deBottomLine (+ 34 reviews) | Sortlist

deBottomLine cover
deBottomLine logo

deBottomLine Kontich, België

Dit profiel en de details worden beheerd door de eigenaar van het bureau.certified-flag
deBottomline = resultaten door strategisch en creatief werk op een efficiënte, kostenbewuste manier.
deBottomLine = het bewijs dat uitmuntend strategisch en creatief werk op een efficiënte , kostenbewuste en resultaatgedreven manier kan neergezet worden. Onze focus ligt op resultaatgedreven communicatie vanuit een strategisch-analytische aanpak . We zijn 'full-service', maar voor PR of evenementen kan je niet bij ons terecht. Conceptueel en planmatig nemen we het mee, maar voor de uitvoering verwijzen we graag door naar collega's! Wat maakt onze aanpak anders ? Wel: 1. Aanspreekpunt Geen accounts die intern alles moeten navragen, maar korte lijnen met de mensen die werken met jouw merk en product en alle ins- en outs van het dossier kennen. Als je belt, helpen Steven, Veerle en de projectverantwoordelijke je meteen verder. Alle informatie is gedeeld, alle kennis is op niveau. 2. Creativiteit Creativiteit is belangrijk… maar niet zo belangrijk als het verhaal. Als het verhaal van jouw merk of product goed zit, kan een straffe creatie je véél meer opbrengen. Is het verhaal niet perfect, dan kan zelfs de beste creatie je geen fantastische resultaten brengen.  Daarom werken we altijd analytisch vanuit het verhaal: eerst de basis, de rest volgt wel. Is een idee geweldig maar past het niet ‘helemaal’ in het verhaal? Dan is het GEEN goed idee! 3. ROI ROI moet meetbaar en aantoonbaar zijn. Daar houden we rekening mee van bij de start van een project. De ROI moet voelbaar zijn voor de eindklant. Het gaat niet over hoeveel prijzen een bureau kan winnen met een idee! 4. Teams & Medewerkers Wij zorgen ervoor dat creatieven en specialisten gekozen worden op basis van hun profiel: passen ze bij een klant, product of opdracht? Zo zorgen we voor een snelle en efficiënte opvolging… die ook kosten scheelt.  We hebben een netwerk van meer dan 70 freelancers waaruit we steeds het best passende team samenstellen. Handig dat we ons niet moeten beperken tot een beperkt aantal personen dat op een loonlijst staat… . 5. Tarieven Uurtarieven hangen niet af van wie je bent, maar wel van wat je doet. En ofwel ben je aan het denken over iets, ofwel ben je iets aan het doen. Dat zijn dan ook onze 2 uurtarieven: denken of doen.  Want waarom zou je méér betalen omdat je ervaring hebt (of toevallig manager bent) als je bijvoorbeeld even naar een drukker belt? 6. Technologie Technologie moet bij een klant passen, niet omgekeerd. We krijgen er de kriebels van om alle klanten op 1 platform of in 1 technologie te duwen omdat we die toevallig beheersen of omdat we commissie zouden krijgen.  Het wordt pas efficiënt voor jou als je technologieën hebt die passen bij je organisatie, structuur, doelstellingen en budget… toch? -------------------------------------------------------------- . Nous sommes une agence 'Full-Service' mais pour les RP our des événements nous vous renverrons vers un partenaire! ? 1. Point de contact Pas de commerciaux qui doivent tout demander en interne, mais une communication directe avec les personnes qui travaillent sur votre marque et produit, et connaissent tous les tenants et les aboutissants de votre dossier.  Si vous nous téléphonez, Steven, Veerle et Marlies vous aident immédiatement. Toute l’information est partagée, on est tous au courant de tout. 2. Créativité La créativité est importante… mais pas aussi importante que le récit. Si le récit de votre marque ou produit est excellent, une solide création peut vous rapporter beaucoup plus. Si le récit n’est pas parfait, même la meilleure création ne vous apportera pas de résultats fantastiques.  C’est pourquoi nous travaillons toujours de manière analytique à partir du récit : d’abord la base, le reste suivra. Une idée est excellente mais ne convient pas ‘entièrement’ au récit ? Dans ce cas, ce n’est PAS une bonne idée … 3. ROI Le retour sur investissement doit être mesurable et démontrable. Nous en tenons compte dès le début d’un projet. Le ROI est pour le client final … et ne concerne pas ‘les statistiques de la campagne’. 4. Equipe & Collaborateurs Nous veillons à ce que les créatifs et les spécialistes soient choisis en fonction de leur profil : Ils conviennent à un client, un produit ou une mission ? C’est ainsi que nous assurons un suivi rapide et efficace… ce qui fait aussi la différence au niveau des coûts.  Nous disposons d’un réseau de plus de 70 freelances et composons toujours l’équipe la plus appropriée. C’est bien pratique de ne pas devoir nous limiter à un nombre restreint de personnes figurant sur notre payroll. 5. Tarifs Les tarifs horaires ne dépendent pas de qui vous êtes, mais bien de ce que vous faites. Soit vous réfléchissez à quelque chose, soit vous faites quelque chose. Ce sont nos 2 tarifs horaires : réfléchir ou faire.  En effet, pourquoi faudrait-il payer plus parce que vous avez de l’expérience (ou êtes occasionnellement manager) alors que vous téléphonez à un imprimeur par exemple ? 6. Technologie La technologie doit s’adapter aux clients et non l’inverse. Cela nous donne des sueurs froides à l’idée d’obliger tous les clients à passer à 1 plateforme ou 1 technologie parce qu’il s’avère que nous la maîtrisons ou recevons une commission.  Il est question d’efficacité pour vous seulement lorsque vos technologies conviennent à votre organisation, votre structure, vos objectifs et votre budget… vous ne trouvez pas ? --------------------------------------------------------------
25 mensen in hun team
Spreekt Engels, Frans, Nederlands
16 projecten in hun portfolio
28 samenwerkingen gestart via Sortlist
Sortlist lid sinds 2018
Opgericht in 2012
4 awards gewonnen

