de temps imbattable tout en mettant notre créativité au service de votre société et de votre image.
Créateur d'événements inoubliables! Grâce à notre méthode "ASE", nous créons votre événement sur mesure, à 100% selon vos convictions et dans un temps record. Organisation de Family Days, soirée d'entreprise, séminaire,
arbre de Noël, son et lumière, team building/incentive, salon, programmation de spectacles et animations,... Nous aimons relever des défis et nous pouvons le faire dans un laps de temps imbattable tout en mettant notre créativité au service de votre société et de votre image.
Qui sommes-nous?
Nous sommes l'agence événementielle et artistique dont vous avez besoin pour que votre événement soit une réussite à 110%! Notre agence événementielle, basée dans la région Charleroi , propose un vaste choix de compétences, d'animations et de structures pour vos événements.
Découvrez en image notre travail lors de quelques événements : https://artsmile.pixieset.com/
L'équipe d'Art&Smile est composée de professionnels de l'événementiel et du spectacle. Notre travail, en plus de la création, l'organisation, la réalisation,... est de construire une équipe avec les meilleurs prestataires pour votre projet. Chaque projet mérite une étude approfondie afin de travailler avec des fournisseurs qui apportent les meilleures solutions et réalisations pour votre événement. Art&Smile vous garantit un projet mené et réalisé à 100%, comme VOUS le souhaitez!
Nous pouvons donc vous aider dans l'organisation de Family days, repas d'entreprise, soirée d'entreprise, création d'événements sur mesure privés ou professionnels, journées Team Building, journées portes ouvertes, arbres de Noël,... Notre expérience dans le domaine de l'événementiel sera un PLUS pour vous.
Nous pouvons également être votre allié dans la création d'un événement sportif (création du dossier de presse, du dossier de sponsoring, du site internet, de la coordination générale, de la communication autour de l'événement,...). ( www.waterlootrail.com - www.hypepoprun.com ), Art&smile a notamment aidé à la réalisation de l'Hype Pop Run, cette course à pied hors du commun_
Art&Smile est également une des plus importantes agences artistiques de Belgique (www.art-smile.be), énorme avantage pour vous au niveau financier, lorsque sur votre projet, vous désirez avoir des artistes, puisqu'il n'y a pas d'intermédiaire supplémentaire. Art&Smile, c'est aussi plus de 75 attractions pour enfants et adultes afin de ne pas alourdir la facture lors de vos projets orientés enfants et familles. Nous avons, en outre, organisé les Family Smile : des journées dédiées aux familles.
Art&Smile peut s'occuper de l'ensemble des postes nécessaires à la création de votre événement ou devenir votre allié et vous aider dans la mise en place de VOTRE festivité!
Grâce à notre agence événementielle et artistique Art&Smile , vous avez la sécurité d'organiser un événement de qualité .
We're on a mission to help corporates innovate like startups. Our team helps companies in developing new markets, services, and business models; and enhancing organizations' innovation capabilities with transformation and training programs. We try to avoid corporate theater at all cost (read: writing 100-page business plans & bloated financial sheets). We go for a hands-on approach based on the philosophy behind the Lean Startup. Test, learn, iterate! We have the great pleasure to innovate with enterprises like Roche, ING, Telenet, Nestlé, and Adidas.
Op zoek naar een creatieve partner die jouw bedrijf een unieke boost geeft, zonder zich te laten beperken door traditionele hokjes? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! Wij zijn jouw one-stop-shop voor alles op het gebied van branding, contentcreatie, websites, strategische marketing en nog veel meer. Maar we zijn meer dan alleen experts op deze gebieden; we zijn de architecten van grenzeloze oplossingen. Van sales tot events, van marketing tot business development, wij gaan verder dan conventionele expertise en creëren samen met jou buitengewone resultaten. Met een vleugje creativiteit, een kwinkslag hier en daar en een hoekje af, brengen we jouw bedrijf naar nieuwe hoogten.
Mach Media is a full-service marketing and communications agency with an international results-driven team of Digital Advisors , Communications Consultants, Content Strategists, Copywriters, Project Managers, and PR Professionals developing, managing, and executing cross-media communications and strategies for multinational industry-leading companies. Most of our staff consists of native English and Dutch speakers. Mach Media is committed to creating a culture that values diversity and promotes equality . Our diverse team is part of our strength.
Clients call on us when they: Need to solve a business challenge through communications Need a digital acceleration for their internal/external communications Need a truly global perspective on their ways to interact through marketing communications
Mach Media is: Internationally focused Where there is a need to reach out to colleagues and customers located worldwide With experience working and leading teams in a variety of multinational settings Customer-centric From strategy to implementation and success metrics/KPIs We are an extension of your team Globally positioned Headquartered in Ghent (Belgium) with another office in Orlando, Florida (USA).
