De 10 beste Evenementen Bureaus in Anderlecht - 2024 Reviews

Beste Evenementen Bureaus in Anderlecht

Welke past het best bij uw bedrijf?

Het duurt 3 min. 100% gratis

Top Aanbevolen Evenementen Bureaus


Alle Evenementen Agencies in Anderlecht

  • OFCOREScertified-flagverified-flag

    4.9
    (13 reviews)

    OFCORES - Shaping the Future of Events DiscoVR - Virtual is the new Reality

    OFCORES is your international specialist in virtual, hybrid and in-person events for corporate and institutional clients. Our team of digital natives provide one-stop-shop event management services, including comprehensive communication packages, genuine brand experiences, hybrid event studios, and effective technology and virtual solutions for your next event. Our solutions:  " No stress, high impact & maximum return on your events, our core business gives you the opportunity to focus on your core business." DiscoVR is our sister company with a focus on VR as Virtual is the new Reality. They create Extended Reality to drive your sales & marketing goals and support your virtual event, by using the latest 360° photography, 3D & VR technology.  
    37 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Anderlecht, België
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Projecten in Anderen (+12)
    Spreekt Engels, Frans
    11-50 teamleden
  • SPRDLUX EVENTScertified-flagverified-flag

    5
    (3 reviews)

    WE CREATE MEMORIES THROUGH EXPERIENCES

    Aanbevolen
    SPRDLUX EVENTS is een full service evenementenbureau. We bedenken en organiseren events, meetings, incentives en congressen. Feesten waar nog lang over nagepraat wordt, zijn onze core business. We doen aan creatieve storytelling, terwijl we alle zintuigen prikkelen en uw gast onderdompelen in uw verhaal WE CREATE MEMORIES THROUGH EXPERIENCES De SPRDLUX focus ligt op service, kwaliteit en een ervaring creëren voor uw gasten. U kiest voor de totale ontzorging van uw event of u zet onze diensten in waar nodig.  In nauw overleg bepalen we uw doelstellingen en in functie van uw budget zorgen we voor een gedetailleerd concept en plan. U kiest er voor om nauw betrokken te zijn bij de organisatie of juist niet. SPRDLUX EVENTS begeleidt en adviseert u bij elke stap. Bekijk ons werk en fijne reacties van klanten op onze website. Contacteer ons voor een vrijblijvend gesprek om te zien waar we u mee kunnen helpen. Ga voor niet minder dan superdeluxe! SPRDLUX EVENTS is a full service event agency. We organise events, meetings, incentives and conferences. Parties that will be talked about for a long time are our core business. We engage in creative storytelling, while stimulating all the senses and immersing your guest in your story WE CREATE MEMORIES THROUGH EXPERIENCES The SPRDLUX focus is on service, quality and creating an experience for your guests. You opt for the total care of your event or you use our services where necessary. We determine your objectives in close consultation and, depending on your budget, we provide a detailed concept and plan. You choose to be closely involved with the organization or not. SPRDLUX EVENTS guides and advises you every step of the way. Check out our work and great feedback from customers on our website. Contact us for a no-obligation consultation to see how we can help you. Go for no less than super deluxe!    
    13 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Turnhout, België
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Projecten in Vastgoed (+8)
    Spreekt Engels, Duits
    1-10 teamleden
  • DiscoVRcertified-flagverified-flag

    5
    (2 reviews)

    Virtual is the new reality

    We create Extended Reality to drive your sales & marketing goals. By using the latest 360° photography, 3D & VR technology.
    2 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Anderlecht, België
    Vanaf € 10.000 voor Evenementen
    Projecten in Auto (+4)
    Spreekt Engels, Frans
    1-10 teamleden
  • JDI - Grow Impactcertified-flagverified-flag

    5
    (15 reviews)

    Meer impact met je bedrijf dankzij een sterke strategie, gemotiveerde medewerkers en trouwe klanten