Diensten

6 diensten aangeboden door deBottomLine

Naam van dienst
Niveau van ervaring

Gerelateerde beoordelingen
Vanaf

  • Beschrijving
    Reclame in al zijn vormen.... maar steeds met focus op meetbaarheid en resultaat (zelfs in off-line media!). ------ Advertising in all of its shapes and forms... but always focused on measurability and results (even in off-line media!).
    Skills in Reclame (91)
    creatieve reclameDisplay Advertising CampaignsCreative ConceptRadioPrint AdvertisingTV PublicityRadio PublicityNative AdvertisingAdvertisingDigital Advertising+81
    Projecten in Reclame (10)
    TUKADOO’s rebranding maakt de bon waardevoller - Reclame
    Beleving, bestellingen en binding met een merk - Reclame
    Tankkaarten voor bedrijven met een focus op CPA! - Reclame
    Private Bankers: hoe de top van de privé-investeer - Reclame
    Reviews in Reclame (7)
    Laura Fattouch
    Tim Van Camp
    Dominic Dhaene
    Joris Smets
    Klanten in Reclame (10)
    Suzuki Belgium NVAuto | international
    ATAG verwarmingEnergie en Olie |
    LUKOILEnergie en Olie | national
    VandersandenBouw | international

    Meer informatie over Reclame


  • Beschrijving
    Digital is nooit zo complex geweest in het aantal touchpoints en de mogelijkheden van deze touchpoints. Samen kijken we naar waar we aanwezig moeten, willen én kunnen zijn en hoe we daar aanwezig zijn. Uiteraard steeds met de focus op objectieven en resultaten. ------ Digital has never been so complex: the number of touchpoints and the possibilities of each touchpoint are always evolving. Together we'll look at where we have to, want to and can be present and how. Of course always with a clear focus on objectives and results.
    Skills in Digital Strategy (96)
    Digital ConsultancyData Marketing ConsultingTargeted Email MarketingEmail Marketing CampaignsSocial strategieContent strategieCraft CMSStrategic CommunicationsDigital Brand ManagementB2B Digital Marketing+86
    Projecten in Digital Strategy (8)
    Nieuwe website met geïntegreerde PIM - Digital Strategy
    Beleving, bestellingen en binding met een merk - Digital Strategy
    Tankkaarten voor bedrijven met een focus op CPA! - Digital Strategy
    Het potentieel van data: van een Excel naar Market - Digital Strategy
    Reviews in Digital Strategy (7)
    Gustavo Gerzanich
    Els de Schepper
    Ilir Kovaci
    Karolien Deben
    Klanten in Digital Strategy (8)
    THoCCAnderen | international
    Levi StraussKleding & Accessoires | international
    Continental FoodsVoedsel | international
    LUKOILEnergie en Olie | national

