deBottomLine (+ 33 reviews) | Sortlist

deBottomLine cover
deBottomLine logo

deBottomLine Kontich, België

Dit profiel en de details worden beheerd door de eigenaar van het bureau.

deBottomline = resultaten door strategisch en creatief werk op een efficiënte, kostenbewuste manier.

deBottomLine = het bewijs dat uitmuntend strategisch en creatief werk op een efficiënte, kostenbewuste en resultaatgedreven manier kan neergezet worden.

Onze focus ligt op resultaatgedreven communicatie vanuit een strategisch-analytische aanpak. We zijn 'full-service', maar voor PR of evenementen kan je niet bij ons terecht. Conceptueel en planmatig nemen we het mee, maar voor de uitvoering verwijzen we graag door naar collega's!

Wat maakt onze aanpak anders? Wel:

1. Aanspreekpunt

Geen accounts die intern alles moeten navragen, maar korte lijnen met de mensen die werken met jouw merk en product en alle ins- en outs van het dossier kennen. Als je belt, helpen Steven, Veerle en de projectverantwoordelijke je meteen verder. Alle informatie is gedeeld, alle kennis is op niveau.

 

2. Creativiteit

Creativiteit is belangrijk… maar niet zo belangrijk als het verhaal. Als het verhaal van jouw merk of product goed zit, kan een straffe creatie je véél meer opbrengen. Is het verhaal niet perfect, dan kan zelfs de beste creatie je geen fantastische resultaten brengen.  Daarom werken we altijd analytisch vanuit het verhaal: eerst de basis, de rest volgt wel. Is een idee geweldig maar past het niet ‘helemaal’ in het verhaal? Dan is het GEEN goed idee!

 

3. ROI

ROI moet meetbaar en aantoonbaar zijn. Daar houden we rekening mee van bij de start van een project. De ROI moet voelbaar zijn voor de eindklant. Het gaat niet over hoeveel prijzen een bureau kan winnen met een idee!

 

4. Teams & Medewerkers

Wij zorgen ervoor dat creatieven en specialisten gekozen worden op basis van hun profiel: passen ze bij een klant, product of opdracht? Zo zorgen we voor een snelle en efficiënte opvolging… die ook kosten scheelt.  We hebben een netwerk van meer dan 70 freelancers waaruit we steeds het best passende team samenstellen. Handig dat we ons niet moeten beperken tot een beperkt aantal personen dat op een loonlijst staat… .

 

5. Tarieven

Uurtarieven hangen niet af van wie je bent, maar wel van wat je doet. En ofwel ben je aan het denken over iets, ofwel ben je iets aan het doen. Dat zijn dan ook onze 2 uurtarieven: denken of doen.  Want waarom zou je méér betalen omdat je ervaring hebt (of toevallig manager bent) als je bijvoorbeeld even naar een drukker belt?

 

6. Technologie

Technologie moet bij een klant passen, niet omgekeerd. We krijgen er de kriebels van om alle klanten op 1 platform of in 1 technologie te duwen omdat we die toevallig beheersen of omdat we commissie zouden krijgen.  Het wordt pas efficiënt voor jou als je technologieën hebt die passen bij je organisatie, structuur, doelstellingen en budget… toch?

 

--------------------------------------------------------------

 

. Nous sommes une agence 'Full-Service' mais pour les RP our des événements nous vous renverrons vers un partenaire!

?

 

1. Point de contact

Pas de commerciaux qui doivent tout demander en interne, mais une communication directe avec les personnes qui travaillent sur votre marque et produit, et connaissent tous les tenants et les aboutissants de votre dossier.  Si vous nous téléphonez, Steven, Veerle et Marlies vous aident immédiatement. Toute l’information est partagée, on est tous au courant de tout.

