BOA (+ reviews) | Sortlist

BOA cover
BOA logo

BOA België, België

Dit profiel en de details worden beheerd door de eigenaar van het bureau.

Full service reclamebureau met durf

Vanuit onze creatieve studio sleutelen we aan communicatie met impact.

Als full service reclamebureau spelen we met woorden en beelden en geven zo jouw merk, website, e-commerce, fotografie en video’s net dat tikkeltje extra.

Een krachtige uitstraling, met pit én rendement.

BOA, dat is een waaier aan specialisten die jouw communicatie samensmelten tot een pakkend geheel.

Een 48‑koppig team dat staat voor een totaalaanpak, waarbij de ambitie van de klant centraal staat.

48 mensen in hun team
Spreekt Engels, Frans, Nederlands, Nederlands, België
33 projecten in hun portfolio
Werkt op afstand over de hele wereld
Sortlist lid sinds 2021
Opgericht in 1989
1 award gewonnen
Vergelijk met andere bureaus

Diensten

3 diensten aangeboden door BOA

Naam van dienst
Niveau van ervaring

Gerelateerde beoordelingen
Vanaf

  • Beschrijving
    Brand strategy Een sterk merk doet voor jou het werk. Krachtige merken spreken voor zich. Vertrekkend vanuit jouw product of dienst combineren we een authentiek merkverhaal met een pakkende en herkenbare stijl. Het resultaat? Een overtuigend merk met een duidelijk DNA, waar jouw doelpubliek in gelooft. Concepten en campagnes die overtuigen Jouw bedrijf of merk in de verf zetten? Een concept dat aanspreekt en een overkoepelende campagne zijn onmisbaar. Bij BOA buigen we over alle aspecten van je campagne, van wobbler tot bestickering. We zorgen voor campagnes die de nodige exposure genereren. Maar net zo goed vieren we onze creativiteit bot op dat ene campagnebeeld dat je campagne maakt of kraakt.
    Skills in Branding & Positionering (17)
    Brand Strategygrafisch ontwerpopmaakemployer brandingconceptpositioneringb2b brandingmarketingstrategiemerkstrategiemarketing+7
    Projecten in Branding & Positionering (11)
    Opmaak en fotografie wekelijkse Aldi folder - Branding & Positionering
    Branding voor La Lorraine Bakery Group - Branding & Positionering
    Rebranding voor Vervaeke - Branding & Positionering
    Volledige uitwerking merk Cedral Terrace - Branding & Positionering
    Klanten in Branding & Positionering (11)
    AldiRetail | national
    M.VastgoedVastgoed | national
    VervaekeLogistiek & Supply Chain | international
    La Lorraine Bakery GroupVoedsel | international

    Meer informatie over Branding & Positionering


  • Beschrijving
    Verkopen op het internet? Dat hebben we in de vingers. Met 13 jaar ervaring op zak, sleutelen we aan webshops die in het oog springen, op alle schermen tot hun recht komen én voor verkoop zorgen. Gericht op de doelgroep, met een stevige verkoop als uitgangspunt. Elke doelgroep en elke klant is anders, het is dan ook normaal dat onze e-commerce oplossingen stuk voor stuk uniek zijn. Bij BOA leveren we maatwerk, koppelen we bestaande CRM- en ERP-oplossingen aan de webshop, en zorgen we voor vlotte processen. Webshops moeten immers geld opleveren, niet voor hoofdbrekens zorgen. Bij BOA denken we strategisch met je mee en pakken we uit met e-commerce toepassingen die werken. Winkelmandje na winkelmandje. Geweldig, je hebt een webshop, maar dan begint het pas. Hoe trek je bezoekers aan, welke aanbiedingen werken, welke online marketing levert omzet op? Bij BOA bekijken we het volledige online marketing plaatje samen met jou, tekenen we de krijtlijnen uit en zorgen we voor het opzetten van de campagnes. Zo ben je verzekerd van aandacht, traffic naar je webshop en kunnen resultaten niet uitblijven. Heel wat klanten kunnen het bevestigen. We zijn ook erkend dienstverlener van de KMO-portefeuille omtrent alle adviezen die we jou en je bedrijf bieden i.v.m. het uitbouwen van je digitale verkoop.
    Skills in E-commerce (9)
    ecommerce web ontwikkelingCMSWebshopWebBackendFrontendecommerce designecommerce web designecommerce web development
    Projecten in E-commerce (9)
    Website met ticketing voor Sint-Baafskathedraal - E-commerce
    E-commerce voor Asanderus - E-commerce
    E-commerce voor Baert - E-commerce
    Branding & e-commerce voor online apotheek Pazzox - E-commerce
    Reviews in E-commerce (2)
    Dick Sabbe
    Ward Cecat
    Klanten in E-commerce (9)
    M.VastgoedVastgoed | national
    HandsheroAnderen | national
    JolipaAnderen | national
    Sint-BaafskathedraalAnderen | national