You can rely on us for…
Insight: Educate, inspire and inform stakeholders Innovation and Integrated Execution: Appeal to unique target audiences Impact: Provoke emotion & stimulate feedback
Seeking excellence in craft, we create animated stories to stand out.
Manpaard is a Motion Design Studio run by twin duo Vincent & Laurens De Mets. We're experienced in animated projects for advertising, B2B communication, event displays, television series and more.
« Realization of events to the measures and desires of the client. »
It’s that simple! At Simply Better we are aware that each client has his own needs, his own desires and his own goals: his own morphology. That’s why we make every effort to create tailor-made events in line with their brand identity and the message they want to communicate. With 21 years of experience designing, managing and producing events, Simply Better acts as the tailor that will give style and elegance to your brand. Brand activation, events, communication, brand identity, these words resonate like a perfect set which requires a creation and a realization regulated in the smallest details: Simply Better.
Plaats gratis een project en ontmoet snel gekwalificeerde aanbieders. Gebruik onze gegevens en on-demand experts om gratis de juiste te kiezen. Huur ze in en til uw bedrijf naar een hoger niveau.
Werken met de beste evenementenbureaus in Sint-Genesius-Rode
Redenen om met een event manager samen te werken
Het gebruik van een event manager zorgt ervoor dat u zich om niets druk hoeft te maken, alles is van top tot teen geregeld. Het agentschap zal voor u beurzen, festivals en congressen bij eventuele consumenten aanbieden en in contact blijven met de opdrachtgevers, genodigden, cliënten enzovoort. Een event management bureau assisteert u bij het beheren en organiseren van al uw evenementen, ongeacht de branche waarin uw firma actief is.
Ook levert het eventbureau voor u het kostenplaatje, en overzien en leiden zij het team verantwoordelijk voor de executie van het evenement. Het regelen van een event kost veel tijd en kennis, dus een evenementenbureau hebben is de beste oplossing voor dit soort momenten, omdat zij de werktak perfect kennen en u veel moeilijkheden zullen besparen.
Een evenementenbureau beheert alle onderdelen van een event en alles wat noodzakelijk is om het foutloos uit te voeren. Het bureau waarmee je samenwerkt zal je helpen om het beste uit het evenement te halen, zodat iedereen zo goed mogelijk kan genieten van het evenement.
Functies van een event management bureau
Event managers zullen de ligging van het event, de samenstelling, het soort aanwezigen en hun smaak bestuderen. Dit geeft het agentschap een beeld over hoe het event te organiseren of hoe u uw stand voor een event van een derde partij kunt ontwerpen. Event managers zijn in staat zich aan te passen aan elke sector en stijl.
Het evenementenbureau waarmee u samenwerkt is verantwoordelijk voor de communicatie en uitvoering van het event dat u wilt houden. Dit allemaal brengt veel werk met zich mee dat de agencies tot in de puntjes weten te volbrengen.
Een event management bureau is aansprakelijk voor alles wat te maken heeft met de productie en de realisatie van uw evenementen. Evenementenbureau’s kunnen zowel het event zelf creëren als de ideeën van uw onderneming ontwerpen en toepassen in een event van een derde partij.
Begin nu een collaboratie met een evenementenbureau en profiteer van alle voordelen die het biedt, van de productie van het event tot het communiceren en het concept ervan. Het evenementenbureau doet onderzoek naar variaties en aantrekkelijke mogelijkheden in de markt, daarbij zorgen ze ook voor sprekers, muzikanten of andere speciale gasten afhankelijk van uw event. Bij Sortlist vindt u de ideale event managers om uw event probleemloos en zo succesvol mogelijk te maken. In zee gaan met het goede event management bureau is van vitaal belang om het te ontwikkelen op de manier die het beste bij uw bedrijf matcht.
Vind de beste event management bureau’s in de omgeving van Sint-Genesius-Rode met Sortlist
Omstreeks Sint-Genesius-Rode zijn erg veel events van allerlei soorten die elk jaar worden gehouden. Sint-Genesius-Rode heeft erg veel kantoren die experts zijn in evenementen die uw organisaties zullen helpen om een evenement van top tot teen te regelen.
Bij Sortlist werken we samen met de voornaamste evenementenbureaus omstreeks Sint-Genesius-Rode en we helpen u bij het lokalizeren van kantoor die het beste bij uw organisatie past. Een event manager zorgt voor alles wat nodig is bij een event, van catering diensten en transport tot parkeergelegenheid en overnachtingsmogelijkheden.
Waar twijfelt u nog over? Bespaar alle moeite, Sortlist geeft u de kans om moeiteloos een volledig event te regelen met een event management bureau. Ontdek met Sortlist de perfecte event management bureau’s in de buurt van Sint-Genesius-Rode en begin je events te plannen met de beste experts.
Enkele projecten die je kunnen inspireren.
Een mooie selectie van de laatste projecten van onze bureaus.