Corecrew

Agence spécialisée en Création de site internet, Application web, Application mobile, Ergonomie (UX/UI).

Profil vérifié par l'agence & certifié par Sortlist

Contacter Corecrew
starstarstarstarstar
starstarstarstarstar
(5 recommandations)
Corecrew

A propos de Corecrew

Ce profil a été vérifié par l'agence

Description

Bij corecrew is het onze missie om voor elke organisatie een excellent digitaal platform te voorzien. 
We blinken uit in elke fase van een project, van strategie tot het bouwen van naadloze digitale ervaringen.

De tools die we gebruiken zijn vaak open source technologie zoals Drupal omdat we hier oprecht in geloven. 
We groeien elke dag mee met de digitalisering en gebruiken onze kennis om organisaties te ondersteunen met hun websites en online applicaties.

Leer ons kennen op www.corecrew.be

 

Récompenses ou Nominations
stars
Drupal Organization Member
2016
Drupal development
starstarstarstarstar
starstarstarstarstar
(5 recommandations)

Localisation

Afficher l'adresse

Langues

en
nl

Informations de contactShow phoneAfficher l'email

Réseaux sociaux

Services offerts

Nous sommes actifs dans différents secteurs.

Création de site internet
Demander des infos
Application mobile
Demander des infos
Application web
Demander des infos
Ergonomie (UX/UI)
Demander des infos

Intéressé par nos services? Contactez-nous dès maintenant!

Contacter Corecrew

Quelques chiffres à propos de l'agence

4

Services

5

Recommandations

16

Réalisations

15

Membres dans l'équipe

Réalisations précédentes

Jetez un oeil aux dernière réalisations crées pour nos clients
16 réalisation(s) ajoutée(s)
  • Drupal 8 voor Haven van Zeebrugge

    Drupal 8 voor Haven van Zeebrugge

    juillet 2017
    juillet 2017

    Drupal 8 voor Haven van Zeebrugge

    Wie is de klant?

    De haven van Zeebrugge wordt uitgebaat door de ‘Maatschappij van de Brugse Zeehaven’ (MBZ) en wordt ook wel ‘het havenbestuur’ genoemd. De MBZ is een autonoom publiekrechtelijk overheidsbedrijf met de Stad Brugge als hoofdaandeelhouder. De maatschappij werd opgericht in 1895 en staat sindsdien in voor de technische, nautische en commerciële aspecten van het havenbeheer. De haven wordt hierbij op een duurzame wijze uitgebouwd, met de focus op een evenwichtige verhouding tussen mens, milieu en welvaart.

     

    De vraag van de klant

    De haven van Zeebrugge wou een moderne website waarmee ze zich konden onderscheiden van de concurrentie. De grootste uitdaging toen we dit project maakten was niet alleen om de zeer grote hoeveelheid aan info overzichtelijk weer te geven maar ook om dit alles in een mooi jasje te steken.

     

    Onze oplossing

    We hebben de site gemaakt in de nieuwste versie van het CMS systeem Drupal 8, in samenwerking met onze partner D-artagnan. Naast de vele info pagina’s bevat de site ook geautomatiseerde imports voor o.a. de terminals en havenbedrijven pagina. De site is ook meertalig.

     

    De meerwaarde voor de klant

    • Een moderne gebruiksvriendelijke website met een hedendaags design.
    • De info wordt aantrekkelijker weergegeven waardoor er meer bezoekers op de site komen.
    • De site heeft snelle laadtijden dankzij verschillende caching methodes zoals o.a. Varnish en Memcache.

    Création de site internet
    Een blockbuster website voor SBS

    Een blockbuster website voor SBS

    novembre 2016
    novembre 2016

    Een blockbuster website voor SBS

    Wie is de klant?

    SBS Belgium is een media groep behorende tot De Vijver Media en is het bedrijf achter de televisiezenders VIERVIJF en nieuwe ZES. Bovendien fungeert SBS Belgium ook als regie voor de zenders Discovery Channel, TLC, Play Sports en njam!. 

    Waar VIER met zijn ‘smart entertainment’ het verschil maakt op de doelgroep tussen 18 en 54 jaar, focust VIJF zich op actieve vrouwen tussen 20 en 49 jaar. De combinatie van VIER, VIJF en ZES met de themazenders, zorgt ervoor dat SBS Belgium een sterk en uniek aanbod heeft.

     

    De vraag van de klant

    SBS zat op gouden eieren wanneer het idee ontstond om een channel te lanceren boordevol classics, blockbusters, topseries en actie van de hoogste planken. Aan ons dus om een spetterende interactieve Drupal website te bouwen. 

