Proto, Kitchener | Sortlist
Proto cover
Proto logo

Proto

verified-flag
Kitchener, Canada
100% contact centre automation for local languages
Proto is the provider of inclusive chatbots and multilingual contact centre automation in emerging markets. Proto's AI customer experience (AICX) platform is powered by proprietary natural language processing (NLP) for under-resourced and mixed languages. By using Proto's AI-enabled chatbot, various industries, from finance to gaming, can offer their customers faster responses and no wait times. With the help of the NLP engine, the AICX solution understands 80+ languages, including rare and mixed languages such as Kinyarwanda, Twi, Taglish, etc., which only 6% of chatbots in the world can do. Proto's AI chatbots help companies save costs and free up human agents through the smart use of automation. This’s possible to use multilingual CX automation across websites, SMS, and customers' preferred messaging apps like Messenger, Twitter, WhatsApp, Viber, etc. Any business that needs to handle an unlimited number of customer queries per day will benefit from this AICX solution.
40 mensen in hun team
Spreekt Engels
Sortlist lid sinds 2022
Opgericht in 2017
Nog geen reviewsWees de eerste om er een te schrijven

Diensten

3 diensten aangeboden door Proto

Naam van dienst
Niveau van ervaring

Gerelateerde beoordelingen
Vanaf

  • Beschrijving
    Proto is the provider of inclusive chatbots and multilingual contact centre automation in emerging markets. Proto's AI customer experience (AICX) platform is powered by proprietary natural language processing (NLP) for under-resourced and mixed languages.
    By using Proto's AI-enabled chatbot, various industries, from finance to gaming, can offer their customers faster responses and no wait times. With the help of the NLP engine, the AICX solution understands 80+ languages, including rare and mixed languages such as Kinyarwanda, Twi, Taglish, etc., which only 6% of chatbots in the world can do. Proto's AI chatbots help companies save costs and free up human agents through the smart use of automation.
    This’s possible to use multilingual CX automation across websites, SMS, and customers' preferred messaging apps like Messenger, Twitter, WhatsApp, Viber, etc. Any business that needs to handle an unlimited number of customer queries per day will benefit from this AICX solution.
    Skills in Web Applicatie (2)
    web application developmentcustom software development

    Meer informatie over Web Applicatie


  • Beschrijving

    Geen beschrijving opgegeven voor deze service.


    Meer informatie over Software Ontwikkeling


  • Beschrijving

    Geen beschrijving opgegeven voor deze service.

    Skills in Innovatie (1)
    Natural Language Processing

    Meer informatie over Innovatie

Heb je een van die diensten nodig?

Vraag Proto om een offerte en krijg in korte tijd een antwoord.




Team

40 leden in Proto's team

Neem gemakkelijk contact op met Proto's team

Stuur ze een bericht en krijg snel een antwoord.


Prijzen

Proto heeft 0 awards gewonnen


Reviews

Nog geen review voor Proto

Gewerkt met Proto?

Deel je ervaring met ons.

Een review plaatsen

Contact

Contact gegevens van Proto

Details


https://www.proto.cx

  • HoofdkantoorOntario 7, Waterloo, ON, Canada