Découvrez les meilleures agences de marketing à Courtrai, prêtes à propulser votre entreprise vers de nouveaux sommets. Notre sélection soigneusement choisie met en avant des experts en stratégie digitale, branding et communication. Explorez le portfolio et les avis clients de chaque agence pour faire un choix éclairé. Que vous ayez besoin d'une campagne sur les réseaux sociaux, d'un relooking de marque ou d'une stratégie marketing globale, vous trouverez des spécialistes pour booster votre présence sur le marché. Sortlist vous permet également de publier les détails de votre projet, permettant aux meilleures agences de Courtrai de vous contacter avec des propositions sur mesure adaptées à vos objectifs spécifiques.
June20 is a creative communications agency, with offices in Ghent and Antwerp. We believe your brand is only as strong as it is in the heart of your audience. That’s why we specialise in establishing that emotional connection you need. We call it Engineering Emotions. As engineers, we start from data and consumer insights to build your brand in every interface. We consider your brand as a system with many interfaces and, therefore, create work that connects every element with the right emotional impact at every phase of the customer journey. Our name is also emotion-driven. Did you know June 20 is regarded as the most joyous day of the year? It's the perfect name for us as it radiates the positivity and cheerfulness we stand for. We try hard to make every day as joyous as June 20, for our employees as well as for our clients. Our services We Engineer Emotions using: Strategy: We create content with a solid strategic foundation throughout the customer journey Communication: We develop campaigns, content and activations that trigger the right emotions Branding : We make your brand distinctive and recognisable in all communication Platforms & Technology: We select the best technology and communication channel Media: We find you the perfect media mix, from email marketing and SEO to online advertising PR & Content Marketing: We bring and reinforce the right messages with regard to your brand We design and build your brand consistently in every interface, to optimally connect with the power of emotions. Let’s meet!
deBottomline = resultaten door strategisch en creatief werk op een efficiënte, kostenbewuste manier.
Hautement recommandé
Récompensé
deBottomLine = het bewijs dat uitmuntend strategisch en creatief werk op een efficiënte , kostenbewuste en resultaatgedreven manier kan neergezet worden.
Onze focus ligt op resultaatgedreven communicatie vanuit een strategisch-analytische aanpak . We zijn 'full-service', maar voor PR of evenementen kan je niet bij ons terecht. Conceptueel en planmatig nemen we het mee, maar voor de uitvoering verwijzen we graag door naar collega's!
Wat maakt onze aanpak anders ? Wel:
1. Aanspreekpunt
Geen accounts die intern alles moeten navragen, maar korte lijnen met de mensen die werken met jouw merk en product en alle ins- en outs van het dossier kennen. Als je belt, helpen Steven, Veerle en de projectverantwoordelijke je meteen verder. Alle informatie is gedeeld, alle kennis is op niveau.
2. Creativiteit
Creativiteit is belangrijk… maar niet zo belangrijk als het verhaal. Als het verhaal van jouw merk of product goed zit, kan een straffe creatie je véél meer opbrengen. Is het verhaal niet perfect, dan kan zelfs de beste creatie je geen fantastische resultaten brengen. Daarom werken we altijd analytisch vanuit het verhaal: eerst de basis, de rest volgt wel. Is een idee geweldig maar past het niet ‘helemaal’ in het verhaal? Dan is het GEEN goed idee!
3. ROI
ROI moet meetbaar en aantoonbaar zijn. Daar houden we rekening mee van bij de start van een project. De ROI moet voelbaar zijn voor de eindklant. Het gaat niet over hoeveel prijzen een bureau kan winnen met een idee!
4. Teams & Medewerkers
Wij zorgen ervoor dat creatieven en specialisten gekozen worden op basis van hun profiel: passen ze bij een klant, product of opdracht? Zo zorgen we voor een snelle en efficiënte opvolging… die ook kosten scheelt. We hebben een netwerk van meer dan 70 freelancers waaruit we steeds het best passende team samenstellen. Handig dat we ons niet moeten beperken tot een beperkt aantal personen dat op een loonlijst staat… .
