De 10 beste Evenementen Bureaus in Rixensart - 2025 Reviews

Beste Evenementen Bureaus in Rixensart

Welke past het best bij uw bedrijf?

Het duurt 3 min. 100% gratis
44 bureaus

Locatie zoeken
Beoordelingen
Budget
Ontdek de beste evenementenbureaus in Rixensart, klaar om uw droomgelegenheid tot leven te brengen. Onze zorgvuldig samengestelde lijst bevat ervaren professionals in het organiseren van onvergetelijke evenementen, van zakelijke bijeenkomsten tot productlanceringen. Verken de portfolio's en klantenrecensies van elk bureau om een weloverwogen keuze te maken. Of u nu een intiem feest of een groots spektakel plant, u vindt hier specialisten die uw visie kunnen realiseren. Met Sortlist kunt u uw projectvereisten delen, waardoor Rixensart's top evenementenexperts u kunnen benaderen met op maat gemaakte voorstellen die aansluiten bij uw specifieke wensen en doelen. Laat uw volgende evenement een ware belevenis worden met de hulp van lokale professionals die de charme van Rixensart perfect weten te integreren.

Top Aanbevolen Evenementen Bureaus

Alle Evenementen Agencies in Rixensart

  • 4.9
    (11 reviews)

    Working Behind Brands

    Top bekroond
    Keep It Quiet partners with brands to organize events, brand activations or logistic marketing operations. We do everything to transform a brand contact into an experience that generates emotions, creates lasting memories and gets shared. Keep It Quiet werkt samen met merken om geweldige evenementen, merkactivaties of logistieke opdrachten te realiseren. Wij doen alles wat nodig is om een idee om te zetten in een merkbeleving die emoties opwekt, blijvende herinneringen creëert en vooral veel buzz produceert. Keep It Quiet travaille avec des marques afin de réaliser d’excellents événements, des activations de marque ou des opérations de marketing logistique. Nous mettons tout en œuvre pour transformer une idée en une expérience pertinente qui suscite des émotions, qui crée des souvenirs impérissables et, surtout, génère beaucoup de buzz.
    77 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Mortsel, België
    Vanaf € 5.000 voor Evenementen
    Ervaring in Dranken (+23)
    Spreekt Frans, Engels(+2)
    1-10 teamleden
  • 5
    (3 reviews)

    Event agency for corporate events - we operate worldwide

    SPRDLUX EVENTS is een full service evenementenbureau. We bedenken en organiseren events, meetings, incentives en congressen. Feesten waar nog lang over nagepraat wordt, zijn onze core business. We doen aan creatieve storytelling, terwijl we alle zintuigen prikkelen en uw gast onderdompelen in uw verhaal WE CREATE MEMORIES THROUGH EXPERIENCES De SPRDLUX focus ligt op service, kwaliteit en een ervaring creëren voor uw gasten. U kiest voor de totale ontzorging van uw event of u zet onze diensten in waar nodig.  In nauw overleg bepalen we uw doelstellingen en in functie van uw budget zorgen we voor een gedetailleerd concept en plan. U kiest er voor om nauw betrokken te zijn bij de organisatie of juist niet. SPRDLUX EVENTS begeleidt en adviseert u bij elke stap. Bekijk ons werk en fijne reacties van klanten op onze website. Contacteer ons voor een vrijblijvend gesprek om te zien waar we u mee kunnen helpen. Ga voor niet minder dan superdeluxe! SPRDLUX EVENTS is a full service event agency. We organise events, meetings, incentives and conferences. Parties that will be talked about for a long time are our core business. We engage in creative storytelling, while stimulating all the senses and immersing your guest in your story WE CREATE MEMORIES THROUGH EXPERIENCES The SPRDLUX focus is on service, quality and creating an experience for your guests. You opt for the total care of your event or you use our services where necessary. We determine your objectives in close consultation and, depending on your budget, we provide a detailed concept and plan. You choose to be closely involved with the organization or not. SPRDLUX EVENTS guides and advises you every step of the way. Check out our work and great feedback from customers on our website. Contact us for a no-obligation consultation to see how we can help you. Go for no less than super deluxe!    
    14 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Turnhout, België
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Retail (+8)
    Spreekt Engels, Duits(+3)
    1-10 teamleden
  • 5
    (8 reviews)

    Crafting Tomorrow's Memories.

