De 10 beste Uitgaande Marketing Bureaus in België - 2025 Reviews

Beste Uitgaande Marketing Bureaus in België

Welke past het best bij uw bedrijf?

Het duurt 3 min. 100% gratis
31 bureaus
Locatie zoeken
Beoordelingen
Budget

Top Aanbevolen Uitgaande Marketing Bureaus

Alle Uitgaande Marketing Agencies in België

  • 4.7
    (47 reviews)

    deBottomline = resultaten door strategisch en creatief werk op een efficiënte, kostenbewuste manier.

    Sterk aanbevolen
    Top bekroond
    deBottomLine = het bewijs dat uitmuntend strategisch en creatief werk op een efficiënte , kostenbewuste en resultaatgedreven manier kan neergezet worden. Onze focus ligt op resultaatgedreven communicatie vanuit een strategisch-analytische aanpak . We zijn 'full-service', maar voor PR of evenementen kan je niet bij ons terecht. Conceptueel en planmatig nemen we het mee, maar voor de uitvoering verwijzen we graag door naar collega's! Wat maakt onze aanpak anders ? Wel: 1. Aanspreekpunt Geen accounts die intern alles moeten navragen, maar korte lijnen met de mensen die werken met jouw merk en product en alle ins- en outs van het dossier kennen. Als je belt, helpen Steven, Veerle en de projectverantwoordelijke je meteen verder. Alle informatie is gedeeld, alle kennis is op niveau.   2. Creativiteit Creativiteit is belangrijk… maar niet zo belangrijk als het verhaal. Als het verhaal van jouw merk of product goed zit, kan een straffe creatie je véél meer opbrengen. Is het verhaal niet perfect, dan kan zelfs de beste creatie je geen fantastische resultaten brengen.  Daarom werken we altijd analytisch vanuit het verhaal: eerst de basis, de rest volgt wel. Is een idee geweldig maar past het niet ‘helemaal’ in het verhaal? Dan is het GEEN goed idee!   3. ROI ROI moet meetbaar en aantoonbaar zijn. Daar houden we rekening mee van bij de start van een project. De ROI moet voelbaar zijn voor de eindklant. Het gaat niet over hoeveel prijzen een bureau kan winnen met een idee!   4. Teams & Medewerkers Wij zorgen ervoor dat creatieven en specialisten gekozen worden op basis van hun profiel: passen ze bij een klant, product of opdracht? Zo zorgen we voor een snelle en efficiënte opvolging… die ook kosten scheelt.  We hebben een netwerk van meer dan 70 freelancers waaruit we steeds het best passende team samenstellen. Handig dat we ons niet moeten beperken tot een beperkt aantal personen dat op een loonlijst staat… .   5. Tarieven Uurtarieven hangen niet af van wie je bent, maar wel van wat je doet. En ofwel ben je aan het denken over iets, ofwel ben je iets aan het doen. Dat zijn dan ook onze 2 uurtarieven: denken of doen.  Want waarom zou je méér betalen omdat je ervaring hebt (of toevallig manager bent) als je bijvoorbeeld even naar een drukker belt?   6. Technologie Technologie moet bij een klant passen, niet omgekeerd. We krijgen er de kriebels van om alle klanten op 1 platform of in 1 technologie te duwen omdat we die toevallig beheersen of omdat we commissie zouden krijgen.  Het wordt pas efficiënt voor jou als je technologieën hebt die passen bij je organisatie, structuur, doelstellingen en budget… toch?   --------------------------------------------------------------   . Nous sommes une agence 'Full-Service' mais pour les RP our des événements nous vous renverrons vers un partenaire! ?   1. Point de contact Pas de commerciaux qui doivent tout demander en interne, mais une communication directe avec les personnes qui travaillent sur votre marque et produit, et connaissent tous les tenants et les aboutissants de votre dossier.  Si vous nous téléphonez, Steven, Veerle et Marlies vous aident immédiatement. Toute l’information est partagée, on est tous au courant de tout.   2. Créativité La créativité est importante… mais pas aussi importante que le récit. Si le récit de votre marque ou produit est excellent, une solide création peut vous rapporter beaucoup plus. Si le récit n’est pas parfait, même la meilleure création ne vous apportera pas de résultats fantastiques.  C’est pourquoi nous travaillons toujours de manière analytique à partir du récit : d’abord la base, le reste suivra. Une idée est excellente mais ne convient pas ‘entièrement’ au récit ? Dans ce cas, ce n’est PAS une bonne idée …   3. ROI Le retour sur investissement doit être mesurable et démontrable. Nous en tenons compte dès le début d’un projet. Le ROI est pour le client final … et ne concerne pas ‘les statistiques de la campagne’.   4. Equipe & Collaborateurs Nous veillons à ce que les créatifs et les spécialistes soient choisis en fonction de leur profil : Ils conviennent à un client, un produit ou une mission ? C’est ainsi que nous assurons un suivi rapide et efficace… ce qui fait aussi la différence au niveau des coûts.  Nous disposons d’un réseau de plus de 70 freelances et composons toujours l’équipe la plus appropriée. C’est bien pratique de ne pas devoir nous limiter à un nombre restreint de personnes figurant sur notre payroll.   5. Tarifs Les tarifs horaires ne dépendent pas de qui vous êtes, mais bien de ce que vous faites. Soit vous réfléchissez à quelque chose, soit vous faites quelque chose. Ce sont nos 2 tarifs horaires : réfléchir ou faire.  En effet, pourquoi faudrait-il payer plus parce que vous avez de l’expérience (ou êtes occasionnellement manager) alors que vous téléphonez à un imprimeur par exemple ?   6. Technologie La technologie doit s’adapter aux clients et non l’inverse. Cela nous donne des sueurs froides à l’idée d’obliger tous les clients à passer à 1 plateforme ou 1 technologie parce qu’il s’avère que nous la maîtrisons ou recevons une commission.  Il est question d’efficacité pour vous seulement lorsque vos technologies conviennent à votre organisation, votre structure, vos objectifs et votre budget… vous ne trouvez pas ?   --------------------------------------------------------------
    Op zoek naar projecten in Uitgaande Marketing
    Gevestigd in Kontich, België
    Vanaf € 1.000 voor Uitgaande Marketing
    Ervaring in Huisdieren (+19)
    Spreekt Engels, Frans(+1)
    11-50 teamleden
  • 4.8
    (11 reviews)