 

2. Créativité

La créativité est importante… mais pas aussi importante que le récit. Si le récit de votre marque ou produit est excellent, une solide création peut vous rapporter beaucoup plus. Si le récit n’est pas parfait, même la meilleure création ne vous apportera pas de résultats fantastiques.  C’est pourquoi nous travaillons toujours de manière analytique à partir du récit : d’abord la base, le reste suivra. Une idée est excellente mais ne convient pas ‘entièrement’ au récit ? Dans ce cas, ce n’est PAS une bonne idée …

 

3. ROI

Le retour sur investissement doit être mesurable et démontrable. Nous en tenons compte dès le début d’un projet. Le ROI est pour le client final … et ne concerne pas ‘les statistiques de la campagne’.

 

4. Equipe & Collaborateurs

Nous veillons à ce que les créatifs et les spécialistes soient choisis en fonction de leur profil : Ils conviennent à un client, un produit ou une mission ? C’est ainsi que nous assurons un suivi rapide et efficace… ce qui fait aussi la différence au niveau des coûts.  Nous disposons d’un réseau de plus de 70 freelances et composons toujours l’équipe la plus appropriée. C’est bien pratique de ne pas devoir nous limiter à un nombre restreint de personnes figurant sur notre payroll.

 

5. Tarifs

Les tarifs horaires ne dépendent pas de qui vous êtes, mais bien de ce que vous faites. Soit vous réfléchissez à quelque chose, soit vous faites quelque chose. Ce sont nos 2 tarifs horaires : réfléchir ou faire.  En effet, pourquoi faudrait-il payer plus parce que vous avez de l’expérience (ou êtes occasionnellement manager) alors que vous téléphonez à un imprimeur par exemple ?

 

6. Technologie

La technologie doit s’adapter aux clients et non l’inverse. Cela nous donne des sueurs froides à l’idée d’obliger tous les clients à passer à 1 plateforme ou 1 technologie parce qu’il s’avère que nous la maîtrisons ou recevons une commission.  Il est question d’efficacité pour vous seulement lorsque vos technologies conviennent à votre organisation, votre structure, vos objectifs et votre budget… vous ne trouvez pas ?

 

--------------------------------------------------------------

25 mensen in hun team
Spreekt Engels, Frans, Nederlands, Nederlands, België
11 projecten in hun portfolio
21 samenwerkingen gestart via Sortlist
Sortlist lid sinds 2018
Opgericht in 2012
1 award gewonnen
Website openen

Diensten

6 diensten aangeboden door deBottomLine

Naam van dienst
Niveau van ervaring

Gerelateerde beoordelingen
Vanaf

  • Beschrijving
    Reclame in al zijn vormen.... maar steeds met focus op meetbaarheid en resultaat (zelfs in off-line media!). ------ Advertising in all of its shapes and forms... but always focused on measurability and results (even in off-line media!).
    Skills in Reclame (91)
    Online Advertisement DesignDisplay Advertising CampaignsCreative ConceptRadioPrint AdvertisingTV PublicityRadio PublicityNative AdvertisingAdvertisingDigital Advertising+81
    Projecten in Reclame (8)
    Tankkaarten voor bedrijven met een focus op CPA! - Reclame
    Private Bankers: hoe de top van de privé-investeer - Reclame
    Flexibiliteit is ook: een klant even helpen! - Reclame
    Video zet een complexe dienst duidelijk neer! - Reclame
    Reviews in Reclame (7)
    Laura Fattouch
    Tim Van Camp
    Dominic Dhaene
    Joris Smets
    Klanten in Reclame (8)
    TreeTop Asset ManagementBanken & financiële instellingen | national
    ArtoosMarketing & Reclame | national
    INTENSEEntertainment & Events | national
    SuzukiAuto | international

