Projet réalisé pour Mondelez dans l'industrie Alimentaire pour un public B2C.Creation and design of POS material for Milka - seasonnal
Projet réalisé pour Savencia dans l'industrie Alimentaire pour un public B2C.Briefing CustomerCreate an event/contest around the brand Caprice des Dieux to• Announce CDD’s 60th birthday• Ensure awareness & visibility of the brand during a “busy” period• Ensure CCD’s positioning has the “Caprice des amoureux” • Contest : Play & win 60 surprises for 2 Channels • POSM • On pack • Specific website for contest www.ilovecapricedesdieux.be • Banners on www.ilovecheese.be & Facebook • E-letters to their DB (16,000 NL + 46,000 FR) • 20 sec tvcResults : 46,000 participations
Projet réalisé pour Air Europa dans l'industrie Aérospatial pour un public B2C.Creation of the FB page, content management, creation of a contest for the launch of the FB page targetted to the DB of the client
Projet réalisé pour Bolton Group dans l'industrie Produits ménagers pour un public B2C.Integrated loyalty campaign to promote Bolton's brands dedicated to household : Omino Bianco, Carolin, Merito and WC Net.This is the main promotional activity that enhance visibility and recognition for the brands with more than 1600 displays in the supermarkets.
Projet réalisé pour Savencia & Pepsi Cola dans l'industrie Alimentaire pour un public B2C.Briefing : increase penetration & Shopper Frequency by driving Relevance of Happy Social & Apero moments by activation focused on the Variety of Bugles & Chavroux assortment linking to the Shopper profileObjectifs : grow volumes for both brands & continue to build at a higher level the TOM awareness Means : convince users/non users to discover the pleasure of combining the duo and inspire them with the rich flavour combinations. And play on emotion Target : Young adults 25-40 yo & Families with kids who are looking for variation during their Apero Moment Spike’s solution : A 360° activation with POS material, on pack communication & an online contest Where all apero fans could post a photo of their apero moment with Bugles & Chavroux! Each weeks the 14 pictures with the most votes won an Apero Kit Bugles & Chavroux worth 70€! The results : 45,599 unique visitors (196.431 pages seen in 5,5 weeks - participations & votes) 7.306 participations (mostly to vote) 481 uploads of pictures Over a 110 Apero Kits won!
Projet réalisé pour Compo France dans l'industrie Autres pour un public B2C.Content management
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