    Aanbevolen
    Top bekroond
    Hello! Welcome to TC Productions, your destination for cutting-edge event experiences. We specialize in crafting unforgettable gatherings that push the boundaries of creativity. With our expert team and innovative approach, we bring your vision to life with precision and flair. From immersive brand activations, dance events to corporate gatherings and galas, we're here to elevate your event to the next level. Let's Craft Tomorrow's Memories.
    16 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Temse, België (+3)
    Vanaf € 5.000 voor Evenementen
    Ervaring in Kleding & Accessoires (+8)
    Spreekt Engels, Duits(+3)
    11-50 teamleden
  • 5
    (1 reviews)

    Landmark rules!

    Planning to organize a memorable event and looking for a reliable event partner ? Landmark will guide the way. We are dedicated & experienced 2-team professionals, with a creative and strategic approach. The meaning [ A landmark is a recognizable natural or man-made feature used for navigation ]​  Literally refers to a geographic feature used by explorers and others to find their way back or through an area.  These features can be stars,natural or industrial eye-catchers,icons, sculptures, art, quotes, … Our mission We at LANDMARK, want to be your guide, your navigation tool, to help you find your direction. TOGETHER we will put your idea, message and event on the map. ​We will help you to make your event a genuine Landmark. Our Craftmanship - Event creation & concept development - Content strategy - Event production (pre & post) - Tailor made full service event production (Home and Abroad)
    7 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Antwerpen, België
    Vanaf € 3.000 voor Evenementen
    Ervaring in Anderen (+3)
    Spreekt Engels, Frans(+1)
    1-10 teamleden
  • 4.9
    (7 reviews)

    Events, hospitality & partnerships agency | Antwerp

    Aanbevolen
    Top bekroond
    We transformeren ideeën naar event concepten met lef en creativiteit. Van personeelsfeesten tot family days. Heldere communicatie, een persoonlijke aanpak en events vol beleving is wat volgens ons het verschil maakt. We combineren ervaring en expertise met dynamische, hands-on en creatieve profielen. Onze uitvalsbasis bevindt zich in hartje Antwerpen.
    41 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Antwerpen, België
    Vanaf € 20.000 voor Evenementen
    Ervaring in Energie en Olie (+17)
    Spreekt Engels, Nederlands, België
    11-50 teamleden
  • 4.5
    (6 reviews)

    Marketing-as-a-Service voor IT- en softwarebedrijven

    Naast SaaS, IaaS, ... Nu ook #MaaS: Marketing-as-a-Service - Dat is wat wij doen! ⚡🤘 Marketing FiZZ adviseert en ondersteunt IT- en softwarebedrijven in het gebruik van marketing om hun bedrijfsdoelstellingen te realiseren. Als full-service marketingbureau willen we marketingoplossingen bieden van a tot z, zodat managers zich kunnen richten op hun core business. We willen het werk van IT- en softwarebedrijven verlichten. Daarom nemen we alles wat met marketing te maken heeft voor onze rekening. Onze marketing plannen zijn méér dan een checklist of presentatie. We zorgen voor geïntegreerde, concrete roadmaps en voeren die acties uit op het ritme én binnen het budget van jouw organisatie. We breiden je inhouse marketing activiteiten uit en versterken je positie op de markt. Of het nu is om het aantal bezoekers van je website te verhogen en kwalitatieve leads te genereren, of om relaties met klanten en partners te optimaliseren door middel van doeltreffende communicatie – we ontwerpen een marketingplan op maat van jouw bedrijfsdoelstellingen en nemen ook de uitvoering voor onze rekening. Wil je ons eens testen? Marketing FiZZ biedt een gratis marketing audit aan waarbij je online aanwezigheid onder de loep wordt genomen. Je ontvangt een analyse met een overzicht van wat werkt en wat er moet veranderen om je doelen te bereiken. Enkele terechte vragen: 💰 Wat kost dit? Met een kopje koffie en het genoegen van een kennismaking zijn wij al heel blij! 💬 Wat wordt er besproken? Je website, social media, SEO, SEA en noem maar op. 🤔 Wat is het addertje onder het gras? Dat is er niet! De marketing audit is volledig gratis. Het enige waar wij op hopen, is een gesprek waarin we onze toegevoegde waarde kunnen aantonen. Laat even je gegevens achter via https://marketingfizz.be/gratis-marketing-audit/ en wij contacteren je spoedig!
    2 projecten in Evenementen
    Onbekende locatie
    Vanaf € 10.000 voor Evenementen
    Ervaring in Software & Computer Services (+1)
    Spreekt Engels, Nederlands(+1)
    1-10 teamleden
  • 4.8
    (30 reviews)