5. Tarieven
Uurtarieven hangen niet af van wie je bent, maar wel van wat je doet. En ofwel ben je aan het denken over iets, ofwel ben je iets aan het doen. Dat zijn dan ook onze 2 uurtarieven: denken of doen. Want waarom zou je méér betalen omdat je ervaring hebt (of toevallig manager bent) als je bijvoorbeeld even naar een drukker belt?
6. Technologie
Technologie moet bij een klant passen, niet omgekeerd. We krijgen er de kriebels van om alle klanten op 1 platform of in 1 technologie te duwen omdat we die toevallig beheersen of omdat we commissie zouden krijgen. Het wordt pas efficiënt voor jou als je technologieën hebt die passen bij je organisatie, structuur, doelstellingen en budget… toch?
--------------------------------------------------------------
. Nous sommes une agence 'Full-Service' mais pour les RP our des événements nous vous renverrons vers un partenaire!
?
1. Point de contact
Pas de commerciaux qui doivent tout demander en interne, mais une communication directe avec les personnes qui travaillent sur votre marque et produit, et connaissent tous les tenants et les aboutissants de votre dossier. Si vous nous téléphonez, Steven, Veerle et Marlies vous aident immédiatement. Toute l’information est partagée, on est tous au courant de tout.
2. Créativité
La créativité est importante… mais pas aussi importante que le récit. Si le récit de votre marque ou produit est excellent, une solide création peut vous rapporter beaucoup plus. Si le récit n’est pas parfait, même la meilleure création ne vous apportera pas de résultats fantastiques. C’est pourquoi nous travaillons toujours de manière analytique à partir du récit : d’abord la base, le reste suivra. Une idée est excellente mais ne convient pas ‘entièrement’ au récit ? Dans ce cas, ce n’est PAS une bonne idée …
3. ROI
Le retour sur investissement doit être mesurable et démontrable. Nous en tenons compte dès le début d’un projet. Le ROI est pour le client final … et ne concerne pas ‘les statistiques de la campagne’.
4. Equipe & Collaborateurs
Nous veillons à ce que les créatifs et les spécialistes soient choisis en fonction de leur profil : Ils conviennent à un client, un produit ou une mission ? C’est ainsi que nous assurons un suivi rapide et efficace… ce qui fait aussi la différence au niveau des coûts. Nous disposons d’un réseau de plus de 70 freelances et composons toujours l’équipe la plus appropriée. C’est bien pratique de ne pas devoir nous limiter à un nombre restreint de personnes figurant sur notre payroll.
5. Tarifs
Les tarifs horaires ne dépendent pas de qui vous êtes, mais bien de ce que vous faites. Soit vous réfléchissez à quelque chose, soit vous faites quelque chose. Ce sont nos 2 tarifs horaires : réfléchir ou faire. En effet, pourquoi faudrait-il payer plus parce que vous avez de l’expérience (ou êtes occasionnellement manager) alors que vous téléphonez à un imprimeur par exemple ?
6. Technologie
La technologie doit s’adapter aux clients et non l’inverse. Cela nous donne des sueurs froides à l’idée d’obliger tous les clients à passer à 1 plateforme ou 1 technologie parce qu’il s’avère que nous la maîtrisons ou recevons une commission. Il est question d’efficacité pour vous seulement lorsque vos technologies conviennent à votre organisation, votre structure, vos objectifs et votre budget… vous ne trouvez pas ?
--------------------------------------------------------------
SQLI Digital Experience is a digital agency founded in 1999 with 50 people located in Ghent & Brussels and part of the international SQLI Group. We are specialized in social media content marketing, traffic, marketing automation, web & e-commerce. We work for brands such as Colruyt, Bent, Dreambaby, Nestlé, AG Insurance, Tissot, Vandemoortele, Cointreau & more...