    Je groeiambities waarmaken, dat is waar wij je mee helpen. Vanuit strategisch, tactisch en/of operationeel oogpunt krijg je precies de ondersteuning die jij nodig hebt om te groeien. En dat met zo min mogelijk groeipijn. Want aan groei moet je werken. En laat JDI nu juist die aanvullende hersens, die bijkomende ervaring en die extra handjes leveren die je daarvoor nodig hebt. Of je nu groot bent of nog klein, je ambitie om te groeien en je bereidheid om in alle openheid samen te werken zullen bepalen of we de juiste match zijn. JDI gooit namelijk al zijn expertise en gedrevenheid in de strijd om ook jouw ambitie waar te maken. Vanuit ons groei-DNA, maar ook omdat wij gepassioneerd samen mooie groeiverhalen willen schrijven. Wij bieden ondersteuning bij groei met de volgende hefbomen: Strategie: https://www.jdi.be/home/groeien-door-strategie/ Medewerkers: https://www.jdi.be/home/groeien-door-medewerkers/ Klanten: https://www.jdi.be/home/groeien-door-klanten/ Aarzel niet om ons hierover meer informatie te vragen! Dit kan door een mailtje te sturen naar Quinten@jdi.be of ons te bellen op +3216 88 37 55.
    4 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Huldenberg, België
    Vanaf € 3.000 voor Evenementen
    Projecten in Energie en Olie (+4)
    Spreekt Engels, Nederlands, België
    11-50 teamleden
  • haca.studiocertified-flagverified-flag

    5
    (1 reviews)

    Tell your story, think events.

    Elevate your events and make them unforgettable with confidence! We provide end-to-end solutions for all your event needs. From the initial concept to the final moment, we ensure your communication and event objectives are achieved. Trust us to make your event a resounding success! Our experienced team of consultants offers a wealth of knowledge in events and communication to help organisations achieve their goals. From strategy to execution, we've got you covered. Whether you're looking to create a new plan or improve your events, we're committed to your success. Our company is a fully remote team of professionals from around the world, working together to provide innovative solutions for our clients. With no physical office, we embrace the flexibility and freedom that comes with remote work. ‍ Through remote work, we are able to offer our clients top-notch services at a competitive price, while simultaneously promoting a positive company culture that prioritises collaboration, communication, and respect.
    10 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Brussel, België
    Vanaf € 20.000 voor Evenementen
    Projecten in Overheid (+1)
    Spreekt Engels, Frans
    1-10 teamleden
  • Beboticscertified-flagverified-flag

    (0 reviews)
    Bebotics boosts events and marketing campaigns using photo and video interaction. It's perfect for all kinds of professional use!  With our photo and video activations we give a positive boost to your or your client's brand. In a creative setting, visitors interact in a personal way with the campaign, take pictures and get prints as a souvenir. The possibilities with our green screens are almost unlimited. Other tools like market research, live projections, quiz and winner contests, audio and video integration, social media capabilities, ... enhance the story and experience! Boosted events for: Toerisme Vlaanderen, BMW, Covestro, Telenet, H&M, NN, GLS, BNP Paribas Fortis, KPMG, Voka, Zensor, Brussels Airport, Confederatie Bouw, ... and maaaany more   Let's create something great!
    Op zoek naar projecten in Evenementen
    Gevestigd in Anderlecht, België
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Auto
    Spreekt Frans, Engels
    1-10 teamleden
  • Vinoprescertified-flagverified-flag

    (0 reviews)
    Vinopres is a Communication Agency specialized in the Wine / Spirits / Beers / Lifestyle segmentation . We propose a very large scale of solutions that fits perfectly the needs of our customers. Our core business is devided in : - Concours Mondial de Bruxelles - Concours Mondial du Sauvignon - Brussels Beer Challenge - Promotions & Events - Essentielle Vino! & DM.Vino! With our years of practice and knowledge in the communication business, we are gratefull to be the main leader on Belgian territory and are strongly implemented in Netherlands and Luxembourg as in other countries all over the world.
    3 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Anderlecht, België
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Wijn & Sterke Dranken
    Spreekt Engels, Frans
    11-50 teamleden
  • Ductape - Event Agencycertified-flagverified-flag

    4
    (2 reviews)

    Full-service evenementenbureau te Antwerpen voor uw evenementen van A tot Z!

