Yungo - Disrupt the Norm, Set the Standard 💥
Award-winning marketing agency
Aanbevolen
Prijswinnaar
Yungo is de enige Vlaamse Agency die zich focust op Disruptive Marketing. Aandacht grijpen én vasthouden, dat is voor jouw bedrijf of merk in deze snel veranderende wereld méér dan cruciaal. Geen voor de hand liggende uitdaging, wetende dat de gemiddelde mens 377 advertentieboodschappen per dag consumeert. Maar … don’t worry, be Yungo! Want Yungo helpt je. Niet alleen met overleven, maar vooral met openbloeien, opvallen én groeien. Hoe? Door de magische mix van onze disruptieve marketingstrategieën en ons team prettig gestoorde, creatieve geesten. We zijn een straf team digitale pioniers en laat ook jouw merk pionieren . Samen met jou creëren we een slimme strategie , unieke content en de juiste tools . Zo bouwen we een solide merkbasis , veroveren we het juiste doelpubliek en jagen we je groeicijfers de hoogte in. Klaar om je brand écht te boosten? Let’s Yungo! Altijd straffere cijfers? Altijd beter communiceren? Altijd nieuwe doelen bereiken? Roep gauw je speurhonden terug, want dan is Yungo jouw betrouwbare partner de route! Yungo heeft een krachtige body die gestaag groeit en een breed arsenaal relevante expertises . Zo ontplooien we voor elke uitdaging de nodige power op het vlak van digitale marketing, performance, branding, video, conceptcreatie, design en storytelling .
Met een hart voor jouw missie, een neus voor ROI en een onverschrokken vibe exploreert Yungo alle mogelijkheden om jouw resultaten exponentieel te versterken. Guerillagewijs voor directe impact en in de diepte voor langetermijngroei. In een hecht partnership. Zo groeien en bloeien we samen. Want echte pioniers vinden sterke partners. Let’s Yungo!
deBottomline = resultaten door strategisch en creatief werk op een efficiënte, kostenbewuste manier.
Aanbevolen
Prijswinnaar
deBottomLine = het bewijs dat uitmuntend strategisch en creatief werk op een efficiënte , kostenbewuste en resultaatgedreven manier kan neergezet worden.
Onze focus ligt op resultaatgedreven communicatie vanuit een strategisch-analytische aanpak . We zijn 'full-service', maar voor PR of evenementen kan je niet bij ons terecht. Conceptueel en planmatig nemen we het mee, maar voor de uitvoering verwijzen we graag door naar collega's!
Wat maakt onze aanpak anders ? Wel:
1. Aanspreekpunt
Geen accounts die intern alles moeten navragen, maar korte lijnen met de mensen die werken met jouw merk en product en alle ins- en outs van het dossier kennen. Als je belt, helpen Steven, Veerle en de projectverantwoordelijke je meteen verder. Alle informatie is gedeeld, alle kennis is op niveau.
2. Creativiteit
Creativiteit is belangrijk… maar niet zo belangrijk als het verhaal. Als het verhaal van jouw merk of product goed zit, kan een straffe creatie je véél meer opbrengen. Is het verhaal niet perfect, dan kan zelfs de beste creatie je geen fantastische resultaten brengen. Daarom werken we altijd analytisch vanuit het verhaal: eerst de basis, de rest volgt wel. Is een idee geweldig maar past het niet ‘helemaal’ in het verhaal? Dan is het GEEN goed idee!
3. ROI
ROI moet meetbaar en aantoonbaar zijn. Daar houden we rekening mee van bij de start van een project. De ROI moet voelbaar zijn voor de eindklant. Het gaat niet over hoeveel prijzen een bureau kan winnen met een idee!
4. Teams & Medewerkers
Wij zorgen ervoor dat creatieven en specialisten gekozen worden op basis van hun profiel: passen ze bij een klant, product of opdracht? Zo zorgen we voor een snelle en efficiënte opvolging… die ook kosten scheelt. We hebben een netwerk van meer dan 70 freelancers waaruit we steeds het best passende team samenstellen. Handig dat we ons niet moeten beperken tot een beperkt aantal personen dat op een loonlijst staat… .