    Nos talents au service de vos objectifs business !

    Aanbevolen
    Nous sommes une agence digitale ayant comme seul objectif votre réussite . Notre équipe est pluridisciplinaire alliant des experts du web, du développement d'applications, du référencement, du marketing ainsi que de la gestion de projet. L'ensemble de nos compétences correspond à notre vision globale afin de délivrer la meilleure expérience à vos utilisateurs. Conseils : Conseils en stratégie business Audit pour une digitalisation optimale Web design : Site internet (design attrayant, responsive) E-commerce Applications web (développement sur mesure) Référencement : Viser le top 10 dans les moteurs de recherches (Google, Bing, etc...) Campagnes marketing Google Adwords Campagnes médias sociaux (Facebook, Instagram, Linkedin, etc...)
    1 project in Evenementen
    Gevestigd in Luik, België
    Begroting op aanvraag
    Ervaring in Anderen (+17)
    Spreekt Frans, Engels(+2)
    1-10 teamleden
  • 5
    (1 reviews)

    Tell your story, think events.

    At haca.studio, we design and deliver seamless, high-impact events for NGOs, EU institutions, and mission-driven organisations. Based in Brussels and working fully remotely across Europe, our team brings clarity, calm, and expertise to even the most complex gatherings. We cover every stage of the event lifecycle, from concept and planning to logistics, on-site coordination, and delivery. Whether you’re organising an international policy forum, a hybrid stakeholder meeting, or a high-level summit, we ensure your event is purposeful, inclusive, and professionally executed. Our services include: • Strategic event planning & programming • Venue scouting & supplier management • Hybrid & in-person event production • Travel, accommodation, and participant coordination • AV setup, interpretation & technical support • Sustainable, carbon-conscious event logistics Our remote-first structure enables us to remain agile, collaborative, and cost-efficient, without compromising quality. Wherever your event takes place, we’re ready to make it happen.
    10 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Brussel, België
    Vanaf € 20.000 voor Evenementen
    Ervaring in Overheid (+4)
    Spreekt Engels, Frans(+1)
    1-10 teamleden
  • (0 reviews)

    Nous créons votre événement sur mesure aussi que loin que vos rêves vous guident !

