Comith (+ 3 reviews) | Sortlist

Over


Comith cover
Comith logo

Comith Affligem, België

Dit profiel en de details worden beheerd door de eigenaar van het bureau.

COMITH IS EEN ONAFHANKELIJK COMMUNICATIEBUREAU

Al sinds 1994 geloven we in zinvolle marketingcommunicatie. Dat is een pak ervaring in zinvolle communicatiestrategieën, relevante creatieve concepten en aangename klantenrelaties.

HET TEAM: KLOPPEND HART VAN ONS BUREAU

We zijn meer dan een team, we zijn een hecht collectief. Een collectief dat groeit door samen te werken en zo de beste resultaten scoort voor alle communicatieprojecten waar ze zich voor engageren.

OMNICHANNEL: HET ZINVOLSTE  BUZZ-WORD
 
Net zoals we houden van klare taal, houden we ook van raak gekozen kanalen waar je jouw klanten écht mee bereikt. Aangepast aan het moment, hun noden en verwachtingen. Dat is juist en zinvol communiceren, of omnichannel voor de liefhebbers.
 
Specialist op 4 domeinen : COMMUNICATIE - ONLINE MARKETING - MARKETING AUTOMATION - DESIGN/PRINT
4.17/5
Vergelijk met andere bureaus

Diensten

2 diensten aangeboden door Comith

Naam van dienst
Niveau van ervaring

Gerelateerde beoordelingen
Vanaf

  • Beschrijving
    Zinvolle methodes om je boodschap naar je doelgroep te brengen, dat is wat communicatie voor ons betekent. Want een merk leeft enkel écht in het hart en de ziel van je klant. Door net dat te begrijpen, kunnen we waardevolle communicatiestrategieën implementeren en haalbare doelstellingen waarmaken. Wij juichen het creatief proces toe om oplossingen te creëren die bijblijven en engageren.
    Skills in Branding & Positionering (6)
    Brand Strategycorporate identitycommunication conceptsmedia productioncontent editingMarcom planning
    Projecten in Branding & Positionering (6)
    Creatief concept voor Intradura - Branding & Positionering
    Nieuwe merkidentiteit voor Dekerf - Branding & Positionering
    Belgocontrol wordt skeyes - Branding & Positionering
    Corporate style voor Belini - Branding & Positionering
    Klanten in Branding & Positionering (6)
    IntraduraNon-profit | national
    DekerfVerzekering | local
    skeyesLuchtvaart en ruimtevaart | national
    Vlaamse Milieu MaatschappijNon-profit | international

    Meer informatie over Branding & Positionering


  • Beschrijving
    Je merk tot leven laten komen via een sterke visuele identiteit: die kunst beheersen onze designers tot in de puntjes. Letterlijk, want de kracht van een ontwerp schuilt vaak in minieme details. Je krijgt de talenten ter beschikking van specialisten in folderontwerp, catalogi, advertising, magazines, nieuwsbrieven, posters, direct mailing enz. Vaak drukken we de realisaties ook zelf.
    Skills in Ontwerp (5)
    WebdesignLogo DesignBrochure Designhouse stylesdirect mail
    Projecten in Ontwerp (5)
    Infozine voor het UZ Brussel - Ontwerp
    Op jacht naar talent, samen met Adecco & The Voice - Ontwerp
    JDE magazine - Ontwerp
    Magazines voor klanten en personeel - Ontwerp
    Review in Ontwerp (1)
    Charlotte Buyse
    Klanten in Ontwerp (5)
    VUBOnderwijs | national
    UZ BrusselZorginstellingen | national
    AdeccoPersoneelszaken | national
    Douwe EgbertsVoedsel | international

    Meer informatie over Ontwerp

Heb je een van die diensten nodig?

Vraag Comith om een offerte en krijg in korte tijd een antwoord.



Portfolio

12 projecten uitgevoerd door Comith

Creatief concept voor Intradura
Creatief concept voor Intradura

Project gemaakt voor Intradura in de Non-profit industrie voor een B2B / B2C publiek.Gooi je sigarettenpeuken niet op de grond. Da’s geen sexy boodschap natuurlijk. Toch wou Intradura, met de festivalzomer in het vooruitzicht, een sensibiliseringscampagne opzetten rond dit thema. Ze hadden zelf al een idee om rokers een alternatief te bieden: pocketasbakken uitdelen. Maar hoe kan je hen motiveren om die asbakjes effectief te gebruiken? De organisatie had ook nog een andere campagne lopen over vervuiling: de Noordzeecampagne. Of we hier misschien een link naar konden leggen?

Branding & Positionering
Meer lezen
Nieuwe merkidentiteit voor Dekerf
Nieuwe merkidentiteit voor Dekerf

Project gemaakt voor Dekerf in de Verzekering industrie voor een B2C publiek.Dekerf is een sterk merk in de verzekeringssector. Het bedrijf heeft op dat vlak een heel professioneel imago. Maar hun communicatie straalde dat niet uit. Het logo was verouderd en er zat geen uniformiteit in hun verschillende documenten.

