We are 'Keep It Quiet', a below-the-line agency based in Antwerp.
From the backstage of a brand we ensure a perfect execution in the front stage, that is also the meaning of our baseline "working behind brands".
As a full-service agency, we develop & create the right brand experience for the right target groups.
Whether it's a question of brand activation, events, communication or logistic support: our expertise covers all the disciplines involved to build the right brand experience.
By developing and creating beautiful, unforgettable brand experiences, our multilingual team will pleasantly surprise your target group, helping them to better understand your brand.
The result is a stronger and clearer brand identity.
Wij zijn' Keep It Quiet', een below-the-line agentschap in Antwerpen.
Vanaf de 'backstage' van een merk zorgen we voor een perfecte uitvoering in de 'frontstage', dat is ook de betekenis van onze baseline 'working behind brands'.
Als 'full-service' bureau ontwikkelen en creëren wij de juiste merkervaring voor de juiste doelgroepen.
Of het nu gaat om merkactivatie, evenementen, communicatie of logistieke ondersteuning: onze expertise omvat alle disciplines om de juiste merkervaring op te bouwen.
Door het ontwikkelen en creëren van mooie, onvergetelijke merkervaringen zal ons meertalig team uw doelgroep aangenaam verrassen en hen helpen uw merk beter te begrijpen.
Het resultaat is een sterkere en duidelijkere merkidentiteit.
Nous sommes 'Keep It Quiet', une agence 'below-the-line' basée à Anvers.
Depuis le 'backstage' d'une marque, nous assurons une exécution parfaite en première ligne, c'est aussi le sens de notre baseline "working behind brands".
En tant qu'agence full-service, nous développons et créons l'expérience de marque adaptée aux groupes cibles.
Qu'il s'agisse d'activations de marques, d'événements, de communication ou de support logistique: notre expertise couvre toutes les disciplines impliquées pour construire la bonne expérience de la marque.
En développant et en créant des expériences de marques inoubliables, notre équipe surprendra agréablement votre groupe cible, en l'aidant à mieux comprendre votre marque.
Il en résulte une identité de marque plus forte et plus claire.
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Projet réalisé pour Cevora dans l'industrie Ressources humaines pour un public B2B.For the 30th anniversary of Cevora / Cefora, we transformed a physical congress into a digital experience. 400 HR-managers picked their personal program and after receiving their starters kit, they went online to follow different inspiring keynotes, participated in engaging and interactive workshops or had a discussion at one of our round tables. Interaction was our key focus and that's why this event was streamed live from 5 different studio’s. We facilitated 21 speakers, 10 key notes, 8 workshops, 4 round tables and made it easy for 400 guest to engage at this event.
Projet réalisé pour Jet Import dans l'industrie Boissons pour un public .A while ago, we set up the The Kraken PR-event near the Belgian coast. A lovely combination of brand experience and storytelling. So to all the non-believers, The Kraken is real! Press and influencers were invited by Elisabeth - the widow who lost her husband by the terrifying attacks of the Kraken - to come together for an honourable memorial moment. Let yourself be carried away below in another astonishing Keep It Quiet production. Cheers!
Projet réalisé pour Pomax dans l'industrie Art & Artisanat pour un public . Discover how we facilitated Pomax to present its new home collection 2021. Do you have something that needs to be shown to the world? Contact us and we come up with a creative, digital and corona-proof idea. #KeepItQuiet #WorkingBehindBrands #Pomax #DigitalEvents
Projet réalisé pour Bebat dans l'industrie Autres pour un public B2B.We executed a Corona proof awareness campaign for Bebat, focusing on the recycling of empty batteries. Our promo people teamed up across Brussels although respecting social distancing spreading a strong message.
Projet réalisé pour Diageo dans l'industrie Boissons pour un public B2B.For the grand launch of Special Releases 2020 in the Benelux this year, next to 78 beverage shops, 10 whisky influencers took part in our exclusive online tasting. After people had signed up and received their personal tasting kit, they were free to invite customers and friends to attend this genuine Corona-proof streaming event. This resulted in a great attendance of no less than 250 whisky enthusiasts. Couldn't you join us? No problem! We have put all the digital assets created before and during the online tasting on the website at www.specialreleases2020.com.
Projet réalisé pour Diageo dans l'industrie Boissons pour un public B2B. Looking back on a great case we did for Delhaize. A project in which we experimented with inspiring tools and future proof shopping experiences. #KeepItQuiet #WorkingBehindBrands #Delhaize #Merchandising #Technology
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