    Art&Smile? Comment travaillons nous ? UNE VISUALISATION CLAIRE DE VOTRE ÉVÉNEMENT En manque d’idée ou dépassé par vos projections ? Avec + de 10 ans d’expertise, nous vous proposons des projets en cohérence avec vos idées. NOUS COORDONNONS TOUT À VOTRE PLACE Un interlocuteur unique qui coordonne et centralise la gestion de l’événement. Une équipe est entièrement dédiée à votre event. UNE RÉACTIVITÉ ET FLEXIBILITÉ INÉGALÉE Depuis 2013, nous internalisons tout, du traiteur aux plus grands artistes et professionnels du spectacle : Ainsi nous ne dépendons de personne. UN DEVIS MODULABLE & FLEXIBLE EN CAS DE CHANGEMENT DE PLAN Nos devis à tiroir sont détaillés pour que vous puissiez connaître en toute transparence le tarif de chaque option, en rajouter ou en retirer à votre guise. Créateur d'événements inoubliables! Grâce à notre méthode "ASE", nous créons votre événement sur mesure, à 100% selon vos convictions et dans un temps record. ​ Organisation de Family Days, soirée d'entreprise, séminaire, arbre de Noël, son et lumière, team building/incentive, salon, programmation de spectacles et animations,... ​ Nous aimons relever des défis et nous pouvons le faire dans un laps de temps imbattable tout en mettant notre créativité au service de votre société et de votre image. Créateur d'événements inoubliables! Grâce à notre méthode "ASE", nous créons votre événement sur mesure, à 100% selon vos convictions et dans un temps record. ​ Organisation de Family Days, soirée d'entreprise, séminaire, arbre de Noël, son et lumière, team building/incentive, salon, programmation de spectacles et animations,... ​ Nous aimons relever des défis et nous pouvons le faire dans un laps de temps imbattable tout en mettant notre créativité au service de votre société et de votre image. Qui sommes-nous? ​Nous sommes l'agence événementielle et artistique dont vous avez besoin pour que votre événement soit une réussite à 110%!  Notre agence événementielle, basée dans la région Charleroi , propose un vaste choix de compétences, d'animations et de structures pour vos événements. Découvrez en image notre travail lors de quelques événements :  https://artsmile.pixieset.com/ ​L'équipe d'Art&Smile est composée de professionnels de l'événementiel et du spectacle. Notre travail, en plus de la création, l'organisation, la réalisation,... est de construire une équipe avec les meilleurs prestataires pour votre projet. Chaque projet mérite une étude approfondie afin de travailler avec des fournisseurs qui apportent les meilleures solutions et réalisations pour votre événement. Art&Smile vous garantit un projet mené et réalisé à 100%, comme VOUS le souhaitez! Nous pouvons donc vous aider dans l'organisation de Family days, repas d'entreprise, soirée d'entreprise, création d'événements sur mesure privés ou professionnels, journées Team Building, journées portes ouvertes, arbres de Noël,... Notre expérience dans le domaine de l'événementiel sera un PLUS pour vous. Nous pouvons également être votre allié dans la création d'un événement sportif (création du dossier de presse, du dossier de sponsoring, du site internet, de la coordination générale, de la communication autour de l'événement,...). ( www.waterlootrail.com  - www.hypepoprun.com ), Art&smile a notamment aidé à la réalisation de l'Hype Pop Run, cette course à pied hors du commun_ Art&Smile est également une des plus importantes agences artistiques de Belgique (www.art-smile.be), énorme avantage pour vous au niveau financier, lorsque sur votre projet, vous désirez avoir des artistes, puisqu'il n'y a pas d'intermédiaire supplémentaire. Art&Smile, c'est aussi plus de 75 attractions pour enfants et adultes afin de ne pas alourdir la facture lors de vos projets orientés enfants et familles. Nous avons, en outre, organisé les Family Smile : des journées dédiées aux familles.  Art&Smile peut s'occuper de l'ensemble des postes nécessaires à la création de votre événement ou devenir votre allié et vous aider dans la mise en place de VOTRE festivité! Grâce à notre agence événementielle et artistique Art&Smile , vous avez la sécurité d'organiser un événement de qualité . ​ ​
    14 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Thuin, België (+1)
    Vanaf € 10.000 voor Evenementen
    Ervaring in Anderen (+8)
    Spreekt Frans, Engels(+1)
    1-10 teamleden
  • 5
    (2 reviews)

    Ne dites pas que vous êtes le meilleur, montrez-le !