5. Tarieven
Uurtarieven hangen niet af van wie je bent, maar wel van wat je doet. En ofwel ben je aan het denken over iets, ofwel ben je iets aan het doen. Dat zijn dan ook onze 2 uurtarieven: denken of doen. Want waarom zou je méér betalen omdat je ervaring hebt (of toevallig manager bent) als je bijvoorbeeld even naar een drukker belt?
6. Technologie
Technologie moet bij een klant passen, niet omgekeerd. We krijgen er de kriebels van om alle klanten op 1 platform of in 1 technologie te duwen omdat we die toevallig beheersen of omdat we commissie zouden krijgen. Het wordt pas efficiënt voor jou als je technologieën hebt die passen bij je organisatie, structuur, doelstellingen en budget… toch?
--------------------------------------------------------------
. Nous sommes une agence 'Full-Service' mais pour les RP our des événements nous vous renverrons vers un partenaire!
?
1. Point de contact
Pas de commerciaux qui doivent tout demander en interne, mais une communication directe avec les personnes qui travaillent sur votre marque et produit, et connaissent tous les tenants et les aboutissants de votre dossier. Si vous nous téléphonez, Steven, Veerle et Marlies vous aident immédiatement. Toute l’information est partagée, on est tous au courant de tout.
2. Créativité
La créativité est importante… mais pas aussi importante que le récit. Si le récit de votre marque ou produit est excellent, une solide création peut vous rapporter beaucoup plus. Si le récit n’est pas parfait, même la meilleure création ne vous apportera pas de résultats fantastiques. C’est pourquoi nous travaillons toujours de manière analytique à partir du récit : d’abord la base, le reste suivra. Une idée est excellente mais ne convient pas ‘entièrement’ au récit ? Dans ce cas, ce n’est PAS une bonne idée …
3. ROI
Le retour sur investissement doit être mesurable et démontrable. Nous en tenons compte dès le début d’un projet. Le ROI est pour le client final … et ne concerne pas ‘les statistiques de la campagne’.
4. Equipe & Collaborateurs
Nous veillons à ce que les créatifs et les spécialistes soient choisis en fonction de leur profil : Ils conviennent à un client, un produit ou une mission ? C’est ainsi que nous assurons un suivi rapide et efficace… ce qui fait aussi la différence au niveau des coûts. Nous disposons d’un réseau de plus de 70 freelances et composons toujours l’équipe la plus appropriée. C’est bien pratique de ne pas devoir nous limiter à un nombre restreint de personnes figurant sur notre payroll.
5. Tarifs
Les tarifs horaires ne dépendent pas de qui vous êtes, mais bien de ce que vous faites. Soit vous réfléchissez à quelque chose, soit vous faites quelque chose. Ce sont nos 2 tarifs horaires : réfléchir ou faire. En effet, pourquoi faudrait-il payer plus parce que vous avez de l’expérience (ou êtes occasionnellement manager) alors que vous téléphonez à un imprimeur par exemple ?
6. Technologie
La technologie doit s’adapter aux clients et non l’inverse. Cela nous donne des sueurs froides à l’idée d’obliger tous les clients à passer à 1 plateforme ou 1 technologie parce qu’il s’avère que nous la maîtrisons ou recevons une commission. Il est question d’efficacité pour vous seulement lorsque vos technologies conviennent à votre organisation, votre structure, vos objectifs et votre budget… vous ne trouvez pas ?
--------------------------------------------------------------
We go beyond the agency. More than just an independent full-service agency, we are a fully-fledged agency system for brands, marketing and communication. That’s why our work for you is always beyond. Beyond full service. Beyond the sum of the parts.
