Ontdek
Ontdek en blader door onze volledige catalogus van serviceproviders.
Plaats een project
Plaats nu een nieuw project en vind dienstverleners die het beste aansluiten bij je behoeften.
Krijg advies
Onze experts uit de sector helpen je de provider te kiezen die het beste bij je past. Gratis.
Ontdek onze bureaus
Zoek in een database van 38K getalenteerde dienstverleners en werk samen met de beste mogelijke voor uw specifieke behoeften.
Creatief & Visueel
Niet wat je zoekt?
Bekijk alle dienstenLaat leveranciers naar jou komen
Beschrijf uw behoeften in een korte briefing met uw vereisten. Stuur het naar providers die we je voorstellen en wacht op hun antwoord.
Plaats een project als opdrachtgever:
Onze adviseurs begeleiden je naar de juiste aanbieder
Laat onze branche-experts je helpen de meest geschikte leverancier te kiezen en je idee om te zetten in een succesvol bedrijfsproject.
Lees meerGeen beschrijving opgegeven voor deze service.
Geen beschrijving opgegeven voor deze service.
Geen beschrijving opgegeven voor deze service.
Geen beschrijving opgegeven voor deze service.
Geen beschrijving opgegeven voor deze service.
Geen beschrijving opgegeven voor deze service.
Geen beschrijving opgegeven voor deze service.
1: What was the objective behind your collaboration? We were looking for an agency who could help us with the rebranding of our brand Molco, already 15 years ago. Molco is an A-brand which is very well known in the Foodservice, Retail & Bakerymarket. A divers customer portfolio. We organized a pitch which was also attended by TrueAgency. TrueAgency convinced us with their proposals and understood completely what we were looking for. They developed a new branding guideline, which was complete from packaging, to fotoshoots, to POS, to logo usage,… In the meanwhile TrueAgency is our partner, a truly foodpartner who understands our needs but also knows the needs of the customer/consumers and knows how to match this. TrueAgency is our complete communication partner for most of our brands as well as on productmarketing side as activation. And we can truly also rely on them for the development of trade fair booths, brainstormsessions, trends, public relations,….. 2: What did you find most impressive about them? TrueAgency knows the foodmarket very well and they understand our needs and the customer/consumer needs. In this way they know exactly what we are talking about and fully meet our demands (and also these of our customers).They also challenge us and keep a close eye on guidelines In order that we don’t move from our brandvalues (as marketeers sometimes try to freewheel a bit ). They are a great sparring partner and projects are handled in a quick, efficient and correct way. Their big network with several Foodcompanies make them also into a strong partner, allways investing in themselves and others to make sure customers are receiving the best service & results.
1: What was the objective behind your collaboration? Building a well-known and loved A brand in fruit & vegetables from scratch. 2: What did you find most impresive about them? • Deep expertise in food marketing (quite rare) • Skills to build a brand new brand from A to Z
1: What was the objective behind your collaboration? When looking for an agency we wanted to find a ‘one stop shop’. An agency with a personal approach but above all, an agency with different competences. A branding, interior and the concept experience which all have an important connection. 2: What did you find most impressive about them? What really helped us was the strategic starting point and the necessary questions in order to finalize our idea. What does the brand stands for? For which target group are we working? Where do we want to stand in 5 years? ... This led to clear choices! And all, with a clear business mindset.
Deel je ervaring met ons.
Details
Building great business stories.
Moeiteloos zoeken, ontdekken en matchen met topaanbieders in 500+ diensten. Vertel ons wat je nodig hebt en wij stellen je voor aan de juiste partner om je bedrijf te helpen groeien.