     

    Onze oplossing

    Het Corecrew team werd ingeschakeld om de zender te ondersteunen met een website waar de kijkers alle informatie konden vinden. We kregen 2 maanden op de klus te klaren. 

    De integratie met hun bestaand programma systeem en de synchronisatie van de tv-gids  maakten de opdracht bijzonder uitdagend. Aan de hand van het open source CMS Drupal en redelijk wat custom development kon de website tijdens de kick-off van de zender live gaan. 

    Naast de technische ontwikkeling staat Corecrew ook in voor het onderhoud & up-to-date houden van het bestaande digitale platformen voor VIER, VIJF & ZES.

    Wij zijn alvast niet weg te slaan! Jij kijkt toch ook?

     

    De meerwaarde voor de klant

    • De nieuwe zender ZES schoot stevig uit de startblokken met een marktaandeel van gemiddeld 2% op doelgroep 18-54 jaar. Meer dan 2,5 miljoen kijkers kwamen al in contact met de nieuwe zender.
    • Corecrew lanceerde samen met SBS Belgium een nieuwe gebruiksvriendelijke responsive website, die vlot te bekijken is op elk apparaat en voor elke bezoeker.
    • Bezoekers worden getriggerd om online programma's te bekijken en om deel te nemen aan wedstrijden.
    • Bezoekers genieten nu van een optimale user experience.
    • Er werd extra aandacht besteed aan een snelle laadtijd van de website dankzij speciale caching methodes (Varnish, Memcache).

    Ergonomie (UX/UI)
    Création de site internet
    Een website voor het Nationaal MS Centrum

    Een website voor het Nationaal MS Centrum

    juillet 2017
    juillet 2017

    Een website voor het Nationaal MS Centrum

    Wie is de klant?

    Het Nationaal MS Centrum biedt integrale, veilige, topklinische en geïntegreerde zorgtrajecten op maat voor personen met MS en andere chronische neurologische aandoeningen.

     

    De vraag van de klant

    Een website voorzien om deze zorgverlening te ondersteunen was voor onze Corecrew helden een hartelijke opdracht. Corecrew werkte samen met RCA group dit project uit en stond in voor de technische realisatie van de Drupal website.

     

    Onze oplossing

    Met de open source technologie Drupal bouwden we een website die de verschillende dienstverleningen, zorgaspecten van MS en artsen in kaart brengen. De patiënt kan sneller gewenste informatie ophalen en komt een heleboel praktische weetjes tegen. 

     

    De meerwaarde voor de klant

    • Corecrew realiseerde een interactieve Drupal website waar gebruikers goed worden begeleid om correctie informatie te bemachtigen.
    • Een doordacht UX-design en nieuwe menu structuur heeft gezorgd dat de gebruikers voldoende pagina's bezoeken om de gewenste info te vernemen.
    • Webmasters kunnen op gemakkelijke en gebruiksvriendelijke manier de content up to date houden.

     

    Ergonomie (UX/UI)
    Création de site internet
    Sogent.be in een fris design

    Sogent.be in een fris design

    décembre 2016
    décembre 2016

    Sogent.be in een fris design

    Wie is de klant?

    Sogent staat voor kwalitatieve projectontwikkeling en een efficiënt beheer van vastgoed om samen met verschillende partners Gent uit te bouwen tot een stad waar het goed is om te wonen en te werken.

     

    De vraag van de klant

    Stad Gent vroeg om de website van Sogent te moderniseren. Sogent staat namelijk voor vernieuwing en vormgeving op vlak van architectuur in de mooie stad Gent. De vorige website weerspiegelde de core business van Sogent niet langer.

     

    Onze oplossing

    We bouwden een Drupal 8 website die even modern en innovatief is als de projecten van sogent zelf. Een van pijlers is een nieuwe integratie met vastgoed CRM-software Fortissimmo, dat Sogent gebruikt voor beheer en opvolging van hun panden. Hierdoor hoeven zij slechts op 1 plaats hun panden te beheren. Automatische synchronisatie houdt de pand informatie op de website up-to-date. Geen dubbel werk en een optimaal resultaat. 

    Ook een ingebouwd intranet werd voorzien. Aan de hand van login gegevens kan het personeel via hetzelfde portaal inloggen om op de hoogte te blijven van interne weetjes en activiteiten. 

    Daarnaast vinden we het design een pareltje. Ook de klant was in de wolken.

