Kunstmaan

Agence spécialisée en Image de marque & branding, Création de site internet.

Profil vérifié par l'agence

Contacter Kunstmaan
starstarstarstarstar
starstarstarstarstar
(1 recommandations)
Kunstmaan

A propos de Kunstmaan

Ce profil a été vérifié par l'agence

Description
  • Kunstmaan is a leading, independent marketing & communication agency based in Leuven and Antwerp, which has always positioned itself as a future-proof partner for companies and brands that seek to answer their communications challenges as a mean towards successful business growth. We believe in an integrated approach leading to effective business results (ROI) through:

    - a brand identity and position focusing on clear and shared values with your customers,

    - a strong strategy with creative, smart campaigning,

    - delightful human experience through sharp design and interaction, 

    - based on innovative digital services. 

    We continuously build, innovate and reinvent the different expertises needed to enable this truly integrated approach. We have been combining branding, communication, design and technology right from the start in 1998, forging the territory known widely today as ‘digital transformation’.

    With a team of over 70 in-house experts we deliver brand strategies and brand communication strategies, creative concepts, sharp on- & offline design & production, cross-media campaigns, forward-looking web and mobile developments and analysis-driven digital strategies. We are proud to work for ambitious clients from diverse sectors: retail, finance, communications, public sector, logistics, and more. 

    Most of all, we are people talking to people. That’s why we chose to be in this business in the first place. We are glad to be known for our close, 100% client-oriented cooperation with our clients. As one, we are able to tackle complex marketing and communication issues, lending you the necessary clout to successfully market your brand. We are at our best and most effective when building a long-term relationship, working with you to improve the total experience of your customers across all channels. 

    Kunstmaan has received a diversity of awards with one element in common: the focus on creativity & communication leading to business results for our clients. E.g. the  Effie awards for Corona Direct (2014) and KBC Securities - Bolero (2015), the best Belgian sensitizing Twitter campaign for Off/On, the Awwwards site of the day with The Flemish Coast Extra Deluxe (Flanders Tourism), Top 100 e-mail marketing campaigns selected by Campaign Monitor (Bancontact/Mister Cash) and 2x Silver Usability Award (Corona Direct).

starstarstarstarstar
starstarstarstarstar
(1 recommandations)

Localisation

Afficher l'adresse

Langues

nl
en

Réseaux sociaux

Services offerts

Nous sommes actifs dans différents secteurs.

Image de marque & branding
Demander des infos
Création de site internet
Demander des infos

Intéressé par nos services? Contactez-nous dès maintenant!

Contacter Kunstmaan

Quelques chiffres à propos de l'agence

2

Services

1

Recommandations

8

Réalisations

74

Membres dans l'équipe

Réalisations précédentes

Jetez un oeil aux dernière réalisations crées pour nos clients
8 réalisation(s) ajoutée(s)
  • Website Mensura

    Website Mensura

    mai 2016
    mai 2016

    Website Mensura

    In maart 2015 lanceerde Mensura een gloednieuwe website. Dankzij de thematische navigatie vind je gemakkelijk de informatie die je zoekt: van gezonde werknemers tot optimale werkomstandigheden over minimaal verzuim. De website maakte deel uit van een herpositioneringsoefening en de opfrissing van het merk.

    Création de site internet
    Campagne Comfort Energy

    Campagne Comfort Energy

    mai 2016
    mai 2016

    Campagne Comfort Energy

    In april liep in Limburg een grote awareness-campagne van Comfort Energy. Kunstmaan zette Comfort Energy met deze campagne op de kaart als de gezelligste energieleverancier van het land, en bracht de uitbreiding naar gas en elektriciteit onder de aandacht.

    Publicité
    Corona Direct

    Corona Direct

    mai 2016
    mai 2016

    Corona Direct

    We begonnen onze samenwerking met deze 80-jarige verzekeringsmaatschappij in 2013. Op basis van de merkpositionering en -strategie hebben we een succesvolle nieuwe merkidentiteit ontwikkeld. We herdachten de communicatie via alle kanalen (offline en online), en hebben een succesvolle communicatiecampagne voor de Kilometerverzekering uitgewerkt, goed voor een Effie Award. We maakten van deze directe verzekeraar een directe verzekeraar van vandaag, waar ‘direct’ ook staat voor een vlotte en gemakkelijke online communicatie.

    We ontwikkelden de eerste Belgische website die de mogelijkheid biedt een verzekering volledig online af te sluiten. We blijven ook innoveren met nieuwe projecten: Kunstmaan heeft bijvoorbeeld net getekend voor de strategie, communicatie, website en de ontwikkeling van een innovatieve app voor het nieuwe Caro-project, waarin Corona Direct het effect van het belonen en coachen van bestuurders op hun rijgedrag bestudeert. Jaar na jaar bereikt Corona Direct met Kunstmaan de beste bedrijfsresultaten ooit.