    Jouw copiloot voor impactvolle B2B marketing 🚀

    Aanbevolen
    Top bekroond
    Te veel marketing blijft hangen in losse ideeën. Geen focus, geen samenhang, geen resultaat. Bij Brandimpact brengen we helderheid en actie. We verdiepen ons grondig in jouw markt, bedrijf en klanten om uitsluitend de meest waardevolle kansen te benutten. Met ons als copiloot krijg je een strategische partner die je helpt budget en sterktes optimaal in te zetten. Dus als ge eens wilt samenzitten, bel maar he.‍
    Op zoek naar projecten in Uitgaande Marketing
    Gevestigd in Gent, België
    Vanaf € 1.000 voor Uitgaande Marketing
    Ervaring in Bouw (+8)
    Spreekt Nederlands, Engels(+1)
    1-10 teamleden
  • 4.8
    (3 reviews)

    Empower your business with digital marketing / Meer resultaat met succesvolle digital marketing

    Top bekroond
    Empower your business with digital marketing! Behaal met MvH Media meer resultaat uit digital marketing. Specialisten voor SEO, SEA, Social Media, Marketplaces en digitale strategie.
    Op zoek naar projecten in Uitgaande Marketing
    Gevestigd in Gent, België (+3)
    Vanaf € 500 voor Uitgaande Marketing
    Ervaring in Retail (+23)
    Spreekt Engels, Nederlands(+1)
    51-200 teamleden
  • 4.5
    (24 reviews)

    Let's ignite your brand.

    Sterk aanbevolen
    We are a full-service branding and communication agency. We believe brands need to move people in order to be successful . Spark session: designed to ignite your brand. Is your brand still relevant in today's fast changing world? During a workshop we dive into your brand. We clarify your objectives and explore new opportunities, which will serve as a kick-start for your battle plan .  Ignite your brand with our battle plan. Do you have great ideas but you feel stuck in your daily business? Do you have a great product or service but you don’t know how to kick-off? The list of questions is loooong when you’re busy building a brand. No matter how big or small your question may be, we can help you define your tactics. Our battle plan gives direction to your brand or company. As you go through the following steps, you’re going to (re)discover where you need to go. Don’t be overwhelmed. Together we will figure out where to start. With this battle plan, we support you intensively and personally during this process to make sure you reach new heights . We are small enough to care, big enough to scale. For each project, we carefully select a dedicated brand team . Our account managers and creative minds pulling together show that different expertise working closely together on the same idea will reinforce your brand. Our team of experts will work closely with your team to achieve your goals. Teamwork makes the dream work, right? We are in for the long run. Did we say we are committed to lead you to your most ambitious and long-lasting business? And so we will, by making the best use of your budget and by maximizing our efforts . With our battle plan tactic, we offer an authentic and personal journey, where we strive to expand your business’s full potential.
    Op zoek naar projecten in Uitgaande Marketing
    Gevestigd in Antwerpen, België
    Vanaf € 4.000 voor Uitgaande Marketing
    Ervaring in Onderwijs (+27)
    Spreekt Nederlands, België, Engels(+2)
    11-50 teamleden
  • 5
    (3 reviews)

    Creating success stories.

    As the leading Benelux communication agency, we have been supporting ambitious tech and IT companies all over the world with marketing and PR for over twenty years.
    Op zoek naar projecten in Uitgaande Marketing
    Gevestigd in Asse, België
    Vanaf € 5.000 voor Uitgaande Marketing
    Ervaring in Software & Computer Services (+5)
    Spreekt Engels, Nederlands(+1)
    11-50 teamleden
  • 4.9
    (4 reviews)

    Make Brands Matter More

    Superkraft is not just your average creative agency. We Make Brands Matter More. Superkraft is about craftmanship; a mindset that drives us to go beyond the ordinary. It’s about pushing boundaries, challenging conventions and leaving a lasting impression with every project. Whether you’re looking for a fresh brand strategy, creative concepts or a dazzling approach to social media… We’ve got you covered. To unlock your brand’s fullest potential, we create tailor-made work that is as unique as your vision. Here at Superkraft, creativity knows no bounds and innovation is our driving force. With both national and international projects, we’ve gathered years of experience and have built deep connections with our clients. Our global perspective and local insights allow us to explore diverse markets and deliver personalised solutions in different industries. So, ready to take a plunge into the digital world with us? Reach out! Let's get in touch: hello@superkraft.be or +32 470 11 26 51
    Op zoek naar projecten in Uitgaande Marketing
    Gevestigd in Gent, België
    Vanaf € 1.000 voor Uitgaande Marketing
    Ervaring in Personeelszaken (+15)
    Spreekt Nederlands, Engels(+1)
    11-50 teamleden
  • 4.9
    (7 reviews)

    Your dedicated digital marketing, design & development team.

