Ons agentschap is geselecteerd in de top 50y Sortlist - Ontdek onze portfolio

Over


SALVO cover
SALVO logo

SALVO Leuven, België

Dit profiel en de details worden beheerd door de eigenaar van het bureau.

 

In Brand Development we focus on Proposition and Behavioural Design. Consumer behaviour, distinctiveness, evolving cultural trends and brand purpose. We believe deep understanding of these elements is key in building solid brands. It paves the way for a clearer visual identity, better communication, brand naming or the creation of new products and services.

 

…Methodology

There’s no mathematical formula in Brand Development but there is need for rigor and process to get results. That’s why we believe in Process Design and Facilitation. We do our work in a start up mode. If new insights spring up, we are agile and adapt: it’s the useful outcome that counts, not the plan.

 

…Creativity

Methodology is nothing without imagination. Methodology provides a useful roadmap but in different hands it will lead to different results. Applied creativity doesn’t only lie in the hands of advertising creatives. Strategy must be creative to be useful. That’s why we call ourself creative brand strategists.

 

…Working with you

Collaboration is a kind of intimacy. Working together is all about trust and opening up. Exchanging knowledge, knowhow and inspiration. We use a range of tools to make that happen. Why is it important? Because ideas can come from everyone.

Interested in what we do and how we do it? Talk to us!

 

 

Nog geen reviewsWees de eerste om er een te schrijven
Vergelijk met andere bureaus

Diensten

1 diensten aangeboden door SALVO

Naam van dienst
Niveau van ervaring

Gerelateerde beoordelingen
Vanaf

  • Beschrijving
    As creative brand strategists we help brands or organisations in determine a distinct proposition, create a clearer corporate or visual identity, find valuable communication insights or a name for new products or services .
    Projecten in Branding & Positionering (2)
    Branding & positioning strategie voor het KMSKA - Branding & Positionering
    Corporate rebranding imec - Branding & Positionering
    Klanten in Branding & Positionering (2)
    Koninklijk Museum voor Schone Kunsten AntwerpenKunst & Ambacht | international
    imecSoftware & Computer Services | international

    Meer informatie over Branding & Positionering

Heb je een van die diensten nodig?

Vraag SALVO om een offerte en krijg in korte tijd een antwoord.



Portfolio

2 projecten uitgevoerd door SALVO

Branding & positioning strategie voor het KMSKA
Branding & positioning strategie voor het KMSKA

Project gemaakt voor Koninklijk Museum voor Schone Kunsten Antwerpen in de Kunst & Ambacht industrie voor een B2C publiek in 2017.Het Koninklijk Museum voor Schone Kunsten Antwerpen sloot in 2012 de deuren voor een renovatie ter waarde van 55 miljoen euro. De ambitie is groot. Het KMSKA wil het museale referentiepunt van Vlaanderen worden. Daarvoor moest niet alleen het gebouw vernieuwen. Ook het museum als merk was aan restauratie toe. Het KMSKA schreef een internationale strategische brandingcompetitie uit die door Salvo werd gewonnen. Onze opdracht was duidelijk. Het merk nieuw leven inblazen aan de hand van een duidelijke merkstrategie. Als bijkomend onderdeel van de opdracht wilde het KMKSA dat haar naam getoetst werd het frame van de nieuwe merkidentiteit. Indien nodig was Salvo verantwoordelijk voor een nieuw naamgevingstraject.

Branding & Positionering
Meer lezen
Corporate rebranding imec
Corporate rebranding imec

Project gemaakt voor imec in de Software & Computer Services industrie voor een B2B publiek in 2016.Imec is de high tech trots van België. Alle grote internationale fabrikanten in consumer electronics, waaronder Samsung, Intel, Sony en Huawei, werken samen met imec voor hun producten van de toekomst.“imec is het enige Belgisch bedrijf dat een plaats verdient in Silicon Valley” Peter HinssenDe laatste 10 jaar heeft imec zijn onderzoek verder uitgebreid. Imec gebruikt zijn kennis van chiptechnologie voor toepassingen met een maatschappelijke impact. Met onderzoek in domeinen, zoals gezondheid, die een directe meerwaarde hebben in het leven van mensen.Door de samensmelting met iMinds gaat imec nog een stap verder en is het een wereldspeler die totaaloplossingen biedt waarbij nanotechnologie gecombineerd wordt met software oplossingen.Salvo werd gecontacteerd om het getransformeerde imec te vertalen naar een nieuwe visuele identiteit.

Branding & Positionering
Meer lezen
Heb je een soortgelijk project?

Vraag SALVO om een offerte en krijg in korte tijd een antwoord.


Team

lid in SALVO's team

undefined cover
Neem gemakkelijk contact op met SALVO's team

Stuur ze een bericht en krijg snel een antwoord.


Prijzen

SALVO heeft 0 awards gewonnen


Reviews

Nog geen review voor SALVO


Contact

Contact gegevens van SALVO


Details


  • HoofdkantoorKoning Leopold I-straat 18, 3000 Leuven, Belgium