    Meer informatie over Reclame


  • Beschrijving
    Digital is nooit zo complex geweest in het aantal touchpoints en de mogelijkheden van deze touchpoints. Samen kijken we naar waar we aanwezig moeten, willen én kunnen zijn en hoe we daar aanwezig zijn. Uiteraard steeds met de focus op objectieven en resultaten. ------ Digital has never been so complex: the number of touchpoints and the possibilities of each touchpoint are always evolving. Together we'll look at where we have to, want to and can be present and how. Of course always with a clear focus on objectives and results.
    Skills in Digital Strategy (96)
    ROI MarketingWeb MarketingSite CMSWebmarketingPlan de marketing onlineMarketing DigitalStorytelling DigitalPublicité digitaleFacebook RemarketingStratégie digitale+86
    Projecten in Digital Strategy (6)
    Tankkaarten voor bedrijven met een focus op CPA! - Digital Strategy
    Het potentieel van data: van een Excel naar Market - Digital Strategy
    De eerste online verkochte auto in België! - Digital Strategy
    Levi's: Boosting sales through CRM - Digital Strategy
    Reviews in Digital Strategy (6)
    Rita De Smedt
    Els de Schepper
    mark van aelst
    Karolien Deben
    Klanten in Digital Strategy (6)
    Levi StraussKleding & Accessoires | international
    Continental FoodsVoedsel | international
    Suzuki Belgium NVAuto | international
    VandersandenBouw | international

    Meer informatie over Digital Strategy


  • Beschrijving
    Branding & Positionering is waar alles start. Het is de basis, de leidraad. ------ Branding & Positioning is where it all starts. It's the basis.
    Skills in Branding & Positionering (88)
    Brand IdentityBrand MarketingBrand DesignBrandname CreationRepositionnement d'imageBranding SEOBranding & Identity DesignMerkstrategiePositioning StrategyVisual Brand Positioning+78
    Projecten in Branding & Positionering (7)
    Tankkaarten voor bedrijven met een focus op CPA! - Branding & Positionering
    Private Bankers: hoe de top van de privé-investeer - Branding & Positionering
    Video zet een complexe dienst duidelijk neer! - Branding & Positionering
    INTENSE: het belang van een goed logo én verhaal! - Branding & Positionering
    Reviews in Branding & Positionering (7)
    Alec Jervis
    I. Franken
    Wim van Sprundel
    Gert Haubrechts
    Klanten in Branding & Positionering (7)
    INTENSEEntertainment & Events | national
    Levi StraussKleding & Accessoires | international
    ArtoosMarketing & Reclame | national
    SuzukiAuto | international

    Meer informatie over Branding & Positionering


  • Beschrijving
    Online Advertising is complexer dan ooit... maar toch slaan we er in door bodstrategieën, budgetallocaties en creatie slim te combineren de algoritmes voor CPC en CPA te verslaan! ----------- Online Advertising is more complex than ever... but still, by cleverly combining bid strategies, budget allocations and creation, we manage to beat the algorithms for CPC and CPA!
    Skills in Online Advertising (17)
    online advertisingdigital campaignsales marketingonline digital marketingonline public relationssports advertisingweb basedwebsite advertisingdirect advertisinglocation based advertising+7
    Projecten in Online Advertising (5)
    Tankkaarten voor bedrijven met een focus op CPA! - Online Advertising
    Het potentieel van data: van een Excel naar Market - Online Advertising
    Video zet een complexe dienst duidelijk neer! - Online Advertising
    De eerste online verkochte auto in België! - Online Advertising
    Reviews in Online Advertising (2)
    annemie vandevelde
    Geert Heylen
    Klanten in Online Advertising (5)
    THoCCAnderen | international
    ArtoosMarketing & Reclame | national
    VandersandenBouw | international
    Suzuki Belgium NVAuto | international