     

    Wat Sogent vertelt over Corecrew

    Uit de offertes die we mochten ontvangen, sprong het voorstel van corecrew er meteen uit. Het team van corecrew begreep het best onze vraag en stelde interessante oplossingen voor. Aan de slag dus! Het design was een eerste stap in de goede richting. Helemaal afgestemd op onze huisstijl, fris en vernieuwend. De ontwikkeling verliep vlot, dankzij onze directe lijn met de project manager die alles goed opvolgde. Tot en met de launch zat de samenwerking goed. Corecrew ging een extra uitdaging, en zo waren er wel enkele, tijdens het hele proces nooit uit de weg.

     

    De meerwaarde voor de klant

    • Een mobielvriendelijke website die bezoekers op elke apparaat kunnen gebruiken.
    • Een handige integratie van Fortissimmo om de panden op een efficiënte manier toe te voegen en te beheren.
    • Praktische werking dat het intranet in dezelfde omgeving als de Drupal website zit. 
    • Door een sterk UX design krijgt de website een passend imago. 

    Création de site internet
    Ergonomie (UX/UI)
    Vrije Universiteit Brussel: Departement Elec

    Vrije Universiteit Brussel: Departement Elec

    juillet 2017
    juillet 2017

    Vrije Universiteit Brussel: Departement Elec

    Wie is de klant?

    De Vrije Universiteit van Brussel heeft verschillende websites om hun kennis, wetenschap en algemene informatie te communiceren. Eén van hun sites werd voor het departement ELEC gebouwd, "ELEC" staat voor "Fundamental Electricity and Instrumentation" (in het Nederlands: "Algemene Elektriciteit en Instrumentatie").

     

    Vraag van de klant

    De oorspronkelijke website werd reeds door ons gebouwd enige tijd terug, maar door een rebranding op van de VUB huisstijl werd door doorgetrokken naar alle onderliggende websites. Een document met nauwkeurige richtlijnen over de huisstijl werd ons bezorgd. Op slechts enkele dagen slaagde onze front end developer er in om de volledige look and feel om te zetten naar de nieuwe huisstijl.

     

    Onze oplossing

    Op vraag van de klant gaven we een herhaling van de CMS opleiding. Het kon volgens de klant geen kwaad om het geheugen op te frissen op vlak van content beheren in Drupal. Corecrew vindt het van uiterst belang om de klant op elk moment van informatie te voorzien, dus uiteraard kunnen opleidingen meermaals gegeven worden.

    Gelijktijdig vroeg de klant naar meer rechten en vrijheid om webforms en registraties online te beheren. Door een flexibel en gebruiksvriendelijk CMS, Drupal, waren deze aanpassingen in een mum van tijd geregeld. In samenspraak met de klant geven we rechten en vrijheid binnen hun website om zelf content te editeren, toe te voegen of te wissen.

     

    De meerwaarde voor de klant

    Het resultaat is een uniform verhaal binnen alle departementen van de VUB en tevreden content editors die meer vrijheid hebben om content zelf te beheren.

    Ergonomie (UX/UI)
    Création de site internet
    Abstracts webapplicatie

    Abstracts webapplicatie

    juillet 2017
    juillet 2017

    Abstracts webapplicatie

    Wie is de klant?

    Abstracts is een website die we gemaakt hebben voor onze lange termijn partner E-Hims. Op deze site kunnen medische professionals posters opladen die dan weergegeven worden op congressen. Deze posters doorlopen een heel proces vooraleer ze goedgekeurd worden.

     

    De vraag van de klant

    e-HIMS zocht voor een oplossing waarmee ze op congressen makkelijk posters konden weergeven op verschillende schermen en apparaten. Bezoekers zouden dan via tablets zelf een poster kunnen selecteren om te bekijken.

     

    Mobiele webapplicatie

    Voor dit project hebben we geopteerd om een webapplicatie te ontwikkelen via het Angular framework. Na research hebben we voorgesteld om Chromecasts te koppelen aan verschillende TV schermen. Via de Chromecast API konden we dan met de app poster afbeeldingen doorsturen naar een specifiek scherm. De poster data en afbeeldingen werden opgehaald via een REST service die we voorzien hebben langs de site kant. Wanneer een poster geselecteerd werd binnen de app, werd er ook telkens een QR-code gegenereerd en weergegeven. Wanneer bezoekers deze code scannen, werden ze doorgestuurd naar de desbetreffende poster pagina op de Abstracts site (waar ze eventueel contact konden opnemen met de maker van de poster).

