Geen beschrijving opgegeven voor deze service.
Geen beschrijving opgegeven voor deze service.
Geen beschrijving opgegeven voor deze service.
Project gemaakt voor Oxfam Novib in de Non-profit industrie voor een B2C publiek in 2021.Van papieren guide naar internationale online gameOxfam Novib zet zich al meer dan 60 jaar in om armoede te bestrijden. Van jong tot oud; elk mens waar ook ter wereld verdient een kans om zijn dromen te verwezenlijken. Om in het digitale tijdperk ook de jonge doelgroep te kunnen bereiken en stimuleren werd het tijd voor iets heel anders: een digitale game.
Lopend project voor KENSI in de Kleding & Accessoires industrie voor een B2C publiek sinds 2021.Wanneer je als start-up je webshop van de grond wilt krijgen, dan pak je dat het liefst direct goed aan. Zo ook KENSI. Achter deze gloednieuwe webshop zitten grote ambities en een duidelijke missie verscholen: van een grote collectie, tot veel naamsbekendheid. Want KENSI moest de nieuwe webshop van modeliefhebbend Nederland worden, waar je meer kwaliteit en trendy items voor een kleine prijs kunt opduikelen.
Lopend project voor Simyo in de Telecommunicatie industrie voor een B2C publiek sinds 2020.Met inspirationele en praktische blogs direct mensen naar je website halen dankzij de handige kunsten van SEO. Het jongere broertje van KPN, Simyo, wilde niet alleen nieuwe blogs die een stapje verder gingen dan alleen inspiratie. Naast SEO-waardige copy moesten de blogs ook een unieke en originele visual krijgen die precies het Simyo-gevoel uitstralen.
Project gemaakt voor DPG Media in de Media industrie voor een B2B / B2C publiek.DPG Media wil een vuist maken richting Google en Facebook. Hiervoor heeft DPG Media de handen ineen geslagen om zelf een nieuw reclamesysteem te ontwikkelen. Een reclamesysteem dat in eerste instantie gericht is op de kleinere adverteerders, maar uiteindelijk ook grootzakelijke adverteerders moet gaan bedienen. Het platform stelt adverteerders in staat om eenvoudig te adverteren bij de vertrouwde merken van DPG Media, als AD.nl, NU.nl, Tubantia.nl, ED.nl en Gelderlander.nl.
Lopend project voor RTL Buienradar in de Media industrie voor een B2C publiek sinds 2011.De populairste weerapp van Nederland. En dat al jaren achter elkaar. In 2018 werd Buienradar zelfs uitgeroepen tot overall Website van het Jaar. Het geheim van het succes? We luisteren continu naar de gebruiker.Sinds 2011 leveren we een grote bijdrage aan het concept, UX, design en art direction van de website, de app en campagnes. Vaak bij Buienradar op de vloer, vaak samen met de gebruiker. Zo zorgen we voor blijvend succes!
Project gemaakt voor NBTC Holland Marketing in de Marketing & Reclame industrie voor een B2C publiek.Het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen (NBTC) zorgt voor de positionering, ontwikkeling en marketing van Nederland in binnen- en buitenland. Daarbij is de zakelijke markt erg belangrijk. De #likeholland-campagne zet Nederland wereldwijd op de kaart als ideale meetingbestemming bij corporate meeting planners en corporate intermediairs.
Pieter Stemerding beveelt dit bureau aan
FHJ van Panhuis beveelt dit bureau aan
FHJ van Panhuis beveelt dit bureau aan
Deel je ervaring met ons.
Sortlist is een onafhankelijk platform dat voor je op zoek gaat naar de meest relevante bureaus voor jouw project. Laat ons weten wat je zoekt, dan gaan wij aan de slag.