WiSEO (+ reviews) | Sortlist

Over


WiSEO cover
WiSEO logo

WiSEO Brugge, België

Dit profiel en de details worden beheerd door de eigenaar van het bureau.

Wij optimaliseren je website zichtbaarheid in zoekmachines en zetten bezoekers om in klanten met CRO.

WiSEO staat voor SEO diensten met een dubbele visie. WiSEO bevat een W, een W is eigenlijk een dubbele V. De eerste visie van WiSEO is om kwalitatieve bezoekers via zoekmachine optimalisatie naar een website of app te brengen. Eénmaal de bezoeker op de website is, gaan we deze via conversie optimalisatie bezoekers omzetten naar leads, prospecten en uiteindelijk klanten voor je business, daar doen we het uiteindelijk voor.

Wat is SEO?

Search engine optimization (SEO), oftewel zoekmachineoptimalisatie is het optimaliseren van een website door het verbeteren van techniek, content en autoriteit om het bezoek naar de website op relevante zoekwoorden vanuit zoekmachines te verhogen.

Zoekmachineoptimalisatie kan je ook herkennen aan de termen Search Engine Optimization, SEO, Search Optimization, Natural Search, Organic Ranking en combinaties en varianten van deze termen uiteraard.

 

Vergelijk met andere bureaus

Diensten

2 diensten aangeboden door WiSEO

Naam van dienst
Niveau van ervaring

Gerelateerde beoordelingen
Vanaf

  • Beschrijving
    Services: 1. SEO WORKSHOPS Mist jouw team SEO kennis of wil je meer SEO kennis binnen je bedrijf verzamelen? Voor deze reden zijn er 2 workshops. De opleidingen worden 'in-house' gehouden. Enkel een beamer en koffie moeten klaarstaan. 2. SEO HANDS-ON Ik werk hard op de zoekmachine zichtbaarheid van je website. Met een duidelijke strategie en voldoende overlegmomenten maken we een planning op. Met duidelijke SEO KPI's woren er duidelijke rapportages met optimalisatie voorstellen gemaakt. 3. SEO AUDIT In een uitgebreid rapport bekijken we in detail welke SEO parameters verbetering nodig hebben. Door middel van simpele en heldere taal schrijven we een rapport uit over alle SEO onderdelen in volgorde van belangrijkheid. Een junior developer kan aan de slag met dit document om optimalisaties aan de website meteen in de praktijk te zetten. More on www.wiseo.be
    Projecten in SEO (8)
    SEO CASE STUDIE:NAMGRASS.BE - SEO
    SEO CASE STUDIE: STORESQUARE - SEO
    SEO CASE STUDIE: DIE KEURE - SEO
    SEO CASE STUDIE: CONFEDERATIE BOUW - SEO
    Review in SEO (1)
    Saskia Spriet
    Klanten in SEO (8)
    Dewaele vastgoed met adviesVastgoed | regional
    VDABPersoneelszaken | regional
    Carpentier - LivinlodgeBouw | regional
    Stad GentOverheid | local

    Meer informatie over SEO


  • Beschrijving

    Geen beschrijving opgegeven voor deze service.


    Meer informatie over Digital Strategy

Heb je een van die diensten nodig?

Vraag WiSEO om een offerte en krijg in korte tijd een antwoord.



Portfolio

8 projecten uitgevoerd door WiSEO

SEO CASE STUDIE:NAMGRASS.BE
SEO CASE STUDIE:NAMGRASS.BE

Project gemaakt voor Namgrass in de Bouw industrie voor een B2B / B2C publiek.1. DE UITDAGINGNamgrass [http://www.namgrass.be] is een Belgisch bedrijf dat zich specialiseert in het opzetten van kwalitatieve kunstgrasprojecten voor particuliere tuinen en dakterrassen. Namgrass heeft showrooms in Brugge, Antwerpen en hoofdzetel Merelbeke. Het steeds verhogen van de digitale zichtbaarheid is één van de kerntaken van het marketing team bij Namgrass. De grootste uitdaging ligt in het genereren van meer leads via zoekmachine optimalisatie, zoekmachine advertising en voldoende awareness te creëren via Social Media.2. DE OPLOSSINGOm een sterk digital marketing plan op te stellen werd beroep gedaan op WiSEO als een begeleidende rol. In de rol van coach werd een transparante planning met alle digital marketing inspanningen opgesteld waarin alle acties van het marketing team en de webbouwer werden opgenomen. Maandelijks worden alle digitale inspanningen kritisch geëvalueerd en worden de acties bij gestuurd.3. HET RESULTAATVia een duidelijk digitaal marketing framework is nu duidelijk welke richting Namgrass op dient te gaan. De juiste quick-win inspanningen worden naar voor geschoven om directe resultaten te boeken. Via een lange termijn aanpak wordt geprobeerd in de concurrentiële markt concurrenten online 'uit de strijd' te slaan. Een voortdurende optimalisatie zal de volgende 6 maanden voltrokken worden met focus op het aantrekken van kwalitatieve bezoekers en kwalitatieve leads.

