WELL
WE WISH YOU WELL Natuurlijk wil je met je business je concurrenten overstijgen. Maar hoe doe je dat op een efficiënte manier? Met WELL als communicatiepartner verleg je je eigen grenzen als ondernemer én die van je bedrijf of merk. Transcending Communication noemen we dat. Verder gaan dan ooit tevoren door op een vernieuwende en strategisch onderbouwde manier te communiceren. Al sinds 1999 inspireren we onze klanten als communicatiebureau met onderscheidend creatief en strategisch werk. Een aanpak die ondernemingen sterker én beter maakt. Door met een andere kijk op de dingen jezelf én je communicatie te overstijgen . We verwelkomen je in een warm nest. Een eigentijdse werkplek waar we professionalisme koppelen aan gezelligheid. Want hard en efficiënt werken, doe je beter op een plek waar je je goed voelt. Dat geldt voor onze collega’s maar vooral ook voor onze klanten. In Roeselare noemen we het onze loft, in Aalst ons herenhuis. AANPAK WELL wil een businesspartner zijn met meerwaarde op verschillende domeinen. Dat doen we via een beproefde methodiek. In 4 doordachte stappen leggen we een traject af dat verder gaat. Begin alvast te dromen. Want wakker liggen van hoe je je business nog beter aanpakt, is echt niet meer nodig. Analyse Plan van aanpak Creatief concept Slimme communicatiemiddelen WELL_DNA Kwaliteit is voor WELL primordiaal! Al onze collega’s zijn stuk voor stuk gepassioneerde vakmensen. Onze Core Purpose is om uitmuntende communicatiemiddelen te maken waardoor onze klant groeit. We doen dit door verregaand strategisch en creatief mee te denken met de klant en mensen aan te moeden te streven naar een betere zelf, een betere onderneming. Dankzij de unieke combinatie van onze expertise, jarenlange ervaring, engagement én onze externe blik, is WELL in staat om nieuwe inzichten, oplossingen, een juiste aanpak,... te formuleren. WELL is bovendien KMO-portefeuille gecertificeerd waardoor wij advies voor zowel offline als online projecten aanbieden mét steun van de Vlaamse overheid. WE WISH YOU WELL As a business, you naturally want to surpass your competition. But how can you do this efficiently? With WELL as your communication partner you not only push your boundaries as an entrepreneur, but also those of your company or brand. That is what we call T ranscending Communication . Going further than ever before by communicating in an innovative and strategic way. Since 1999, we have been inspiring or customers as a communications agency by delivering distinguishing creative and strategic work. An approach that makes businesses better ànd stronger, by looking at things from a different point of view, transcending yourself and your communication. We welcome you to our friendly office. A contemporary workplace that combines professionalism with sociability. Because a pleasant environment encourages hard work and productivity. This not only applies to our colleagues; but also our clients. We refer to the Roeselare office as our loft, the Aalst office as our manor house. APPROACH WELL is a dedicated business partner that delivers added value in a variety of domains. We accomplish this via a proven methodology; 4 considered steps in an intensive process that goes that one step further. So, start dreaming. Because lying awake thinking about how to improve your business strategy is no longer necessary. Analysis Action plan Creative concept Smart communication tools WELL_DNA For WELL, quality is primordial! All of our colleagues are passionate professionals. Our Core Purpose is to develop excellent communication tools through which our customers grow. We do this by creative and strategically thinking along with our customer and by encouraging people to aspire to be a better self, a better business. Thanks to the unique combination of our expertise, many years of experience, commitment and our external look on things, WELL is able of formulating new insights, solutions and the right approach. Moreover, WELL is a recognised and registered service provider for SME Portfolio (a Flanders Enterprise and Innovation Agency division). Therefore, we can provide advice for both offline and online projects with the support of the Flemish Government.
15 personnes dans leur équipe
Parle Anglais, Français, Néerlandais
9 projets dans leur portefeuille4 collaborations commencées sur Sortlist
Travaille à distance à travers le monde
Membre Sortlist depuis 2019
Fondée en 1999
2 prix décernésServices
16 services offerts par WELL
Description Alles begint bij de identiteit van een bedrijf. De identiteit (we we zijn) en het imago (hoe we gezien worden) of het profiel (hoe we gezien willen worden) wordt te vaak door elkaar gebruikt.
