Cayman | Creative Thinkers, Brugge | Sortlist

Over


Cayman | Creative Thinkers cover
Cayman | Creative Thinkers logo

Cayman | Creative Thinkers Brugge, België

Dit profiel en de details worden beheerd door de eigenaar van het bureau.

Cayman is een krachtig, creatief agentschap met meer dan 15 jaar expertise in slimme communicatie en branding.

We zijn creatieve denkers die maken om te raken. Geen water is ons te diep. We zetten onze tanden stevig in de briefing, om sterke merken en campagnes te kunnen bouwen. Van insights en strategie tot creatie en productie: Caymannen nemen alle facetten van het creatief proces voor hun rekening. We doen dat zowel voor lokale en internationale merken, als voor overheden en non-profits. We ondersteunen zowel starters als gevestigde waarden met onze vakkennis. 

Ons bureau vormt de habitat van een veelkoppig team van creatievelingen en marketeers. Samen jagen we dezelfde missie na:  ONZE KLANTEN CREATIEF DOEN UITBLINKEN.  

  

 

Nog geen reviewsWees de eerste om er een te schrijven
Vergelijk met andere bureaus

Diensten

2 diensten aangeboden door Cayman | Creative Thinkers

Naam van dienst
Niveau van ervaring

Gerelateerde beoordelingen
Vanaf

  • Beschrijving

    Geen beschrijving opgegeven voor deze service.

    Skills in Reclame (4)
    Campaign productionsContent StrategyMedia StrategyCampaign Identity
    Projecten in Reclame (4)
    Bruynooghe 2.0: rebranding van een klassieker - Reclame
    Overtuigende rebranding leidt tot meer omzet - Reclame
    Vlees en rock-n’-roll: Dierendonck - Reclame
    De Gentenaar nudgen naar hoffelijker gedrag - Reclame
    Klanten in Reclame (4)
    DierendonckVoedsel | regional
    BruynoogheVoedsel | national
    Mobiliteitsbedrijf GentOverheid | regional
    CasteelkenLuxe Goederen en Juwelen | national

    Meer informatie over Reclame


  • Beschrijving

    Geen beschrijving opgegeven voor deze service.

    Skills in Branding & Positionering (3)
    Marketing StrategyMarket AnalysisBrand Strategy
    Projecten in Branding & Positionering (2)
    Bruynooghe 2.0: rebranding van een klassieker - Branding & Positionering
    Overtuigende rebranding leidt tot meer omzet - Branding & Positionering
    Klanten in Branding & Positionering (2)
    CasteelkenLuxe Goederen en Juwelen | national
    BruynoogheVoedsel | national

    Meer informatie over Branding & Positionering

Heb je een van die diensten nodig?

Vraag Cayman | Creative Thinkers om een offerte en krijg in korte tijd een antwoord.



Portfolio

4 projecten uitgevoerd door Cayman | Creative Thinkers

Bruynooghe 2.0: rebranding van een klassieker
Bruynooghe 2.0: rebranding van een klassieker

Project gemaakt voor Bruynooghe in de Voedsel industrie voor een B2C publiek.Bruynooghe is een perfecte blend van uitersten. Klaar voor de toekomst, zonder zijn roots te verraden. Gemaakt volgens ambachtelijk receptuur maar met innovatieve koffietechnieken. Met West-Vlaamse roots en internationale ambities. Voor jong en oud.Bruynooghe verbindt generaties en brengt ze samen aan tafel om te genieten van iets waar geen leeftijd op staat. Elk op zijn manier, want Bruynooghe koffie is even veelzijdig en eigenwijs als jij. Met die melange in het achterhoofd gingen we op zoek naar een visuele identiteit die even straf is als Bruynooghe’s Extra Superior zelf.De grote B als herkenbaar logo. Een gotisch lettertype dat al meegaat van bij het begin. Een herkenbaar streepmotief. De visuele elementen dragen de rijke geschiedenis één voor één met zich mee. Het merklabel ‘a perfect blend’ vertelt de consument wat hij mag verwachten.Deze branding drukten we door op tal van dragers, zoals de iconisch West-Vlaamsche kusttram die heel de zomer lang van De Panne naar Knokke bolde, gehuld in Bruynooghe branding. Dé eyecatcher is ongetwijfeld de nieuwe verpakking die je in de winkelrekken vindt: herkenbaar genoeg voor de trouwe fans, uitnodigend genoeg voor een jonger publiek dat wil proeven van een nieuw en straf verhaal. Ook op sociale media pakt Bruynooghe uit met zijn filters. Van snelle recepten voor dessertijsjes, of cocktails zoals Bruynooghe Espresso Martini… tot koffie hacks en foto’s uit de oude doos. Bruynooghe… using filters before it was cool. Een herlancering vraagt om een website waarin het nieuwe verhaal alle ruimte krijgt [https://bruynooghe.com/shop/]. Je leest er meer over de geschiedenis van het merk, ontdekt er alle verkooppunten en bestelt je favoriete bonen in de webshop. Wij zetten de puntjes op de wireframes en zorgden voor een straf copy koffie.Bruynooghe ging ook in het straatbeeld op zijn strepen. Van de opvallende bestelwagens tot de kusttram van Knokke tot de Panne. Van het bushokje tot in het grootwarenhuis. Afgelopen jaar was er geen ontsnappen aan.

