search
Photo de couverture de Altavia ACT*

Altavia ACT*

starstarstarstarstar_half
(3 avis clients)

Certifications de Altavia ACT*

Agence certifiée par Sortlist

Agence certifiée par Sortlist

Profil vérifié par son propriétaire.

Profil vérifié par son propriétaire.

Localisation de Altavia ACT*

placeAfficher l'adresseplaceLouizalaan 287, 1050 Brussel, Belgium
Localisation de l'agence Altavia ACT*

Langues parlées par Altavia ACT*

AnglaisFrançaisItalienNéerlandaisEspagnolVietnamien

Coordonnées pour Altavia ACT*

Photo de couverture de Altavia ACT*

Altavia ACT*

BelgiqueIxelles

À propos Altavia ACT*

We’re an omni-channel communications agency
 
We help our clients perform better by deeply understanding their customers, innovating the shopper journey and flawlessly delivering relevant materials.
 
Combining local strength with the reliability of a global network, we offer key services ...
We’re an omni-channel communications agency
 
We help our clients perform better by deeply understanding their customers, innovating the shopper journey and flawlessly delivering relevant materials.
 
Combining local strength with the reliability of a global network, we offer key services that help retailers win the hearts and minds of their customers:
  • Strategy and Innovation
  • Brand Activation and Campaigns
  • Content and Social Media
  • Digital Production
  • Print Management
  • Packaging Design
Contact us if you’re looking for the perfect partner, offering deep consumer knowledge, creative solutions and operational excellence.
 
Interested in working with us? This is what we believe in:
  • Alchemy- Our purpose is to build trust between brands, retailers and consumers.
  • Empathy- Without understanding what others experience, creativity is a pointless task.
  • Work- We do not strive for awards but for solutions the consumer needs.
  • Respect- Straight talk, listening, understanding and commitment are at our heart.
  • Collaborate- We tackle projects together with our clients, in a collaborative manner.
  • Question- We ask why and challenge everything to create added value.
  • Tribes- Our flat hierarchy breaks the silos and boosts participative ways of working.
  • Move- In an ever-changing world in which nothing is fixed, we constantly adapt.

Together, let’s make an impact.

See more

Travaux (16) de Altavia ACT*

MAKRO Offres Endiablées par Altavia ACT*
MAKRO Offres Endiablées17 avril 2019
arrow_forward
Tom&Co World Animal Day par Altavia ACT*
Tom&Co World Animal Day17 avril 2019
arrow_forward
Proximus Online Manuals par Altavia ACT*
Proximus Online Manuals17 avril 2019
arrow_forward
Velux Renovate par Altavia ACT*
Velux Renovate17 avril 2019
arrow_forward
Proximus Shopmag par Altavia ACT*
Proximus Shopmag12 avril 2019
arrow_forward
Nespresso 2015 calendar par Altavia ACT*
Nespresso 2015 calendar25 février 2015
arrow_forward
Nespresso - Bukeela par Altavia ACT*
Nespresso - Bukeela25 février 2015
arrow_forward
Nespresso new presentation box par Altavia ACT*
Nespresso new presentation box7 octobre 2014
arrow_forward
Nespresso - The Art of Gifting par Altavia ACT*
Nespresso - The Art of Gifting25 février 2015
arrow_forward
Volvo par Altavia ACT*
Volvo25 février 2015
arrow_forward
Picard opening in Luxembourg par Altavia ACT*
Picard opening in Luxembourg25 février 2015
arrow_forward
UPS - Corporate Communication Tool par Altavia ACT*
UPS - Corporate Communication Tool3 mars 2015
arrow_forward
Proximus - Store Interior par Altavia ACT*
Proximus - Store Interior3 mars 2015
arrow_forward
Proximus par Altavia ACT*
Proximus25 février 2015
arrow_forward
Poster campaign for Perrier. par Altavia ACT*
Poster campaign for Perrier.7 octobre 2014
arrow_forward
Fostplus - Communication plan 2015-2017 par Altavia ACT*
Fostplus - Communication plan 2015-201725 février 2015
arrow_forward
Réduire

Services (6) offerts par Altavia ACT*

Publicité

€10000 – €1000000

- Strategy & Innovation - Brand Activation & Campaigns - Content & Social Media - Digital Production - Print Management

StrategyInnovationBrandingBrand Activation360 CampaignspackagingPackaging Designprint managementprint productionOmnichannelactivatieshopperCustomer JourneyCustomer Experiencecustomer satisfactioncustomer baseretailersRetailfmcgDigital StrategyContent StrategyContentmarketingSocial Media ManagementSocial MediaWebsiteOnline MarketingConsumer Journey{{ skills.collapsed ? ("Show more" | translate) : ("Show less" | translate) }}