    Aanbevolen
    Nous sommes une agence créative qui vous aide à gagner le cœur et l'esprit de vos clients. Nous écrivons, nous filmons, nous racontons des histoires, nous faisons de l’animation 3D et nous caressons Google dans le sens du poil. Mais ça, ce n’est que la surface. Avoir de l’excellent contenu n’est qu’une partie du process. Pour qu’il soit bon et efficace, il doit être inspiré par une fonction marketing et un objectif commercial. Il doit faire partie d’un plan. Et son effet doit être mesurable.
    Op zoek naar projecten in Evenementen
    Gevestigd in Wezet, België
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Industriële Goederen en Diensten (+10)
    Spreekt Engels, Frans(+1)
    1-10 teamleden
  • (0 reviews)

    WE CONNECT FOR REAL

    Top bekroond
    OVAL is a creative communication agency that puts real-life experience in the heart of campaigns. With a team of more than 130 experts we work from our offices in Amsterdam, Antwerp, Brussels, Dusseldorf & Paris. We blend live, digital, content, social, technology, loyalty and media into remarkable internal and external campaigns and live events. We work with brands like Google, BMW, Proximus, Bol.com, ABVV, Nintendo, Adobe, SD Worx, Thuisbezorgd.nl, Randstad, AB Inbev, adidas and many others. OVAL is a member of IDEA, ACC Belgium and awarded third place in best event agency in Europe by BEA. OVAL is B Corp certified.
    16 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Antwerpen, België (+3)
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Software & Computer Services (+9)
    Spreekt Engels, Duits(+2)
    51-200 teamleden
  • (0 reviews)

    Your dreams, our challenge !

    We are an event agency with over 20 years experience. We create a large range of events from small to major events. Our target customer is wide : from individual customers to public organisations, and mostly for companies. We are specialized experts who loved to be challenged, so let's grab a coffee and talk about your amazing dream, we will make it a reality ! At Yellow Events, we take sustainability very seriously and we implement it in our everyday habits as much as in our events.
    4 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Ottignies-Louvain-la-Neuve, België
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Energie en Olie (+2)
    Spreekt Engels, Frans(+1)
    11-50 teamleden
  • 4
    (2 reviews)

    Full-service evenementenbureau te Antwerpen voor uw evenementen van A tot Z!