June20 is a creative communications agency, with offices in Ghent and Antwerp. We believe your brand is only as strong as it is in the heart of your audience. That’s why we specialise in establishing that emotional connection you need. We call it Engineering Emotions. As engineers, we start from data and consumer insights to build your brand in every interface. We consider your brand as a system with many interfaces and, therefore, create work that connects every element with the right emotional impact at every phase of the customer journey. Our name is also emotion-driven. Did you know June 20 is regarded as the most joyous day of the year? It's the perfect name for us as it radiates the positivity and cheerfulness we stand for. We try hard to make every day as joyous as June 20, for our employees as well as for our clients. Our services We Engineer Emotions using: Strategy: We create content with a solid strategic foundation throughout the customer journey Communication: We develop campaigns, content and activations that trigger the right emotions Branding : We make your brand distinctive and recognisable in all communication Platforms & Technology: We select the best technology and communication channel Media: We find you the perfect media mix, from email marketing and SEO to online advertising PR & Content Marketing: We bring and reinforce the right messages with regard to your brand We design and build your brand consistently in every interface, to optimally connect with the power of emotions. Let’s meet!
deBottomline = resultaten door strategisch en creatief werk op een efficiënte, kostenbewuste manier.
Aanbevolen
Prijswinnaar
deBottomLine = het bewijs dat uitmuntend strategisch en creatief werk op een efficiënte , kostenbewuste en resultaatgedreven manier kan neergezet worden.
Onze focus ligt op resultaatgedreven communicatie vanuit een strategisch-analytische aanpak . We zijn 'full-service', maar voor PR of evenementen kan je niet bij ons terecht. Conceptueel en planmatig nemen we het mee, maar voor de uitvoering verwijzen we graag door naar collega's!
Wat maakt onze aanpak anders ? Wel:
1. Aanspreekpunt
Geen accounts die intern alles moeten navragen, maar korte lijnen met de mensen die werken met jouw merk en product en alle ins- en outs van het dossier kennen. Als je belt, helpen Steven, Veerle en de projectverantwoordelijke je meteen verder. Alle informatie is gedeeld, alle kennis is op niveau.
2. Creativiteit
Creativiteit is belangrijk… maar niet zo belangrijk als het verhaal. Als het verhaal van jouw merk of product goed zit, kan een straffe creatie je véél meer opbrengen. Is het verhaal niet perfect, dan kan zelfs de beste creatie je geen fantastische resultaten brengen. Daarom werken we altijd analytisch vanuit het verhaal: eerst de basis, de rest volgt wel. Is een idee geweldig maar past het niet ‘helemaal’ in het verhaal? Dan is het GEEN goed idee!
3. ROI
ROI moet meetbaar en aantoonbaar zijn. Daar houden we rekening mee van bij de start van een project. De ROI moet voelbaar zijn voor de eindklant. Het gaat niet over hoeveel prijzen een bureau kan winnen met een idee!
4. Teams & Medewerkers
Wij zorgen ervoor dat creatieven en specialisten gekozen worden op basis van hun profiel: passen ze bij een klant, product of opdracht? Zo zorgen we voor een snelle en efficiënte opvolging… die ook kosten scheelt. We hebben een netwerk van meer dan 70 freelancers waaruit we steeds het best passende team samenstellen. Handig dat we ons niet moeten beperken tot een beperkt aantal personen dat op een loonlijst staat… .
5. Tarieven
Uurtarieven hangen niet af van wie je bent, maar wel van wat je doet. En ofwel ben je aan het denken over iets, ofwel ben je iets aan het doen. Dat zijn dan ook onze 2 uurtarieven: denken of doen. Want waarom zou je méér betalen omdat je ervaring hebt (of toevallig manager bent) als je bijvoorbeeld even naar een drukker belt?
6. Technologie
Technologie moet bij een klant passen, niet omgekeerd. We krijgen er de kriebels van om alle klanten op 1 platform of in 1 technologie te duwen omdat we die toevallig beheersen of omdat we commissie zouden krijgen. Het wordt pas efficiënt voor jou als je technologieën hebt die passen bij je organisatie, structuur, doelstellingen en budget… toch?
--------------------------------------------------------------
. Nous sommes une agence 'Full-Service' mais pour les RP our des événements nous vous renverrons vers un partenaire!
?