    Ductape - Event Agency is, met 10 jaar ervaring, de perfecte partner voor het volledig uitwerken van uw corporate event, personeelsfeest, klantenfeest, incentive, teambuilding, product launch, etc. van A tot Z, zowel in binnen- als buitenland. Ductape is een full service evenementenbureau. Dat wil zeggen dat wij het volledige event van A tot Z voor u opvolgen. Ook wanneer u bepaalde onderdelen zelf wenst op te volgen (locatie, catering, …) nemen wij al het overige voor onze rekening.  Alles begint bij een gesprek over het soort evenement, wat uw wensen zijn en het budget dat u vooropstelt. We luisteren zorgvuldig naar u en streven ernaar om in functie van uw budget de beste oplossingen aan te reiken om er telkens weer een geslaagd event van te maken. Samen met u zetten we de puntjes op de i. Op de dag van uw evenement coördineren wij alles van opbouw t/m afbouw. We verzorgen uw evenement tot in de puntjes en bieden een feilloze, kwalitatieve en flexibele organisatie. U hoeft zich geen zorgen te maken, u hebt meer tijd over voor uw gasten en kunt zelf ook echt genieten van het event. ------ With 10 years of experience Ductape is the perfect partner for the complete organisation of your corporate event, staff party, client event, incentive, teambuilding, product launch, etc. from A to Z, in Belgium and abroad. Ductape is a full-service event agency. This means that we provide a follow up of the entire event from conceptualisation, set up, event until dismantling. If you wish to follow up on certain parts yourself (venue, catering, etc.), we will take care of everything else. It all starts with a good talk about the type of event you wish to organise, what your needs are and the budget you have in mind. We listen carefully and strive to provide the best solutions according to your budget to make it a successful event over and over again. Together with you, we will dot the i’s. On the day of your event, we coordinate everything from set up until dismantling. We take care of your event down to the last detail and offer a flawless, high quality and flexible organisation. You don’t have to worry about different suppliers and details, you have more time left for your guests and you can really enjoy the event yourself. 
    19 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Antwerpen, België
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Projecten in Industriële Goederen en Diensten (+12)
    Spreekt Nederlands, Engels
    1-10 teamleden
  • Elite Eventsverified-flag

    5
    (2 reviews)

    Elite Events crafts events that help you reach the people that matter most.

    Our international team has all angles covered from event concept till event assisting. By working with us, you will work with a human sized company that is involved in making your event a success. With over 10 years of experience in events, our company specialises in European institutions events as well as associations and political forums. We organise in person meetings, hybrid conferences as well as digital events. The size of our events can range from small meetings up to large conferences of over 500 participants. We assist our clients with the development of the event concept, participants and suppliers management, security and protocol planning, technical assistance as well as all your communication and printing needs. European policy is our first love. By combining it with our extensive experience in events we made it our mission to create seamless events that matter and have an impact on our society.
    3 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Sint-Pieters-Woluwe, België (+1)
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Projecten in Kunst & Ambacht (+2)
    Spreekt Engels, Frans
    11-50 teamleden
  • Un événement est beaucoup plus qu’un événement. Vous souhaitez organiser un family day qui restera gravé dans toutes les mémoires ? Vous comptez lancer de nouveaux produits, projets ou stratégies ? Ou vous voulez tout simplement que votre événement soit parfait jusque dans les moindres détails ?  Frajlick Celebration  est la solution ! Nous sommes des  experts en organisation d’événements pour entreprise. Généralement, nos clients nous confient la prise en charge complète de l’événement, de la conception à l’implémentation opérationnelle. Notre objectif : vous décharger de tous les soucis inhérents à ce type d’organisation en réglant efficacement les 1001 détails qui garantissent le succès de votre événement. Nous serions ravis de vous rencontrer afin de partager avec vous notre passion de l’événementiel et de vous exposer plus en détails les piliers de notre savoir-faire : imagination, qualité de service et de réalisation, efficacité, grande rigueur dans l’exécution et dans la gestion du budget. Voici une sélection d’événements que nous créons et organisons pour nos clients : Fête du personnel Teambuilding Family day St-Nicolas Réunion du personnel Event B2B Inauguration et anniversaire + de 45 ans d'existence ! + de 45 ans d'expérience ! A votre service, Maintenant et Demain !
    8 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Vorst, België
    Vanaf € 3.500 voor Evenementen
    Projecten in Architectuur & Planning (+6)
    Spreekt Engels, Frans
    1-10 teamleden
  • RVI Mediacertified-flagverified-flag

