À propos de Sortlist


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Walkie Talkie Gand, Belgique

Le profil et les détails de cette agence sont gérés par son propriétaire.
18 personnes dans leur équipe
Parle Anglais, Français, Maltais, Néerlandais, Néerlandais, Belgique
22 projets dans leur portfolio
Travaille à distance à travers le monde
Membre Sortlist depuis 2015
Fondée en 2012

Services

4 services offerts par Walkie Talkie

Nom du service
Niveau d'expérience

Avis clients connexes
À partir de

  • Description

    Not just another press release. We know how to get people just as excited about your brand as we are. We shape your story together and find that right tone of voice and content that fits your audience. We pique your crowd's interest by associating your brand with the right people or raise brand awar...

    Compétences en Relations publiques (RP) (44)
    Crisis Team PreparationCrisis CommunicationsInfluencer PRCorporate PRCrisis ManagementCorporate CommunicationEmployer BrandingContent & Influencer MarketingDigital StrategyAdvertising+34
    Projets en Relations publiques (RP) (21)
    INSTAX MINI 11: DON’T JUST TAKE, GIVE. - Relations publiques (RP)
    MARIE-STELLA-MARIS - Relations publiques (RP)
    US BY NIGHT - Relations publiques (RP)
    KINEPOLIS - Relations publiques (RP)
    Avis clients en Relations publiques (RP) (16)
    Amélie Bourrus
    Julie Engelborghs
    Amaury Van Kenhove
    Rodolphe Van Nuffel
    Clients en Relations publiques (RP) (21)
    FUJIFILMMatériel et Equipement IT | international
    SPADELBoissons | national
    Qbic HotelsVoyage et Loisirs | international
    YUSTImmobilier | national

    En savoir plus sur Relations publiques (RP)


  • Description

    Together we come up with a strategy that suits your brand’s needs and insure it gets the right attention through the right channels. We develop and support tailored creative solutions where/when needed and target the channels where your audiences are most active and connect with them....

    Compétences en Réseaux sociaux (17)
    Content StrategyCopywritingContent CreationStorytellingSocial Media ManagementAdvertisingDigital StrategyContent & Influencer MarketingMedia BuyingEmployer Branding+7
    Projets en Réseaux sociaux (16)
    INSTAX MINI 11: DON’T JUST TAKE, GIVE. - Réseaux sociaux
    KINEPOLIS - Réseaux sociaux
    SMARTGAMES - Réseaux sociaux
    BRU - Réseaux sociaux
    Clients en Réseaux sociaux (16)
    YUSTImmobilier | national
    DANONEAlimentaire | national
    DECATHLONSport | national
    DISNEYLAND PARISÉvénements et Spectacles | national

    En savoir plus sur Réseaux sociaux


  • Description

    Internal communications should not revolve around extinguishing fires. It is the glue that shapes your company’s identity and helps motivate your employees. Together we highlight your internal culture, activate your internal ambassador network and offer the creative development of fitting communicat...

    Compétences en Stratégie de contenu (34)
    Training and coachingStakeholder liaison and relationship managementInternal CommsHandling of media partnershipsEngagement ManagerEmployee engagement strategyBranding & positioning(Guerrilla) Marketing Conceptsemployee engagementsocial media content development+24
    Projets en Stratégie de contenu (5)
    INSTAX MINI 11: DON’T JUST TAKE, GIVE. - Stratégie de contenu
    SMARTGAMES - Stratégie de contenu
    YUST - Stratégie de contenu
    PLAYMOBIL - Stratégie de contenu
    Clients en Stratégie de contenu (5)
    SMARTJouets | international
    FUJIFILMMatériel et Equipement IT | international
    YUSTImmobilier | national
    DANONEAlimentaire | national

    En savoir plus sur Stratégie de contenu


  • Description

    To ensure your brand gets the right attention through the right mediums, we come up with a strategy that suits your brand’s needs....