     

    Onze partner vertelt

    In corecrew vonden we de langertermijn partner die we zochten. Het corecrew team zijn voor ons collega’s geworden die vanuit hun expertise mee denken hoe wij onze doelen kunnen bereiken.

    Dit zowel voor als tijdens iedere ontwikkeling, maar ook na oplevering wanneer ze alle maintenance updates voor hun rekening nemen.
    Door dit aan hun toe te kunnen vertrouwen, creeërden we binnen onze organisatie de ruimte om nog beter op onze eigen kern activiteiten te kunnen focussen.

     

    De meerwaarde voor de klant

    • Een moderne dynamische manier om medische posters weer te geven op congressen.
    • Plaats en kostenbesparing voor E-Hims.
    • Posters moeten niet meer op groot formaat afgedrukt worden. Bezoekers hebben een trigger om de abstracts site te bezoeken (in de vorm van een QR-code).

    Ergonomie (UX/UI)
    Application web
    Création de site internet
    Application mobile
    PCA3 informatiewebsite

    PCA3 informatiewebsite

    juillet 2017
    juillet 2017

    PCA3 informatiewebsite

    Wie is PCA3?

    PCA3 biedt informatie voor mensen bezorgd over prostaatkanker en professionals binnen de gezondheidszorg betreffende vooruitgang in het gebruik van gen-gebaseerde testen voor prostaatkanker. Het wordt gepubliceerd door Ismar Healthcare, en uitgegeven door zijn redactie en medical writers.

     

    De vraag van de klant

    Een nieuwe Drupal 8 website bouwen die als bron van informatie kan gelden, dit op basis van een doordacht UX design.

     

    Onze oplossing

    De nieuwe PCA3 pro website gebruikt de nieuwe REST API mogelijkheden van Drupal 8 om data te leveren aan externe websites of om data van externe bronnen te synchroniseren met de huidige inhoud. 
    Ismar Healthcare volgt hiermee die evolutie op het web om in te zetten op een architectuur waarbij de inhoud en data ontkoppeld kan worden van de website en deze informatie zo makkelijker aan te bieden aan externe websites, externe diensten of mobiele applicaties. 

    De site bevat ook een tool voor healthcare professionals waarmee ze de resultaten van hun patiëntonderzoek kunnen ingeven. Deze resultaten worden doorgestuurd naar een externe API die de data zal verwerken aan de hand van een uitgebreid medisch model. Een duidelijke diagnose wordt terug gestuurd naar de professional. 
    Nadat een professional de tool heeft gebruikt kan hij een publiek profiel aanmaken om zijn praktijk te promoten. Deze publieke profielen worden via de REST API beschikbaar gesteld aan andere medische websites.

     

    Onze partner vertelt

    In corecrew vonden we de langertermijn partner die we zochten. Het corecrew team zijn voor ons collega’s geworden die vanuit hun expertise mee denken hoe wij onze doelen kunnen bereiken.

    Dit zowel voor als tijdens iedere ontwikkeling, maar ook na oplevering wanneer ze alle maintenance updates voor hun rekening nemen.
    Door dit aan hun toe te kunnen vertrouwen, creeërden we binnen onze organisatie de ruimte om nog beter op onze eigen kern activiteiten te kunnen focussen.

    De meerwaarde voor de klant

    • Er is een aanbod gekomen op de vraag van bezorgde burgers. PCA3 mag zich hierdoor als bron van informatie beschouwen. 
    • Een zeer gedetailleerde integratie met Segment.io zorgt ervoor dat het surfgedrag van professionals en bezoekers zeer goed kan worden opgevolgd en in kaart kan worden gebracht.
    • Aan de hand van deze gedetailleerde statistieken kan men het gebruik van de tools op de website nog verder optimaliseren.

    Ergonomie (UX/UI)
    Création de site internet
    200 jaar Universiteit Gent

    200 jaar Universiteit Gent

    juillet 2017
    juillet 2017

    200 jaar Universiteit Gent

    Over onze klant

    De vakgroep Geschiedenis, binnen de Universiteit Gent, vroeg ons om een website te bouwen die het 200 jaar bestaan van de universiteit in de kijker kan zetten. Dit onder de noemer UGentMemorie. Ze brengen geschiedenis, herinneringen en erfgoed van de universiteit samen. De rode draad doorheen hun verhaal is de wisselwerking tussen universiteit en stad, wetenschap en maatschappij.