Aan de hand van een brainstorm zoeken we naar de ziel, de DNA van een bedrijf. Dit ganse denkproces zorgt voor de basis van een nieuwe identity.
Hoe gaan we te werk?
1- brainstorm
2- plan van aanpak
3- naming
4- logo en huisstijl
- conceptstudie
- creatievoorstellen
- logodesign
- corporate styling
- stylesheet, huisstijlhandleiding
Vaak komen bedrijven bij ons over de vloer met vragen als:
- we zijn zo gegroeid dat onze huisstijl of communicatie niet meer klopt. Hoe pakken we dit aan?
- ons product of dienst werk/verkoopt niet. Wat kunnen we hieraan doen?
- ik wil graag een nieuwe doelgroep bereiken. Hoe pak ik dit aan?
- we zijn een grote klant kwijt. Waarom en hoe vang ik dit snel op?
Deze strategische vragen zijn helemaal onze dada en we zijn bij WELL liefhebbers om samen in co-creatie met de klant doelen te bereiken. Gezien onze strategische focus, hebben wij onze expertise verder uitgebreid met Employer Marketing.
We duiden onze expertise graag verder tijdens een persoonlijk gesprekCompétences en Image de marque & branding (15) communicatiemiddelenidentiteitcommunicatieplanmarketingplandoelstellingMerk IdentiteitBedrijfsidentiteitNamingLogoCommunicatiestrategie+5Projets en Image de marque & branding (8) Clients en Image de marque & branding (8) ActemiumBiens et services industriels | internationalTrigintaImmobilier | nationalGoddeerisBiens et services industriels | nationalBellewaerdeÉvénements et Spectacles | regional
En savoir plus sur Image de marque & brandingDescription Bij WELL gebruiken we steevast ons stappenplan, onze methodiek om een vlekkeloos en efficiënt parcours te garanderen.
Fase 1: project definitie, analyse en flowchart website
Het project start met een kick off meeting waarbij alle stakeholders aanwezig zijn.
Het doel van deze meeting:
- Vastleggen van de scope van het digitaal project
- Collaboratieve flowcharting (end-user approach)
- Afspraken technische specificaties van servers, hosting en database
- Bepalen van milestones en deliverables
- Uitleg van onze aanpak op vlak van project management, aanstellen SPOC, rapportering & opvolging
Fase 2: Wireframing website
Nadat scope en flowchart zijn goedgekeurd, vangen we aan met wireframing.
We werken in deze fase de nodige schermen uit in een wireframe, een soort prototype. Alle functionaliteiten die bepaald werden, worden aangebracht in zwart-wit schermen, dit volgens de informatie-architectuur die bepaald werd in de flowchart. Het resultaat is als het ware een pur sang voorstelling van de belangrijkste schermen van de site zonder de designsaus erover.
In deze fase geldt: form follows function.
Fase 3: design
Nadat wireframes zijn goedgekeurd, starten we met design.
Bijzondere aandacht gaat uit naar de meest essentiële aspecten van de website; navigatie en UX.
De mate waarin een website succes boekt, hangt in grote mate af van de eenvoud en transparantie waarmee een gebruiker zijn/haar weg vindt. De navigatie moet een coherent geheel vormen binnen het creatieve concept en tegelijk toelaten dat de gebruiker snel de gewenste informatie terugvindt.
Fase 4: development
Zodra design is goedgekeurd volgt de technische uitwerking van de verschillende webpagina’s (Codelgniter PHP framework). De technische uitwerking start uiteraard met de basis. Deze is heel vaak de database en een onderliggend CMS. Van hieruit worden de dynamische en vaste HTML- pagina’s opgebouwd. De verschillende webpagina’s worden elk voorzien van de visueel-grafische elementen besproken bij het creatief voorstel.
Na development, voor oplevering van de testlink, wordt de website reeds uitvoerig getest in alle gangbare browsers, besturingssystemen en devices. Dit garandeert een consistente weergave, waar ook ter wereld.
Fase 5: Opleiding
Van zodra de website in afwerkingsfase is, heeft de site een eerste feedbackronde achter de rug. De input van de content kan van start gaan. Hiervoor voorzien we opleiding van +/- 3u. De opleiding wordt gegeven aan het gewenst aantal personen van de organisatie.
Tijdens de opleiding wordt een screencast gemaakt en wordt deze als videobestand aangeleverd, dit is een perfect hulpmiddel om andere mensen later te trainen. Dit kan ook gebruikt worden als naslagwerk.