    Meer informatie over E-commerce


  • Beschrijving
    Grafisch ontwerp A4 of A5, geniet of gelijmd, glanzend of mat? Misschien wel diepdruk proberen? Grafisch ontwerp is zoveel meer dan enkel het ontwerpen. Uiteraard zorgen we voor aantrekkelijke creaties en een fraaie vormgeving, maar net zo goed denken we mee over het papier, de manier van drukken en andere technische zaken, die mee het beeld van je merk vormen. Laat de stress los, vertrouw op onze specialisten en geniet van het resultaat. Wij staan aan je zijde!
    Skills in Ontwerp (9)
    grafische verpakkingBrandinglogo branding3d designlogo designontwerplogo ontwerpwebdesigngrafisch ontwerp reclame
    Projecten in Ontwerp (11)
    Branding voor La Lorraine Bakery Group - Ontwerp
    Volledige uitwerking merk Cedral Terrace - Ontwerp
    Rebranding voor Ardeca - Ontwerp
    Branding voor Blauwpoorte - Ontwerp
    Klanten in Ontwerp (11)
    CedralAnderen | international
    Escape BVAnderen | national
    ArdecaAnderen | international
    SummerfieldAnderen | national

    Meer informatie over Ontwerp

Heb je een van die diensten nodig?

Vraag BOA om een offerte en krijg in korte tijd een antwoord.



Portfolio

33 projecten uitgevoerd door BOA

Website voor Decospan
Website voor Decospan

Project gemaakt voor Decospan in de Anderen industrie voor een B2C publiek.Decospan, de Europese marktleider in gefineerd hout, is al sinds 2009 een trouwe klant van BOA. In de loop der jaren werden er voor dit innovatieve bedrijf tal van websites ontwikkeld om de diverse merken de uitstraling te geven die ze verdienen. Na 7 jaar werd het tijd om de eerdere Decospan website, trouwens ook van de hand van BOA, in een nieuw kleedje te stoppen. Een project waar we wel pijlen van wisten te maken.Bijna 10 jaar een plezier om voor te werken

Website Creatie
Meer lezen
Opmaak en fotografie wekelijkse Aldi folder
Opmaak en fotografie wekelijkse Aldi folder

Project gemaakt voor Aldi in de Retail industrie voor een B2C publiek.Elke dag verrassend - eenvoudig AldiMoeten we Aldi nog voorstellen? De winkelketen telt in België en Luxemburg ongeveer 475 winkels. We werken dus niet voor de lokale kruidenwinkel, maar voor één van de grootste en beste retailers ter wereld. Een klant waar we best fier op zijn.De wekelijkse folders...Wekelijks een folder in 5 taalversies, met een oplage van 4 miljoen stuks bij de mensen in de bussen krijgen? Daar werken we bij BOA met plezier aan mee. 7 jaar geleden kwam deze vraag tot bij ons en die kans hebben we vol overtuiging gegrepen.Fotografie, grafische vormgeving en een rigoureuze opvolging: wij nemen het op ons. Wekelijks bundelen we alle promoties in aantrekkelijke folders voor zo’n 475 vestigingen in België en Luxemburg. In onze studio werd een opstelling op maat uitgewerkt en maar liefst 15 medewerkers zijn er voor deze klant aan de slag.... en meerMaar we doen meer dan enkel de folders. Ook de website van Aldi België en Aldi Luxemburg worden door ons onderhouden. Via een door ons ontwikkeld makkelijk beheersysteem (PIM op maat) kunnen nieuwe producten snel ingeladen én gepubliceerd worden. Dankzij deze koppeling is de website in een minimum aan tijd helemaal up-to-date. Naast het algemene beheer, ontwikkelen we voor de websites ook aantrekkelijke promotionele banners, die de consument net dat duwtje in de rug geven om tot aankoop over te gaan. Ze maken een meetbaar verschil!DTP’ers, fotografen, stylisten en designers: het is een geoliede machine bij BOA en dat in nauwe samenwerking met de marketingafdeling van Aldi. "Bij ALDI streven we naar langetermijnrelaties waarbij er langs beide kanten vertrouwen is. BOA ondersteunt ons op dagelijkse basis met creatieve uitwerkingen voor ons belangrijkste marketing-kanon, de folder. Een kers op de taart in 2019 en een bewijs dat we juist bezig zijn, was het winnen van "Folder van het Jaar", verkozen door de consumenten."Jolien Welleman, Manager Paid Channels & Kamila Borowicz, Manager Direct Channels, Aldi Foodfotografie om van te smullenOp de Aldi website vind je heel wat smakelijke gerechten met foto's waarvan je het water in de mond krijgt. Het werk van BOA! Wekelijks worden er gerechten samengesteld, in onze keuken bereid en vervolgens vakkundig gefotografeerd. Een klusje dat we met plezier op ons nemen en waar we letterlijk en figuurlijk graag onze tanden in zetten."Ook op digitaal vlak maken we grote stappen vooruit. Vorig jaar zijn we vlekkeloos online kunnen gaan met onze nieuwe website. Dit, dankzij een mooie samenwerking tussen BOA en ALDI. We kunnen BOA omschrijven als harde werkers, met oog voor detail en creativiteit, houden deadlines in de gaten en denken mee naar oplossingen."Jolien Welleman, Manager Paid Channels & Kamila Borowicz, Manager Direct Channels, Aldi