     

    Onze opdracht

    Er bestond reeds een website, maar in eer van het jubileum staken we de site in een nieuw kleedje. Ook de versie van het Drupal CMS werd geupgraded vanDrupal 6 naar Drupal 7

    Een nieuwe huisstijl, opgelegd door Universiteit Gent, werd feilloos geïntegreerd en een aantrekkelijk UX-design werd warm onthaald. Het polaroid gevoel en de nadruk om beelden uit de geschiedenis kregen extra aandacht.

    Aan de hand van een migratie werd de Drupal content overgeplaatst. Zo hoefde de klant geen uren te spenderen aan de content input voor hun nieuwe website.

     

    De meerwaarde voor de klant

    Het doel om de bezoeker te informeren aan de hand van een attractieve responsive website is geslaagd.

    Ook de klant is bijzonder lovend over de toepassing van het UX design en de gebruiksvriendelijkheid van de nieuwe Drupal versie. 

    Création de site internet
    Ergonomie (UX/UI)
    Spoedbestelling voor D'Ieteren

    Spoedbestelling voor D'Ieteren

    juillet 2016
    juillet 2016

    Spoedbestelling voor D'Ieteren

    Wie is de klant?

    D'Ieteren Auto is de onafhankelijke invoerder van de merken van de Volkswagen-groep in België. Naast de distributie in België van de voertuigen van de groep Volkswagen en van Porsche, zorgt D'Ieteren Auto ook voor de distributie van wisselstukken en accessoiresen voor de verkoop van tweedehandsvoertuigen (My Way).

     

    De vraag van de klant

    De klant vroeg ons om een crisiswebsite te bouwen in de korte tijd van 48 uur. Dit om een platform te bieden aan bezoekers die vragen hadden over de vraagstellingen in de actualiteit omtrent de software van hun wagen.

     

    Onze oplossing

    Het Corecrew team werkte in 48u tijd een gebruiksvriendelijke Wordpress website uit. Deze website was een grote meerwaarde  voor D'Ieteren bij het verzamelen van de vele vragen die hun richting uit kwamen.

    Aan de hand van de open source technologie Wordpress konden we snel enkele modules aan elkaar koppelen die ervoor zorgde dat de basisvereisten aanwezig waren. 

     

    De meerwaarde voor de klant

    • Realisatie en strategie van een duidelijk communicatiekanaal voor D'Ieteren
    • Creatie van een gebruiksvriendelijke crisiswebsite binnen de 48u die de klant als communicatiekanaal kon gebruiken.
    • Een overzichtelijke backend waar D'Ieteren alle vragen van klanten kan bundelen en beantwoorden.
    • Een "high-traffic" website die de vragen van klanten kan beantwoorden.

    Application web
    Création de site internet
    Ergonomie (UX/UI)
    Flanders Make werd een plaatje

    Flanders Make werd een plaatje

    juillet 2017
    juillet 2017

    Flanders Make werd een plaatje

    Wie is de klant?

    Flanders Make legt zich toe op industrie gedreventechnologisch onderzoek en innovatie samen met en voor bedrijven in de Vlaamse maakindustrie. Een sector waar Corecrew behoorlijk wat affiniteit mee heeft. De RCA group fungeerde als partner tijdens dit project. 

     

    De vraag van de klant

    De klant vroeg ons een Drupal website te bouwen waarin hun vak duidelijk op de voorgrond komt. Hun projecten, hun onderzoeken en bedrijfsinformatie moet toegankelijk gebracht worden in een UX vriendelijke omgeving

     

    Onze oplossing

    Naast het ontwerpen van een strak design omvat de website ook een uitgebreide set aan pagina's. Er werden dynamische overzichten voor de projecten, onderzoeksprogramma's, maar ook vacatures, nieuws en evenementen voorzien. De klant kan zodoende met deze verschillende contenttypes aan het werk om de website up-to-date te houden.


    Verder is de mogelijkheid toegevoegd dat de klant on-the-fly subsites kan aan maken, om bepaalde thema's apart in de kijker te kunnen zetten.

    Ergonomie (UX/UI)
    Création de site internet
    ProstateMDX & Drupal 8

    ProstateMDX & Drupal 8

    juillet 2017
    juillet 2017

    ProstateMDX & Drupal 8

    Wie is de klant?

    ProstateMDx dient als een uitgebreide informatiebron voor gezondheidsmedewerkers over het gebruik van diagnostische biomarkers bij de diagnose van prostaatkanker. Het wordt gepubliceerd onder Ismar Healthcare.

     

    De vraag van de klant

    Ismar Healthcare wilde een moderne site waarop men verschillende cases kon bekijken en beantwoorden. Een ander belangrijk deel waren de webforms die geïntegreerd moeten zijn met Campaign Monitor.