    Image de marque & branding
    Bolero

    Bolero

    mai 2016
    mai 2016

    Bolero

    Bolero is sinds 1998 het online beleggingsplatform van KBC Securities, het beurshuis van KBC. In 2013 werd beslist om het platform 'from scratch' opnieuw uit te vinden en het merk opnieuw te lanceren.

    Kunstmaan ontwikkelde dit nieuwe platform, dat de Europese standaard is geworden en dat werd uitgeroepen tot het beste online investeringsplatform van 2015 door Bankshopper. We deden de rebranding van het merk Bolero (dat bestaat sinds 1998) en gaven het een duidelijke en unieke identiteit. We hebben een efficiënte bewustmakingscampagne uitgerold die het aantal nieuwe klanten significant heeft doen toenemen, zelfs nog voordat het nieuwe platform van start ging. Voor de lancering hebben we een goed getimede communicatiecampagne opgezet.

    Image de marque & branding
    Campagne Mazelen

    Campagne Mazelen

    mai 2016
    mai 2016

    Campagne Mazelen

    Kunstmaan ontwikkelde de preventiecampagne rond mazelen in opdracht van het Agentschap Zorg en Gezondheid. De campagne werd gepersonaliseerd door de Mazelenman, die de doelgroep aanzet om ‘een punt te maken van hun mazelenvaccinatie’. De campagne met bannering, interactieve video’s en Twitter werd grotendeels digitaal uitgewerkt.

    Stratégie digitale
    Caro van Corona Direct

    Caro van Corona Direct

    mai 2016
    mai 2016

    Caro van Corona Direct

    Kunstmaan heeft - binnen het ruimere partnership met Corona Direct -  getekend voor de strategie, communicatie, website en de ontwikkeling van een innovatieve app voor het nieuwe Caro-project, waarin Corona Direct het effect van het belonen en coachen van bestuurders op hun rijgedrag bestudeert

    Design & graphisme
    Bancontact

    Bancontact

    mai 2016
    mai 2016

    Bancontact

    Met 125 miljoen betaalkaarten en 1,2 miljard transacties per jaar is Bancontact de onbetwiste marktleider in elektronisch betalen in België. Kunstmaan bouwt als marketing- en communicatiepartner van Bancontact al sinds 2011 mee aan de succesvolle merkidentiteit van het favoriete betaalmiddel van de Belgen. Als nauwe partner levert Kunstmaan advies en ondersteuning doorheen het volledige traject: positionering en merkstrategie, merkidentiteit, ontwikkeling van logo en huisstijl, campagnes (radio, tv, print, online en outdoor), communicatie via alle kanalen inclusief website en mobile design, ...

    Stratégie digitale
    Bolero Crowdfunding

    Bolero Crowdfunding

    mai 2016
    mai 2016

    Bolero Crowdfunding

    Gebruikmakend van het momentum dat ontstond met Bolero, lanceerden we ook het merk Bolero Crowdfunding en ontwikkelden we een platform waardoor beleggers online kunnen investeren in start-ups, om KBC Securities zo te positioneren in deze markt. Dit platform won de prestigieuze EFMA Accenture Innovation Award uit 500 wereldwijde inzendingen vanuit 59 landen. Recent ontwikkelden we voor Bolero Crowdfunding bovendien de eerste publieke Blockchain-app in België.

    Image de marque & branding

Recommandations de Clients’

Parcourez les dernières recommandations envoyées par nos clients

1 recommandation(s) postée(s)

Total des évaluations

5/5
starstarstarstarstar
starstarstarstarstar
starstarstarstarstar
starstarstarstarstar
5/5

Charlotte Fonteyn  il y a 3 ans

Traffic manager chez Kunstmaan

Sinds enkele jaren vertrouwen we de uitwerking van onze reclamecampagnes en de communicatie rond specifieke productlanceringen toe aan Kunstmaan, een partnership waarvan we erg tevreden zijn. We hebben het gevoel op dezelfde lijn te zitten. Als bureau hebben zij zich goed ingewerkt in onze markt, ondanks onze erg specifieke doelgroep en een product dat niet vanzelfsprekend is. Kunstmaan staat voor ons voor: • Creatieve en originele ideeën, maar wel altijd op maat van onze business en strategisch onderbouwd. • Een goeie opvolging, van a-tot-z. Niet alleen bij het uitdenken van de campagne, de praktische uitvoering ervan, maar ook voor ondersteuning eens de campagne gelanceerd is (soms last minute of onvoorzien). • Veelzijdigheid: TV, print en digitaal worden mooi in elkaar geklikt tot een omvattende aanpak. En bovendien (niet onbelangrijk) is het team ook heel erg sympathiek. Geen wonder dus dat we ook onze nieuwe campagne aan hen hebben toevertrouwd! Els Lamberts Communication Manager Lapperre Groot-Bijgaarden, 27 mei 2015

add_circle_outlineAjouter une recommandation

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

Trouver mon agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.