Branding & PositioneringContent StrategyCopywriting+2
Meer lezen
Overtuigende rebranding leidt tot meer omzet
Overtuigende rebranding leidt tot meer omzet

Project gemaakt voor Casteelken in de Luxe Goederen en Juwelen industrie voor een B2C publiek.Na een creatieve audit bouwden we een nieuwe merkstrategie uit.

Branding & PositioneringContent StrategyCopywriting+4
Meer lezen
Vlees en rock-n’-roll: Dierendonck
Vlees en rock-n’-roll: Dierendonck

Project gemaakt voor Dierendonck in de Voedsel industrie voor een B2C publiek. Geen vleesliefhebber die nog niet van Dierendonck gehoord heeft. De befaamde slager-restaurateur uit Nieuwpoort vroeg een folder. Wij maakten een krant. Vlees met een verhaal. Ambachtelijk bereid en van kwalitatieve oorsprong. Da’s Dierendonck. Maar hoe saignant blijft je West-Vlaams rood ras als je niet weet hoelang je steak op de barbecue moet? Hendrik Dierendonck wil niet enkel het beste vlees serveren, hij wil zijn klanten iets bijbrengen. En hij had zoveel te vertellen, dat we dan maar een reeks krantjes voorgesteld hebben. Hoeveel worsten koop je voor je volgende barbecue? Welk lamsvlees past het best bij jou? En waar komt je runds vandaan? Het zijn maar enkele voorbeelden van de topics die de zesmaandelijkse krantjes vullen. Aangevuld met Hendrik’s summer music hits, interviews over de toekomstplannen en natuurlijk zijn barbecuemenu – het is nog altijd een folder – werden de Dierendonck Times even gretig van de toonbank geplukt als de Holsteiner pastrami. Cayman verzorgde de teksten, lay-out en drukwerk. Met eenheidsworst moesten we bij Hendrik niet afkomen, dus we kozen voor een uitvoering die ambacht uitstraalt. Dat deden we met kraftpapier en een rock-‘n-roll lay-out, in een rood-wit-zwart kleurenpalet dat je alleen maar bij de slager vindt.Hendrik’s keuze om zijn folder creatief aan te pakken was zeker geslaagd. Reclamefolders belanden snel in de vuilbak, terwijl een authentiek krantje boordevol weetjes wel wat langer op de tafel blijft liggen. En, hoe had u uw folder graag gebakken?

Content StrategyCopywritingOntwerp+1
Meer lezen
De Gentenaar nudgen naar hoffelijker gedrag
De Gentenaar nudgen naar hoffelijker gedrag

Project gemaakt voor Mobiliteitsbedrijf Gent in de Overheid industrie voor een B2C publiek.Hoffelijkheidscampagne zet de Gentenaar aan tot drie positieve gedragsveranderingen.

Content StrategyOnline AdvertisingOntwerp+2
Meer lezen
Heb je een soortgelijk project?

Vraag Cayman | Creative Thinkers om een offerte en krijg in korte tijd een antwoord.


Team

lid in Cayman | Creative Thinkers's team

undefined cover
Neem gemakkelijk contact op met Cayman | Creative Thinkers's team

Stuur ze een bericht en krijg snel een antwoord.


Prijzen

Cayman | Creative Thinkers heeft 0 awards gewonnen


Reviews

Nog geen review voor Cayman | Creative Thinkers


Contact

Contact gegevens van Cayman | Creative Thinkers


Details


  • HoofdkantoorLieven Bauwensstraat 35 8200 Bruges, Belgium