FINN, Molenbeek-Saint-Jean | Sortlist
Sortlist
Sortlist
FINN cover
FINN logo

FINN Molenbeek-Saint-Jean, Belgique

Le profil et les détails de cette agence sont gérés par son propriétaire.
“Make friends. Be interesting.” FINN is een kenniscentrum, waar we de nieuwste wetenschappelijke inzichten in branding, neuromarketing, community relations, reputatiemanagement en crisiscommunicatie omzetten in onze dagelijkse praktijk. We waren één van de eerste PR-bureaus in de Benelux die  natively digital  waren. Inmiddels hebben we een sterk track record en duurzame modellen uitgebouwd om de owned media van onze klanten (blogs, social media,…) te koppelen aan hun inspanningen op het vlak van earned media (“klassieke PR”). Wij geloven ook sterk in het vrij delen van kennis. Dat doen we op onze blog en in onze maandelijkse webinars over marketing en PR. Onze FINN-blog werd vorig jaar door het internationale vaktijdschrift Communications Director uitgeroepen tot ‘een van de interessantste Europese blogs over communicatie.’ FINN is ook een bedrijf waar elke medewerker een mini-ondernemer is, en waar we desnoods nieuwe tools in de markt zetten als we ze niet vinden. Zo waren we wellicht het eerste PR-bureau met een eigen social media release platform, en lanceerden we Mustr, waarmee organisaties hun journalistieke contacten kunnen uitbouwen en onderhouden. 
15 personnes dans leur équipe
Parle Anglais, Français, Néerlandais
1 projet dans leur portfolio
1 collaborations commencées sur Sortlist
Membre Sortlist depuis 2015
Fondée en 2005
Aucun avis client pour le momentSoyez le premier à en ajouter un

Services

2 services offerts par FINN

Nom du service
Niveau d'expérience

Avis clients connexes
À partir de

  • Description
    We are known for our creativity, our limitless optimism and our ability to completely immerse ourselves in the core values of your brand in no time at all. We work closely with you to determine the right strategy, develop a consistent message and disseminate these to the desired target audience, within your company or to external stakeholders whatever your communication needs:

    To increase your company awareness.
    To improve your image using creative campaigns.
    To translate a new business model into a hard-hitting message.
    To ensure that you as the company manager or CEO are recognised as an opinion leader within your sector.
    To communicate your brand in a consistent and professional manner.
    To protect your identity and company values during a long and complicated communication processes.
    Compétences en Relations publiques (RP) (1)
    Crisiscommunicatie
    Projet en Relations publiques (RP) (1)
    UTOPOLIS MECHELEN LANCEERT ALS EERSTE VIPZAAL - Relations publiques (RP)
    Client en Relations publiques (RP) (1)
    UTOPOLISÉvénements et Spectacles | regional

    En savoir plus sur Relations publiques (RP)


  • Description
    Whether to generate leads or to convince potential recruits of joining your organization, it is crucial to showcase your expertise and passion to stakeholders in your industry and beyond. We help brands and executives to tell compelling, fact driven stories that convert.
    Compétences en Stratégie de contenu (3)
    Content CreationContent Marketing ResearchContent Marketing and Distribution

    En savoir plus sur Stratégie de contenu

Vous avez besoin d'un de ces services ?

Demandez un devis à FINN et obtenez une réponse en un rien de temps.



