The Agency for Ambitious Challengers.
Alle Neuromarketing Agencies in België
- Op zoek naar projecten in NeuromarketingGevestigd in Antwerpen, BelgiëVanaf € 1.000 voor Neuromarketing1-10 teamleden
- 5(3 reviews)Co-Agency is an independent advertising agency with expertise in healthcare communication. Co-Agency serves you with agility and creativity. Our mission is to support you in the development of your strategy, the choice of the tools and the implementation of your communication plan (creation, graphic design, digital, social media, etc.) Our range of services includes: Strategic recommandations Creation and production of promotional materials OTC, RX, corporate, food supplements, cosmetics, etc. Print communication (medical documents, sales aids, poso cards, posters, visual identity, monographs, press announcements, etc.) Web communication (e-mailings, website creation, apps, videos, SEO & SEA, infographics, etc.) KOL contacts Advisory boards Creative and photo studio - 3D visuals and animation - Videos Prevention and disease awareness campaigns Copy writing of scientific and medico-social content Web monitoring, market research, etc. Product launches Street marketing, guerilla marketing, events Therapeutic areas Oncology - Vaccines - Rhumatology - Gastroenterology - Ophthalmology - Fertility - Woman's Health - Neurology - Psychiatry - Cardiology - Endocrinology - Hematology - Hepatology - Dermatology - Nephrology - Immunology - Infectious disease - Respiratory - Urology - Medical devices - Nutrition - Pediatrics - OTC & food supplements - Orphan disease - Animal Health Clients MSD - Takeda - Aptus Health - Merck - Gedeon Richter - Celgene - Novartis - Sandoz - Sanofi - Besins - Roche - Pfizer - Pso Contact - Pierre Fabre - Boehringer Animal Health - MSD Animal HealthOp zoek naar projecten in NeuromarketingGevestigd in Brussel, België (+2)Vanaf € 1.000 voor NeuromarketingErvaring in Farmaceuten & Biotech (+2)Spreekt Frans, Engels(+1)1-10 teamleden
- Nederlands: Kolos is een onafhankelijk branding agency. We creëren merkidentiteiten voor start-ups, KMO’s en non-profits die het verhaal volledig vatten. We geven de identiteit van bedrijven, producten en diensten vorm. De juiste vibe en maximale herkenbaarheid, zowel verbaal als visueel, daar streven we bij elke branding naar. Zorgen dat je de juiste mensen aantrekt en blijft aantrekken. We geloven dat creativiteit en een solide strategie hand in hand gaan. Wij zijn dol op strategische ideeën, creatieve concepten en geweldig design. Een mooi merk is één ding, maar het stelt niets voor zonder een goed doordacht concept dat het onderbouwt. Kolos helpt je met beide. We zorgen voor duidelijkheid in elke merkinteractie. Goed ontwerp brengt orde in de chaos. Spreek ons gerust tegen, maar wij geloven dat goed doordachte en esthetische ideeën de wereld een betere plek kunnen maken. Ontwerpen is analyseren, verbeteren en oplossen. Bij Kolos gaan schoonheid en impact hand in hand. We houden ons team klein en de kwaliteit hoog. Bladspiegelaars, kleurenwaaiers, taalneuroten, luisteraars, praters, doeners, liefhebbers, horecamensen, muzikanten, lezers, toeristen, vrienden. Lachen, werken, leren en elkaar voortdurend uitdagen om te groeien, zowel professioneel als persoonlijk. Samen streven we naar positieve impact. Want wat is het leven waard zonder verandering en groei? X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X English: Kolos is an independent agency specialised in branding. We work for brands, non-profits and enterprises by creating identities that stand out and fully capture their story. We shape the identity of companies, products, and services. Great branding makes your business go round. By radiating the right vibes you’ll attract the right customer for your brand, while ensuring maximum recognition. With a fitting brand identity, Kolos shapes your story, both visually and verbally. We strive for great creativity based on solid strategy. We go wild for great design, strategy-based ideas, and creative concepts. A beautiful brand is one thing but is nothing without a great thought-process backing it. Kolos helps you with both. We provide clarity in every brand interaction. Great design shapes chaos and brings tranquility. You can fight us on this, but we truly believe well thought-out and aesthetic ideas make the world a better place. Because designing is analyzing, enhancing, and solving. In our minds, beauty and impact go hand in hand. We’re six strong maintaining a tight workflow and an open mind. Page turners, conversationalists, philocalists, listeners, talkers, doers, lovers, aesthetes, bon vivants, musicians, readers, tourists, friends. Laughing, working, learning, and constantly challenging each other to grow, both professionally and personally. Here’s to those who aim for positive impact. Because what’s life without change and growth?Op zoek naar projecten in NeuromarketingGevestigd in Mechelen, BelgiëVanaf € 1.000 voor NeuromarketingErvaring in Juridische diensten (+7)Spreekt Engels, Frans(+1)1-10 teamleden
