A world of entrepreneurial talents, one team
&KOO is a platform of marketing (technology) expert companies, we work as one team with a common goal – to create 360° shared value to create a better future for your business and society.
Being part of the Cronos Group, we drive your business’s growth at the intersection of creativity, technology and automation.
As a full-service digital network, we use a combination of traditional and experimental marketing techniques. We’re writers, artists, strategists, developers, entrepreneurs, and data junkies.
We live and breathe emerging tech, and we are always growing.
We create 360° value for our clients, people and communities. From strategy to technology to communications. Futureproof. Powerful. Human.
Projet réalisé pour Wieze dans l'industrie Boissons pour un public B2C.Wie Wieze zegt, zegt traditiebier. Sinds kort is de eigenwijze Oost-Vlaamse bierparel helemaal terug van weggeweest. Onder de vleugels van haar nieuwe eigenaar, Brouwerij De Brabandere, verovert de Wieze Tripel vanouds de harten van bierliefhebbers.Wie bier en restyling zegt, zegt natuurlijk ook Focus. We fristen het logo op en grepen voor de etiketten en huisstijl terug naar de originele grafiek van kunstenaar Raymond Van Dooren. Centraal in het verhaal van Wieze staat de Garçon. Wieze heeft respect voor de ober, voor zijn werk, zijn métier en zijn etiquette/etiket. En omgekeerd! Want als de ober mag kiezen, dan kiest hij Wieze. Schol!
Projet réalisé pour Krant van West-Vlaanderen dans l'industrie Médias pour un public B2B / B2C.Krant van West-Vlaanderen, WTV/Focus, Radio 2 West-Vlaanderen en het provinciebestuur zijn op zoek naar de allereerste West-Vlaamse ambassadeur. Want West-Vlaanderen, dat is niet zomaar een provincie; dat is een werkwoord. We spanden Gunter Lamoot voor onze kar om een verkiezingscampagne op gang te trappen. Eindelijk wordt de regio waar we allemaal zo preus op zijn beloond met een vertegenwoordiger die piepers geeft, leute maakt en sjette geeft.
Projet réalisé pour Kortrijk Xpo dans l'industrie Art & Artisanat pour un public B2B / B2C.De geur van het warm gebakken brood en vlees vers van de grill vulde van 30 september tot 3 oktober elke uithoek van Kortrijk Xpo, met dank aan Meat Expo. Niet zomaar vlees en brood trouwens, deze vakbeurs is er een waar de liefde voor het ambacht voorop staat. Enerzijds verzamelt ze slagers en traiteurs, anderzijds alles van banketbakkers over chocolatiers tot roomijsexperten. Dat wij voor zo’n bourgondische vierdaagse altijd te vinden zijn, had je zelf ook wel geraden. Daarom gingen we aan de slag met al dat kraakvers lekkers om campagnebeelden en advertenties te creëren waar de smaak van af spat.
Projet réalisé pour Musea Brugge dans l'industrie Art & Artisanat pour un public B2B / B2C.Weetje van de dag: het historische centrum van Brugge telt niet minder dan 14 stedelijke musea. Lang niet evenveel als er Japanners zijn in ons noordelijk Venetië, maar wel genoeg om Gent en Antwerpen het vuur aan de schenen te leggen. Al die musea, zo dichtbij, dat wil zeggen dat om het even wie in de nauwe kasseistraten van Brugge verdwaalt altijd omringd is door Vlaamse meesters en ander werelderfgoed. Het probleem? Veel te weinig mensen hebben er weet van.Om het volk voorbij die museumdorpel te krijgen, gooien we voortaan één keer per maand de deuren van al die musea open voor Schemertijd, een nocturne om te ‘culturen na de uren’. En het volk, dat stroomde toe. Van heinde en verre, om naar al dat schoons aan de muren te kunnen turen.
Projet réalisé pour Lords & Lilies dans l'industrie Vente au détail pour un public B2C.Een beetje je ne sais quoi en een pyjama, meer heb je niet nodig om een catalogus te maken die rust en stijl uitademt. Voor de komende collecties van sleep- en homewearlabel Lords&Lilies stripten we de stijl van het merk tot de pure essentie: eenvoudige, vrouwelijke designs met panache.We styleden onze mannequin met stijl en een klein tikje nonchalance in neutrale sets, zowel in de studio als op locatie. De perfecte ingrediënten voor een opgefriste fotografie en een verfijnde catalogus. Le nouveau Lords&Lillies est arrivé!
Projet réalisé pour De Zondag dans l'industrie Médias pour un public B2C.Voetbal, festival of niemendal? Aan jou om te beslissen wat je op zondag uitspookt. Maar om je toch een beetje op weg te helpen, heeft regionale krant De Zondag besloten om zichzelf heruit te vinden. De look is nog frisser, de inhoud nog strakker, zodat je binnenkort van bij de bakker thuiskomt met zes pistolets, twee suissen en een pak ideeën om je namiddag door te brengen.Kort gezegd: met deze nieuwe gazet haal je alles uit je zondag, en dat mag je heel erg letterlijk nemen. We spitten het idee uit in drie verschillende varianten die printcampagnes sieren in Roularta’s eigen publicaties en de ether opvrolijken met rijmcombinaties als ‘familiebezoek, fietsbroek, boterkoek’. Want hey, ’t is maar één keer per week zondag.
Partagez votre expérience avec nous.
Détails
Nous sommes un partenaire indépendant qui connaît le paysage concurrentiel des agences de Marketing & Publicité. Partagez-nous vos besoins et nous vous présenterons les agences que vous devez rencontrer.