    Top bekroond
    Root Agency is the dedicated digital marketing, design & webdevelopment team that marketing managers & business owners dream of . We're here to take your existing marketing to the next level with our digital & branding expertise. Just getting started? Then we'll launch your new brand with a bang. We love making a positive impact for our clients, big and small , with our campaigns. We work with SMB's as well as StartUps & Scale-Ups . Both nationally & internationally. To date we have had the pleasure of working in the following industries: Retail Energy Biotech Hospitality Food & Drinks Pharmaceuticals Culture & Events Higher Education Professional Services Industry & Manufacturing Real Estate & Project Development Our core values Full transparency A full-service approach Focused on real measurable results Working with clients, instead of for them Our expertises: E-commerce Graphic Design Digital Strategy Lead Generation Website Creation Online Advertising Marketing Automation Branding & Visual Identity ======================================== Nederlands ======================================== Root Agency is het dedicated team voor digitale marketing, design & webdevelopment waar marketingmanagers & bedrijfseigenaars van dromen. Wij zijn er om je bestaande marketing naar een hoger niveau te tillen met onze digitale & branding expertise. Ga je pas van start met een nieuwe business of brand? Dan lanceren we jou met een knal. Wij houden ervan om met onze campagnes een positieve impact te maken voor onze klanten, groot en klein. Root Agency werkt met KMO's als met StartUps & Scale-Ups. Zowel nationaal als internationaal. Tot nu toe hebben wij het genoegen gehad om in de volgende sectoren te werken: Detailhandel Energie Biotechnologie Hospitality Food & Drinks Farmaceutica Cultuur & Evenementen Hoger Onderwijs Professionele Diensten Industrie & Productie Vastgoed & Projectontwikkeling Onze kernwaarden Volledige transparantie Een full-service aanpak Gericht op echte meetbare resultaten Met klanten werken, in plaats van voor hen Onze expertises: E-commerce Grafisch ontwerp Digitale strategie Lead generation Website creatie Online reclame Marketing automatisering Branding & visuele identiteit
    Op zoek naar projecten in Uitgaande Marketing
    Gevestigd in Gingelom, België
    Vanaf € 1.000 voor Uitgaande Marketing
    Ervaring in Farmaceuten & Biotech (+13)
    Spreekt Engels, Frans(+2)
    1-10 teamleden
  • 4.8
    (5 reviews)

    Consider it done.

    MENTALL, een merk-waardige creative studio met grote ambities en een knowhow die veel meer omvat dan coole designs & witty taglines. Als full service creative studio helpen we onze klanten hun concurrenten een stap voor te blijven met creatieve en relevante marketingoplossingen.
    Op zoek naar projecten in Uitgaande Marketing
    Gevestigd in Hasselt, België
    Vanaf € 1.000 voor Uitgaande Marketing
    Ervaring in Technology Hardware & Equipment (+15)
    Spreekt Nederlands, Engels(+1)
    1-10 teamleden
  • Touch is more than just a sense. Chez Touch Agency , nous avons toujours été orientés création et résultats . Aujourd'hui, nous allons encore plus loin. Notre nom fait référence à un sens fondamental : le toucher . Ce que nous ressentons quand nos terminaisons nerveuses entrent en action pour percevoir une texture, une matière ou une température... C’est précisément cette sensation que nous reproduisons dans notre travail : connecter les marques à leurs clients de manière tangible et émotionnelle. We Are Touch, Let's Get in Touch
    Op zoek naar projecten in Uitgaande Marketing
    Gevestigd in Watermaal-Bosvoorde, België
    Vanaf € 1.000 voor Uitgaande Marketing
    Ervaring in Politieke organisatie (+1)
    Spreekt Engels, Frans(+1)
    11-50 teamleden
  • 4.2
    (3 reviews)