    Ductape Event Agency is, met 10 jaar ervaring, de perfecte partner voor het volledig uitwerken van uw corporate event, personeelsfeest, klantenfeest, incentive, teambuilding, product launch, etc. van A tot Z, zowel in binnen- als buitenland. Ductape is een full service evenementenbureau. Dat wil zeggen dat wij het volledige event van A tot Z voor u opvolgen. Ook wanneer u bepaalde onderdelen zelf wenst op te volgen (locatie, catering, …) nemen wij al het overige voor onze rekening. Alles begint bij een gesprek over het soort evenement, wat uw wensen zijn en het budget dat u vooropstelt. We luisteren zorgvuldig naar u en streven ernaar om in functie van uw budget de beste oplossingen aan te reiken om er telkens weer een geslaagd event van te maken. Samen met u zetten we de puntjes op de i. Op de dag van uw evenement coördineren wij alles van opbouw t/m afbouw. We verzorgen uw evenement tot in de puntjes en bieden een feilloze, kwalitatieve en flexibele organisatie. U hoeft zich geen zorgen te maken, u hebt meer tijd over voor uw gasten en kunt zelf ook echt genieten van het event. ------ With 10 years of experience Ductape is the perfect partner for the complete organisation of your corporate event, staff party, client event, incentive, teambuilding, product launch, etc. from A to Z, in Belgium and abroad. Ductape is a full-service event agency. This means that we provide a follow up of the entire event from conceptualisation, set up, event until dismantling. If you wish to follow up on certain parts yourself (venue, catering, etc.), we will take care of everything else. It all starts with a good talk about the type of event you wish to organise, what your needs are and the budget you have in mind. We listen carefully and strive to provide the best solutions according to your budget to make it a successful event over and over again. Together with you, we will dot the i’s. On the day of your event, we coordinate everything from set up until dismantling. We take care of your event down to the last detail and offer a flawless, high quality and flexible organisation. You don’t have to worry about different suppliers and details, you have more time left for your guests and you can really enjoy the event yourself.
    19 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Antwerpen, België
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Industriële Goederen en Diensten (+12)
    Spreekt Nederlands, Engels(+1)
    1-10 teamleden
  • (0 reviews)
    Big Bad Wolf  is a brand-tech communication agency employing 30 digital experts. We help innovative businesses shape powerful advertising campaigns and technology-driven brand experiences . With more than 10 years of cutting-edge audiovisual know-how and new technologies expertise, we create interactive and personalized communication campaigns. We believe Virtual Reality and Augmented Reality, object recognition and gestural interfaces are tools designed to improve business-to-consumer interactions. The ever-changing landscape of medias and technologies calls for a new kind of agencies, structured to fully understand and embrace those changes. Big Bad Wolf was built to answer that call.     DIGITAL AND AUDIOVISUAL SOLUTIONS   DIGITAL MARKETING Digital marketing consulting and campaign mechanics development - creative ideas adapted to the communication support and integrated into your global communication plan - good functional and ergonomics analysis, design and development of corporate websites, products-oriented websites, activation websites, mobile apps or websites, community platforms, e-business solutions and social activations. DIGITAL INNOVATION The ever-changing landscape of medias and technologies calls for a new kind of agencies, structured to fully embrace those evolutions and to exceed expectations. Big Bad Wolf has evolved to answer that call. Augmented Reality (AR) , Virtual Reality (VR) , 3D object recognition, 2D image recognition, interactive screens & gesture control, interactive & dynamic videos, video mapping, 3D configuration… These are tools designed to improve business-to-consumer interactions and brand experiences. RICH MEDIA CONTENT When it comes to content’s competitive environment, Big Bad Wolf ’s main challenge is to deliver cutting edge visuals and experiences. Leveraging ten years of successful audiovisual production and post-production, Big Bad Wolf & 3 Little Pix make sure to enrich your campaigns with video production of TV advertising, TV tags, corporate movies, recruitment movies, product demo movie, 2D/3D animations and images, visual effects (VFX) and 3D real-time content.   Tags: virtual reality, VR, augmented reality, corporate movie, 3D, branding, customer experience, web, word press, expression engine, unreal, unity, E-commerce, pos, mobile application.
    4 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Rixensart, België
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Voedsel (+12)
    Spreekt Frans, Engels(+2)
    11-50 teamleden
  • (0 reviews)

    Tailor Made Events Just For You!

    Op zoek naar projecten in Evenementen
    Gevestigd in Ottignies-Louvain-la-Neuve, België
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Projecten in meerdere sectoren
    Spreekt Engels, Frans(+1)
    1-10 teamleden
  • 5
    (5 reviews)

    Loose tie events

    We are an event management & production studio. We produce events, but above all we create events with meaning.   We design, plan and manage events differently. We inspire and connect people through the power of unique events, creating experiences that combine creativity and strategy.
    20 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Kortrijk, België
    Vanaf € 3.000 voor Evenementen
    Ervaring in Entertainment & Events (+7)
    Spreekt Engels, Frans(+1)
    1-10 teamleden
  • (0 reviews)

    We help scale-ups & big companies to raise, structure, improve their business for a greater impact

    Implift is a Strategy & Marketing agency. We are helping scale-ups and big companies to raise, structure, improve their business for a greater impact. How ? With a customer centric mindset, we will build, with you, a data-driven marketing & sales approach to accelerate your business growth. We will guide you and your team on the journey with training, workshops, and a hands on guidance. We will work on 1, 2, 3, ... 4 pillars. You choose ! 1. Business Strategy: Define together the best strategy to launch a new product, address a new market, or improve your existing offer to stay competitive. 2. Branding : Build a strong brand, Help you to define your mission, vision, values. Increase your brand visibility. 3. Marketing & Sales Approach : Grow your business, increase your visibility, with a structured marketing/sales plan, monitor the results, improve the marketing efficiency 4. Marketing Technology : Select, implement the most suitable CRM/marketing tools. Ensure the optimal use and full adoption. We believe in a customer centric, data driven and collaborative approach to reach success together. Would you like to "implift" your business ? or have a quick chat about Strategy, Marketing, Sales ? Feel free to contact us : welcome@implift.be Psst: Beside the main offer, Implift can support you on temporary needs as sales and/or marketing management ;-)
    Op zoek naar projecten in Evenementen
    Gevestigd in Nijvel, België
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Projecten in meerdere sectoren
    Spreekt Engels, Frans(+1)
    1-10 teamleden
  • 4.7
    (23 reviews)

    Agence de communication De la stratégie à l’opérationnel.