    Compétences en Stratégie digitale (4)
    strategieënpositioneringMerkstrategieCommunicatiestrategie
    Projets en Stratégie digitale (4)
    INSTAX MINI 11: DON’T JUST TAKE, GIVE. - Stratégie digitale
    SMARTGAMES - Stratégie digitale
    FUJIFILM - Stratégie digitale
    DANONE - Stratégie digitale
    Clients en Stratégie digitale (4)
    SMARTJouets | international
    FUJIFILMMatériel et Equipement IT | international
    FUJIFILMMatériel et Equipement IT | international
    DANONEAlimentaire | national

    En savoir plus sur Stratégie digitale

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Portfolio

22 projets ajoutés par Walkie Talkie

INSTAX MINI 11: DON’T JUST TAKE, GIVE.
INSTAX MINI 11: DON’T JUST TAKE, GIVE.

Projet réalisé pour FUJIFILM dans l'industrie Matériel et Equipement IT pour un public B2C. FUJIFILM kicked off 2020 with the launch of a new instax camera: the mini 11. Available in 5 different colorways, we were asked to devise a fitting communication approach and opted to collaborate with 5 instax-ambassadors who were each linked to one of the instax mini’s 11 colors: Blush Pink, Ice White, Sky Blue, Lilac Purple and Charcoal Gray. As we really needed these visuals to pop in order to do justice to the vibrant colours we also partnered with Belgian photographer Mous Lamrabat for the occasion.

Relations publiques (RP)Réseaux sociauxStratégie de contenu+1
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MARIE-STELLA-MARIS
MARIE-STELLA-MARIS

Projet réalisé pour Marie-Stella-Maris dans l'industrie Produits ménagers pour un public .Marie-Stella-Maris is an Amsterdam-based lifestyle brand offering natural care products, luxurious home fragrances and natural mineral water. For each product sold, the label donates a fixed amount of money towards clean drinking water projects across the world.Late 2017 Marie-Stella-Maris picked Walkie Talkie to help them raise more awareness for their label in Belgium: not only by being present in interior shoots and lifestyle shopping pages, but also by generating larger editorial pieces that highlight the inspiring story behind the label.

Relations publiques (RP)
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US BY NIGHT
US BY NIGHT

Projet réalisé pour US BY NIGHT dans l'industrie Événements et Spectacles pour un public B2B / B2C. Us By Night is a Belgian design & creativity festival that brings (inter)national talent to Antwerp with over 70 speakers from the world of design, illustration, photography, film, motion design, sound design and all things modern art. The unique nocturnal event transforms its venue into a visual theme park by and for creatives: XXL LED walls, art installations and interventions, arcade games and a lively night market.

Relations publiques (RP)
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KINEPOLIS
KINEPOLIS

Projet réalisé pour KINEPOLIS dans l'industrie Événements et Spectacles pour un public B2B / B2C.Kinepolis is an innovative Belgian cinema chain with over 50 cinemas – spread across Belgium, the Netherlands, France, Spain and Luxembourg – committed to giving millions of visitors an unforgettable movie experience. Walkie Talkie handles Kinepolis’ national press relations since 2017. We ensure constant media coverage for Kinepolis events and news, while trying to create awareness for their diverse range of concepts: kids-related events, live concerts and ballet, top-topical related events such as Valentine or Halloween, new film releases, … This varies from sending out press releases to a wide selection of media (cultural press, film press, allround lifestyle press,…) to pitching interviews and inviting key journalists to exclusive press screenings.

Relations publiques (RP)Réseaux sociaux
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1UP - Conference for gaming (professionals)
1UP - Conference for gaming (professionals)

Projet réalisé pour 1UP dans l'industrie Événements et Spectacles pour un public B2B / B2C.1UP Game Conference & Expo is an annual event in Kortrijk (Belgium). The convention consists of three parts: * The 1UP Conference brings key industry speakers to Belgium for local developers and students to learn from. The talks range from game design over audio, engines, publishing, marketing and more. * At 1UP Expo, a two day exhibition, gamers of all ages can play the latest games, discover upcoming titles, compete in Esports tournaments and immerse themselves into virtual worlds. * This is topped off by the Belgian Game Awards, an award show showcasing Belgium’s greatest talent in the gaming industry.