GBL ... PLAYGROUND FOR SERIOUS BUSINESS ... het is niet zomaar een lege belofte. Het is ons engagement om samen te groeien en te optimaliseren. Wat begon als West-Vlaams grafisch bedrijf, is vandaag uitgegroeid tot een full-service marketing bureau dat speelt met strategie, creativiteit en technologie. We blijven trouw aan onze wortels in de grafische wereld, maar dagen onszelf uit om meer uit elke communicatie te halen. We focussen op strategische meerwaarde en maken het verschil met service en skills. We weten wat kan en wat werkt, en willen bewijzen dat slimme marketing geen kostenpost is, maar een investering die rendeert. Meer dan 40 experten versterken jouw merk. Ze bundelen hun krachten, overleggen en delen hun expertise om méér uit elk merk te halen. Ze versterken elkaar en elke business. Zo haalt online marketing betere resultaten als het vertrekt van een optimale website, en komen brandings beter tot hun recht als ze gemaakt zijn om te werken op alle dragers. Onze experten denken voor ze doen, want enkel door te vertrekken vanuit een goede strategie, laten ze elke marketinginvestering opbrengen. Wanna play with us?
deBottomline = resultaten door strategisch en creatief werk op een efficiënte, kostenbewuste manier.
Hautement recommandé
Récompensé
deBottomLine = het bewijs dat uitmuntend strategisch en creatief werk op een efficiënte , kostenbewuste en resultaatgedreven manier kan neergezet worden.
Onze focus ligt op resultaatgedreven communicatie vanuit een strategisch-analytische aanpak . We zijn 'full-service', maar voor PR of evenementen kan je niet bij ons terecht. Conceptueel en planmatig nemen we het mee, maar voor de uitvoering verwijzen we graag door naar collega's!
Wat maakt onze aanpak anders ? Wel:
1. Aanspreekpunt
Geen accounts die intern alles moeten navragen, maar korte lijnen met de mensen die werken met jouw merk en product en alle ins- en outs van het dossier kennen. Als je belt, helpen Steven, Veerle en de projectverantwoordelijke je meteen verder. Alle informatie is gedeeld, alle kennis is op niveau.
2. Creativiteit
Creativiteit is belangrijk… maar niet zo belangrijk als het verhaal. Als het verhaal van jouw merk of product goed zit, kan een straffe creatie je véél meer opbrengen. Is het verhaal niet perfect, dan kan zelfs de beste creatie je geen fantastische resultaten brengen. Daarom werken we altijd analytisch vanuit het verhaal: eerst de basis, de rest volgt wel. Is een idee geweldig maar past het niet ‘helemaal’ in het verhaal? Dan is het GEEN goed idee!
3. ROI
ROI moet meetbaar en aantoonbaar zijn. Daar houden we rekening mee van bij de start van een project. De ROI moet voelbaar zijn voor de eindklant. Het gaat niet over hoeveel prijzen een bureau kan winnen met een idee!
4. Teams & Medewerkers
Wij zorgen ervoor dat creatieven en specialisten gekozen worden op basis van hun profiel: passen ze bij een klant, product of opdracht? Zo zorgen we voor een snelle en efficiënte opvolging… die ook kosten scheelt. We hebben een netwerk van meer dan 70 freelancers waaruit we steeds het best passende team samenstellen. Handig dat we ons niet moeten beperken tot een beperkt aantal personen dat op een loonlijst staat… .
5. Tarieven
Uurtarieven hangen niet af van wie je bent, maar wel van wat je doet. En ofwel ben je aan het denken over iets, ofwel ben je iets aan het doen. Dat zijn dan ook onze 2 uurtarieven: denken of doen. Want waarom zou je méér betalen omdat je ervaring hebt (of toevallig manager bent) als je bijvoorbeeld even naar een drukker belt?
6. Technologie
Technologie moet bij een klant passen, niet omgekeerd. We krijgen er de kriebels van om alle klanten op 1 platform of in 1 technologie te duwen omdat we die toevallig beheersen of omdat we commissie zouden krijgen. Het wordt pas efficiënt voor jou als je technologieën hebt die passen bij je organisatie, structuur, doelstellingen en budget… toch?
--------------------------------------------------------------
. Nous sommes une agence 'Full-Service' mais pour les RP our des événements nous vous renverrons vers un partenaire!
?
1. Point de contact
Pas de commerciaux qui doivent tout demander en interne, mais une communication directe avec les personnes qui travaillent sur votre marque et produit, et connaissent tous les tenants et les aboutissants de votre dossier. Si vous nous téléphonez, Steven, Veerle et Marlies vous aident immédiatement. Toute l’information est partagée, on est tous au courant de tout.