    Meer informatie over Online Advertising


  • Beschrijving
    Denk je dat je niets te zeggen hebt? Op zoek om op te vallen met content die werkt (bereik - engagement - leads)? Als we zelfs over 'raambeslag' boeiende content kunnen maken... dan weet je dat je aan het juiste adres bent! ---------------- Think you have nothing to say? Looking to get noticed with content that works (reach - engagement - leads)? If we can create compelling content even about 'window dressing'... Then you know you've come to the right place!
    Skills in Content Strategy (13)
    web sitecontent strategywebsite marketingweb contentweb pageecommerce web designecommerce web developmentdatabase marketingvirtuemartmoodle+3
    Projecten in Content Strategy (8)
    Het potentieel van data: van een Excel naar Market - Content Strategy
    Flexibiliteit is ook: een klant even helpen! - Content Strategy
    Video zet een complexe dienst duidelijk neer! - Content Strategy
    De eerste online verkochte auto in België! - Content Strategy
    Reviews in Content Strategy (3)
    Tania Platteeuw
    Lena Lacambra
    Patrick Houben
    Klanten in Content Strategy (8)
    VandersandenBouw | international
    Continental FoodsVoedsel | international
    ArtoosMarketing & Reclame | national
    Levi StraussKleding & Accessoires | international

    Meer informatie over Content Strategy


  • Beschrijving
    We helpen onze klanten graag met het samenstellen van de puzzel: waar te adverteren, waarom, hoeveel en vooral: meten wat het opbrengt! --------------- We are happy to help our customers put together the puzzle: where to advertise, why, how much and, above all, measure the return!
    Skills in Media Planning (16)
    social media managementprofessional seowebsite optimizationsocial media marketing strategyOrganic SEOsearch engine rankingpaid search marketingorganic search engine optimizationSearch Marketingvideo seo+6
    Project in Media Planning (1)
    Tankkaarten voor bedrijven met een focus op CPA! - Media Planning
    Review in Media Planning (1)
    Dominique Nassen
    Klant in Media Planning (1)
    LUKOILEnergie en Olie | national

    Meer informatie over Media Planning

Heb je een van die diensten nodig?

Vraag deBottomLine om een offerte en krijg in korte tijd een antwoord.



Portfolio

11 projecten uitgevoerd door deBottomLine

Tankkaarten voor bedrijven met een focus op CPA!
Tankkaarten voor bedrijven met een focus op CPA!

Project gemaakt voor LUKOIL in de Energie en Olie industrie voor een B2B publiek in 2022.LUKOIL is waarschijnlijk bekend van de tankstations en de 'Lucky Donderdagen'. Wat je misschien niet weet, is dat zij ook een heel performante (en gratis) tankkaart hebben die je laat tanken bij hun eigen stations... maar ook bij 1.200 partnerstations. Hun vraag was om deze kaart zo geautomatiseerd mogelijk te verkopen en tegen een zo laag mogelijke acquisitiekost omdat de marges op brandstof relatief laag zijn.

Branding & PositioneringCopywritingDigital Strategy+6
Meer lezen
Private Bankers: hoe de top van de privé-investeer
Private Bankers: hoe de top van de privé-investeer

Project gemaakt voor TreeTop Asset Management in de Banken & financiële instellingen industrie voor een B2C publiek in 2021.TreeTop Asset Management is al jaren een referentie als ‘private banker’. Natuurlijke personen die een aanzienlijke som geld beschikbaar hebben om te investeren in hoog-risicovolle initiatieven en fondsen zijn hun target. We spreken over de 0,5% rijkste Belgen... Deze personen, die niet te koop lopen met hun identiteit of rijkdom, moesten we vinden en overtuigen om het gesprek met TreeTop aan te gaan!

Branding & PositioneringCopywritingOntwerp+1
Meer lezen
Het potentieel van data: van een Excel naar Market
Het potentieel van data: van een Excel naar Market

Project gemaakt voor THoCC in de Anderen industrie voor een B2B publiek in 2022.THoCC (The House of Contact Centers) is al jaren een vaste waarde voor alles wat met in-house call centers te maken heeft. Met hun trainingen en consultancy-diensten zorgen ze voor een significante verbetering van de performantie van elk in-house (of extern) call center.

Content StrategyCopywritingDigital Strategy+2
Meer lezen
Flexibiliteit is ook: een klant even helpen!
Flexibiliteit is ook: een klant even helpen!