- (0 reviews)Xpand your brand Expansion est une agence belge de communication et marketing qui a pour but de booster la visibilité et l’impact des marques qui lui font confiance. Ainsi, en choisissant Expansion, vous trouvez, en une seule structure, tous les outils du marketing et de communication les plus performants et les plus utiles à votre développement et à votre croissance. Pour répondre à vos besoins, notre agence est structurée en 4 pôles de compétences : Stratégie Event & media Branding Digital Nos valeurs fondamentales UnXpected : anticiper et proposer, c’est notre métier. Nous mettons un point d’honneur à adopter une attitude dynamique et proactive au quotidien. Xplosion : pour que votre marque se démarque, nos neurones fonctionnent à plein régime. Notre objectif ? Vous proposer des idées toujours plus créatives . Xcellence : la qualité est dans nos gènes. Pour vous satisfaire, nous répondons à vos exigences en faisant de l’ excellence notre but ultime. Xperience : en choisissant Expansion, vous optez pour une organisation efficace et une équipe expérimentée résolument efficiente.Op zoek naar projecten in NeuromarketingGevestigd in Namen, België (+1)Vanaf € 1.000 voor NeuromarketingErvaring in Banken & financiële instellingen (+14)Spreekt Frans, Engels(+2)11-50 teamleden
- 5(1 reviews)Top bekroondDie Serviceplan Group ist die größte inhabergeführte, partnergeführte und am breitesten aufgestellte Agenturgruppe Europas. Im Jahr 1970 als klassische Werbeagentur gegründet, vereint die Serviceplan Group seit jeher alle Kommunikationdisziplinen unter einem Dach: Ob Markenstrateg:innen, Kreative, Experience-Designer:innen, Marketingtechnologie-Expert:innen, CRM-Expert:innen, Data Scientists, Marktforscher:innen, PR-Berater:innen oder Sales-Profis bei der Serviceplan Group ziehen alle an einem Strang, im House of Communication, dem einzigen komplett integriert aufgestellten Agenturmodell in Deutschland. Das präzise Zusammenspiel der Vielzahl von Spezialagenturen in Sachen Strategy & Consulting, Creative & Content, Platform & Technology sowie Media & Data macht die Serviceplan Group zur führenden Agenturgruppe für innovative Kommunikation. Was uns alle verbindet, ist die Leidenschaft, faszinierende Marken aufzubauen und zu coachen. Marken, die wirtschaftlich erfolgreich sind und Emotionen im Kopf der Verbraucher:innen auslösen — BEST BRANDS eben. Der Weg dorthin führt über innovative Kommunikation. Das bedeutet, neue Wege ins Herz der Verbraucher:innen zu finden: kreativ, medial & technologisch. Diesen Anspruch, Marken zu BEST BRANDS zu machen, leben wir täglich im House of Communication.Op zoek naar projecten in NeuromarketingGevestigd in Sint-Pieters-Woluwe, België (+17)Vanaf € 1.000 voor NeuromarketingErvaring in Telecommunicatie (+15)Spreekt Duits, Arabisch(+9)5001-10000 teamleden
- Door onze psychologische inzichten haal je meer rendement uit je communicatie. Meer stemmen, de juiste leads en een sterker (personal) brand!Op zoek naar projecten in NeuromarketingGevestigd in Gent, BelgiëVanaf € 1.000 voor NeuromarketingProjecten in meerdere sectorenSpreekt Engels, Nederlands, België1-10 teamleden
- (0 reviews)In Brand Development we focus on Proposition and Behavioural Design. Consumer behaviour, distinctiveness, evolving cultural trends and brand purpose. We believe deep understanding of these elements is key in building solid brands. It paves the way for a clearer visual identity, better communication, brand naming or the creation of new products and services. …Methodology There’s no mathematical formula in Brand Development but there is need for rigor and process to get results. That’s why we believe in Process Design and Facilitation. We do our work in a start up mode. If new insights spring up, we are agile and adapt: it’s the useful outcome that counts, not the plan. …Creativity Methodology is nothing without imagination. Methodology provides a useful roadmap but in different hands it will lead to different results. Applied creativity doesn’t only lie in the hands of advertising creatives. Strategy must be creative to be useful. That’s why we call ourself creative brand strategists. …Working with you Collaboration is a kind of intimacy. Working together is all about trust and opening up. Exchanging knowledge, knowhow and inspiration. We use a range of tools to make that happen. Why is it important? Because ideas can come from everyone. Interested in what we do and how we do it? Talk to us!Op zoek naar projecten in NeuromarketingGevestigd in Leuven, BelgiëVanaf € 1.000 voor NeuromarketingErvaring in Kunst & Ambacht (+1)Spreekt Nederlands, Engels(+1)1-10 teamleden
- (0 reviews)“Make friends. Be interesting.” FINN is een kenniscentrum, waar we de nieuwste wetenschappelijke inzichten in branding, neuromarketing, community relations, reputatiemanagement en crisiscommunicatie omzetten in onze dagelijkse praktijk. We waren één van de eerste PR-bureaus in de Benelux die natively digital waren. Inmiddels hebben we een sterk track record en duurzame modellen uitgebouwd om de owned media van onze klanten (blogs, social media,…) te koppelen aan hun inspanningen op het vlak van earned media (“klassieke PR”). Wij geloven ook sterk in het vrij delen van kennis. Dat doen we op onze blog en in onze maandelijkse webinars over marketing en PR. Onze FINN-blog werd vorig jaar door het internationale vaktijdschrift Communications Director uitgeroepen tot ‘een van de interessantste Europese blogs over communicatie.’ FINN is ook een bedrijf waar elke medewerker een mini-ondernemer is, en waar we desnoods nieuwe tools in de markt zetten als we ze niet vinden. Zo waren we wellicht het eerste PR-bureau met een eigen social media release platform, en lanceerden we Mustr, waarmee organisaties hun journalistieke contacten kunnen uitbouwen en onderhouden.Op zoek naar projecten in NeuromarketingGevestigd in Sint-Jans-Molenbeek, BelgiëVanaf € 1.000 voor NeuromarketingErvaring in Entertainment & EventsSpreekt Engels, Frans(+2)11-50 teamleden