Relations publiques (RP)
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SMARTGAMES
SMARTGAMES

Projet réalisé pour SMART dans l'industrie Jouets pour un public B2B / B2C. Since 1992 Smart nv has become a worldwide expert in toys thanks to their 1-player logic games to develop brain skills, reflection and memory. The fact that Smart’s games are suited for both young and old makes these games even more unique. Smart nv includes 4 brands in total: SmartGames, SmartMax, GeoSmart and Happy Cube. Fun fact: all products are developed directly by Smart in Belgium and sold in more than 70 countries around the world.

Relations publiques (RP)Réseaux sociauxStratégie de contenu+1
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BRU
BRU

Projet réalisé pour SPADEL dans l'industrie Boissons pour un public B2B / B2C.BRU® is the only Belgian water that comes out of our soil naturally sparkling, a unique position to claim. This is an important message to spread to key press and influencers, as they hardly know that this water is 100% Belgian, natural and pure.

Relations publiques (RP)Réseaux sociaux
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QBIC
QBIC

Projet réalisé pour Qbic Hotels dans l'industrie Voyage et Loisirs pour un public B2B / B2C.End of November 2020 the brand new flagship hotel Qbic Brussels opened its doors. Located between the bustling nightlife of Flagey and Avenue Louise, Qbic offers the perfect location to explore the city. This quirky hotel is much more than just a hotel. It has developed a unique concept based on sustainability, design and local partners. Motley, Qbic’s bar and restaurant, offers a social hangout with cosy seating and hideaway booths.Before the official opening took place, Qbic launched the following request: “wanted: 100 hotel testers”. Qbic invited 100 people to stay with them and check out the experience. All they asked in return is feedback of every guest to help them get things right and ready for the opening.

Relations publiques (RP)Réseaux sociaux
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DECATHLON
DECATHLON

Projet réalisé pour DECATHLON dans l'industrie Sport pour un B2C public en 2018.Decathlon is a sports retail chain with its own brand, providing all things sports related through their 20 passion brands. Their products are aimed at all sports enthusiasts, from beginners to pro’s, and are sold exclusively at Decathlon stores across the globe.

Relations publiques (RP)Réseaux sociaux
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DINNER ON THE LAKE
DINNER ON THE LAKE

Projet réalisé pour DINNER ON THE LAKE dans l'industrie Événements et Spectacles pour un B2B / B2C public en 2020. Dinner On The Lake is a pop-up concept that allows you to experience Michelin star four course meals while floating on a lake. Ready for its fourth edition, the founders took their concept yet again to a higher level. With a new and improved deck, not one but two locations and a different Michelin star chef designed menu every month, they’re reaching for the stars.

Relations publiques (RP)Réseaux sociaux
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YUST
YUST

Projet réalisé pour YUST dans l'industrie Immobilier pour un public B2B / B2C.YUST [https://www.yust.com/] is a unique housing project that combines hotel, hostel, long stay (co-housing), food, drinks and events. A blend of short and long-term living, located in an emerging neighbourhood in the heart of Antwerp. This high end space in the city is surrounded by a wide offer of common facilities, giving you the opportunity to share your daily routines with others. Their baseline ‘talk to strangers’ is present in every brick in the building!

Relations publiques (RP)Réseaux sociauxStratégie de contenu
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PLAYMOBIL
PLAYMOBIL

Projet réalisé pour PLAYMOBIL dans l'industrie Jouets pour un B2C public en 2020.What’s not to love about PLAYMOBIL®? Created in 1974 by Hans Beck, PLAYMOBIL® has become a classic in every child’s playroom. Some facts? Over 2.7 billion of the beloved PLAYMOBIL figures with their characteristic smile have been produced since then. Around 30 different play themes are distributed in more than 100 countries worldwide. And did you know that the height of a PLAYMOBIL® figure is 7.5 cm, the perfect size for a children’s hand?