De opleiding heeft als doel de websitebeheerders en administrators kennis te laten maken en te leren werken met de functionaliteiten van het CMS, maar eveneens wat content stuffing onder begeleiding te doen.
Fase 6: Contentstuffing
Na de opleiding heeft de klant nog een periode van 2 à 4 weken om content in te voegen in het CMS systeem. Tijdens die periode kunnen ook nog correcties (ronde 2) op de testlink worden verzameld.
Fase 7: tweaking (correctieronde 2)
Na de periode van contentstuffing voorzien we nog een tweede correctieronde, een “tweaking” ronde. De website wordt in deze fase nog even helemaal gescreend of design wel goed zit, zeker in functie van alle content die nu in het systeem zit. Alsook de correcties die de klant heeft verzameld tijdens het contentstuffen worden in deze ronde verwerkt.
Fase 8: Oplevering, garantie en support
Van zodra de website is afgewerkt, geaccepteerd en opgeleverd start de garantieperiode van 4 weken.Compétences en Création de site internet (19) Website HerontwerpSEOWeb DesignContent CreationCMSPHPWebsite DevelopmentProject ManagementDigital MarketingOpen Source+9Projets en Création de site internet (8) Clients en Création de site internet (8) BusworldÉvénements et Spectacles | internationalIRETImmobilier | nationalActemiumBiens et services industriels | internationalTrigintaImmobilier | national
En savoir plus sur Création de site internetDescription WELL helpt bij het uittekenen van de strategie en het ontwikkelen van een creatief concept, daarna focussen we op een praktisch inzetbaar marketing- en communicatieplan. Naast positionering en merkbeleving bepalen we de uit te dragen boodschap. Die brengen je naar jouw doelgroep via een doordachte mix van mediakanalen en andere middelen. WE'LL prepare a plan dat de basis vormt voor alle verdere uitwerking en invulling van jouw activiteiten als ondernemer.
Je bedrijf of product moet persoonlijkheid uitstralen. Daarom maken we er een sterk merk van. We vertalen je bedrijfs-DNA naar creatieve concepten die het hart van je doelgroep raken. Zo krijgt je merk een gezicht. Je drukt je als onderneming visueel, communicatief én kwalitatief uit. Strategie en branding vloeien in elkaar over via letters en pixels, in woord en beeld. WE’LL create aantrekkelijke concepten die geen klant of prospect onberoerd laten.Compétences en Publicité (6) POSMedia BuyingCampaignAdvertisementStrategy planCreative Concept
En savoir plus sur PublicitéDescription Elk online project wordt op maat en volgens een methodiek aangepakt.
Ons plan van aanpak:
1- project definitie, analyse en flowchart van de site
2- wireframing
3- design
4- development
5- opleiding
6- contentstuffing
7- tweaking
8- oplevering & support
We lichten graag deze stappen verder toe tijdens een persoonlijk gesprek.
Eenmaal de site online staat, begeleidt WELL klanten verder bij het beheer en de natuurlijk groei om zo een optimale ROI te garanderen.
Ook hier gaan we volgens een doordachte aanpak te werk:
1- attract
2- engage
3- convert
1- Attract
Via SEO, SEA, advertising, content marketing, PR,... genereer je meer traffic naar de site
2- Engage
Social media, e-mailmarketing of community management zorgt dat je méér rumour rond jouw merk, bedrijf creëert.
3- Convert
Optimaliseer de site via analytics, user testing, expert audits, eyetracking,...Compétences en Stratégie digitale (10) DevelopmentOffline marketingSearch MarketingMultichannel MarketingMedia BuyingExperience architecturereturn on investmentUser ExperienceWireframingUX DesignProjets en Stratégie digitale (7) Clients en Stratégie digitale (7) BusworldÉvénements et Spectacles | internationalIRETImmobilier | nationalActemiumBiens et services industriels | internationalTrigintaImmobilier | national
En savoir plus sur Stratégie digitaleDescription Aucune description n'est fournie pour ce service.