Project gemaakt voor Bank Van Breda in de Banken & financiële instellingen industrie voor een B2B / B2C publiek in 2018.Ook al heeft een klant een interne grafische dienst... als er nood is om te helpen, dan doen we dat toch gewoon!

Content StrategyCopywritingOntwerp+1
Meer lezen
Video zet een complexe dienst duidelijk neer!
Video zet een complexe dienst duidelijk neer!

Project gemaakt voor Artoos in de Marketing & Reclame industrie voor een B2B publiek in 2022.We gebruiken video om een complexe dienst uit te leggen aan marketing professionals!

Branding & PositioneringContent StrategyCopywriting+2
Meer lezen
De eerste online verkochte auto in België!
De eerste online verkochte auto in België!

Project gemaakt voor Suzuki Belgium NV in de Auto industrie voor een B2C publiek in 2022.deBottomLine verkocht de eerste auto on-line in België ... in 2013!

Content StrategyCopywritingDigital Strategy+6
Meer lezen
Heb je een soortgelijk project?

Vraag deBottomLine om een offerte en krijg in korte tijd een antwoord.


Team

25 leden in deBottomLine's team

deBottomLine cover
Verhaal
Neem gemakkelijk contact op met deBottomLine's team

Stuur ze een bericht en krijg snel een antwoord.


Prijzen

deBottomLine heeft 1 award gewonnen

SortList Award 'Highest Customer Satisfaction'2021-02-28Customer Satisfaction

Reviews

33 reviews voor deBottomLine

4.78/5
(33 reviews)
sabrina ruzziMarketing manager bij Bibo Brands bvba
4/5
Budget
Kwaliteit
Plan
Samenwerking
Wat was het doel van de samenwerking?
Onze eerste samenwerking ging over de aanmaak van onze folder van 2022
Wat vond je het leukst tijdens de samenwerking?
directe communicatie, snelle timeline, vernieuwende concepten

sabrina ruzzi beveelt dit bureau aan



Sarah De MeesterCommunication & PR Officer bij FrieslandCampina Belgium
SectorVoedsel
5/5
Budget
Kwaliteit
Plan
Samenwerking
Wat was het doel van de samenwerking?
De Bottomline is onze partner voor het opmaken en verzenden van mailings naar onze consumer database.
Wat vond je het leukst tijdens de samenwerking?
De Bottomline heeft een zeer persoonlijke en no-nonsense aanpak. Ze zijn hands-on, denken mee en gaan oplossingsgericht te werk.

Sarah De Meester beveelt dit bureau aan


SectorVoedsel

Luana Fmarketing bij Bibo Brands - Kambukka
4.25/5
Budget
Kwaliteit
Plan
Samenwerking
Wat was het doel van de samenwerking?
DBL heeft ons goed geholpen met verschillende projecten waaronder de creatie van een nieuwe productcatalogus.
Wat vond je het leukst tijdens de samenwerking?
De creativiteit, kort op de bal spelen, deadlines halen, etc

Luana F beveelt dit bureau aan



Gewerkt met deBottomLine?

Deel je ervaring met ons.

Een review plaatsen

Contact

Contact gegevens van deBottomLine


Details



  • HoofdkantoorPrins Boudewijnlaan 24, 2550 Kontich, Belgium

  • Italiëlei, Antwerpen, Belgium

  • Grote Markt, 1000 Brussel, Belgium

deBottomLine-twitterdeBottomLine-facebookdeBottomLine-linkedindeBottomLine-instagram
Sortlist logo

Sortlist is een onafhankelijk platform dat voor je op zoek gaat naar de meest relevante bureaus voor jouw project. Laat ons weten wat je zoekt, dan gaan wij aan de slag.

TwitterFacebookLinkedinInstagramYouTube
Sortlist
  • Over
  • Jobs
  • Contact opnemen met
Voor klanten
  • Hoe het werkt
  • Klantenervaringen
  • Ontdek
  • Ik heb een bureau nodig
Voor bureaus
  • Hoe het werkt
  • Klantenervaringen
  • Prijzen
  • Ik heb een bureau