     

    Onze oplossing

    Corecrew bouwde een gebruiksvriendelijke Drupal 8website waarop bezoekers niet alleen op cases konden antwoorden maar ook nog eens visueel te zien kregen (via geanimeerde charts) hoeveel mensen dezelfde mening deelden en hoe hun mening verschilde van die van het editorial board.

     

    De meerwaarde voor de klant

    • Een gebruiksvriendelijke website met state-of-the-art Drupal 8 technologie
    • Uitgebreide integratie met Campaign Monitor voor een dieper contact met bezoekers.

    Ergonomie (UX/UI)
    Création de site internet
    Gamen met Tournamentcenter

    Gamen met Tournamentcenter

    juillet 2016
    juillet 2016

    Gamen met Tournamentcenter

    Wie is de klant?

    Tournamentcenter organiseert wereldwijd tournaments om verschillende communities te betrekken in de wondere wereld van Trading Card Games. Ze organiseren tournaments of Magic: The GatheringYu-Gi-Oh!Pokémon and Force of Will

     

    De vraag van de klant

    Tournamentcenter stelde aan ons de vraag om een digitaal platform te bouwen op basis van Drupal waar zowel spelers, organisatoren en adverteerders elkaar virtueel kunnen ontmoeten. And boy oh boy did we… Daarbovenop wou de klant ook een mobiele app die ze kunnen gebruiken tijdens tournaments om de rankings vlot te laten verlopen en om de medewerkers te verbinden aan één tool. 

     

    Onze oplossing

    Het Corecrew team heeft in maart het project gelanceerd en werken nog steeds verder aan de uitbreiding ervan. Aan de hand van een gebruiksvriendelijke website voor verschillende kaartspelen, met elk een eigen identiteit, vindt de bezoeker onmiddellijk de weg.

    De core business van Tournamentcenter draait rond de verkoop van tickets voor card game toernooien. Daarom waren er 2 aspecten van het project van het grootste belang.

    In de eerste plaats heb je de ticket verkoop op de website zelf. Dit is opgebouwd via de "tried & tested" Commerce module. Gezien de complexiteit van de tickets, werd de standaard flow grondig te herschreven. Zo heb je bvb. team tickets waar je verschillende teamleden aan kan verbinden tijdens het checkout proces. Dit heel wat maatwerk, maar het resultaat is een unieke checkout flow die volledig voldoet aan de wensen van de klant.

    Het tweede belangrijke aspect is de pairing webapplicatie die we gebouwd hebben in Angular. Deze staat los van de site en dient vooral om te worden gebruikt door spelers tijdens een evenement. Het belangrijkste onderdeel hiervan is de "speler pairing". Hiermee kunnen spelers die ingelogd zijn op de app zien tegen welke persoon en aan welke tafel ze moeten spelen.

    De data voor de app is afkomstig uit de site en wordt via een REST API (met de Services module) aangeleverd. Via een dashboard op de site kunnen organisatoren o.a. een nieuwe ronde pairings voor de app importeren en een overzicht krijgen welke spelers allemaal meedoen met het evenement.

     

    De meerwaarde voor de klant

    • Realisatie van een digitaal platform in Drupal en een mobiele applicatie in Angular.
    • Vlotte verkoop van tickets op internationaal niveau 
    • De community feeling hebben we eveneens extra in de kijker gezet. Aan de hand van een app, gebouwd door yours truely, kan de verdeling van spelers tijdens een tournament duidelijk en geautomatiseerd verlopen.

    Congrats tournamentcenter ;)

    Application mobile
    Création de site internet
    Application web
    Ergonomie (UX/UI)
    De online pers denkt ook aan UX

    De online pers denkt ook aan UX

    juillet 2016
    juillet 2016

    De online pers denkt ook aan UX

    Wie is de klant?

    De regionale televisiezenders Focus & WTV staan al sinds 1993 elke dag tussen de West-Vlamingen en houden de vinger aan de pols van wat leeft in de provincie West-Vlaanderen. Focus & WTV brengt het lokale nieuws en volgen de West-Vlamingen die het maken binnen en buiten de provinciegrenzen. Focus WTV is de online website om actualiteit te volgen voor regio West-Vlaanderen. 

     

    De vraag van de klant

    Focus & WTV vroeg ons om een volledige redesign te doen van hun oude website. Het vorige design was niet 100% aantrekkelijk en straalde niet de juiste look and feel uit. Ook op vlak van technische integraties en SEOwas er werk aan de winkel. 