Branding & Positionering
Meer lezen
Belgocontrol wordt skeyes
Belgocontrol wordt skeyes

Project gemaakt voor skeyes in de Luchtvaart en ruimtevaart industrie voor een B2B publiek.Belgocontrol is het autonoom overheidsbedrijf dat de veiligheid van het luchtverkeer verzekert in het Belgische luchtruim. Internationale samenwerking en klantgerichtheid zijn vandaag belangrijker dan ooit. Het bedrijf wil zich positioneren als een dynamische partner, met een passie voor veilig luchtverkeer, waarbij mensen altijd centraal staan.

Branding & Positionering
Meer lezen
Infozine voor het UZ Brussel
Infozine voor het UZ Brussel

Project gemaakt voor UZ Brussel in de Zorginstellingen industrie voor een B2B / B2C publiek.Het UZ Brussel zet heel sterk in op expertise en innovatie en wil daarmee een toonaangevend ziekenhuis zijn in België en zelfs Europa. ‘MUZE’, hun infozine voor de huisarts, beantwoordde niet meer aan die nieuwe dynamiek binnen het UZ Brussel. Een grondige restyling drong zich op.

Ontwerp
Meer lezen
Op jacht naar talent, samen met Adecco & The Voice
Op jacht naar talent, samen met Adecco & The Voice

Project gemaakt voor Adecco in de Personeelszaken industrie voor een B2C publiek.Adecco weet wat er leeft op de werkvloer. Zo worden softskills, de manier waarop je met anderen omgaat en praat, steeds belangrijker. Om de focus op dat soort talent te leggen, ontwikkelden we een interactief communicatieconcept, dat we lanceerden met de start van het nieuwe seizoen van The Voice van Vlaanderen.

Ontwerp
Meer lezen
Corporate style voor Belini
Corporate style voor Belini

Project gemaakt voor Vlaamse Milieu Maatschappij in de Non-profit industrie voor een B2B / B2C publiek.Belini is een project van de Vlaamse Milieumaatschappij (VMM), gesubsidieerd door de Europese Unie. Samen met acht partners werkt de VMM een gecoördineerde aanpak uit om de waterkwaliteit in het Zenne-, Dijle- en Demerbekken te verbeteren. Ook een rijkere biodiversiteit en vermindering van het overstromingsrisico behoren tot de doelstellingen.

Branding & Positionering
Meer lezen
Heb je een soortgelijk project?

Vraag Comith om een offerte en krijg in korte tijd een antwoord.


Team

lid in Comith's team

undefined cover
Neem gemakkelijk contact op met Comith's team

Stuur ze een bericht en krijg snel een antwoord.


Prijzen

Comith was toegewezen 1 keer

BTOB award2018-09-30Best use of Direct


Reviews

3 reviews voor Comith

4.17/5
(3 reviews)
Vincent FrèreSales & Marketing bij Daddy Kate
SectorMarketing & Reclame
Team51 - 200
4.5/5
Budget
Kwaliteit
Plan
Samenwerking
Wat was het doel van de samenwerking?
We hadden behoefte aan een succesvolle aanpak om in contact te komen met interessante prospecten voor ons bedrijf. Comith heeft voor ons een geslaagde DM campagne opgezet.
Wat vond je het leukst tijdens de samenwerking?
De voorgestelde oplossing: modern, humoristisch, inspirerend en volledig in lijn met onze DNA. De campagne is zo succesvol geweest dat we ze nu regelmatig herhalen. De prospecten zijn fan van de aanpak en geven veel complimenten. We hebben verschillende nieuwe klanten gemaakt dus naast de fun element, zijn er ook zeer concrete resultaten!

Vincent Frère beveelt dit bureau aan


SectorMarketing & Reclame
Team51 - 200

Charlotte BuyseB2B sales & logistics assistant bij Wonderbox
ServiceOntwerp
4/5
Budget
Kwaliteit
Plan
Samenwerking
Wat was het doel van de samenwerking?
Create flyers, cards, communication, etc, for our brand.
Wat vond je het leukst tijdens de samenwerking?
They have a very fast and qualitative service. Good communication.

Charlotte Buyse beveelt dit bureau aan


ServiceOntwerp

Inge PaemenWoordvoerder bij Brussel Mobiliteit
4/5
Samenwerken met Comith betekent weten waar je aan toe bent. Alle medewerkers zijn professionals in hun job en argumenteren hun kanaal-, content- en designkeuzes. En misschien nog belangrijker: ze houden woord. Door de korte communicatielijnen slaagt Comith er bovendien in om snel te reageren. Comith denkt mee met de klant en weet de flitsende communicatiewereld te verzoenen met de tragere procedures binnen de overheid. Comith gaat resultaatgericht te werk en aarzelt niet om ook het eigen werk kritisch te evalueren.


Contact

Contact gegevens van Comith


Details


  • HoofdkantoorBrusselbaan 79, 1790 Affligem, Belgium

  • Ikaroslaan, 1930 Zaventem, Belgium

  • Korenlei, 9000 Gent, Belgium