    (0 reviews)
    do you want to achieve results with your online marketing? Results as in more sales, more leads, more traffic... This is exactly what we do.  We always start with designing your marketing model: how much are you willing to spend to get 1 new customer? Based on this answer we will choose and deploy the right marketing channels.  We do performance marketing which is fancy word for getting results through online channels. We are your marketing-as-a-service partner for leadgeneration, online sales activation, marketing automation, seo, social advertising, affiliate advertising, native, ...  with years of background in Belgium and abroad in performance marketing with companeo, renowizz, monster.be, versatel, belgacom we have the skills and people to make your next online marketing campaign a success. You do not believe us? Come in and challenge us? (we'll make coffee)  
    Op zoek naar projecten in Evenementen
    Gevestigd in Anderlecht, België
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Projecten in meerdere sectoren
    Spreekt Engels, Frans
    1-10 teamleden
  • Powwowverified-flag

    4.9
    (20 reviews)

    We’re partners that supports you at every stage of storytelling, from concept to reality.

    Our production agency is full of talented people . We handle every step of the creative process for any type of audiovisual project. We are based in Brussels . But our team works everywhere, in Belgium and abroad. We produce advertising films, documentaries, livestreams, reports, corporate video formats, TV programs… 🎥 Our services Pre-production : evaluation of your needs, location scouting, technical advice, communication advice, writing concepts/scripts, preparation of shootings, assistance and coaching, casting... Production : video, photo, sound shooting services, technical assistance, coaching, live recordings... Post-production : image & sound editing, colorgrading, sound mixing, translation, subtitling… 🎥  Our skills Creativity comes from sharing. Our multidisciplinary team is composed of many talents. Bringing together varied personalities, backgrounds and skills is part of our DNA. We constantly innovate. All of our collaborators are driven by the desire to perform a rigorous and qualitative work. We leave nothing to chance. Our deep motivation leads us to challenge ourselves and discover new horizons. Our team is flexible, agile and responsive. Our experience allows us to manage the unexpected and to adapt to complex situations. 🎥 Attitude towards the client Every customer counts. We want to build strong and lasting relationships based on mutual trust and transparency. We offer tailor-made and efficient audiovisual solutions.
    6 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Schaarbeek, België (+1)
    Vanaf € 3.000 voor Evenementen
    Projecten in Politieke organisatie (+17)
    Spreekt Frans, Engels
    1-10 teamleden
  • HarderBetterFasterStronger, het Communicatie Collectief van Fabrice Van Hellemont, Karel Dejonghe (concept en creatie) en Peter Speltens (strategie en project management) kan terugblikken op jarenlange ervaring aan bureau- en adverteerderskant. Dit compact trio met beide voeten op de grond kiest resoluut voor straffe online en offline campagnes en vertaalt strategische inzichten naar unieke commerciële ideeën. Met deze 'creative consultancy' wil HBFS zijn klanten mee helpen groeien terwijl zij zweren bij een compacte structuur zonder overhead kosten. Klanten waarvoor HBFS op vaste basis werkt: Eddy Merckx Cycles, the Hain Group (van o.m. Rice Dream rijstdranken, Terra Chips en Celestial Tea), Van In uitgeverij, Puratos, Toeristische Dienst SalzburgerLand, Confederatie Bouw, Sporta Jongeren Kampen, DVV Verzekeringen, Outward Bound Belgium... HarderBetterFasterStronger, le collectif de communication constitué par Fabrice Van Hellemont, Karel Dejonghe (création) et Peter Speltens (stratégie et gestion de projet), peut se prévaloir d'une longue expérience publicitaire et de bureau. Ce trio solide et pragmatique opte résolument pour des campagnes puissantes en ligne et hors ligne. Au moyen du 'creative consultancy' il traduit les points de vue stratégiques par des idées commerciales uniques qui permettent à ses clients de se développer tandis que HBFS ne jure que par une structure compacte et flexible sans frais généraux. Parmi les clients réguliers de HBFS figurent entre autres Eddy Merckx Cycles, the Hain Group (qui comprend notamment les boissons Rice Dream à base de lait de riz, les chips Terra et le thé Celestial Seasonings), les éditions Van In, Puratos, l'Office du Tourisme de SalzburgerLand, Confédération Construction, Sporta Jongerenkampen, Las AP Assurances, Outward Bound Belgium...  
    1 project in Evenementen
    Gevestigd in Anderlecht, België
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Projecten in Sport (+5)
    Spreekt Frans, Engels
    1-10 teamleden
  • Charly PRcertified-flagverified-flag