    Votre partenaire global ... dès la stratégie jusqu'à l'exécution 🖲️

    Absolute agency est une agence de conseil et de création pour vous accompagner dans votre croissance 🧢 Grâce à notre expérience de presque 20 ans, nous pouvons déployer pour vous un vrai département marketing avec un stratégiste, un project manager et une équipe créative complète... en fonction de vos besoins. Petite ou grande entreprise, sur le long terme ou pour un besoin ponctuel, nous sommes votre partenaire de confiance ✌🏼 Tout repose sur une communication intelligente & holistique construite en challengeant les briefings pour apporter à chaque projet la visibilité et l'efficacité qu'il mérite 🎯 A très bientôt 😄
    Op zoek naar projecten in Uitgaande Marketing
    Gevestigd in Brussel, België
    Vanaf € 1.000 voor Uitgaande Marketing
    Ervaring in Kantoor/Kamer/Ruimte verhuur (+10)
    Spreekt Frans, Engels(+2)
    11-50 teamleden
  • 5
    (2 reviews)
    Als unbound advertising agency maken we slim werk voor jouw merk: stevige merkstrategie, creatieve ideeën, sterk grafisch design, in een juiste mix van online & offline. Unbound kwam er niet vanzelf. Vroeger hebben we merken groter gemaakt met outbound marketing. Vandaag laten we ze tegelijk verder groeien met inbound marketing. Want jouw business rendeert meer als wij het beste van de twee werelden slim combineren. Punt uit. Dus noemen wij ons 'unbound'. Ongebonden aan regeltjes. Onbevangen en complexloos tegenover innovaties. Onverbloemd onze mening verkondigend. Onze klanten kennen ons als ankerpunt, als engelbewaarder voor een consequente merkstrategie. Voor velen zijn we ook een speerpunt om nieuwe wegen in te slaan. Sinds de prille begindagen in 1987 hebben we onszelf voortdurend heruitgevonden, aangepast, vernieuwd. Want tijden veranderen, dus wij ook.  We werken volgens 4 inzichten: 1. Expertise.  Met meer dan dertig jaar ervaring beginnen we toch elke dag vrolijk van nul - zo blijft onze output voor jou relevant en fris. 2. Strategie.  Jij bent niet onze klant, jouw klant is onze klant – je merk staat niet centraal, wel de mens die je wil bereiken. 3. Ideeën.  Je budget is niet oneindig, dus laten we het slim renderen met kosteffectieve ideeën die op het juiste moment via de juiste media de juiste mensen bereiken en overtuigen. 4. Partnership.  Echt partnership draait om persoonlijk contact, niet om een zakelijk contract - hoe beter we elkaar begrijpen, hoe beter ons werk voor jou. Voor deze klanten bewezen we alvast onze meerwaarde: Recupel, GreenHouse, BENT merkschoenen, Bel&Bo, McCain, Alpro, Canderel, Spaas, Davitamon, Bodysol, Galenco, SV Zulte Waregem, Initial, Samsonite, Delta Lloyd Bank, Recytyre, Elbeko, Kömmerling, Forbo ... Meer referenties? Vraag Koen (koen@ab.be), Lien (lien@ab.be) of Marlies (marlies@ab.be) wat slim werk voor je merk kan betekenen. Laat je inspireren op www.ab.be, op www.facebook.com/CommunicationArchitects of op www.linkedin.com/company/ab-the-unbound-agency. Een job of een stage? Vertel ons in een kort bericht waarom je bij AB aan de slag wil. Als je ons overtuigt, contacteren we je. Deal?
    1 project in Uitgaande Marketing
    Gevestigd in Waregem, België
    Vanaf € 1.000 voor Uitgaande Marketing
    Ervaring in Anderen (+2)
    Spreekt Nederlands, Engels(+1)
    11-50 teamleden
  • 4.4
    (7 reviews)
    Hoe engageer jij je doelgroep voor je merk? Hoe maak je van digitale marketing de groeiversneller van je organisatie?  Wij maken het graag samen met jou waar.  Research & analyse: je doelgroep en je markt scherp in het vizier Design & development: onlinebelevingen die gebruikers doen terugkomen Branding & communicatie: creatie als verleider, merk en strategie als houvast  Online marketing: onderbouwde acties, inboundtrajecten en campagnes Jij in de hoofdrol Digitale marketing draait rond mensen. Rond jou en je klanten. Daarom bouwen we bruggen - voor jou, maar ook samen mét jou. We verbinden je doelgroep met je business, prospecten met je merk, gebruikers met je onlinekanalen. Zodat jij het verschil maakt in een snel bewegende digitale wereld.  Totaal, op maat en samen Wat ook je uitdaging is, we zorgen ervoor.  Zet onze diensten in naargelang je project. We hebben alles in huis om je merk sterker te doen communiceren.   Data-driven? Evidemment! Data dicteren ons doen en laten. We onderzoeken naar wie en hoe je communiceert, testen wat we voor je ontwikkelen, en sturen je onlineboodschap meteen bij - op basis van gemeten resultaten. Jouw digitale marketingteam Gun je team een dosis digitale expertise. We geven het beste van onszelf voor je marketing. Zetten de juiste mensen bij elkaar, werken kruisbestuivend samen, vinden de juiste oplossingen, leren bij en delen onze kennis gul met je.  Het beste van onszelf voor jouw digitale marketing? Bel Wim Berghmans of Nele Vanhecke. Ze luisteren graag naar wat je nodig hebt. iValue. Your digital marketing agency
    Op zoek naar projecten in Uitgaande Marketing
    Gevestigd in Antwerpen, België
    Vanaf € 1.000 voor Uitgaande Marketing
    Ervaring in Verzekering (+4)
    Spreekt Engels, Frans(+2)
    11-50 teamleden
  • (0 reviews)

    Ondernemers ontzorgen & bedrijven laten groeien

    In een constant veranderende markt is het vaak moeilijk voor KMO's en grote bedrijven om hun digitale strategie op te volgen en gelinieerd te krijgen met hun offering. Hier zorgen wij als Vitri met ons uniek concept voor langdurige trajecten en samenwerking met als hoofddoel: Creatie van een online prescence  gekoppeld aan een plan voor organische groei te verwezenlijken In tegenstelling tot traditionele website creators bieden wij véél meer aan dan enkel een online structuur die je zelf maar moet weten managen. Voor we gaan ontwikkelen, tekenen we samen met jullie de digitale strategie uit, ontwerpen we een grafisch unieke website en begeleiden we jullie in de tekstuele en fotografische inhoud van het project. Vanaf dag één helpen wij mee om op een correcte manier uw digitale merk uit te bouwen, zodat u kunt focussen op wat voor u het belangrijkste is: uw zaak!
    Op zoek naar projecten in Uitgaande Marketing
    Gevestigd in Antwerpen, België
    Vanaf € 1.000 voor Uitgaande Marketing
    Ervaring in Industriële Goederen en Diensten (+6)
    Spreekt Engels, Frans(+2)
    11-50 teamleden
  • (0 reviews)