     

    Gebruiksvriendelijke website

    Na een grondige analyse van hun bestaande data hebben we gestreefd naar een ontwerp en uitwerking met een focus op vereenvoudigingtransparantie en een gebruiksvriendelijke navigatie.

    Corecrew sloeg de handen in elkaar om een nieuwe website op te leveren die de bezoeker kan bekoren. Het resultaat mag er zijn, vinden we zelf.

     

    Drupal implementatie & integraties

    In de 2e fase hebben we REST integratie gemaakt met VWflow van Rambla, voor automatische publicatie van hun video content naar de website. Dit ter vervanging van het verouderde en trager systeem voor import van video’s.

    Met een feilloze overgang van naar het nieuwe systeem, waar we zeer trots op zijn, kregen de bezoekers de video’s aangeboden in de modernste video speler van Rambla.

    Momenteel werken we verder voor fine-tuning en uitbreiding van het systeem, aan de hand van afgesproken sprints volgens de Scrum methodolgie.

     

    De klant vertelt  

    Met Corecrew hebben wij een lange termijn partner gevonden. Een sterk punt van corecrew is de vlotte communicatie tijdens het opzetten van het project en tijdens de nazorg. Ook voel je dat de medewerkers aan ons project steeds vol willen gaan voor een succesvol project.

     

    Création de site internet
    Ergonomie (UX/UI)
    Educatieve website voor D'Ieteren

    Educatieve website voor D'Ieteren

    novembre 2016
    novembre 2016

    Educatieve website voor D'Ieteren

    Wie is de klant?

    D'Ieteren Auto is de onafhankelijke invoerder van de merken van de Volkswagen-groep in België. Naast de distributie in België van de voertuigen van de groep Volkswagen en van Porsche, zorgt D'Ieteren Auto ook voor de distributie van wisselstukken en accessoiresen voor de verkoop van tweedehandsvoertuigen (My Way).

     

    De vraag van de klant

    Bedenk & bouw een gebruiksvriendelijke website voor verdelers en partners van D'Ieteren om via één digitaal platform alle betrokkenen op de hoogte te brengen van nieuws, features en nog meer interessante weetjes over de wagens. 

     

    De vraag van de klant

    Bouw een website voor verdelers en partners van D'Ieteren om via één platform alle betrokkenen op de hoogte te brengen van nieuws, features en nog meer interessante weetjes over de wagens. 

     

    Onze oplossing 

    We bouwden een beveiligd digitaal platform waarin enkel gebruikers met logingegevens terecht konden. 

     

    De meerwaarde voor de klant

    • Realisatie van een nieuw digitaal platform gebaseerd op Drupal binnen de D'Ieteren groep.
    • De klant hoeft geen verschillende procedures toe te passen om alle partijen op de hoogte te brengen. 
    • De optie 'doe een suggestie' en 'stel je vraag' geven de gebruikers de mogelijkheid om via 1 gecentraliseerd kanaalD'Ieteren aan te spreken waardoor de klant geen overload aan mails krijgt. 
    • Er is een hoge ROI, er is bijzonder veel positieve feedback gekomen van alle distributeurs, die vragende partij waren voor zo'n platform. 

    Création de site internet
    Ergonomie (UX/UI)
    Website vol toeristische activiteiten

    Website vol toeristische activiteiten

    juillet 2016
    juillet 2016

    Website vol toeristische activiteiten

    Wie is de klant?

    De dienst toerisme in de Kempen staat in voor het verdelen en promoten van de UiTPAS Kempen

    UiTPAS Kempen is een spaar- en voordeelkaart. Je spaart één punt door deel te nemen aan een UiTPAS activiteit. De punten die je spaarde, kun je omruilen voor een korting, een geschenk of een ander voordeel. Met UiTPAS sparen vandaag al meer dan 100.000 pashouders punten en ruilen die om voor leuke voordelen.

    Vergeet je kaart niet aan te vragen ;)

     

    De vraag van de klant

    De dienst toerisme in Turnhout vroeg ons frisse en jonge websites te bouwen waar ze hun agenda, activiteiten, dossiers en gemeentelijke weetjes in kwijt konden. De sites omvatten een verzamelplaats voor bezoekers omvat die graag op de hoogte blijven van culturele aangelegenheden in hun buurt. De mogelijkheid moet er bovendien zijn dat het Drupal CMS communiceert met de Uit databank (een plaats waar alle activiteiten verzamelt worden) van UitinVlaanderen

     

    Onze oplossing

    Een gebruiksvriendelijke website op basis van het Culturefeed framework voor de homo touristicus. 
    Op de homepagina kan de gebruiker aangeven welke type activiteit er in de smaak kan vallen, in een periode naar keuze, en website voorziet een overzicht.