Relations publiques (RP)Réseaux sociauxStratégie de contenu
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FUJIFILM
FUJIFILM

Projet réalisé pour FUJIFILM dans l'industrie Matériel et Equipement IT pour un B2B / B2C public en 2019.Fujifilm Belgium has been supplying the imaging, printing and graphics industries, as well as consumers, professional and enthusiast photographers, with high quality products and services for over 30 years. For the launch of the new Instax SQ6 camera, Instax Belgium enlisted our help. The result? A well-talked about launch event in a unique location, an influencer seeding campaign and national press coverage.Mid June 2018, a new camera was added to the Fujifilm family: the instant SQ6 Square camera. We ensured national press coverage by spreading the news in a colourful press releases, but also sent out Fujifilm kits to relevant journalists for testing! To connect with influencers, our team created seeding kits including the new camera and square doughnuts (in the three colours of the new Instax!).

Planification médiasRelations publiques (RP)Réseaux sociaux+1
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DANONE
DANONE

Projet réalisé pour DANONE dans l'industrie Alimentaire pour un B2C public en 2018.Danone is a leader in the food industry, with a strong collection of healthy and innovative yogurt-based products. Mid 2014, the world’s #1 in fresh dairy foods turned to Walkie Talkie to assist them in creating & implementing fitting PR concepts & strategies.

Relations publiques (RP)Réseaux sociauxStratégie de contenu+1
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DISNEYLAND PARIS
DISNEYLAND PARIS

Projet réalisé pour DISNEYLAND PARIS dans l'industrie Événements et Spectacles pour un B2B / B2C public en 2018.Disneyland® Paris is the #1 touristic destination in Europe, with more than 300 million visitors since their opening in 1992. The resort has two spectacular theme parks (Disneyland and Walt Disney Studio) and seven thematic hotels with 5,800 rooms. In 2017, Disneyland® Paris will celebrate its 25th birthday!

Relations publiques (RP)Réseaux sociaux
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VISIT OOSTENDE
VISIT OOSTENDE

Projet réalisé pour Visit Oostden dans l'industrie Voyage et Loisirs pour un B2B / B2C public en 2018.Ostend is a Belgian coastal city and municipality, located in the province of West Flanders. The city wants to attract different audiences throughout the year, from coast lovers and culture freaks to foodies and kids.

Relations publiques (RP)Réseaux sociaux
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PALLADIUM
PALLADIUM

Projet réalisé pour PALLADIUM dans l'industrie Accessoires & vêtements pour un public B2B / B2C.Founded in 1920 to make tires for the fledgling aviation industry, the French brand Palladium later produced footwear that was as hard wearing as their tires. In 1947, the legendary Pampa boot was born and its timeless design remained untouched until today. Combining over 60 years of authenticity with modern manufacturing, premium materials and cutting edge styling, Palladium boots are ready to help you explore your street, your city, or the world.

Relations publiques (RP)
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SONY MUSIC
SONY MUSIC

Projet réalisé pour SONY MUSIC dans l'industrie Événements et Spectacles pour un B2C public en 2018.Walkie Talkie has been assisting Sony Music Belgium with their online presence for a while now. We research and seek out relevant influentials, connect with true fans, turn them into great ambassadors for their (inter)national artists/releases and seed new music online. Walkie Talkie also assists with their community management, training, shaping and managing locally signed artists’ online presence.

Relations publiques (RP)
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ATELIER VERITAS
ATELIER VERITAS

Projet réalisé pour ATELIER VERITAS dans l'industrie Art & Artisanat pour un B2B / B2C public en 2018.Belgian retail label Veritas’ mission is to inspire people to get creative through their broad span of materials, accessories, and ideas. Veritas launched a new shopping concept “Atelier Veritas” and opened a shop-in-shop concept in 14 of their existing shops where everyone– young, old, (beginning) creatives and fashionistas– can find inspiration for DIY projects. You can join a knitting workshop or find everything you need to make your own cardigan or clutch. Experts and tools are available to bring every DIY idea to life.