    WE ARE ARPEGGIO. SOLUTIONS PROVIDERS. If you're looking for a one-stop shop for your communication, look no further. Arpeggio is at your service! We're a full-service communication agency. If you want your business to grow, you'll find the right partner in us. Arpeggio is a 360° agency, offering personalized and qualitative solutions to reach your objectives. You name it, we can handle it. Our team of talented specialists creates communication that differentiates your brand from your competitors. Always based on a solid strategy, amplifying your message with an efficient media mix. Next to our in-house talents, we can rely on expert partners with whom we've developed a strong relationship over the years. This way, you can be sure that we'll create what's perfect for your brand. So, when do we meet? Because at Arpeggio we don't do your communication right, we do it better.
    4 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Terhulpen, België
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Ervaring in Banken & financiële instellingen (+13)
    Spreekt Frans, Engels(+2)
    11-50 teamleden
  • 4.8
    (14 reviews)

    We are Supermoon. We make brands bigger & brighter.

    Sterk aanbevolen
    We do marketing, communications and advertising, but we are not a traditional agency. We are consultants, co-workers and creative partners-on-the-job, supporting our clients when and where they need our expertise. We connect customers and brands via relevant content, appealing designs and engaging communications campaigns. Our goal is to make your brand bigger and brighter, just like a supermoon. We are a core team of highly skilled advertising professionals supported by a huge galaxy of hand-picked freelance partners. We get the right experts on board to deliver the very best results for your marketing mission. We explore First think, then do. Together we define the goals of our campaigns. Where do we want to go and how do we get there? Close collaborating is key to creating smart campaigns and effective communications with outstanding results. Hence we invest strongly in acquiring a profound understanding of your challenge, product and industry.  We create Creativity, sharp messaging and high-quality communications determine how you come across as a brand and company. We help you to develop the right tone of voice, visual identity and spot-on campaigns. Whether it’s developing creative concepts, videos, brochures, company presentations, mailings or events, we’re never afraid to get our hands dirty in order to get things done. We connect Get your message out there and ensure it resonates with your target audience. Through smart media planning, tailored messaging and dedicated community management we make sure your brand will reach the audiences we’re aiming for. And of course you can always count on transparent reporting to measure the ROI.
    2 projecten in Evenementen
    Gevestigd in Boom, België
    Begroting op aanvraag
    Ervaring in Vervoer (+16)
    Spreekt Engels, Nederlands(+1)
    1-10 teamleden
  • (0 reviews)
    Vous recherchez un DJ en Belgique à l’occasion d’un mariage, une fête d’anniversaire, une fête d’entreprise… Bref, vous organisez un événement spécial ? Faites de cet instant, un moment inoubliable en faisant confiance à des professionnels ! Notre équipe professionnelle est spécialisée dans l’animation, la sonorisation DJ, la mise en lumière en salle ou en plein air à Bruxelles mais aussi à Wavre, Genval, Genappe, Waterloo, Lasne, Perwez, … Travaillons ensemble pour que votre projet soit une réussite ! Plus d'informations sur http://www.dj-events.be
    Op zoek naar projecten in Evenementen
    Gevestigd in Waver, België
    Vanaf € 1.000 voor Evenementen
    Projecten in meerdere sectoren
    Spreekt Engels, Frans(+2)
    1-10 teamleden
12

Moeite met kiezen? Laat ons helpen.

Plaats gratis een project en ontmoet snel gekwalificeerde aanbieders. Gebruik onze gegevens en on-demand experts om gratis de juiste te kiezen. Huur ze in en til uw bedrijf naar een hoger niveau.