    Aan de hand van een koppeling met de UiT databankis het voor de gemeente nog eenvoudiger om de activiteiten online up-to-date te houden. 

     

    De meerwaarde voor de klant

    • Realisatie van een multisite Drupal website op basis van het Culturefeed framework van UitinVlaanderen
    • Eenvoudig publiceren van de activiteiten, door integratie met UiT databank zorgt voor minder tussenkomst van de dienst tourisme 
    • Door het gebruiksvriendelijk platform werden er meer tickets verkocht voor activiteiten. 

    Création de site internet
    Ergonomie (UX/UI)
    Overzichtelijke website voor Objective

    Overzichtelijke website voor Objective

    novembre 2016
    novembre 2016

    Overzichtelijke website voor Objective

    Wie is de klant?

    Objective International biedt standaard softwareoplossingen voor de optimalisatie van productie (Manufacturing Execution System) en logistieke operaties (Warehouse Management System). Objective International is vandaag een vooraanstaande Europese Supply Chain Execution aanbieder binnen de maak-, de procesindustrie, in groothandel en distributie.

    De vraag van de klant

    Bouw een website waarin onze cases, oplossingen en processen goed aan bod komen. Potentiële klanten/sollicitanten moeten een beter beeld krijgen van wie Objective is.

    Onze oplossing

    corecrew bouwde een website waarin hun expertise in hun vak en hun oplossingen duidelijk aanwezig zijn. Verschillende cases, industrieën en vakgebieden zijn voor de bezoeker zo klaar als een klontje. Ook voor het ruim aanbod aan jobs en evenementen is een oplossing voorzien om sollicitaties en evenementinschrijvingen snel en makkelijk te behandelen en op te volgen.

    De meerwaarde voor de klant

    De UX aanpak zorgt ervoor dat er meer leads gegenereerd worden.  Ook sollicitanten vinden sneller hun weg naar de sollicitatie form. De klant kan aan de hand van een opleiding op maat zelf content gaan invoeren en geheel autonoom belissen wat er op de website moet komen. 

    Création de site internet

Recommandations de Clients’

Parcourez les dernières recommandations envoyées par nos clients

5 recommandation(s) postée(s)

Total des évaluations

5/5
starstarstarstarstar
starstarstarstarstar
starstarstarstarstar
starstarstarstarstar
5/5

Joachim De Schagt  2 years ago

Managing Director chez Pure Sign
starstarstarstarstar
starstarstarstarstar
5/5

Eliza De Rycke  2 years ago

HR & Organisational wizard chez corecrew
starstarstarstarstar
starstarstarstarstar
5/5

Barabara Dubaere  a year ago

Communicatie verantwoordelijke chez Sogent

Uit de offertes die we mochten ontvangen, sprong het voorstel van corecrew er meteen uit. Het team van corecrew begreep het best onze vraag en stelde interessante oplossingen voor. Aan de slag dus! Het design was een eerste stap in de goede richting. Helemaal afgestemd op onze huisstijl, fris en vernieuwend. De ontwikkeling verliep vlot, dankzij onze directe lijn met de project manager die alles goed opvolgde. Tot en met de launch zat de samenwerking goed. Corecrew ging een extra uitdaging, en zo waren er wel enkele, tijdens het hele proces nooit uit de weg.

starstarstarstarstar
starstarstarstarstar
5/5

Rik Rijnders  a year ago

Managing Director chez E-hims

In corecrew vonden we de langertermijn partner die we zochten. Het corecrew team zijn voor ons collega’s geworden die vanuit hun expertise mee denken hoe wij onze doelen kunnen bereiken. Dit zowel voor als tijdens iedere ontwikkeling, maar ook na oplevering wanneer ze alle maintenance updates voor hun rekening nemen. Door dit aan hun toe te kunnen vertrouwen, creeërden we binnen onze organisatie de ruimte om nog beter op onze eigen kern activiteiten te kunnen focussen.

starstarstarstarstar
starstarstarstarstar
5/5

Jürgen Boone  a year ago

Marketing Manager chez Focus WTV

Met Corecrew hebben wij een lange termijn partner gevonden. Een sterk punt van corecrew is de vlotte communicatie tijdens het opzetten van het project en tijdens de nazorg. Ook voel je dat de medewerkers aan ons project steeds vol willen gaan voor een succesvol project.

add_circle_outlineAjouter une recommandation

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

J'ai besoin d'une agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.