    Crafting impactful cross media narratives, with a conscience

    We blend strategy, content and tech prowess; emphasizing co-creation and social responsibility. As part of a comprehensive communication group, we embody responsibility in every story and service. Our services are build around five pillars: strategy , concepts & content, Influencer Marketing & PR, diffusion and web .
    Op zoek naar projecten in Uitgaande Marketing
    Gevestigd in Ukkel, België
    Vanaf € 5.000 voor Uitgaande Marketing
    Ervaring in Overheid (+10)
    Spreekt Frans, Engels(+1)
    1-10 teamleden
  • (0 reviews)
    In ons kantoor in Brasschaat vindt er elke dag een explosie aan ideeën plaats.  Na het opruimen hiervan is wat overblijft een creatief totaalconcept.  Op maat van uw organisatie of bedrijf. Full-service communicatie is helemaal ons ding.  Van de creatieve strategie vooraf tot de uitwerking en resultaatmeting achteraf.  Online, offline of helemaal outside the box.  Bright Square ligt altijd op één lijn met jouw ambities.     Van branding tot marketing: het volledige pakket. Het creëren van marketing strategieën, ontwerpen van een uniek logo of brochure, website optimalisatie om hoog te scoren in Google. Er zijn genoeg taken die een bedrijf’s aandacht wegnemen van het effectief besturen van zijn bedrijf. Maar zo hoeft het niet te zijn. Bright Square is een full-service communicatiebureau dat voor dit alles zorgt. Bedrijven verliezen vandaag veel tijd om verschillende bureaus te contacteren voor verschillende aspecten van hun marketing. Bright Square heeft zijn eigen marketeer, grafisch ontwerpers, programmeur, fotograaf, videograaf en social media expert. Wij assisteren onze klanten van begin tot einde bij doeltreffende branding en marketing processen. Omdat iedereen binnen ons team een eigen specialiteit heeft, geeft ons dit de mogelijkheid om onze klanten de best mogelijke service aan te bieden voor al zijn communicatie strategieën onder hetzelfde dak. Dankzij deze combinatie van expertises heeft Bright Square een indrukwekkend portfolio van klanten opgebouwd: energiedrank producent Red Bull, Stad Antwerpen, G4S, Traxio, BMW, GlasGarage en meer zijn daar een mooi voorbeeld van.   Zowel online als offline, staan wij onze klanten 24/7 bij. Bright Square is niet zomaar een 9 to 5 bureau. Ook wanneer een product en/of dienst werd geleverd stopt onze service niet. Of het nu gaat om campagnes, advertising, of een volledig nieuwe website - Bright Square behoud een relatie met zijn klant en rijkt uit telkens wanneer wij een kans zien naar verbetering. Hierbovenop volgt Bright Square veranderingen in de marketing en technologie wereld van dichtbij op om deze direct te implementeren. Niet alleen hebben wij een in huis fotograaf, ook creëren wij video en beschikken wij over een ultra moderne drone voor indrukwekkende luchtopnames. Al deze tools en skills zijn onderdelen waarover Bright Square beschikt om het beste aan te bieden: het communiceren van een bedrijfsaanbod naar zijn klanten door hun visie te vertalen in een merkbaar, altijd aanwezig, online en offline merk.     Van een toonaangevend logo tot indrukwekkend campagnebeeld,  Bright Square vertaalt uw visie in een merkbaar, altijd aanwezig, online en offline merk.  
    Op zoek naar projecten in Uitgaande Marketing
    Gevestigd in Antwerpen, België
    Vanaf € 1.000 voor Uitgaande Marketing
    Ervaring in Industriële Goederen en Diensten (+10)
    Spreekt Nederlands, Engels(+1)
    1-10 teamleden
  • 5
    (2 reviews)

    Let's fuel your growth

    MySueño helps sports & health companies grow and innovate by crafting a hands-on marketing strategy and delivering a world-class execution. Discover our cases: https://mysueno.com/sports-marketing-case-studies/
    Op zoek naar projecten in Uitgaande Marketing
    Gevestigd in Gent, België
    Vanaf € 750 voor Uitgaande Marketing
    Ervaring in Sport
    Spreekt Engels, Nederlands(+1)
    11-50 teamleden
  • 4
    (3 reviews)
    Like a Virgin is het enige sales- en marketingbureau in Vlaanderen dat de verkoopsobjectieven van haar klanten centraal stelt en zo uw geld laat renderen. We benaderen marketing vanuit de sales, niet vanuit mediastandpunt. Met onze sales- en marketingaudit leggen we echt alle pijnpunten van uw onderneming bloot. Zo maken we van uw zwaktes misschien wel uw grootste sterktes.  Ons team bestaat uit ondernemers en marketeers die samenwerken met grafische profielen en creatievelingen. Zij bieden een enorm divers pakket aan diensten. Dankzij jaren praktijkervaring kunnen we in elke bedrijfssector aan de slag. Like a Virgin is the only sales and marketing agency in Flanders that focuses on the sales objectives of its customers and makes sure your investment pays off. We approach marketing from a sales angle, not from a media point of view. Our sales and marketing audit exposes all the issues your company has to deal with. That way we can turn your weaknesses into your greatest strengths. Our team consists of entrepreneurs and marketeers who work together with graphic designers and creatives. They offer enormously diverse services. Thanks to years of experience in the field, we can work for any business sector.
    Op zoek naar projecten in Uitgaande Marketing
    Gevestigd in Kortrijk, België
    Vanaf € 1.000 voor Uitgaande Marketing
    Ervaring in Voedsel (+1)
    Spreekt Nederlands, Nederlands, België
    11-50 teamleden
  • 5
    (1 reviews)
    duomedia is an international B2B  communication agency located in Brussels, Belgium. Why duo? Because it represents the services we offer: both inbound services with content marketing, and outbound with communication & PR. Our drive is to deliver  communication that makes an impact .  From copywriting to graphic design, translation, social media services, and much more, our agency is designed to provide effective international B2B communication services with a dedicated team. Check out how we can help you grow your business.   Tags: PR, creative, webdesign, video, corporate identity, design, mediaplanning, press relations, events, DTP, online, PPT, infographics, tradeshow, translations, localisation, concept, 360° campaigns, teasers, corporate movies, brochure, logo, flyer, photography, photoshoot, B2B, strategy, press releases, advertorials, copywriting 
    Op zoek naar projecten in Uitgaande Marketing
    Gevestigd in Anderlecht, België
    Vanaf € 1.000 voor Uitgaande Marketing
    Ervaring in Technology Hardware & Equipment (+4)
    Spreekt Frans, Duits(+4)
    11-50 teamleden
  • (0 reviews)