Stratégie digitale

€7500 – €200000

- Digital Strategy - SEO / SEA : campaign management and monitoring - Content Management - Community building and management - E-Reputation and Crisis Communication - KPI Management and Dashboards - Websites and App development - Trainings and Seminaries

En savoir plus
Content MarketingResponsive Web DesignDigital StrategyCommunity ManagementKPI'sWeb DesignMobile App DevelopmentSeo and sem(search engine marketing strategy)Online Reputation ManagementWebsite Developmentweb developmentweb marketingEmail MarketingEmail DesignEmail AdvertisingEmail Campaigns{{ skills.collapsed ? ("Show more" | translate) : ("Show less" | translate) }}

Réseaux sociaux

€10000 – €500000

- Social Media Strategy - Social Media Management - Content production - Conversation Management

Social Media StrategySocial Media ManagementSocial Media CampaignSocial Media PlanningSocial Media Analysis

Stratégie de contenu

€5000 – €100000

- Editorial planning - Content Creation - User Generated Content strategy

Content StrategyContent CreationSocial Media ContentSocial ContentWebsite Content

Design & graphisme

€8000 – €1000000

- Graphic design - Infographic design - Packaging design - Web & Mobile design

Packaging DesignGraphic DesignResponsive Web DesignInfographic Design

Ergonomie (UX/UI)

€1000 – €1000000

Examens (3) donnés à Altavia ACT*

starstarstarstarstar_half
4.34/5
Dave FroidcoeurDave Froidcoeurcheck_circle_outlineCe commentaire a été vérifié par Sortlist

Head of Marketing Hypermarkets Carrefour... chez Carrefour Belgium

business Vente au détail

people 5001 – 10000

Service

Planification médias

il y a 5 mois

Quel était l'objectif derrière votre collaboration?

Gestion du print de nos folders commercials

Qu'avez-vous trouvé de plus impressionnant lors de votre collaboration?

flexibilité, tout faire pour trouver des solutions adéquats,

Quelles pistes d'amélioration voyez-vous?

retourner plus vite avec des overviews

Note globale
starstarstarstarstar
4/5

Budget

starstarstarstarstar

Qualité

starstarstarstarstar

Délais

starstarstarstarstar

Collaboration

starstarstarstarstar
Magali WalraeveMagali Walraevecheck_circle_outlineCe commentaire a été vérifié par Sortlist

Junior Brand Manager Starbucks chez Nestlé

business Alimentaire

people 10001+

Service

Design & graphisme

il y a 6 mois

Quel était l'objectif derrière votre collaboration?

Création d'un leaflet pour CRM Carrefour

Qu'avez-vous trouvé de plus impressionnant lors de votre collaboration?

Agilité avec tous nos deadlines super court et d'être capable de changer tout le créa quand on le demande avec un résultat très beau.

Quelles pistes d'amélioration voyez-vous?

traduction NL

Note globale
starstarstarstarstar_half
4.75/5

Budget

starstarstarstarstar

Qualité

starstarstarstarstar

Délais

starstarstarstarstar

Collaboration

starstarstarstarstar
PirsonPirsoncheck_circle_outlineCe commentaire a été vérifié par Sortlist

Head of Shopping Centre Management chez Galimmo

business Immobilier

people 51 – 200

Service

Image de marque & branding

il y a 6 mois

Quel était l'objectif derrière votre collaboration?

Création d'une nouvelle identité - Brand book, y compris style graphique/image/slogan/signature radio, etc. Mise en place de la nouvelle image au travers de campagnes de notoriété, d'activation et d'animations. Gestion des délivrables (impression). Gestion globale des réseaux sociaux. Accompagnement et suivi sur divers projets d'image. Un accompagnement à 360° de la communication.

Qu'avez-vous trouvé de plus impressionnant lors de votre collaboration?

Les échanges constructifs, le respect/l'écoute envers le client, la flexibilité dans les solutions proposées, la réactivité/disponibilité et la qualité du travail délivré, oser dire aux clients ce qui ne fonctionne pas dans sa demande, maintenir la ligne stratégique

Quelles pistes d'amélioration voyez-vous?

Optimiser la gestion des réseaux sociaux pour ne pas perdre la longueur d'avance acquise dans ce domaine

Note globale
starstarstarstarstar_half
4.25/5

Budget

starstarstarstarstar

Qualité

starstarstarstarstar

Délais

starstarstarstarstar

Collaboration

starstarstarstarstar