    Meer informatie over Digital Strategy


  • Beschrijving
    Branding & Positionering is waar alles start. Het is de basis, de leidraad. ------ Branding & Positioning is where it all starts. It's the basis.
    Skills in Branding & Positionering (88)
    seo web designUnivers de marqueRepositionnementPlatforme de marqueStratégie de marqueÉtude de positionnementBrand MarketingBrand DesignBrandname CreationRepositionnement d'image+78
    Projecten in Branding & Positionering (10)
    Nieuwe website met geïntegreerde PIM - Branding & Positionering
    TUKADOO’s rebranding maakt de bon waardevoller - Branding & Positionering
    De toon zetten met een gloednieuwe catalogus! - Branding & Positionering
    Tankkaarten voor bedrijven met een focus op CPA! - Branding & Positionering
    Reviews in Branding & Positionering (7)
    Alec Jervis
    I. Franken
    Wim van Sprundel
    Gert Haubrechts
    Klanten in Branding & Positionering (10)
    SuzukiAuto | international
    KambukkaHuishoudelijke Producten |
    LUKOILEnergie en Olie | national
    Levi StraussKleding & Accessoires | international

    Meer informatie over Branding & Positionering


  • Beschrijving
    Online Advertising is complexer dan ooit... maar toch slaan we er in door bodstrategieën, budgetallocaties en creatie slim te combineren de algoritmes voor CPC en CPA te verslaan! ----------- Online Advertising is more complex than ever... but still, by cleverly combining bid strategies, budget allocations and creation, we manage to beat the algorithms for CPC and CPA!
    Skills in Online Advertising (17)
    location based advertisingonline advertisinginternet advertisinglocal advertisingonline promotionadvertising salesdigital campaignsales marketingonline digital marketingonline public relations+7
    Projecten in Online Advertising (6)
    TUKADOO’s rebranding maakt de bon waardevoller - Online Advertising
    Tankkaarten voor bedrijven met een focus op CPA! - Online Advertising
    Het potentieel van data: van een Excel naar Market - Online Advertising
    Video zet een complexe dienst duidelijk neer! - Online Advertising
    Reviews in Online Advertising (2)
    annemie vandevelde
    Geert Heylen
    Klanten in Online Advertising (6)
    ArtoosMarketing & Reclame | national
    Suzuki Belgium NVAuto | international
    TukadooE-commerce |
    VandersandenBouw | international

    Meer informatie over Online Advertising


  • Beschrijving

    Geen beschrijving opgegeven voor deze service.

    Skills in Social media (35)
    social media brandingmarketing ontwerponline marketing campagnesocial media managementsocial media consultantgoogle seoonline advertentieinstagram marketingdigitale marketingbranding+25

    Meer informatie over Social media


  • Beschrijving
    Denk je dat je niets te zeggen hebt? Op zoek om op te vallen met content die werkt (bereik - engagement - leads)? Als we zelfs over 'raambeslag' boeiende content kunnen maken... dan weet je dat je aan het juiste adres bent! ---------------- Think you have nothing to say? Looking to get noticed with content that works (reach - engagement - leads)? If we can create compelling content even about 'window dressing'... Then you know you've come to the right place!
    Skills in Content Strategy (13)
    seo contentecmmoodlevirtuemartdatabase marketingecommerce web developmentecommerce web designweb pageweb contentwebsite marketing+3
    Projecten in Content Strategy (10)
    TUKADOO’s rebranding maakt de bon waardevoller - Content Strategy
    De toon zetten met een gloednieuwe catalogus! - Content Strategy
    Het potentieel van data: van een Excel naar Market - Content Strategy
    Flexibiliteit is ook: een klant even helpen! - Content Strategy
    Reviews in Content Strategy (3)
    Tania Platteeuw
    Lena Lacambra
    Patrick Houben
    Klanten in Content Strategy (10)
    KambukkaHuishoudelijke Producten |
    VandersandenBouw | international
    THoCCAnderen | international
    ArtoosMarketing & Reclame | national

    Meer informatie over Content Strategy

Heb je een van die diensten nodig?