    Websites, eCommerce, Applications & SEO

    A digital agency based in Brussels and New York. We create high quality digital experiences for brands and help them promote their business through the online world! Specialised in websites, e-commerce and applications.
    Op zoek naar projecten in Uitgaande Marketing
    Gevestigd in Brussel, België
    Vanaf € 1.000 voor Uitgaande Marketing
    Ervaring in Restaurants
    Spreekt Engels, Nederlands, België
    1-10 teamleden
  • (0 reviews)
    We love boring Van kleine niches tot big business. Vaak onbekend, nooit onbemind – want ze maken een belangrijk verschil in ons leven. Daarom houden we er zo van. En willen we de hele wereld ervan overtuigen om hetzelfde te doen. Jouw b2b-marketing- en -communicatiepartner ARK BBN combineert lokale kennis en ondernemerschap met de expertise en ervaring van een wereldwijd netwerk. Je krijgt een ongeziene dienstverlening, zowel in de breedte als in de diepte. Door de combinatie van een gerichte strategie, sterke ideeën en een maximale, digitale omkadering begeleidt ARK BBN jouw volledige b2b-communicatietraject. Ons doel? Je ROI meetbaar maken en optimaliseren. Onestop-shop aka b2b-communicatiehuis Als onestop-b2b-bureau hebben we het niet zo voor hokjes: ons multidisciplinaire team richt zich op resultaten meer dan (marketing)specialisaties. Voor al onze cases starten we bij de strategie – wat daarna gebeurt, hangt van je project af. Marketing Automation, content en pr, grafisch ontwerp, webdesign, social media … Waar je merk ons ook brengt, onze creatieve koffer staat klaar. Wereldwijd b2b-specialist 40 kantoren, verdeeld over 27 landen. Met 1.130 specialisten en 160 awards zijn we de grootste verzameling b2b-experts ter wereld. Stuk voor stuk gedreven door onze passie en de drive om jouw b2b-marketing naar een hoger niveau te tillen. Partners HubSpot - Meltwater - ShowPad
    Op zoek naar projecten in Uitgaande Marketing
    Gevestigd in Kruibeke, België
    Vanaf € 1.000 voor Uitgaande Marketing
    Projecten in meerdere sectoren
    Spreekt Engels, Frans(+2)
    11-50 teamleden
12

Moeite met kiezen? Laat ons helpen.

Plaats gratis een project en ontmoet snel gekwalificeerde aanbieders. Gebruik onze gegevens en on-demand experts om gratis de juiste te kiezen. Huur ze in en til uw bedrijf naar een hoger niveau.


Expertbeoordeling: Uitgaande Marketing Bureaus in België - Uitschieters in Klantinteractie

België, bekend om zijn rijke geschiedenis en culturele diversiteit, blinkt ook uit in de moderne zakelijke praktijken, vooral op het gebied van uitgaande marketing. Met een stevige basis van erkende bureaus die tentoonstellingen van 51 werken en 22 klantrecensies hebben, staat het land bekend om zijn innovatieve benaderingen van klantinteractie en strategische communicatie.

Vooraanstaande Prestaties en Klanten

Bekroonde Bureaus

In België worden uitgaande marketing bureaus niet alleen hoog gewaardeerd voor hun diensten, maar velen hebben ook nationale en internationale awards gewonnen. Deze erkenningen bevestigen hun vermogen om boven de competitie uit te stijgen en leveren uitzonderlijk werk dat resoneert bij zowel lokale als internationale klanten.

Beroemde Klantsuccesverhalen

Diverse bureaus hebben samengewerkt met grote namen, waarbij ze significante verbeteringen realiseerden in klanteninteractie en verkoopresultaten. Klanten uit verschillende sectoren, van technologie tot FMCG (Fast-Moving Consumer Goods), loven de bureaus voor hun strategisch inzicht en effectieve marketingcampagnes.

Tips voor Budgettering

Bepaal Uw Marketingbudget

Het beslissen over het uitbesteden van uw uitgaande marketing behoeften vereist een duidelijk begrip van uw budget. Belgische bureaus bieden een spectrum aan prijsopties die afhankelijk zijn van de grootte en het bereik van de campagne.

  • Kleinbedrijf: Voor kleinere bedrijven kunnen kosten variëren van €1,000 tot €10,000 afhankelijk van de gekozen diensten.
  • MKB: Middelgrote bedrijven kunnen verwachten tussen €10,000 en €50,000 te spenderen voor meer uitgebreide campagnes.
  • Grote Ondernemingen: Voor grote ondernemingen, waar uitgaande marketing vaak een onderdeel is van een integrale marketingstrategie, kunnen de kosten oplopen tot €100,000 of meer.