1. Point de contact
Pas de commerciaux qui doivent tout demander en interne, mais une communication directe avec les personnes qui travaillent sur votre marque et produit, et connaissent tous les tenants et les aboutissants de votre dossier. Si vous nous téléphonez, Steven, Veerle et Marlies vous aident immédiatement. Toute l’information est partagée, on est tous au courant de tout.
2. Créativité
La créativité est importante… mais pas aussi importante que le récit. Si le récit de votre marque ou produit est excellent, une solide création peut vous rapporter beaucoup plus. Si le récit n’est pas parfait, même la meilleure création ne vous apportera pas de résultats fantastiques. C’est pourquoi nous travaillons toujours de manière analytique à partir du récit : d’abord la base, le reste suivra. Une idée est excellente mais ne convient pas ‘entièrement’ au récit ? Dans ce cas, ce n’est PAS une bonne idée …
3. ROI
Le retour sur investissement doit être mesurable et démontrable. Nous en tenons compte dès le début d’un projet. Le ROI est pour le client final … et ne concerne pas ‘les statistiques de la campagne’.
4. Equipe & Collaborateurs
Nous veillons à ce que les créatifs et les spécialistes soient choisis en fonction de leur profil : Ils conviennent à un client, un produit ou une mission ? C’est ainsi que nous assurons un suivi rapide et efficace… ce qui fait aussi la différence au niveau des coûts. Nous disposons d’un réseau de plus de 70 freelances et composons toujours l’équipe la plus appropriée. C’est bien pratique de ne pas devoir nous limiter à un nombre restreint de personnes figurant sur notre payroll.
5. Tarifs
Les tarifs horaires ne dépendent pas de qui vous êtes, mais bien de ce que vous faites. Soit vous réfléchissez à quelque chose, soit vous faites quelque chose. Ce sont nos 2 tarifs horaires : réfléchir ou faire. En effet, pourquoi faudrait-il payer plus parce que vous avez de l’expérience (ou êtes occasionnellement manager) alors que vous téléphonez à un imprimeur par exemple ?
6. Technologie
La technologie doit s’adapter aux clients et non l’inverse. Cela nous donne des sueurs froides à l’idée d’obliger tous les clients à passer à 1 plateforme ou 1 technologie parce qu’il s’avère que nous la maîtrisons ou recevons une commission. Il est question d’efficacité pour vous seulement lorsque vos technologies conviennent à votre organisation, votre structure, vos objectifs et votre budget… vous ne trouvez pas ?
--------------------------------------------------------------
We go beyond the agency. More than just an independent full-service agency, we are a fully-fledged agency system for brands, marketing and communication. That’s why our work for you is always beyond. Beyond full service. Beyond the sum of the parts.
Yungo - Disrupt the Norm, Set the Standard 💥
Award-winning marketing agency
Aanbevolen
Prijswinnaar
Yungo is de enige Vlaamse Agency die zich focust op Disruptive Marketing. Aandacht grijpen én vasthouden, dat is voor jouw bedrijf of merk in deze snel veranderende wereld méér dan cruciaal. Geen voor de hand liggende uitdaging, wetende dat de gemiddelde mens 377 advertentieboodschappen per dag consumeert. Maar … don’t worry, be Yungo! Want Yungo helpt je. Niet alleen met overleven, maar vooral met openbloeien, opvallen én groeien. Hoe? Door de magische mix van onze disruptieve marketingstrategieën en ons team prettig gestoorde, creatieve geesten. We zijn een straf team digitale pioniers en laat ook jouw merk pionieren . Samen met jou creëren we een slimme strategie , unieke content en de juiste tools . Zo bouwen we een solide merkbasis , veroveren we het juiste doelpubliek en jagen we je groeicijfers de hoogte in. Klaar om je brand écht te boosten? Let’s Yungo! Altijd straffere cijfers? Altijd beter communiceren? Altijd nieuwe doelen bereiken? Roep gauw je speurhonden terug, want dan is Yungo jouw betrouwbare partner de route! Yungo heeft een krachtige body die gestaag groeit en een breed arsenaal relevante expertises . Zo ontplooien we voor elke uitdaging de nodige power op het vlak van digitale marketing, performance, branding, video, conceptcreatie, design en storytelling .