Werken met de beste evenementenbureaus in Rixensart

Vind de beste event management bureau’s in de buurt van Rixensart met Sortlist

In de omgeving van Rixensart zijn een groot aantal events van diverse categorieën die elk jaar worden gehouden. Rixensart heeft erg veel kantoren die professionals zijn in evenementen die uw bedrijf zullen helpen om een evenement van A tot Z te regelen.

Een event management bureau levert alles wat nodig is bij een event, van catering diensten en transport tot plaatsen om te parkeren en overnachtingsmogelijkheden. Bij Sortlist werken we samen met de voornaamste evenementenbureaus omstreeks Rixensart en we assisteren u bij het vinden van het bureau die het beste bij uw firma past.

Waar twijfelt u nog over? Bespaar alle moeite, Sortlist geeft u de mogelijkheid om moeiteloos een volledig evenement te organiseren met een evenementenbureau. Ontdek met Sortlist de perfecte event management bureau’s omstreeks Rixensart en begin je events te ontwikkelen met de beste specialisten.

Redenen om met een event management bureau te collaboreren

Het gebruik van een evenementenbureau zorgt ervoor dat u zich nergens druk om hoeft te maken, alles is tot in de puntjes geregeld. Het kantoor zal voor u beurzen, festivals en congressen bij mogelijke klanten aanbieden en in contact blijven met de opdrachtgevers, genodigden, klanten enzovoort. Een event manager helpt u bij het beheren en organiseren van al uw evenementen, ongeacht de sector waarin uw bedrijf actief is.

Het arrangeren van een event kost veel tijd en kundigheid, dus een event manager hebben is het beste antwoord voor dit soort acties, omdat zij de sector precies kennen en u veel moeite zullen besparen. Ook levert het event management bureau voor u het overzicht van het budget, en overzien en besturen zij de werknemers verantwoordelijk voor het uitvoeren van het event.

Een event management bureau beheert alle onderdelen van een event en alles wat benodigd is om het foutloos uit te voeren. Het agentschap waarmee je collaboreert zal je assisteren om het beste uit het evenement te halen, zodat iedereen zo goed mogelijk kan genieten van het evenement.

Functies van een event manager

Dit geeft het kantoor een inzicht over hoe het evenement te organiseren of hoe u uw stand voor een evenement van een derde partij kunt ontwerpen.Evenementenbureau’s zijn in staat zich te adapteren aan elke sector en stijl.Evenementenbureau’s zullen de locatie van het evenement, de structuur, het type aanwezigen en hun smaak bestuderen.

Het eventbureau waarmee u collaboreert is verantwoordelijk voor de communicatie en implementatie van het event dat u wilt houden. Dit altezamen brengt veel werk met zich mee dat de agentschappen van top tot teen weten te volbrengen.

Een event manager is belangrijk voor alles wat te maken heeft met de productie en de uitvoering van uw evenementen. Event management bureau’s kunnen zowel het evenement zelf maken als de ideeën van uw bedrijf designen en toepassen in een evenement van een derde partij.

Het evenementenbureau doet analyse naar veranderingen en aantrekkelijke kansen in de markt, verder zorgen ze ook voor sprekers, muzikanten of andere speciale gasten gekoppeld aan uw event. Begin direct een overeenkomst met een event management bureau en profiteer van al het profijt die het geeft, van de maak van het event tot de communicatie en het ontwerp ervan. Bij Sortlist vindt u de ideale event managers om uw evenement soepel en zo succesvol mogelijk te maken. In zee gaan met het juiste eventbureau is van vitaal belang om het te ontwikkelen op de wijze die het beste bij uw onderneming past.

Enkele projecten die je kunnen inspireren.

Laat je inspireren door wat er voor andere bedrijven is gedaan.

Entrada Group: 3-day onsite prospect tour

Entrada Group: 3-day onsite prospect tour

Eastman: Rebranding campaign for niche product

Eastman: Rebranding campaign for niche product

Janssen: Marketing support across the EMEA region

Janssen: Marketing support across the EMEA region