Evaluatie van Eerdere Projecten

Het onderzoeken van eerder werk door een bureau is cruciaal om hun capaciteiten en fit met uw bedrijf te beoordelen. Met 51 gepresenteerde projecten kunnen potentiele klanten de effectiviteit en creativiteit van campagnes van verschillende bureaus evalueren.

Versterk Uw Klantrelaties met Belgische Expertise

Of u nu een lokaal bedrijf bent dat streeft naar een betere klantinteraction of een multinationale onderneming op zoek naar strategische communicatieoplossingen, België heeft het bureau dat aan uw behoeften kan voldoen. Met een robuuste verzameling van uitgaande marketing bureaus, getalenteerde marketeers en bewezen resultaten, is nu het perfecte moment om partnerschappen te verkennen die uw bedrijf naar een hoger niveau kunnen tillen. Als lokale expert van Sortlist in België, nodig ik u uit om de veelzijdige mogelijkheden in dit dynamische marketingsegment te verkennen en te profiteren van de Belgische expertise die beschikbaar is.

Karim Saadoune
Geschreven door Karim Saadoune Sortlist Expert in BelgiëLaatst bijgewerkt op 06-02-2025

Enkele projecten die je kunnen inspireren.

Laat je inspireren door wat er voor andere bedrijven is gedaan.

De referentie in dienstencheques

De referentie in dienstencheques


BedrijfscommunicatieBranding & PositioneringCommunity ManagementContent StrategieDigitale StrategieE-mail MarketingEvenementGrowth MarketingInfluencerMarketingMedia PlanningOnline AdvertisingOutdoor ReclamePublic Relations (PR)PrintReclameCopywritingSEOSocial MediaBrusselGenkBelgië (FR)België (NL)DuitslandFrankrijkItaliëNederlandSaudi-ArabiëSpanjeVerenigde Arabische EmiratenVerenigde StatenVerenigd KoninkrijkZwitserland

Veelgestelde vragen.


Data-analyse speelt een cruciale rol bij het ontwikkelen en verfijnen van uitgaande marketingstrategieën in België. In een steeds meer datagedreven marketinglandschap is het analyseren van gegevens essentieel geworden voor het succes van uitgaande marketingcampagnes. Hier zijn enkele belangrijke aspecten van de rol van data-analyse:

1. Doelgroepsegmentatie en -identificatie

Data-analyse stelt marketeers in staat om hun doelgroep nauwkeuriger te segmenteren en te identificeren. Door gebruik te maken van demografische gegevens, gedragspatronen en voorkeuren kunnen uitgaande marketingbureaus in België hun boodschappen gerichter afstemmen op specifieke klantsegmenten.

2. Personalisatie en relevantie

Met behulp van data-analyse kunnen marketeers gepersonaliseerde content en aanbiedingen creëren die resoneren met de individuele behoeften en interesses van potentiële klanten. Dit verhoogt de relevantie van uitgaande marketingcommunicatie aanzienlijk.

3. Kanaaloptimalisatie

Door het analyseren van campagnegegevens kunnen uitgaande marketingbureaus bepalen welke communicatiekanalen het meest effectief zijn voor verschillende doelgroepen in België. Dit helpt bij het optimaliseren van de kanaalmix en het verbeteren van de ROI.

4. Timing en frequentie

Data-analyse helpt bij het identificeren van de optimale timing en frequentie voor uitgaande marketingactiviteiten. Dit zorgt ervoor dat berichten worden verzonden wanneer de kans op engagement het grootst is, zonder de doelgroep te overspoelen.

5. Voorspellende analyses

Geavanceerde data-analysetechnieken stellen marketeers in staat om voorspellende modellen te ontwikkelen. Deze modellen kunnen helpen bij het identificeren van potentiële klanten die waarschijnlijk zullen reageren op specifieke campagnes of aanbiedingen.

6. A/B-testen en optimalisatie

Data-analyse faciliteert effectief A/B-testen van verschillende campagne-elementen, zoals onderwerpsregels, call-to-actions en content. Dit helpt bij het continu verfijnen en verbeteren van campagneprestaties.

7. ROI-meting en budgetallokatie

Door campagneresultaten nauwkeurig te analyseren, kunnen uitgaande marketingbureaus in België de ROI van verschillende initiatieven meten en hun budgetten dienovereenkomstig toewijzen voor maximale effectiviteit.

Voordeel van data-analyseImpact op uitgaande marketing
Verbeterde doelgroepsegmentatieHogere relevantie en responspercentages
Gepersonaliseerde communicatieVerhoogde betrokkenheid en conversies
Optimale kanaalselectieEfficiëntere middelenallocatie
Voorspellende inzichtenProactieve campagneplanning
Continu leren en optimaliserenVoortdurende verbetering van campagneprestaties

Volgens recent onderzoek van de Belgian Association of Marketing (BAM) maakt 78% van de Belgische bedrijven gebruik van data-analyse om hun uitgaande marketingstrategieën te verbeteren. Bovendien rapporteert 62% van deze bedrijven een significante toename in de effectiviteit van hun campagnes als gevolg van data-gedreven besluitvorming.

Concluderend is data-analyse niet langer een optioneel extra, maar een fundamenteel onderdeel van effectieve uitgaande marketingstrategieën in België. Het stelt marketeers in staat om weloverwogen beslissingen te nemen, campagnes te personaliseren en voortdurend te optimaliseren voor betere resultaten in een steeds competitiever wordende markt.