Met een hart voor jouw missie, een neus voor ROI en een onverschrokken vibe exploreert Yungo alle mogelijkheden om jouw resultaten exponentieel te versterken. Guerillagewijs voor directe impact en in de diepte voor langetermijngroei. In een hecht partnership. Zo groeien en bloeien we samen. Want echte pioniers vinden sterke partners. Let’s Yungo!
Dit kun je verwachten Werken veel interne processen nog zoals in de jaren '90? Denk aan Excel als beste vriend en voorraad handmatig beheren. Dan is het misschien tijd om nieuwe wegen in te slaan. We helpen je technologie af te stemmen op de bedrijfsdoelen. Denk aan webshops, websites met integraties en maatwerk software. Daarnaast kun je bij ons terecht om meer klanten te verwelkomen. Het resultaat? Teams werken efficiënter en productiever, met de flexibiliteit om op afstand de voortgang te monitoren.
WE ARE YOUR WINGMAN. WE'VE GOT YOUR BACK.
Telling your story in the right way, on the right channels, with the right images, for the right people. That's what we do. Wingman Agency is a team of social media storytellers, strategists and ad experts. The strategic, technical and creative knowledge is an added value that is appreciated by many customers. Today, almost every brand is online. Standing out and being strong, that's something different. Wingman Agency helps your business connect with potential customers with thoughtful tailor-made strategies, creative content and smart advertising.
Our services include:
- Social Media Strategy - Content Production - Social Media Advertising - Community Management - Social Media Reporting - Influencer Marketing - Public Relations - Photography - Video Productions - Workshops - Social Media Consultancy
Are you ready? Let's talk social...
Walkie Talkie is a leading public relations & influencer marketing agency that took home the Specialist agency of the year award in 2022. We thrive on strategic thinking and put earned media coverage first , envisioning desired and feasible news clippings. We do so by exploring what’s around the corner for your brand - and how we as a team can make it work for your target audience. Our extensive lifestyle and corporate network combined with our extensive experience, helps brands like yours generate the right attention, better reach and more relevancy. Connecting the right plugs between companies, media, influencers and consumer culture. All in a timely, transparent and relevant way.
WHERE EARNED MEETS CREATIVITY As a full-service agency we develop and support creative solutions for our client’s needs. Our multilingual team of specialists includes strategists, project managers, copywriters, developers, graphic designers and social media managers—stretching our expertise beyond those of traditional public relations . Each team member has their own specific background, interests and proven track record within various industries including travel, food, fashion, tech, music, cultural projects and more. Add an in-depth understanding of that network and all things digital helps us create agile yet enduring PR campaigns which meet your objectives. In Belgium , our native Dutch- and French-speaking teams cover Flanders, Brussels, and the Walloon region from our HQ in Ghent. Additionally, when requested, we extend our scope to include the Netherlands and/or Luxembourg , ensuring an integrated BENE(LUX) approach for our clients. At the core of our operations lies our extensive network, our strong relationships, and an in-depth knowledge of our local media landscape. As this varies from country to country we often extend our expertise with existing partner agencies to successfully navigate any local nuances effectively.
Proven successful go2market campaigns in healthcare, technology and engineering
Aanbevolen
Prijswinnaar
Living Stone is your B2B marketing agency for healthcare, technology and engineering organisations. We help you as a B2B marketer to make your mark . To share your company’s story, to present information in a way that makes a difference – to plant a flag that proclaims excellence and value. We support you with conventional as well as digital marketing. Our tools are easy to implement and build on your existing corporate tradition, sales customs and market ambitions. We’ve successfully been helping B2B marketers make an impact +30 years . As experts in go2market programs, we know that a lot of things are critical for a marketing partnership and projects, to succeed. We’ve set-up our company to make sure we deliver on all of them .
"You should be proud of your team! You guys have worked wonders! Your communication and work delivered is top notch professional. This was my first time working with an agency like yours, but it tastes like more!"