    5
    (2 reviews)

    Thé Benelux agency for Consumer PR and Corporate Communications

    Top bekroond
    Charly PR is the Benelux agency for integrated corporate & consumer communications. Reaching your target group has never been easier. But actually touching people, is harder than ever. Charly PR (formerly known as LVTPR) helps you to create real impact with integrated corporate and consumer communications. For your organisation and for your brand(s). From strategy to execution. The agency specializes in crisis communications, internal communications, thought leadership, product PR, influencer relations and digital & content marketing. From its offices in Strombeek-Bever (Brussels) and Bunnik (Utrecht), Charly PR advises and supports clients such as Action, Belnet, Dubai Tourism, Hasbro, Huttopia, IDEWE, One Plus, Sonos and The North Face on a daily basis. The agency was founded in 1994 by Charly Lammers van Toorenburg and goes by the name of "Charly PR" since March 2023.
    1 project in Evenementen
    Gevestigd in Grimbergen, België (+2)
    Begroting op aanvraag
    Projecten in Media (+7)
    Spreekt Frans, Engels
    11-50 teamleden
  • The Oval Office Amsterdamcertified-flagverified-flag

    (0 reviews)

    WE CONNECT FOR REAL

    The Oval Office is a creative communication agency that puts real-life experience in the heart of campaigns. With a team of more than 130 experts we work from our offices in Amsterdam, Antwerp, Brussels, Dusseldorf & Paris. We blend live, digital, content, social, technology, loyalty and media into remarkable internal and external campaigns. We communicate for Google, BMW, Proximus, Bol.com, ABVV, Nintendo, Adobe, SD Worx, Thuisbezorgd.nl, Randstad, AB Inbev, adidas and many others. The Oval Office is a member of IDEA, ACC Belgium and founder-shareholder of 27Names, Europe´s live communication agency.
    16 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Antwerpen, België (+3)
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Projecten in Software & Computer Services (+9)
    Spreekt Engels, Duits
    51-200 teamleden
  • Flan Caramelcertified-flagverified-flag

    5
    (3 reviews)