Artificiële intelligentie (AI) en machine learning (ML) bieden talrijke mogelijkheden om uitgaande marketing in België te verbeteren. Hier zijn enkele manieren waarop deze technologieën kunnen worden ingezet:

  1. Gepersonaliseerde content creatie: AI kan helpen bij het genereren van op maat gemaakte content voor verschillende doelgroepen, rekening houdend met Belgische cultuur en taalvoorkeuren (Nederlands, Frans en Duits).
  2. Predictieve analyse: ML-algoritmen kunnen historische gegevens analyseren om te voorspellen welke leads het meest waarschijnlijk zullen converteren, waardoor marketingteams zich kunnen concentreren op de meest kansrijke prospects.
  3. Optimale timing: AI kan bepalen wanneer het beste moment is om een bepaalde klant te benaderen, rekening houdend met Belgische werktijden en culturele gewoonten.
  4. Chatbots en virtual assistants: Deze kunnen worden ingezet voor initiële klanteninteractie en kwalificatie van leads, waarbij ze in staat zijn om in meerdere talen te communiceren.
  5. Sentiment analyse: ML kan sociale media en andere online bronnen monitoren om de publieke opinie over een merk of product te analyseren, specifiek binnen de Belgische markt.
  6. Dynamische prijsstelling: AI kan helpen bij het optimaliseren van prijzen op basis van vraag, concurrentie en andere factoren, rekening houdend met regionale verschillen binnen België.
  7. Verbeterde segmentatie: ML-algoritmen kunnen complexe patronen in klantgegevens identificeren, wat leidt tot meer verfijnde en effectieve segmentatie van de Belgische markt.

Een voorbeeld van de effectiviteit van AI in uitgaande marketing komt van een Belgisch telecombedrijf dat meldde een stijging van 30% in de conversieratio na implementatie van AI-gestuurde personalisatie in hun e-mailcampagnes.

Het is belangrijk op te merken dat bij het gebruik van AI en ML in marketing, bedrijven moeten voldoen aan de Belgische privacywetgeving en de GDPR. Transparantie over het gebruik van deze technologieën is essentieel voor het opbouwen van vertrouwen met de Belgische consument.

Door AI en ML strategisch in te zetten, kunnen Belgische uitgaande marketing bureaus hun campagnes efficiënter maken, de ROI verhogen en een concurrentievoordeel behalen in een steeds digitalere markt.



Het meten van de effectiviteit en Return on Investment (ROI) van uitgaande marketingcampagnes is cruciaal voor bedrijven in België om hun marketinginspanningen te optimaliseren. Hier zijn enkele belangrijke manieren waarop bedrijven dit kunnen aanpakken:

1. Conversieratio's en attributie

Meet het percentage leads dat daadwerkelijk klant wordt. Gebruik attributiemodellen om te bepalen welke uitgaande marketingkanalen het meest effectief zijn in het genereren van conversies.

2. Cost Per Lead (CPL) en Cost Per Acquisition (CPA)

Bereken hoeveel het kost om een lead of een nieuwe klant te werven via verschillende uitgaande marketingkanalen. Dit helpt bij het optimaliseren van budgetallocatie.

3. Customer Lifetime Value (CLV)

Vergelijk de CLV met de acquisitiekosten om te bepalen of de uitgaande marketinginspanningen op lange termijn rendabel zijn.

4. Response rates

Voor e-mailcampagnes, direct mail, of telemarketing, meet openingspercentages, klikpercentages, en responspercentages om de initiële effectiviteit van uw boodschap te beoordelen.

5. Return on Marketing Investment (ROMI)

Bereken de ROMI door de nettowinst van een campagne te delen door de marketingkosten. Een positieve ROMI geeft aan dat de campagne winstgevend was.

6. Engagement metrics

Voor digitale uitgaande marketing, zoals social media advertenties of gesponsorde content, meet likes, shares, comments, en doorklikratio's (CTR) om de betrokkenheid van het publiek te beoordelen.

7. A/B-testen

Voer systematische A/B-tests uit op verschillende elementen van uw uitgaande marketingcampagnes om te zien welke versies het beste presteren en waarom.

8. Verkoop- en omzetgroei

Correleer specifieke uitgaande marketingcampagnes met veranderingen in verkoop en omzet om directe impact te meten.

9. Brand awareness en recall

Voer marktonderzoeken uit om te meten hoe uw uitgaande marketingcampagnes de merkbekendheid en -herinnering beïnvloeden, vooral belangrijk voor B2B-bedrijven in België.

10. Klanttevredenheid en Net Promoter Score (NPS)

Meet hoe tevreden klanten zijn die via uitgaande marketing zijn binnengehaald en hoe waarschijnlijk ze uw bedrijf zouden aanbevelen.

MetricBeschrijvingBelang voor Belgische bedrijven
ConversieratioPercentage leads dat klant wordtHoog - Meet directe effectiviteit
CPL/CPAKosten per lead/acquisitieHoog - Belangrijk voor budgetbeheer
CLVLevenslange waarde van een klantMedium - Lange termijn perspectief
ROMIReturn on Marketing InvestmentHoog - Directe winstgevendheid
NPSNet Promoter ScoreMedium - Klantloyaliteit en groei

Door deze metrieken consistent te volgen en te analyseren, kunnen Belgische bedrijven hun uitgaande marketingstrategieën verfijnen en optimaliseren voor maximale effectiviteit en ROI. Het is belangrijk om deze metingen aan te passen aan de specifieke doelstellingen en context van uw bedrijf, rekening houdend met de unieke aspecten van de Belgische markt.