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STABILO
STABILO

Projet réalisé pour STABILO dans l'industrie Art & Artisanat pour un B2C public en 2016.Stabilo joined us mid 2016 and it’s already been fun! The German brand is known for its durable coloring pens and pencils and encourages creativity from an early age. Walkie Talkie puts the coloring products on the radar of press and bloggers in Belgium through seeding and events.

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CARREFOUR
CARREFOUR

Projet réalisé pour CARREFOUR dans l'industrie Alimentaire pour un public B2C.Carrefour is one of the leading supermarket chains in Belgium and there are good reasons for that! Quality products, focus on local producers, diversity in the range, and years of experience.

Relations publiques (RP)Réseaux sociaux
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MILY
MILY

Projet réalisé pour MILY dans l'industrie Luxe et Joaillerie pour un B2B / B2C public en 2017.Belgian make-up brand Mily is blowing a breath of fresh air through the cosmetic landscape with the launch of a series of user-friendly stick-on eyeliners. The unique beauty label creates hypoallergenic and water-resistant stick-on eyeliners and eyeflashes (which you can quickly apply like stickers) to create an instant and easy beauty look: from a classic day-to-day to a sparkly party look.Walkie Talkie focused on the launch of the beauty label by introducing Mily to online and offline media. We offered creative advice on the introduction of the label to the Belgian market and ensured considerable coverage in national press.

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Équipe

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Avis clients

20 Avis clients pour Walkie Talkie

4.69/5
(20 avis clients)
Wout MeulemanCEO at BeerSelect
ServiceRelations publiques (RP)
SecteurBoissons
Équipe11 - 50
5/5
Budget
Qualité
Planification
Collaboration
Quel était l'objectif de votre collaboration ?

Perscampagne goed begeleiden, maximale exposure creëren

Qu'avez-vous le plus apprécié pendant votre collaboration ?

Veelvuldig contact, goede communicatie, zorgvuldige planning

Y a-t-il des domaines où l'agence peut s'améliorer ?

Nope

Wout Meuleman recommande cette agence


ServiceRelations publiques (RP)
SecteurBoissons
Équipe11 - 50

Rodolphe Van NuffelHead of Communications at Deliveroo
ServiceRelations publiques (RP)
5/5
Budget
Qualité
Planification
Collaboration
Quel était l'objectif de votre collaboration ?

Walkie Talkie helpt Deliveroo al enkele jaren om onze consumer/lifestyle communicatie strategie uit te werken.

Qu'avez-vous le plus apprécié pendant votre collaboration ?

De collega's van Walkie Talkie zijn niet alleen gepassioneerd en creatief, ze zijn ook zeer aangenaam om mee samen te werken.

Rodolphe Van Nuffel recommande cette agence


ServiceRelations publiques (RP)

Pieter HensMarketing Manager at Toerisme Oostende vzw
ServiceRelations publiques (RP)
SecteurVoyage et Loisirs
Équipe11 - 50
4.25/5
Budget
Qualité
Planification
Collaboration
Quel était l'objectif de votre collaboration ?

Walkie Talkie staat ons bij in het creëren van meer free publicity rond onze projecten bij de nationale pers.

Qu'avez-vous le plus apprécié pendant votre collaboration ?

Zeer flexibel bureau, maar met groot respect voor het houden van timing en plannings.

Pieter Hens recommande cette agence


ServiceRelations publiques (RP)
SecteurVoyage et Loisirs
Équipe11 - 50

Stefan CeunenLead marketing communication at Flanders District of Creativity (Flanders DC)
SecteurSans but lucratif
Équipe11 - 50
5/5
Budget
Qualité
Planification
Collaboration
Quel était l'objectif de votre collaboration ?

Bekendmaken en persaandacht genereren van ons event

Qu'avez-vous le plus apprécié pendant votre collaboration ?