    We explain things in motion

    Je verkoop boosten, helder uitleggen wat je product doet of misschien wel in een notendop je bedrijf voorstellen? Bij Flan Caramel hebben we het ideale recept voor jouw business. Originele video animaties die scoren bij je doelgroep en aanzetten tot actie. Van concept tot verspreiding: wij zorgen voor een kickass resultaat! --- Augmentez vos ventes, expliquez clairement ce que fait votre produit ou présentez votre entreprise en quelques mots? Chez Flan Caramel, nous avons la recette idéale pour votre entreprise. Des animations vidéo originales qui marquent avec votre groupe cible et encouragent l'action. Du concept à la distribution: nous garantissons un résultat d'exception! --- Flan Caramel offers animation video and online video marketing for your corporate film. This can be standard as well as customized with an eye for your company message. Video animation is the kind of video that can convey every message in a suitable way. The use of animation within your communication ensures that you can easily and clearly convey your message to the customer. With animation it is also possible to appear fresh and dynamic, so you can communicate with more impact. We ensure that you get the most out of your animation video to achieve the desired result. --- Hoe gaan we te werk? Vanuit de Flan Caramel starten we steeds met een persoonlijk gesprek bij de klant. Daarin bespreken we hoe onze diensten op maat worden aangeboden en vanuit welke stijl en scenario we starten. Daarbij is een duidelijke bepaling van de boodschap en doelgroep heel belangrijk. Hierna gaat het animatieteam aan de slag om het storyboard te ontwerpen. Wanneer dat volledig is uitgewerkt, wordt het filmpje samen met de klant overlopen. Vervolgens starten we met grafisch design, waarbij vormen en figuren worden uitgewerkt. Éénmaal dit de goeie richting uit gaat, brengen we de animatie tot leven via de motion design. Afwerken doen we met de nodige geluidseffecten (Audio Design) en waar nodig correcties toe te voegen. Hierna is het van essentieel belang dat je video zo veel mogelijk wordt bekeken. Daarom biedt Flan Caramel ook advies aan op vlak van video marketing, hoe je filmpje zo veel mogelijk mensen kan bereiken. --- Comment procédons-nous? Depuis le Flan Caramel, nous commençons toujours par une conversation personnelle avec le client. Nous discutons de la façon dont nos services sont offerts pour mesurer et de quel style et scénario nous commençons. De plus, une détermination claire du message et du groupe cible est très importante. Après cela, l'équipe d'animation se met au travail pour concevoir le storyboard. Quand cela aura été complètement terminé, le film se terminera avec le client. Ensuite, nous commençons avec le design graphique, où les formes et les figures sont élaborées. Une fois que cela va dans la bonne direction, nous donnons vie à l'animation via la motion design. Nous finissons avec les effets sonores nécessaires (Conception Audio) et ajoutons des corrections si nécessaire. Après cela, il est essentiel que votre vidéo soit regardée autant que possible. C'est pourquoi Flan Caramel offre également des conseils dans le domaine du marketing vidéo, comment vous pouvez atteindre le plus de gens possible.  --- How we work? From the Flan Caramel we always start with a personal conversation with the customer. We discuss how our services are offered to measure and from which style and scenario we start. In addition, a clear determination of the message and target group is very important. After this, the animation team goes to work to design the storyboard. When that has been fully worked out, the film will run over with the customer. Then we start with graphic design, where shapes and figures are worked out. Once this goes in the right direction, we bring the animation to life via the motion design. We finish with the necessary sound effects (Audio Design) and add corrections where necessary. After this, it is essential that your video is watched as much as possible. That is why Flan Caramel also offers advice in the field of video marketing, how you can reach as many people as possible. 
    1 project in Evenementen
    Gevestigd in Sint-Jans-Molenbeek, België (+1)
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Projecten in Telecommunicatie (+15)
    Spreekt Nederlands, Engels
    1-10 teamleden
  • Blue Haycertified-flagverified-flag

    4.8
    (2 reviews)