2. Créativité
La créativité est importante… mais pas aussi importante que le récit. Si le récit de votre marque ou produit est excellent, une solide création peut vous rapporter beaucoup plus. Si le récit n’est pas parfait, même la meilleure création ne vous apportera pas de résultats fantastiques. C’est pourquoi nous travaillons toujours de manière analytique à partir du récit : d’abord la base, le reste suivra. Une idée est excellente mais ne convient pas ‘entièrement’ au récit ? Dans ce cas, ce n’est PAS une bonne idée …
3. ROI
Le retour sur investissement doit être mesurable et démontrable. Nous en tenons compte dès le début d’un projet. Le ROI est pour le client final … et ne concerne pas ‘les statistiques de la campagne’.
4. Equipe & Collaborateurs
Nous veillons à ce que les créatifs et les spécialistes soient choisis en fonction de leur profil : Ils conviennent à un client, un produit ou une mission ? C’est ainsi que nous assurons un suivi rapide et efficace… ce qui fait aussi la différence au niveau des coûts. Nous disposons d’un réseau de plus de 70 freelances et composons toujours l’équipe la plus appropriée. C’est bien pratique de ne pas devoir nous limiter à un nombre restreint de personnes figurant sur notre payroll.
5. Tarifs
Les tarifs horaires ne dépendent pas de qui vous êtes, mais bien de ce que vous faites. Soit vous réfléchissez à quelque chose, soit vous faites quelque chose. Ce sont nos 2 tarifs horaires : réfléchir ou faire. En effet, pourquoi faudrait-il payer plus parce que vous avez de l’expérience (ou êtes occasionnellement manager) alors que vous téléphonez à un imprimeur par exemple ?
6. Technologie
La technologie doit s’adapter aux clients et non l’inverse. Cela nous donne des sueurs froides à l’idée d’obliger tous les clients à passer à 1 plateforme ou 1 technologie parce qu’il s’avère que nous la maîtrisons ou recevons une commission. Il est question d’efficacité pour vous seulement lorsque vos technologies conviennent à votre organisation, votre structure, vos objectifs et votre budget… vous ne trouvez pas ?
--------------------------------------------------------------
Blue Hay is co-founded by Elise D'haeseleer & Vincent Vanderbeck, both of whom have worked on different large-scale events. Vincent has a passion for technology and Elise is skilled in event management. They combine their expertise to create events like the Club of the Future at Flanders Technology and Innovation in Kortrijk in April 2024, UNWRAP Festival in October 2023 and so much more. Their core: crafting experiences with tech.
June20 is a creative communications agency, with offices in Ghent and Antwerp. We believe your brand is only as strong as it is in the heart of your audience. That’s why we specialise in establishing that emotional connection you need. We call it Engineering Emotions. As engineers, we start from data and consumer insights to build your brand in every interface. We consider your brand as a system with many interfaces and, therefore, create work that connects every element with the right emotional impact at every phase of the customer journey. Our name is also emotion-driven. Did you know June 20 is regarded as the most joyous day of the year? It's the perfect name for us as it radiates the positivity and cheerfulness we stand for. We try hard to make every day as joyous as June 20, for our employees as well as for our clients. Our services We Engineer Emotions using: Strategy: We create content with a solid strategic foundation throughout the customer journey Communication: We develop campaigns, content and activations that trigger the right emotions Branding : We make your brand distinctive and recognisable in all communication Platforms & Technology: We select the best technology and communication channel Media: We find you the perfect media mix, from email marketing and SEO to online advertising PR & Content Marketing: We bring and reinforce the right messages with regard to your brand We design and build your brand consistently in every interface, to optimally connect with the power of emotions. Let’s meet!
SQLI Digital Experience is a digital agency founded in 1999 with 50 people located in Ghent & Brussels and part of the international SQLI Group. We are specialized in social media content marketing, traffic, marketing automation, web & e-commerce. We work for brands such as Colruyt, Bent, Dreambaby, Nestlé, AG Insurance, Tissot, Vandemoortele, Cointreau & more...
We are an event management & production studio. We produce events, but above all we create events with meaning. We design, plan and manage events differently. We inspire and connect people through the power of unique events, creating experiences that combine creativity and strategy.
We are a full-service branding and communication agency. We believe brands need to move people in order to be successful .