Compétences en Design & graphisme (2) Logo Graphic DesignLogo OntwerpProjets en Design & graphisme (3) Clients en Design & graphisme (3) TechnimatÉvénements et Spectacles | nationalActemiumBiens et services industriels | internationalSaint-Gobain, InternormConstruction | international
En savoir plus sur Design & graphismeDescription Vooraleer we ons buigen over de opbouw van de site en streven naar een optimale usability, definiëren we afgelijnde doelen en doelgroepen. Deze worden idealiter samen met de klant in kaart gebracht. Dit zorgt niet alleen voor een groter gebruiksgemak, maar ook voor een logische website structuur én de mogelijkheid om de site te monitoren en periodiek bij te schaven.
Vervolgens wordt een strategische brainstorm georganiseerd met zowel uw account manager, web developer als web designer (multidisciplinair team). Zij buigen zich over de opbouw van de site en de look & feel. Dit resulteert in een technische omschrijving die alle onderdelen van de site weergeeft én heel wat inspiratiebronnen voor de lay-out.Compétences en Ergonomie (UX/UI) (10) Digital StrategyUser TestingUser Experienceuser interfaceExperience architecturegebruiksvriendelijkheidUX OptimalisatieWeb DesignDesignWireframingProjets en Ergonomie (UX/UI) (6) Clients en Ergonomie (UX/UI) (6) TechnimatÉvénements et Spectacles | nationalSaint-Gobain, InternormConstruction | internationalTrigintaImmobilier | nationalActemiumBiens et services industriels | international
En savoir plus sur Ergonomie (UX/UI)Description In functie van jouw doelstellingen zorgen wij dat de juiste media ingezet wordt. Dit omvat een duidelijk aanpakplan, media plan, advertising, content creatie en rapportering.Compétences en Planification médias (6) mediaAdvertisingMedia BuyingContent CreationSocial MediaDigital MarketingProjet en Planification médias (1) Client en Planification médias (1) BellewaerdeÉvénements et Spectacles | regional
En savoir plus sur Planification médiasDescription Aucune description n'est fournie pour ce service.
Projets en Référencement naturel (3) Clients en Référencement naturel (3) ActemiumBiens et services industriels | internationalTechnimatÉvénements et Spectacles | nationalTrigintaImmobilier | national
En savoir plus sur Référencement naturelDescription Aucune description n'est fournie pour ce service.
Compétences en Application web (7) Software ArchitectuurCMS OntwikkelingWireframe OntwerpResponsive Website OntwikkelingBackend DevelopmentBackend OntwikkelingCMSProjet en Application web (1) Client en Application web (1) Saint-Gobain, InternormConstruction | international
En savoir plus sur Application webDescription Aucune description n'est fournie pour ce service.
Compétences en Stratégie de contenu (1) StorytellingProjets en Stratégie de contenu (2) Clients en Stratégie de contenu (2) SymoBiens et services industriels | internationalTechnimatÉvénements et Spectacles | national
En savoir plus sur Stratégie de contenu
Équipe
15 membres dans l'équipe de WELL
Récompenses
WELL a été récompensé 2 fois
Roeselare Awards2015-1-1Publiciteit POOLS
Roeselare Awards2018-1-1Marketing Goddeeris
Avis clients
3 Avis clients pour WELL
5/5
(3 avis clients)
TW
Tess WillemsMarketing & communication chez URSA Benelux
WELL Communications is voor URSA een absolute meerwaarde. Ze denken niet alleen strategisch mee, maar het team is erg proactief, transparant en professioneel
KM
Katrien MahieuZaakvoerder chez Kama's Choice
De creatieve uitwerking van de huisstijl en site voor kama’s choice was een schot in de roos. WELL voelde goed aan waar kama’s choice voor wil staan, mede door de voorafgaande brainstorm.
JV
Jelle VandecasteeleManager chez Cobras
One day a cobra was just an ordinary snake... Thanks to WELL Communications it's a brand new design office.
Vous avez travaillé avec WELL?
Partagez votre expérience avec nous.
Publier un avis client
Contact
Coordonnées de WELL
Détails
http://www.well.be
- Siège socialGuido Gezellelaan 18, 8800 Roeselare, Belgium
- Leopoldlaan 4, 9300 Aalst, Belgium
Pour les clients
- Services couverts
- Conseillers Sortlist
Pour les prestataires de services
- Comment cela fonctionne-t-il ?
- Prix
- Lister mon agence
Ressources
- Blog
- Centre de données
- Aide et soutien
Entreprise
- À propos de Sortlist
- Contacts
- Emplois
- 2025 © Sortlist -
- Tous droits réservés -
- Conditions générales -
- Politique de confidentialité