    Crafting wonder with tech

    Aanbevolen
    Blue Hay is co-founded by Elise D'haeseleer & Vincent Vanderbeck, both of whom have worked on different large-scale events. Vincent has a passion for technology and Elise is skilled in event management. They combine their expertise to create events like the Club of the Future at Flanders Technology and Innovation in Kortrijk in April 2024, UNWRAP Festival in October 2023 and so much more. Their core: crafting experiences with tech.
    5 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Gent, België (+1)
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Projecten in Internet (+2)
    Spreekt Engels, Frans
    1-10 teamleden
  • VO Eventverified-flag

    (0 reviews)
    Top bekroond
    Depuis 26 ans, VO Event est l’une des agences événementielles leader à Bruxelles et en Belgique. Créateur d’émotions nouvelles, d’expériences uniques et de plaisir partagé par tous, VO Event donne du sens à vos événements, afin de laisser une impression indélébile sur leurs participants. Nous concevons les bouleversements de notre monde comme des opportunités. Des opportunités de développer nos compétences, et de faire plein usage des évolutions technologiques pour proposer des concepts toujours plus forts. Notre fonctionnement collaboratif au sein d’un groupe dédié à la communication nous permet d’offrir des événements à la fois high-tech, humaniste et responsable, à la force d’impact inégalable.  Notre équipe, savant mélange d’expérience et de jeunesse, et imprégnées de ces valeurs, nourrit sa créativité des défis que lui lancent nos clients. Notre objectif est de nous réinventer sans cesse, et d’aller plus loin, en réinventant les codes de la communication évènementielle. Audacieux ? certes, mais l’audace ne serait-elle pas la meilleure des motivations ? Together we will make it happen.  Let’s Reinvent the Code Over and over - VO Event behoort al 26 jaar tot de belangrijkste evenementenbureaus van Brussel en België. Wij creëren nieuwe emoties, unieke ervaringen en plezier voor iedereen. VO Event geeft zin en betekenis aan uw events, zodat ze een blijvende indruk maken op iedereen die eraan deelneemt. Wij beschouwen de grote veranderingen in onze wereld als kansen. Kansen om onze kwaliteiten en expertise verder te ontwikkelen, kansen om volop gebruik te maken van de technologische ontwikkelingen en zo steeds sterkere concepten voor te stellen. Dankzij onze samenwerking met en binnen een groep die zich toelegt op communicatie kunnen wij technisch geavanceerde, maar tegelijk zeer menselijke en verantwoorde evenementen aanbieden, met een weergaloze impact.  Ons team – een slimme mix van jeugd en ervaring – voedt zijn creativiteit graag met de uitdagingen waar onze klanten ons voor stellen. Wij willen onszelf telkens opnieuw heruitvinden en steeds verder gaan, door de wetten van de eventcommunicatie te herschrijven. Hebben we lef? Zeker! Maar is dat niet de beste motivatie? Together we will make it happen.  Let’s Reinvent the Code Over and over
    5 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Ukkel, België
    Vanaf € 30.000 voor Evenementen
    Projecten in Non-profit (+4)
    Spreekt Frans, Duits
    11-50 teamleden
  • TRIBE AGENCYverified-flag