Spark session: designed to ignite your brand. Is your brand still relevant in today's fast changing world? During a workshop we dive into your brand. We clarify your objectives and explore new opportunities, which will serve as a kick-start for your battle plan . Ignite your brand with our battle plan. Do you have great ideas but you feel stuck in your daily business? Do you have a great product or service but you don’t know how to kick-off? The list of questions is loooong when you’re busy building a brand. No matter how big or small your question may be, we can help you define your tactics. Our battle plan gives direction to your brand or company. As you go through the following steps, you’re going to (re)discover where you need to go. Don’t be overwhelmed. Together we will figure out where to start. With this battle plan, we support you intensively and personally during this process to make sure you reach new heights .
We are small enough to care, big enough to scale. For each project, we carefully select a dedicated brand team . Our account managers and creative minds pulling together show that different expertise working closely together on the same idea will reinforce your brand. Our team of experts will work closely with your team to achieve your goals. Teamwork makes the dream work, right?
We are in for the long run.
Did we say we are committed to lead you to your most ambitious and long-lasting business? And so we will, by making the best use of your budget and by maximizing our efforts . With our battle plan tactic, we offer an authentic and personal journey, where we strive to expand your business’s full potential.
The Oval Office is a creative communication agency that puts real-life experience in the heart of campaigns. With a team of more than 130 experts we work from our offices in Amsterdam, Antwerp, Brussels, Dusseldorf & Paris. We blend live, digital, content, social, technology, loyalty and media into remarkable internal and external campaigns. We communicate for Google, BMW, Proximus, Bol.com, ABVV, Nintendo, Adobe, SD Worx, Thuisbezorgd.nl, Randstad, AB Inbev, adidas and many others. The Oval Office is a member of IDEA, ACC Belgium and founder-shareholder of 27Names, Europe´s live communication agency.
14 réalisations en Marketing
Situé à Anvers, Belgique(+3)
À partir de 1000€ en Marketing
Travaille en Logiciels et services informatiques(+9)
We are a Digital Agency that stands for fact driven, straight-to-the-point solutions. We combine strong technical expertise with in-depth Digital Strategic advice. We deliver our services across three key phases: Think, Build and Grow. THINK delivers on Digital Strategy and concept User Experience Design. We support our clients by doing target audience research and deliver a strong combo of advice, vision and insight.
We BUILD and support solutions around a few industry standard frameworks: Drupal, React and React Native, Laravel and Node.js
We help your business GROW through Digital marketing services: SEO and SEO services, automated marketing, email marketing, copywriting and much more. What can you expect from Calibrate? The Drupal expertise in the Belgian market Open Communication Hands-on approach Flexible project approach via Agile and Scrum methods
You need a strong and realiable web partner? Come say hello at www.calibrate.be
I am a freelance Corporate Communication + PR professional with an expertise spanning different fields of marketing communications including corporate communications, stakeholder communications, and PR & media/influencer relations – including the role of spokesperson for companies.
I have been working in different roles: working on specific communications projects, defining the communications objectives and creating the comms planning – while advising and supporting the implementation of the planning, coaching a comms team.
Fluently tri-lingual (NL, FR and UK), quickly understand the task(s) at hand, straightforward, hands-on and results-oriented.
I have worked for international companies (public traded and private), SMB’s and start-ups.
Areas of expertise
1. Corporate Communications (brand-related, social media, events) 2. Stakeholder Communications (investor relations, employer branding, external communities) 3. PR/Media and Influencer relations
As freelancer I can either work with your partner/suppliers (design, copy, event, website development, etc.) or I can call on my network of contacts I’ve built up over the years.
The Propaganda Group brings together a variety of agencies in the communications and marketing spectrum. Our common ground: communication and marketing as a long-term effort, with a content-first mindset and driven by data. Together we can rely on a joint team of +100 experts, working for +100 active clients. Our agencies: Propaganda, Cypres, We Are Digital, f-twee and Content Makers. We tell inspiring stories for top national and international brands and organizations from various sectors. We offer an end-to-end service, categorized in eight working domains, both for B2C and B2B, as well as B2E. Our domains of expertise: research and insights, strategy, content marketing, performance marketing, marketing automation, tracking and reporting, creation & production and marketing governance. Some of our clients: Proximus, Carrefour, Santander, Cera, Engie, Foodmaker, Pfizer, Voka, ...
We create brands.