SEO
Meer lezen
SEO CASE STUDIE: STORESQUARE
SEO CASE STUDIE: STORESQUARE

Project gemaakt voor Storesquare in de E-commerce industrie voor een B2C publiek.1. DE UITDAGINGStoresquare is een e-commerce marktplaats waar lokale handelaars hun winkelaanbod gemeenschappelijk aanbieden aan de consument. Storesquare is een toekomstgericht en positief antwoord op de evoluties in e-commerce.Traffic en conversie verbeteren zijn één van de hoofdpijlers voor het e-commerce team bij Storesquare. Conversie optimalisatie is eigenlijk het verbeteren van het conversie percentage van een website of webshop waardoor dus uit hetzelfde aantal bezoekers meer omzet of een ander conversie doel gehaald wordt.2. DE OPLOSSINGAls conversie optimalisatie specialist werkte ik een 8-stappen plan uit om de conversie te verhogen doorheen een aantal fasen. De eerste fase was het op orde zetten van tracking systemen zoals Hotjar, Google Analytics, ... De tweede fase was het vastleggen van conversie KPI’s. Een volgende fase was vanuit mijn kennis de nodige aanpassingen op de webshop laten doorvoeren. Een volgende fase was het bekijken van user testings om de gebruiker meer te begrijpen en learnings in kaart te brengen. Doorheen het proces is de nodige portie UX nooit ver weg om de nodige verbeteringen aan de webshop te doen.3. HET RESULTAATHet conversie percentage verhogen is niet een druk op de knop. Door middel van een goed onderbouwde roadmap wordt maandelijks het conversie percentage verbeterd.

SEO
Meer lezen
SEO CASE STUDIE: DIE KEURE
SEO CASE STUDIE: DIE KEURE

Project gemaakt voor Die Keure in de Uitgeverij industrie voor een B2B / B2C publiek.1. DE UITDAGINGDie Keure is een drukkerij en uitgeverij in België die vooral bekend is om de decennia lange ervaring met educatieve boeken voor jong en oud. Ze beschikken ook zelf over een eigen grafisch bureau en drukkerij. De site werd in 2017 volledig vernieuwd, dit project werd door ons in goede banen geleid zodat er na de lancering geen SEO waarde verloren ging.2. DE OPLOSSINGVooraleer Natch aan de bouw van de nieuwe website kon beginnen, werden de zoekintenties in kaart gebracht tijdens een zoekwoordonderzoek. Gebreken (SEO & UX) werden tijdens de SEO audit doorgegeven aan de web bouwer zodat deze niet meegenomen werden in de nieuwe website.3. HET RESULTAATDe nieuwe website werd succesvol gelanceerd. Voor & na de lancering werd nog een laatste controle uitgevoerd om zeker te zijn dat URL’s en metagegevens correct werden overgenomen. Resultaat: In de afgelopen 4 maanden werd een gemiddelde stijging van 260% t.o.v. vorige jaar in omzet via SEO gemeten.

SEO
Meer lezen
SEO CASE STUDIE: CONFEDERATIE BOUW
SEO CASE STUDIE: CONFEDERATIE BOUW

Project gemaakt voor Confederatie bouw in de Bouw industrie voor een B2B / B2C publiek.1. DE UITDAGINGBuild Your home is een online platform die erkende vakmannen & aannemers verbindt met particulieren verspreid over de verschillende vakgebieden (elektriciteit, ruwbouw, sanitair, ...). Met behulp van het platform wil Confederatie Bouw hun leden een extra kanaal bieden die hen dichter brengt bij nieuwe potentiële klanten. Het is dan ook enorm belangrijk dat die vakmannen en aannemers snel en goed terug te vinden zijn in de zoekresultaten.2. DE OPLOSSINGOm de vindbaarheid van de vakmannen en vakgebieden in zoekmachines te verhogen moest er heel wat gesleuteld worden aan de URL-structuren van de website. er werden door de zoekfunctie heel wat dynamische URL’s genereert die door Google niet afbreekbaar. Dit probleem zorgde voor de absis van het zoekwoord onderzoek.3. HET RESULTAATNa het onderzoeken van de zoekintenties werd de volledige website op zowel technisch vlak als het gebruiksvriendelijke onder de loep genomen. Op basis van dit onderzoek maakten we een url-plan op. Daar hebben we de structuur hertekend van de belangrijkste pagina’s in wireframes. Deze wireframes zullen in een concreet design omgezet worden door het webdevelopment bureau.