    4.9
    (6 reviews)
    TRIBE AGENCY. C'est du 100% FOOD & BEVERAGE. L'alimentation est son TOTEM et la communication son RITUEL. Tribe Agency assure d’être le reflet de votre savoir-faire pour créer une communication à la hauteur de vos aspirations. En associant leurs expertises, Audrey Thiriar et Cédric Allard ont créé Tribe Agency pour offrir à la passion du goût toute l’attention qu’elle mérite. Agence RP et eRP, Tribe Agency enrichit les liens entre ses clients et les acteurs médiatiques belges en proposant à l’un comme à l’autre des expériences et du contenu de qualité.   TRIBE AGENCY. Dat is 100% FOOD & BEVERAGE Food is zijn TOTEM en communicatie zijn RITUEEL. Tribe Agency streeft ernaar de weerspiegeling te zijn van uw knowhow om zo een communicatie in lijn met uw aspiraties te creëren. Audrey Thiriar en Cédric Allard combineren hun expertise om met Tribe Agency de passie voor smaak alle aandacht te geven die het verdient. Tribe Agency, een PR- en eRP-agentschap, verrijkt de banden tussen zijn klanten en de Belgische mediaspelers door hen beide kwaliteitsvolle ervaringen en inhoud aan te bieden.     TRIBE AGENCY. It's 100% FOOD & BEVERAGE Food is its TOTEM. Catering, its RITUAL object. Tribe Agency ensures to be the reflection of your know-how to create a communication that meets your aspirations. By combining their expertise, Audrey Thiriar and Cédric Allard, created Tribe Agency to provide all the attention their passion for taste deserves. As a PR and eRP agency, Tribe Agency enriches the bonds between its customers and the Belgian media players by offering experiences and quality content to both.
    Op zoek naar projecten in Evenementen
    Gevestigd in Elsene, België
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Projecten in meerdere sectoren
    Spreekt Frans, Engels
    1-10 teamleden
  • Festorverified-flag

    5
    (5 reviews)

    Loose tie events

    We are an event management & production studio. We produce events, but above all we create events with meaning.   We design, plan and manage events differently. We inspire and connect people through the power of unique events, creating experiences that combine creativity and strategy.
    8 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Kortrijk, België
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Projecten in Entertainment & Events (+7)
    Spreekt Engels, Frans
    1-10 teamleden
12

Moeite met kiezen? Laat ons helpen.

Plaats gratis een project en ontmoet snel gekwalificeerde aanbieders. Gebruik onze gegevens en on-demand experts om gratis de juiste te kiezen. Huur ze in en til uw bedrijf naar een hoger niveau.


Vind uw ideale evenementenbureau in Anderlecht voor uw project!

Een event kost vele uren aan hard werk om op de juiste manier volbracht te worden, dus samenwerken met een event manager zorgt u ervoor dat het evenement wordt uitgevoerd op de beste wijze voor uw bedrijf. Het utiliseren van een event manager bespaart u al de moeilijkhied en u krijgt geheid een event van hoge kwaliteit. Hedendaags is het noodzakelijk om present te zijn op verscheidene evenementen in de sector om zichtbaarheid en naamsbekendheid te genereren, maar ook om goed te netwerken met toekomstige klanten en compagnons. Een evenementenbureau doet dit voor u en vanzelfsprekend nog veel meer!

Vind de beste event management bureau’s in de buurt van Anderlecht met Sortlist

Anderlecht heeft erg veel bureau’s die professionals zijn in events die uw firma zullen helpen om een evenement van top tot teen te regelen.In de buurt van Anderlecht zijn vele evenementen van diverse categorieën die elk jaar worden gehouden. Een event management bureau verzorgt alles wat komt kijken bij een evenement, van catering diensten en vervoer tot parkeergelegenheid en slaapplaatsen. Bij Sortlist werken we samen met de beste evenementenbureaus omstreeks Anderlecht en we staan u bij bij het vinden van kantoor die het beste bij uw onderneming past.Waar wacht u nog op? Bespaar alle moeite, Sortlist geeft u de keuze om makkelijk een volledig evenement te regelen met een event manager. Ontdek met Sortlist de ideale event managers in de buurt van Anderlecht en begin je events te ontwikkelen met de beste professionals.

Enkele projecten die je kunnen inspireren.

Een mooie selectie van de laatste projecten van onze bureaus.

Teambuilding

Teambuilding

Entrada Group: 3-day onsite prospect tour

Entrada Group: 3-day onsite prospect tour

Eastman: Rebranding campaign for niche product

Eastman: Rebranding campaign for niche product