Wij introduceerden Duval Branding aan nieuwe klanten.

Lees hun verhaal

Duval Branding

Dienst: Branding & Positionering

Budget: Ongeveer €40.000

Gesprek met Marc

Marc WellensManaging Director & Founder bij Duval Branding

Kan u uw bedrijf beschrijven en vertellen wat uw functie is?

Duval branding bestaat sinds 2012 en vandaag zijn we met 22 branding en communication specialisten in-house, en we zijn eigenlijk ontstaan als een break-away van het publicist netwerk om eigenlijk branding iets meer plaats te geven in de markt of de communicatie markt zoals we die vandaag kennen. Via media marketing kwam ik op de Sortlist website terecht, wat meteen een heel laagdrempelige indruk gaf over hoe dat je als bedrijf jouw portfolio zou kunnen showcasen.

Welke oplossing heeft Sortlist uw aangeboden?

En aangezien dat wij op dat moment echt bezig waren met branding opnieuw in de markt te zetten, leek het ons een ideaal kanaal om ons portfolio eigenlijk aan te bieden. En we hebben gewoon gezegd van "why not, we zullen wel zien of het succesvol wordt," wat nadien ook gebleken is. Wel, redelijk snel in het begin kregen we via Sortlist een aantal leads binnen van elk bedrijf die we op voorhand niet echt kenden, wat dan meteen goed is want zo kregen we een point of entry bij bedrijven en projecten om onszelf voor te stellen. En nadien bleek ook dat er wisselwerking was en hoe meer dat Sortlist ons aanraadde bij bedrijven hoe beter zij ons ook leerden kennen en hoe meer dat de kwaliteit van de leads ook naar boven ging. En naarmate dat we eigenlijk in de afgelopen jaren toch wel een paar mooie matches hebben gekregen, waren het de problematiek en de vraagstelling van die bedrijven die echt wel klopte met het antwoord of de diensten die wij kunnen aanbieden. Eén van onze beste ervaringen via Sortlist was onze kennismaking met OZ, de mutualiteit, waar we eigenlijk als een atypisch bureau in de pitch zijn gegaan naast advertising bureaus en digitale bureaus. Het leuke van die pitch was, is dat we konden OZ overtuigen van feit dat die geïntegreerde branding aanpak hun probleem veel beter zou oplossen dan meer een campagne-matige aanpak. En OZ heeft dat ook zo gezien en het leuke daaraan was dat we eigenlijk na de pitch meteen zijn beginnen werken en tot vandaag nog steeds met een, hopelijk, denk ik wel, tevreden klant zitten.

Sortlist: Leads, snelheid en opportuniteiten om zakelijke samenwerkingen in gang te zetten

Zou u Sortlist aanbevelen aan een collega/vriend/partner?

Sortlist is de perfecte professionele add-on voor elke bureau zijn business strategie. Je leert er merken en bedrijven kennen die anders voor jou verborgen zouden blijven en vice versa dat bedrijven en organisaties bureaus ontdekken die anders voor hen verborgen zouden blijven. Ik geloof als je Sortlist strategisch goed inpast in je nieuwe business aanpak, het een grote toegevoegde waarde heeft in de reach en de spread die je in je business moet gaan voeren.Ik zal het in het Engels verwoorden: Leads, speed and opportunities to power up your business initiatives. Verlies geen tijd met het zoeken naar nieuwe klanten. Zij wachten op sortlist.com/apply alleen nog maar op u!

Marc WellensManaging Director & Founder at Duval Branding

Leads, speed en opportunities to power up your business initiatives.

Lees meer
Marc Wellens bespreekt ervaringen

Laat ons u voorstellen aan de beste bureaus voor uw project

Van webdesign tot reclamebureaus: wij houden rekening met ál uw criteria en stellen u voor aan de meest passende bureaus. U vergelijkt de voorstellen dan zelf en maakt de beste keuze.

100% gratis