Vraag deBottomLine om een offerte en krijg in korte tijd een antwoord.



Portfolio

16 projecten uitgevoerd door deBottomLine

CRM strategy make-over
CRM strategy make-over

Project gemaakt voor Friesland Campina in de Voedsel industrie voor een B2C publiek in 2021.FrieslandCampina levert onder andere consumentenproducten, zoals melk, yoghurt, kaas, kindervoeding en desserts. Ze gebruikten al jaren 'LeefLekker' als overkoepeld CRM platform waaronder al hun merken zijn verzameld. Via dit platform voerden ze al hun CRM-acties: , activaties, win- en spaaracties, e-coupons, recepten, inbound campagnes, ...

Data ConsultingInnovatieWeb analytics / Big data
Lees meer
Nieuwe website met geïntegreerde PIM
Nieuwe website met geïntegreerde PIM

Project gemaakt voor Theuma in de Bouw industrie voor een publiek in 2022.Theuma is één van de grootste producenten van deursets (binnendeuren en kozijnen) in Europa. Met een uitgebreid gamma, ontelbare specificaties én certificaten die variëren voor de verschillende landen waarin ze hun producten verdelen.

Branding & PositioneringCopywritingDigital Strategy+4
Lees meer
TUKADOO’s rebranding maakt de bon waardevoller
TUKADOO’s rebranding maakt de bon waardevoller

Project gemaakt voor Tukadoo in de E-commerce industrie voor een B2B / B2C publiek in 2022.Een cadeaubon, dat kennen we allemaal. Een personaliseerbare cadeaubon die een wereld opent van meer dan 700 winkelpunten, dat is andere koek. Tukadoo tovert een lach op zowel het gezicht van de gever als de ontvanger. Hun unieke aanpak had nood aan een duidelijke strategie die hun identiteit én toekomstvisie omarmt.

Branding & PositioneringContent StrategyCopywriting+4
Lees meer
De toon zetten met een gloednieuwe catalogus!
De toon zetten met een gloednieuwe catalogus!

Project gemaakt voor Kambukka in de Huishoudelijke Producten industrie voor een B2B / B2C publiek in 2021.Kambukka is een Belgisch premium merk dat trendy drinkoplossingen voor onderweg aanbiedt. Ze hebben één missie (tevens ook de betekenis van 'Kambukka'): mensen laten genieten van het leven en dus ook van hun praktische, lekvrije producten die trouwens nog eens mooi zijn om naar te kijken. Nu was het onze beurt om Kambukka te laten genieten.

Branding & PositioneringContent StrategyCopywriting+1
Lees meer
Beleving, bestellingen en binding met een merk
Beleving, bestellingen en binding met een merk

Project gemaakt voor ATAG verwarming in de Energie en Olie industrie voor een B2B / B2C publiek in 2021.ATAG verkoopt zijn CV-ketels niet rechtstreeks aan de eindklant, maar werkt met speciaal opgeleide ATAG SelectDealers. Om de SelectDealers vlak voor het ketelseizoen de kans te geven groots ketels in te kopen aan een kleine prijs, lanceerden we een pop-up webshop.

CopywritingDigital StrategyE-mail+4
Lees meer
Tankkaarten voor bedrijven met een focus op CPA!
Tankkaarten voor bedrijven met een focus op CPA!

Project gemaakt voor LUKOIL in de Energie en Olie industrie voor een B2B publiek in 2022.LUKOIL is waarschijnlijk bekend van de tankstations en de 'Lucky Donderdagen'. Wat je misschien niet weet, is dat zij ook een heel performante (en gratis) tankkaart hebben die je laat tanken bij hun eigen stations... maar ook bij 1.200 partnerstations. Hun vraag was om deze kaart zo geautomatiseerd mogelijk te verkopen en tegen een zo laag mogelijke acquisitiekost omdat de marges op brandstof relatief laag zijn.