Brands to be proud of.
Doordachte strategieen, hoogwaardig design en efficiente communicatie. Alles onder één dak. Zowel on- als offline. Makkelijk en efficient!
- Branding
- Art Direction & Strategy
- Web & Social Media
- Cross Media
Thé Benelux agency for Consumer PR and Corporate Communications
Récompensé
Charly PR is the Benelux agency for integrated corporate & consumer communications. Reaching your target group has never been easier. But actually touching people, is harder than ever. Charly PR (formerly known as LVTPR) helps you to create real impact with integrated corporate and consumer communications. For your organisation and for your brand(s). From strategy to execution. The agency specializes in crisis communications, internal communications, thought leadership, product PR, influencer relations and digital & content marketing. From its offices in Strombeek-Bever (Brussels) and Bunnik (Utrecht), Charly PR advises and supports clients such as Action, Belnet, Dubai Tourism, Hasbro, Huttopia, IDEWE, One Plus, Sonos and The North Face on a daily basis. The agency was founded in 1994 by Charly Lammers van Toorenburg and goes by the name of "Charly PR" since March 2023.
Who are we and what do we do? CCKZ stands for innovative & affordable web design. We at CCKZ only deliver a product when you are just satisfied. As a starting company located in Kortrijk center, we are looking for companies that want to push their digital stamp on the ever-growing web. At CCKZ, we use our knowledge to realize your digital projects. Our motto is, therefore: 'perfection with eye for detail'. We, together with you, bring your online projects to a good end. From the web design, web development, webshop development, SEO, email marketing and social media marketing, for an affordable price without hidden costs, you are at the right place. With CCKZ as a partner, you are assured of qualitative and lucrative final results!
What can we help you with?
At CCKZ, we develop affordable responsive websites that align with the appearance of your business. Our designs are user-friendly, so your customers can easily find their way back to your website, webshop or blog. Your website will only be delivered to you when you are fully satisfied, no matter how many times we need to adjust it.
All our designs are made mobile friendly. That is, your website will be displayed optimally, and that on every screen. Thus, as a company, you are all set for a future in which mobile friendliness is central.
Good score in Google search results (Google Search Engines) and other search engines is essential to attracting visitors. Based on a well-written code and optimized design, we make your website discoverable in search results. Our SEO specialist will always inform you about the additional possibilities
All our websites are provided with a WordPress content management system (CMS) that allows you to easily make adjustments without any knowledge of difficult web languages/codes. WordPress allows you to quickly and efficiently make changes to your website. Adding a page, adding, modifying, or deleting a product becomes child play. We will introduce you to a new customer an introductory lesson and textbook so that you can make adjustments after submitting your website/webshop. On your question, we can do this for you too.
Interested in our services? Contact us at info@cckz.be or take a look at our website www.cckz.be
Een online marketing bureau die voor échte resultaten zorgt.
Recommandé
Récompensé
ELA! is een online marketing bureau met een passie voor challenges. Wij streven samen met onze partners naar echte resultaten en proberen in combinatie met onze jarenlange ervaring te zorgen voor een hands-on service die de klanten niet alleen online groei bezorgt maar ook nieuwe klanten. Wij specialiseren ons in online advertising en kunnen klanten helpen met het opzetten van een nieuwe website.
Aan de hand van krachtige funnels en sterk uitgewerkte tactieken genereren wij voor jouw bedrijf meer warme klanten . We zorgen ervoor dat deze warme klanten op de juiste manier benaderd worden, zodat jij meer afspraken én kwalitatieve klanten krijgt.
Marketing die hoge toppen scheert aan de hand van publiciteit op een luchtballon. Bij ons kan u terecht voor zowel gewone ballonnen als speciale vormen. Voor publicitaire vaarten en vaarten met uw stakeholders. Kortom, geneer tevreden stakeholders met unieke publiciteit.
Vous avez du mal à choisir ? Laissez-nous vous aider.
Publiez un projet gratuitement et rencontrez rapidement des prestataires qualifiés. Utilisez nos données et nos experts à la demande pour choisir le bon prestataire gratuitement. Embauchez-les et faites passer votre entreprise à la vitesse supérieure.
Quelques réalisations qui pourraient vous inspirer.
Une sélection des dernières créations de nos agences