Professionaliteit, planmatig en georganiseerd, creatief en heel aangename, flexibele mensen

Stefan Ceunen recommande cette agence


SecteurSans but lucratif
Équipe11 - 50

Amaury Van KenhoveDigital Content Manager at The Walt Disney Company
ServiceRelations publiques (RP)
SecteurMédias
5/5
Budget
Qualité
Planification
Collaboration
Quel était l'objectif de votre collaboration ?

Walkie Talkie is een betrouwbare, creatieve partner die meedenkt aan oplossingen. Hun team is punctueel, professioneel en volgt perfect op.

Qu'avez-vous le plus apprécié pendant votre collaboration ?

Vlotte communicatie, enthousiasme en goed begrip van onze noden.

Amaury Van Kenhove recommande cette agence


ServiceRelations publiques (RP)
SecteurMédias

Josefien De MeyereBrand Experience Officer at Bavet
ServiceRelations publiques (RP)
SecteurRestaurants
Équipe51 - 200
5/5
Budget
Qualité
Planification
Collaboration
Quel était l'objectif de votre collaboration ?

Bavet had de nood om juiste inzichten in het Belgisch PR landschap te verkrijgen. Walkie Talkie bleek de perfecte match om binnen een snel groeiende omgeving flexibel en gepassioneerd mee te denken over de juiste topics die we naar pers en influencers konden brengen om zo onze Brand een breder draagvlak te geven.

Qu'avez-vous le plus apprécié pendant votre collaboration ?

De open en directe communicatie, elkaar challengen en er zo het beste uit halen + de open mind-set om ook met andere partners van Bavet samen te werken.

Y a-t-il des domaines où l'agence peut s'améliorer ?

/

Josefien De Meyere recommande cette agence


ServiceRelations publiques (RP)
SecteurRestaurants
Équipe51 - 200

Amélie BourrusSenior Brand Manager at Savencia F&D
ServiceRelations publiques (RP)
5/5
Budget
Qualité
Planification
Collaboration
Quel était l'objectif de votre collaboration ?

Plan RP sur la marque St Môret tout au long de l'année 2 CP / multiple collaborations influencers

Qu'avez-vous le plus apprécié pendant votre collaboration ?

Autonomie / Flexibilité des équipes (cf. Covid situation) et prompte à saisir les opportunités de collaboration

Y a-t-il des domaines où l'agence peut s'améliorer ?

peut être encore plus partager les retombée (en immédiat) ?

Amélie Bourrus recommande cette agence


ServiceRelations publiques (RP)

Cynthia CoulierDirecteur at Voka Open Bedrijvendag
ServiceRelations publiques (RP)
SecteurÉvénements et Spectacles
5/5
Budget
Qualité
Planification
Collaboration
Quel était l'objectif de votre collaboration ?

Voka Open Bedrijvendag doet een beroep op de diensten om een maximale impact te hebben in functie van de persaandacht. In aanloop naar de eerste zondag van oktober pieken we en kunnen we dit er niet bijnemen. We besteden dit dan ook graag uit aan Walkie Talkie.

Qu'avez-vous le plus apprécié pendant votre collaboration ?

Walkie Talkie is ondertussen al enkele jaren onze partner inzake perscontacten. Ze kennen ons goed, alsook onze noden. Kunnen snel schakelen en denken mee. Zo groeien we beiden telkens weer.

Cynthia Coulier recommande cette agence


ServiceRelations publiques (RP)
SecteurÉvénements et Spectacles

Aurélie D'Hulstowner at Sienna & Friends
ServiceRelations publiques (RP)
5/5
Budget
Qualité
Planification
Collaboration
Quel était l'objectif de votre collaboration ?

Sienna & Friends bekend te maken en meer visibiliteit creëren

Qu'avez-vous le plus apprécié pendant votre collaboration ?

de heel aangename samenwerking en positieve ingesteldheid van het crew

Aurélie D'Hulst recommande cette agence


ServiceRelations publiques (RP)

Ilse WachtelaerMarketing & PR Manager at CREATE.eu
ServiceRelations publiques (RP)
Équipe11 - 50
4.5/5
Budget
Qualité
Planification
Collaboration
Quel était l'objectif de votre collaboration ?

