Projet réalisé pour Foodies Arena dans l'industrie Location d'espaces pour un public B2B / B2C en 2020.Een arena is per definitie een plek waar mensen samenkomen. Dit is absoluut ook de functie en het doel van de Foodies Arena en Office Arena te Gent. De fonkelnieuwe co-workingspace en co-cookingspace in de buurt van het Sint-Pietersstation biedt plaats en (creatieve) ruimte aan freelancers van allerlei allooi: van boekhouder tot designer, van kok tot bartender. Want naast je “office away from the office” zijn er immers ook 6 keukens waar je naar eigen smaak en goesting kan koken en experimenteren.
Projet réalisé pour Selftech dans l'industrie Construction pour un public B2C en 2018.Een nieuw merk definiëren start met een grondige analyse. We bepalen hun brand structuur en creëren vervolgens een uniform en transparant geheel. Voor ons de start van een lange termijn samenwerking voor een consistente branding en communicatie in de meest pure vorm.
Projet réalisé pour Twixl dans l'industrie Logiciels et services informatiques pour un public B2B en 2019.Twixl draait helemaal om mobile publishing solutions voor uitgevers, agencies en ondernemingen. Met Twixl bieden ze een krachtig creatief platform voor designers.
Projet réalisé pour Palm Breweries dans l'industrie Boissons pour un public B2C en 2019.Dobbel PALM is een limited edition winterbier dat oorspronkelijk werd gebrouwen als eindejaarsgeschenk voor de trouwste klanten en leveranciers van Brouwerij PALM. Het gerstenat viel echter zo hard in de smaak dat het een jaarlijkse traditie werd en ondertussen kan iedereen proeven van dit Belgisch amberkleurig bier van hoge gisting tijdens de koude wintermaanden.
Projet réalisé pour Film Fest Gent dans l'industrie Médias pour un public B2C en 2018.Sinds 2013 zijn wij de trotse co-regisseur van het online communicatieverhaal van Film Fest Gent. Zowel de website als de gekoppelde online tools worden stap voor stap en met oog op de toekomst verder uitgebouwd. Om de veertigste verjaardag van het Gents filmfestival te vieren, werd ‘Het Filmgebeuren van Gent' in 2013 door het nieuwe bestuur omgedoopt tot ‘Film Fest Gent'.De Blauwe Peer stond in voor de rebranding en de online communicatie kon niet achterblijven. Film Fest Gent zocht een partner voor het vernieuwen van hun online platformen, het doortrekken van de rebranding binnen hun online communicatietools en hen te adviseren bij een verdere digitale uitbouw.
Projet réalisé pour KRISKI + dans l'industrie Voyage et Loisirs pour un public B2C. Branding en website voor unieke reiservaringen op maat Kriski staat al enige tijd bekend om zijn tot in de puntjes verzorgde skireizen. Maar de reiskriebel kruipt waar het niet gaan kan en Kriski wilde een nieuw aanbod lanceren: unieke reizen op maat.
Partagez votre expérience avec nous.
Détails
Nous sommes un partenaire indépendant qui connaît le paysage concurrentiel des agences de Marketing & Publicité. Partagez-nous vos besoins et nous vous présenterons les agences que vous devez rencontrer.