Portfolio

1 projet ajouté par FINN

UTOPOLIS MECHELEN LANCEERT ALS EERSTE VIPZAAL
UTOPOLIS MECHELEN LANCEERT ALS EERSTE VIPZAAL

Projet réalisé pour UTOPOLIS dans l'industrie Événements et Spectacles pour un public B2C.Als eerste bioscoopcomplex in België opende Utopolis Mechelen begin 2011 een luxueuze VIP-zaal, waar vijftig filmfanaten tot in hun lederen zetel persoonlijk bediend worden met hapjes en champagne. De VIP-zaal maakte deel uit van de ingrijpende renovatiewerken in Utopolis Mechelen: de inkom, foyer, candyshop en receptieruimte werden volledig vernieuwd.Utopolis klopte aan bij FINN, hun vaste PR-partner, om een overtuigende perscampagne op te zetten, en de renovaties en VIP-zaal te communiceren naar de nationale, de regionale, de zakelijke en de cultuurpers. Uitdaging De komst van de eerste luxueuze filmzaal werd in 2010 al aangekondigd tijdens de persconferentie over de jaarcijfers van Utopolis. Die oogstte succes: de VIP-zaal verscheen toen uitgebreid in de online edities van de zakelijke pers, zoals De Tijd, De Standaard en Knack, en in tal van regionale media, onder andere in Het Laatste Nieuws, Het Nieuwsblad en Het Belang van Limburg.De uitdaging was dus om begin 2011, bij de officiële opening van de VIP-zaal door Bart Somers, opnieuw positieve persaandacht te genereren rond de nieuwe VIP-zaal van Utopolis Mechelen, na het succes van de vorige persconferentie. Aanpak FINN koos ervoor om de luxueuze VIP-zaal aan te kondigen als een primeur in België, die inspeelt op de behoeften van een grote groep 35-plussers die niet aan hun trekken komen in het huidige filmlandschap. Ze willen wel naar de bioscoop, maar mijden liever overvolle, lawaaierige zalen en het massa-gevoel in grote complexen. Door het verhaal van Utopolis aan deze cinematrend op te hangen, schatte FINN dat de interesse van journalisten zou toenemen.Op 1 maart 2011 organiseerde FINN in samenwerking met Utopolis een persconferentie rond de vernieuwingen in Utopolis Mechelen en de VIP-zaal. Journalisten konden er het geluid en beeld van de nieuwe VIP-zaal zelf ervaren tijdens de avant-première van ‘Black Swan’. ’s Avonds organiseerde Utopolis een speciaal VIP-event, waarop BV’s zoals Véronique De Kock, Jan Verheyen, Zsofi Horvath en Dieter Troubeleyn aanwezig waren.Naar aanleiding van de persconferentie werd ook een persbericht (“Vernieuwd Utopolis Mechelen opent als eerste Belgisch bioscoopcomplex luxueuze VIP-zaal”) uitgestuurd naar 1100 journalisten van de nationale, de regionale, de zakelijke en de cultuurpers. Een aantal journalisten uit de showbizzpers werd persoonlijk gecontacteerd met een uitnodiging, onder andere De Rode Loper, Story en Q-Music. Succes De audiovisuele pers besteedde uitgebreid aandacht aan de nieuwe VIP-zaal: onder andere Radio 1, Studio Brussel, VT4 en VTM brachten er een nieuwsitem over. Het persbericht werd eveneens succesvol opgepikt in de nationale pers (o.a. De Standaard, Trends). Zo publiceerden Trends en Trends/Tendances een mooie spread met grote foto’s van de VIP-zaal. De VIP-zaal verscheen ook in de regionale pers (o.a. Het Nieuwsblad, Het Laatste Nieuws en Gazet van Antwerpen), zowel in hun print als online edities. Het bewijs dat de aanpak van FINN om de VIP-zaal aan te kondigen als dé primeur in België zijn vruchten afgeworpen heeft.

Relations publiques (RP)
En savoir plus
Vous avez un projet similaire ?

Demandez un devis à FINN et obtenez une réponse en un rien de temps.


Équipe

15 membres dans l'équipe de FINN

Contactez facilement l'équipe de .

Envoyez-leur un message et recevez une réponse rapidement.


Récompenses

FINN a été récompensé 0 fois


Avis clients

Pas de recommendation pour FINN pour le moment

Vous avez travaillé avec FINN?

Partagez votre expérience avec nous.

Publier un avis client


Contact

Coordonnées de FINN

Détails


http://finnpr.com

  • Siège socialKoolmijnenkaai 62 Quai aux Charbonnages

Sortlist

Building great business stories.

Nous sommes un partenaire indépendant qui connaît le paysage concurrentiel des agences de Marketing & Publicité. Partagez-nous vos besoins et nous vous présenterons les agences que vous devez rencontrer.

TwitterFacebookLinkedinInstagramYouTube
Pour les clients
  • Explorez
  • Obtenir des conseils
  • Recherchez
Pour les agences
  • Comment cela fonctionne-t-il ?
  • Prix
  • Je suis une agence
Ressources
Entreprise
  • À propos de Sortlist
  • Contacts
  • Emplois
  • 2022 © Sortlist - Tous droits réservés
  • Conditions générales
  • Politique de confidentialité