10 projecten in Content Marketing
Gevestigd in in Zwalm, België
Vanaf 3000€ voor Content Marketing
Ervaring in Industriële Goederen en Diensten (+10)
We are Supermoon. We make brands bigger & brighter.
Aanbevolen
We do marketing, communications and advertising, but we are not a traditional agency. We are consultants, co-workers and creative partners-on-the-job, supporting our clients when and where they need our expertise.
We connect customers and brands via relevant content, appealing designs and engaging communications campaigns. Our goal is to make your brand bigger and brighter, just like a supermoon.
We are a core team of highly skilled advertising professionals supported by a huge galaxy of hand-picked freelance partners. We get the right experts on board to deliver the very best results for your marketing mission.
We explore
First think, then do. Together we define the goals of our campaigns. Where do we want to go and how do we get there?
Close collaborating is key to creating smart campaigns and effective communications with outstanding results. Hence we invest strongly in acquiring a profound understanding of your challenge, product and industry.
We create
Creativity, sharp messaging and high-quality communications determine how you come across as a brand and company. We help you to develop the right tone of voice, visual identity and spot-on campaigns.
Whether it’s developing creative concepts, videos, brochures, company presentations, mailings or events, we’re never afraid to get our hands dirty in order to get things done.
We connect
Get your message out there and ensure it resonates with your target audience. Through smart media planning, tailored messaging and dedicated community management we make sure your brand will reach the audiences we’re aiming for.
And of course you can always count on transparent reporting to measure the ROI.
June20 is a creative communications agency, with offices in Ghent and Antwerp. We believe your brand is only as strong as it is in the heart of your audience. That’s why we specialise in establishing that emotional connection you need. We call it Engineering Emotions. As engineers, we start from data and consumer insights to build your brand in every interface. We consider your brand as a system with many interfaces and, therefore, create work that connects every element with the right emotional impact at every phase of the customer journey. Our name is also emotion-driven. Did you know June 20 is regarded as the most joyous day of the year? It's the perfect name for us as it radiates the positivity and cheerfulness we stand for. We try hard to make every day as joyous as June 20, for our employees as well as for our clients. Our services We Engineer Emotions using: Strategy: We create content with a solid strategic foundation throughout the customer journey Communication: We develop campaigns, content and activations that trigger the right emotions Branding : We make your brand distinctive and recognisable in all communication Platforms & Technology: We select the best technology and communication channel Media: We find you the perfect media mix, from email marketing and SEO to online advertising PR & Content Marketing: We bring and reinforce the right messages with regard to your brand We design and build your brand consistently in every interface, to optimally connect with the power of emotions. Let’s meet!
The Propaganda Group brings together a variety of agencies in the communications and marketing spectrum. Our common ground: communication and marketing as a long-term effort, with a content-first mindset and driven by data. Together we can rely on a joint team of +100 experts, working for +100 active clients. Our agencies: Propaganda, Cypres, We Are Digital, f-twee and Content Makers. We tell inspiring stories for top national and international brands and organizations from various sectors. We offer an end-to-end service, categorized in eight working domains, both for B2C and B2B, as well as B2E. Our domains of expertise: research and insights, strategy, content marketing, performance marketing, marketing automation, tracking and reporting, creation & production and marketing governance. Some of our clients: Proximus, Carrefour, Santander, Cera, Engie, Foodmaker, Pfizer, Voka, ...
Wij zijn graag jouw all-in-one-partner voor digitale groei. Een sterk team van experts, dat alles voor je regelt. Van strategie tot implementatie. Van coördinatie tot transformatie. We creëren tailor made oplossingen, in lijn met je budget. Zo kan jij doen waar je écht goed in bent: je 100% focussen op je business. Graag gedaan. Webontwikkeling, webshop, grafisch design, social media, Google, mailings, maar ook voor project management en change management kan je bij ons terecht. Heb je andere digitale noden? Ook dan bekijken we graag waarbij we je kunnen helpen.