Nationale (cultuur)pers aantrekken, Gentenaars enthousiasmeren om Lights on Van Eyck te bezoeken.

Qu'avez-vous le plus apprécié pendant votre collaboration ?

Vlotte communicatie, onmiddellijk to-the-point oplossingen formuleren

Y a-t-il des domaines où l'agence peut s'améliorer ?

Tijdens de looptijd van het project enkele tussentijdse korte voorstellen doen over campagnes die nog kunnen. Niet uitgewerkt, enkel korte paragraaf formulering ideetjes.

Ilse Wachtelaer recommande cette agence


ServiceRelations publiques (RP)
Équipe11 - 50

Laura BevanSenior PR & Comms Manager at Elvie
ServiceRelations publiques (RP)
SecteurElectronique
Équipe51 - 200
4.25/5
Budget
Qualité
Planification
Collaboration
Quel était l'objectif de votre collaboration ?

Launch of Elvie Pump in Belgian market; FR & Dutch language

Qu'avez-vous le plus apprécié pendant votre collaboration ?

High quality of media coverage in high reach / high impact media titles

Y a-t-il des domaines où l'agence peut s'améliorer ?

NA

Laura Bevan recommande cette agence


ServiceRelations publiques (RP)
SecteurElectronique
Équipe51 - 200

Sofie DetailleTrade Marketing & PR Specialist Benelux at Goodyear Benelux
ServiceRelations publiques (RP)
4.75/5
Budget
Qualité
Planification
Collaboration
Quel était l'objectif de votre collaboration ?

Regionale persstrategie omvormen en vertalen naar een lokale PR strategie (België en Nederland)

Qu'avez-vous le plus apprécié pendant votre collaboration ?

Dynamisch en flexibel team dat graag meedenkt over mogelijke pistes, binnen de budgettaire beperkingen

Y a-t-il des domaines où l'agence peut s'améliorer ?

België en Nederland zijn twee verschillende markten, hier moeten we de nodige split in behouden en niet één op één met dezelfde strategie naar buiten te gaan.

Sofie Detaille recommande cette agence


ServiceRelations publiques (RP)

Thaïs MeesProject Coördinator groenten, fruit en akkerbouw at VLAM
ServiceRelations publiques (RP)
SecteurAgriculture
Équipe51 - 200
5/5
Budget
Qualité
Planification
Collaboration
Quel était l'objectif de votre collaboration ?

Wij hebben Walkie Talkie ingeschakeld voor het uitdenken en uitvoeren van een nieuw concept voor Week van de Friet, een campagne om de Belgische frietkotcultuur onder de aandacht te brengen. De samenwerking is gestart in 2019 en loopt minstens 3 jaar. De campagnes in 2019 en 2020 waren al een succes.

Qu'avez-vous le plus apprécié pendant votre collaboration ?

Er is een gevoel van vertrouwen door de eerlijke en open communicatie. Gedrevenheid voor de campagne.

Thaïs Mees recommande cette agence


ServiceRelations publiques (RP)
SecteurAgriculture
Équipe51 - 200

Julie EngelborghsMarketing Manager at nager
ServiceRelations publiques (RP)
SecteurConstruction
Équipe11 - 50
4.75/5
Budget
Qualité
Planification
Collaboration
Quel était l'objectif de votre collaboration ?

PR van GROHE voor de BE markt voor zowel communicatie van internationale persberichten als lokale initiatieven. Dit voor onze complete badkamer assortiment en keuken oplossingen.

Qu'avez-vous le plus apprécié pendant votre collaboration ?

Kwaliteitswerk geleverd door aangename en professionele medewerkers. Respect van de waarden van het merk en creativiteit in het voorstel van lokale initiatieven.

Julie Engelborghs recommande cette agence


ServiceRelations publiques (RP)
SecteurConstruction
Équipe11 - 50

griet sloscontent marketeer at colora
ServiceRelations publiques (RP)
SecteurVente au détail
Équipe201 - 500
4/5
Budget
Qualité
Planification
Collaboration
Quel était l'objectif de votre collaboration ?

pr verhaal, contact met de juiste influencers, samenwerkingen opzetten.