Branding & PositioneringCopywritingDigital Strategy+7
Lees meer
Heb je een soortgelijk project?

Vraag deBottomLine om een offerte en krijg in korte tijd een antwoord.


Team

25 leden in deBottomLine's team

deBottomLine cover
Verhaal
Opgericht in 2012 na meer dan 15 jaar in grote bureau's. Gestart vanuit een passie voor communicatie en de wil om het anders te doen dan anderen: als een echte dienstverlener ten dienste van zijn klanten. Zonder overhead, zonder verspilling, met meer efficiëntie en oog voor resultaten!
Neem gemakkelijk contact op met deBottomLine's team

Stuur ze een bericht en krijg snel een antwoord.


Prijzen

deBottomLine heeft 4 awards gewonnen

SortList Award 'Top Perfomer'2022-02-28Top Perfomer
SortList Award 'Highest Customer Satisfaction'2022-03-01Customer Satisfaction
SortList Award 'Most Attractive Agency'2022-03-01Most Attractive Agency
SortList Award 'Highest Customer Satisfaction'2021-02-27Customer Satisfaction

Reviews

34 reviews voor deBottomLine

4.78/5
(34 reviews)
Ilir KovaciChief Business Development Officer bij iKanbi
ServiceDigital Strategy
SectorAnderen
Team1001 - 5000
5/5
Budget
Kwaliteit
Plan
Samenwerking
Wat was het doel van de samenwerking?
L'objectif de notre collaboration avec deBottomLine est d'apporter du profesionnalisme dans notre communication mais également de structurer nos idées et objectifs.
Wat vond je het leukst tijdens de samenwerking?
L'équipe est disponible, créative et structurée. Ils nous accompagnent à notre rythme et sont toujours disponible pour planifier les projets. Ils ont une expérience dans la gestion de travail avec différents types d'entreprises et se sont adaptés à notre structure sans problème.

Ilir Kovaci beveelt dit bureau aan


ServiceDigital Strategy
SectorAnderen
Team1001 - 5000

sabrina ruzziMarketing manager bij Bibo Brands bvba
4/5
Budget
Kwaliteit
Plan
Samenwerking
Wat was het doel van de samenwerking?
Onze eerste samenwerking ging over de aanmaak van onze folder van 2022
Wat vond je het leukst tijdens de samenwerking?
directe communicatie, snelle timeline, vernieuwende concepten

sabrina ruzzi beveelt dit bureau aan



Sarah De MeesterCommunication & PR Officer bij FrieslandCampina Belgium
SectorVoedsel
5/5
Budget
Kwaliteit
Plan
Samenwerking
Wat was het doel van de samenwerking?
De Bottomline is onze partner voor het opmaken en verzenden van mailings naar onze consumer database.
Wat vond je het leukst tijdens de samenwerking?
De Bottomline heeft een zeer persoonlijke en no-nonsense aanpak. Ze zijn hands-on, denken mee en gaan oplossingsgericht te werk.

Sarah De Meester beveelt dit bureau aan


SectorVoedsel

Gewerkt met deBottomLine?

Deel je ervaring met ons.

Een review plaatsen


Contact

Contact gegevens van deBottomLine

Details



  • HoofdkantoorPrins Boudewijnlaan 24, 2550 Kontich, Belgium

  • Italiëlei, Antwerpen, Belgium

  • Grote Markt, 1000 Brussel, Belgium

deBottomLine-twitterdeBottomLine-facebookdeBottomLine-linkedindeBottomLine-instagram
Sortlist logo

Sortlist is een onafhankelijk platform dat voor je op zoek gaat naar de meest relevante bureaus voor jouw project. Laat ons weten wat je zoekt, dan gaan wij aan de slag.

TwitterFacebookLinkedinInstagramYouTube
Sortlist
  • Over
  • Jobs
  • Blog
  • Contact opnemen met
Voor klanten
  • Hoe het werkt
  • Klantenervaringen
  • Ontdek
Voor bureaus
  • Hoe het werkt
  • Klantenervaringen
  • Prijzen
  • Ik heb een bureau