Welkom! Bij Comith, marketing- en communicatiebedrijf gevestigd in Affligem, geloven we in de kracht van de juiste boodschap, gericht op de juiste doelgroep, op het juiste moment en op de juiste plaats. Onze expertise strekt zich uit over het volledige spectrum van marketingcommunicatie, van het ontwikkelen van een sterke merkstrategie tot het realiseren van alle denkbare marcom-diensten. Wij bieden klanten langs de ene kant de mogelijkheid om gebruik te maken van onze individuele services, zoals bijvoorbeeld het ontwerpen van websites, drukwerk, video's, mediaplannen en nog zoveel meer. Daarnaast kunnen wij ook fungeren als een extern marcomteam, waarbij we volledige ontzorging bieden op teamniveau. Dit stelt onze klanten in staat zich te focussen op hun kernactiviteiten, terwijl wij zorgen voor de naadloze uitvoering van hun marketing- en communicatiestrategieën. Laat ons zeker eens kennismaken, want een persoonlijk gesprek werkt natuurlijk nog altijd het beste.
We Are Nova, een digital marketing agency. Wij zetten ons in om jouw onderneming te laten groeien, waarbij onze strategie en een persoonlijke 'klik' de kern vormen van onze marketing aanpak. Ons team werkt als jouw vaste marketingpartner!
Thé Benelux agency for Consumer PR and Corporate Communications
Aanbevolen
Prijswinnaar
Charly PR is the Benelux agency for integrated corporate & consumer communications. Reaching your target group has never been easier. But actually touching people, is harder than ever. Charly PR (formerly known as LVTPR) helps you to create real impact with integrated corporate and consumer communications. For your organisation and for your brand(s). From strategy to execution. The agency specializes in crisis communications, internal communications, thought leadership, product PR, influencer relations and digital & content marketing. From its offices in Strombeek-Bever (Brussels) and Bunnik (Utrecht), Charly PR advises and supports clients such as Action, Belnet, Dubai Tourism, Hasbro, Huttopia, IDEWE, One Plus, Sonos and The North Face on a daily basis. The agency was founded in 1994 by Charly Lammers van Toorenburg and goes by the name of "Charly PR" since March 2023.
WE LIKE YOU is a team of social media storytellers, community masterminds and advertising experts. Every day, we look for different ways to bridge the gap between businesses and the ir consumers by using tailored social media strategies and carefully customized creative solutions. We strongly believe that social media requires a unique skillset with little overlap from other marketing forms. We focus on one thing and we do it well. We help brands discover their unique tone of voice, in order to implement a social media plan that increases business successes. We kick off with a brilliant idea, which leads to a customized digital approach attracting your target group. Because that’s what we’re here for: to engage your audience! Anyway, we want you to be a flamingo in a flock of pigeons! Say "Hi" and let's create something great together.
Creative services the Gen Z way Net zoals elk bedrijf is Zoomers ontstaan vanuit een vraag en aanbod. De laatste jaren is de vraag naar creatieve diensten namelijk enorm toegenomen, het werd pijnlijk duidelijk dat de digitale revolutie een trein is die geen enkel bedrijf wil missen. Maar hoe pakken bedrijven dit het best aan? Hoe blijven ze up-to-date met de laatste trends en hoe bereiken ze de klant van morgen? Dit brengt ons bij het aanbod: Zoomers (Gen Z’ers, geboren tussen eind jaren 90 en halverwege 2010). In een snel veranderende digitale wereld is het namelijk duidelijk wie aan het roer staat. Want geef nou zelf toe, wie is beter in het klaarstomen van bedrijven voor de wereld van morgen dan de generatie van morgen? Kortom geloven we dat onze brug tussen vraag en aanbod er één is die nog niet eerder gebouwd werd, maar dringend nodig is. We geloven dat we de kaas zijn bij jouw spaghetti bolognaise, de yin bij jouw yang, de suiker bij jouw koffie (en zo kunnen we nog even doorgaan). Hoe dan ook, of je nu een Zoomer, Boomer, Gen X’er of Y’er bent, bedankt dat je ons helpt onze doelen te bereiken en onze missie na te streven. Welkom in ons verhaal. Vincent & Egon Chief Zoomer
E-Volve is een Marketing- en Communicatie adviesbureau. We staan elke dag op om ondernemingen stapsgewijs te doen groeien door hun omzet te doen stijgen met strategische marketing en communicatie .