Qu'avez-vous le plus apprécié pendant votre collaboration ?

het meedenken, de fijne contacten, de leuke voorstellen out-of-the-box

griet slos recommande cette agence


ServiceRelations publiques (RP)
SecteurVente au détail
Équipe201 - 500

Karen OngenaMarketing manager colora at BOSS paints
ServiceRelations publiques (RP)
SecteurArchitecture et Urbanisme
Équipe201 - 500
4.25/5
Budget
Qualité
Planification
Collaboration
Quel était l'objectif de votre collaboration ?

Een bureau die ons merk P.R.-gewijs ondersteunt, zowel online als offline. Het mee helpen bepalen van zinvolle samenwerking met influencers.

Qu'avez-vous le plus apprécié pendant votre collaboration ?

Creatieve brainstorms en 'out of the box' inbreng. Expertise inbrengen die intern in de organisatie niet aanwezig is.

Y a-t-il des domaines où l'agence peut s'améliorer ?

In het begin is er een 'inwerk'periode nodig om elkaar beter te leren kennen en het merk echt te leren kennen. Na een samenwerking van een aantal jaar ondertussen is het aanvoelen en het voorstellen van zaken die ook echt in lijn liggen met ons merk, veel beter geworden.

Karen Ongena recommande cette agence


ServiceRelations publiques (RP)
SecteurArchitecture et Urbanisme
Équipe201 - 500

Daniella LevyCommunication & PR Manager at FUJIFILM Belgium NV
ServiceRelations publiques (RP)
SecteurElectronique
Équipe51 - 200
5/5
Budget
Qualité
Planification
Collaboration
Quel était l'objectif de votre collaboration ?

Strengthen our brands and expand visibility with the right target audiences. Create concepts for product launches

Qu'avez-vous le plus apprécié pendant votre collaboration ?

Open atmosphere, transparency, honesty, human touch

Y a-t-il des domaines où l'agence peut s'améliorer ?

Not really

Daniella Levy recommande cette agence


ServiceRelations publiques (RP)
SecteurElectronique
Équipe51 - 200

Cedric EngelsFounder at Roundhouse - sound agency
5/5

Sinds de start van Roundhouse is Walkie Talkie een bondgenoot voor alles wat PR betreft in de ruime zin van het woord. Wat hen voor mij alvast bijzonder maakt is het feit dat ze blijven meedenken los van afzonderlijke briefings of projecten. Walkie Talkie kan in dat opzicht meer gezien worden als een long term partner die meegroeit met de organisatie en dus ook zelf met initiatieven op de proppen komt. Hun skill-set is breed daar ze erin slagen om de juiste mensen met elkaar te connecteren. Naast hun inhouse-team zullen ze in functie van bepaalde noden of ideeën extra talent betrekken. Kortom, een ideale golflengte!



Sophie DeroHead of Marketing at Disneyland Paris
4/5

Since one year we have the pleasure to work with Walkie Talkie to sustain the PR activations of Disneyland Paris in Belgium. They are very professional, proactive, respect the guidelines & briefings, come with original ideas and meet our expectations. They immerse themselves in the DNA of the brand to understand the opportunities and challenges. A very good sparring partner!



Annelies ZoetardtOnline Marketing Manager at Sony Music Belgium
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Walkie Talkie has been assisting us with artist & fan campaigns for several years. They research and seek out relevant influentials, and turn them into great ambassadors. They also seed new music online and assist in our bi-monthly Bands 'n' Bites event. Andrew and his team are always on the look out to connect us with partners and brands as well. They've been a reliable partner for our PR activities.


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  • Siège socialSint-Pietersnieuwstraat 142a, 9000 Gent, Belgium

  • Kunstlaan 46, 1000 Brussel, Belgium

  • Duboisstraat 50, 2600 Antwerpen, Belgium

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