SEO
Meer lezen
SEO CASE STUDIE: STAD GENT
SEO CASE STUDIE: STAD GENT

Project gemaakt voor Stad Gent in de Overheid industrie voor een B2C publiek.1. DE UITDAGINGFluitje Van Ne Cent is een campagne komende vanuit Stad Gent om het mobiliteitsplan bekender te maken in Gent. Cayman [https://www.cayman.be/] werd hiervoor ingeschakeld om het circulatieplan duidelijker te maken naar de personen toe die stad Gent willen bezoeken. De grootste uitdaging was hier voor WiSEO om meer naamsbekendheid te geven aan de campagne via zoekmachine advertenties. De periode van de campagne 'Fluitje Van Ne Cent' moest lopen van 27 april 2018 tot 30 juni 20182. DE OPLOSSINGEen deel van het campagnebudget moest worden uitbesteed om online via de zoekmachines meer bekendheid te krijgen. Om te beginnen zorgde WiSEO hier voor meer bereik aan de hand van zoekadvertenties en op die manier verkeer naar de website te krijgen via zoekwoorden zoals: parkeren Gent, parkings Gent, circulatieplan Gent en de vraag: hoe geraak ik in Gent?Daarnaast werden enkele mooie banners gemaakt om te vertonen als display advertentie om te zorgen voor nog meer naamsbekendheid.Als laatste werden er ook Youtube advertenties voorzien om te zorgen voor meer weergaven van de promotiefilmpjes.3. HET RESULTAATAls resultaat waren er meer dan anderhalf miljoen impressies van de advertenties waarbij de website zelf bijna 8000 keer extra werd bezocht via deze advertenties. Onder andere door deze SEA inspanningen werd het mobiliteitsplan van Gent bekender en wordt de stad nu meer toegankelijk voor bezoekers

SEO
Meer lezen
SEO CASE STUDIE : CARPENTIER - LIVINLODGE
SEO CASE STUDIE : CARPENTIER - LIVINLODGE

Project gemaakt voor Carpentier - Livinlodge in de Bouw industrie voor een B2B / B2C publiek.1. DE UITDAGINGOnder de merknaam Livinlodge biedt Carpentier een aanbod van volledig afgewerkte houten bijgebouwen. WiSEO kreeg de uitdaging om de website volledig onder de loep te nemen. 2. DE OPLOSSINGWe zijn begonnen met een grondige audit van de website. De audit hebben we in tweeën verdeeld. We hebben zowel een SEO- als een CRO audit geschreven. In de SEO audit hebben we vooral de focus gelegd op de informatiearchitectuur. Nadat we deze volledig herbekeken hebben zijn we vertrokken vanuit het producttype in plaats van de stijl (modern of klassiek). Hierdoor heeft elk product een unieke landingspagina verkregen. Na de SEO audit zijn we begonnen aan de CRO audit. Het belangrijkste van de CRO audit waren de aanpassing van de CTA's. Door veel duidelijkere CTA's op de website te plaatsen kreeg Livinlodge opvallend meer leads binnen. Qua design zijn er ook een aantal zaken aangepast die voor een verhoging van het aantal leads hebben gezorgd. 3.HET RESULTAAT De audit werd toegepast en het resultaat mag er zeker zijn! In één jaar tijd is er een stijging van 400% te zien in het aantal leads.

SEO
Meer lezen
Heb je een soortgelijk project?

Vraag WiSEO om een offerte en krijg in korte tijd een antwoord.


Team

lid in WiSEO's team

undefined cover
Neem gemakkelijk contact op met WiSEO's team

Stuur ze een bericht en krijg snel een antwoord.


Prijzen

WiSEO heeft 0 awards gewonnen


Reviews

1 reviews voor WiSEO

5/5
(1 reviews)
Saskia SprietCEO bij Wiseo
ServiceSEO
SectorArchitectuur & Planning
Team1 - 10
5/5
Budget
Kwaliteit
Plan
Samenwerking
Wat was het doel van de samenwerking?
SEO project met zoekwoorden onderzoek en technische audit
Wat vond je het leukst tijdens de samenwerking?
Persoonlijke aspect. Goede resultaten en nog meer!

Saskia Spriet beveelt dit bureau aan


ServiceSEO
SectorArchitectuur & Planning
Team1 - 10

Contact

Contact gegevens van WiSEO


Details


  • HoofdkantoorBaron Ruzettelaan 1, 8310 Brugge, Belgium