Hoe doen we dat? Door een uniek SMC-plan® te schrijven en deze projectmatig uit te voeren door onze ervaren Business Stylists. Dit uniek en gepatenteerd plan waar sales, en marketing en communicatie harmonieus samenkomen is dé sleutel tot succes!
Sherlock is certified Google Partner, Meta Advertising Partner, and Microsoft Ads Certified. Sherlock is on a mission to get more ROI from your digital presence. Sherlock grows ambitious brands through awareness and performance campaigns. Our approach is built on data-driven insights and industry expertise, positioning your business for measurable, long-term growth. See our cases here on Shortlist and on our websites: www.sherlockseo.com and www.watsonwebstudio.com
Pubmarket! is an omnichannel advertising agency that pushes the boundaries of cross medial communication. We think beyond the box, delivering effective and penetrating brand strategies for our loyal B2C, B2B, retail and food clients.Today, it’s no longer an option to mix traditional media with a dash of digital. So we rethink and reinvent, shaping unique creative concepts that tell a powerful story about our clients. And one the public hasn’t heard a thousand times before. Our strategy is 100% client driven. We aim for results. And we always reach our goals, with a team of motivated and dedicated professionals working around the clock!
Plaats gratis een project en ontmoet snel gekwalificeerde aanbieders. Gebruik onze gegevens en on-demand experts om gratis de juiste te kiezen. Huur ze in en til uw bedrijf naar een hoger niveau.
Werken met de beste content marketing bureaus in Hasselt
Alles wat je moet weten over Content Strategy in Hasselt
Content Marketing is van fundamenteel belang bij het opstellen van de marketingstrategie voor elke onderneming. Een goede content strategie omvat de opbouw van een klantrelatie door de klantervaring via het schrijven van de juiste content. Zo’n content marketing plan gaat jouw doelgroep aansporen tot een online actieve deelneming.
De juiste content creëren is belangrijk om meer verkeer te verkrijgen op jouw website, de gebruikerservaring te vergroten en een toegevoegde waarde toe te schrijven aan jouw merk.. Deel jouw content op verschillende kanalen: jouw eigen blog, die van de anderen of content voor sociale netwerken of jouw eigen site.
Op welke manier gaat een Content Strategy jouw bedrijf in de verf zetten?
Naargelang de uitgekozen doelstellingen , gaat content verschillende vormen aannemen. Content kan verschijnen in de vorm van een video, beeld of tekst.
Ontdek verschillende marketingbureaus die de je een uitstekend plan bedenken.
De implementering van de juiste contentstrategie maakt een marketingcampagne compleet. Met een expert kan je gemakkelijk goede content maken en betere resultaten bereiken. In Hasselt vind je heel wat bureaus die gespecialiseerd zijn in het maken van interessante content voor jouw gebruikers.
Door samen te werken met een Content Marketing bureau ontvang je een heleboel relevante content in verschillende vormen. Een bureau gaat zorgen voor content creatie die een positieve reactie uitlokt bij jouw bezoekers en hun ervaring verbetert, wat zal resulteren in een groter aantal leads.
Ga te werk met een Content Strategy expert: de enige manier om een uitstekend digitaalplan uit te schrijven.
Content Marketing gaat ervoor zorgen dat je jouw publiek treft via de juiste kanalen om jouw zichtbaarheid te verbeteren.
jouw doelgroep gaat spiegelen aan jouw merk aan de hand van de content die jij online post.Bovendien gaat het creëren van content de zichtbaarheid van jouw onderneming op het internet verbeteren.
Content produceren bezorgt heel wat voordelen: het voegt waarde toe aan jouw merk, het verbetert jouw imago en stelt je in staat om je te onderscheiden op de markt. Je positionering op het internet gaat op die manier verhogen en gaat voor meer klanten op je website zorgen.
Enkele projecten die je kunnen inspireren.
Een mooie selectie van de laatste projecten van onze bureaus.