Branding & PositioneringFotografieReclame+1
Meer lezen
Branding voor La Lorraine Bakery Group
Branding voor La Lorraine Bakery Group

Project gemaakt voor La Lorraine Bakery Group in de Voedsel industrie voor een B2B / B2C publiek.Nieuwe visuele lijn La Lorraine Bakery Group (LLBG), een 100% Belgische familiale onderneming actief in de maalderij- en bakkerijsector die merken zoals Panos, Panesco en La Lorraine overkoepelt. Sinds enkele jaren zijn we de vaste grafische partner om de visuele identiteit van deze wereldwijde producent van hoogwaardige bakkerijproducten verder uit te bouwen. Doel BOA werd gevraagd om de corporate identity een moderne, warme toets te geven, zonder al te abrupt te breken met het verleden. Een 2.0 versie dus aan de hand van de bestaande elementen die ook op internationaal vlak kan worden uitgerold. Er werd afscheid genomen van het lettertype en een nieuwe, warmere variant werd geïntroduceerd. Hoekig werd verruild voor afgerond, om zo een zachtere uitstraling te bekomen. Employer branding Vier business units en 4000 enthousiaste medewerkers betekent ook alles omtrent employer branding in een nieuw jasje steken. Ook hier hebben we de bestaande dragers onder de loep genomen en in een nieuw jasje gestoken. Alle signalisatie en interne communicatie werd eveneens herwerkt zodat deze nieuwe visuele lijn tot op de werkvloer voelbaar is. Events We verzorgen ook de grafische kant van diverse evenementen zoals de jaarlijkse LLBG Cyclo Challenge. BOA ontwierp onder andere het logo, de aankomstboog op de Botrange en alle signalisatie en documenten. We stuurden ook onze fotografen mee op pad en één van onze drones om alles vast te leggen. Ook voor het 80 jarig jubileumfeest hebben we samen met eventbureau meetmarcel alles visueel vorm gegeven. Huisstijlhandboek De nieuwe huisstijl werd uitgewerkt in een huisstijlhandboek, dat alle belangrijke info voor print- en digitale toepassingen bevat. Handig om op terug te vallen en om de uniformiteit van de huisstijl te bewaken.Ondertussen gaan we bij BOA heel geregeld aan de slag met de vernieuwde corporate identity en verwerken we deze in een waaier aan marketingmaterialen.

Branding & PositioneringFotografieOntwerp
Meer lezen
Website voor Aston Martin
Website voor Aston Martin

Project gemaakt voor Aston Martin Brussels in de Auto industrie voor een B2C publiek.Een gedeelde passie voor klassieke sportwagens Je hebt wagens en je hebt Aston Martin. De prestigieuze wagens in de showroom van Aston Martin Brussels zetten we bij BOA met plezier in de kijker. Onze zaakvoerder Patrick Hanssens en ‘Fast Freddy’ Loix, de voormalige rallykampioen en huidige zaakvoerder van Aston Martin Brussels, delen een grote passie voor klassieke sportwagens. Logisch dus dat Freddy bij BOA uitkwam om de website van deze dealer in een aantrekkelijk nieuw kleedje te stoppen. Doel Om zich te onderscheiden van andere dealers werd ons gevraagd de communicatie te stroomlijnen en in één beweging ook de verkoop te boosten. Een autonome website, in lijn met de huisstijl van Aston Martin, bleek de geknipte basis. Nog net iets meer smachten naar een droomwagen Waar tot voor kort de communicatie beperkt bleef tot de officiële berichtgeving van Aston Martin, werd er door BOA een extra dimensie aan toegevoegd. De nieuwe website laat toe het aanbod snel aan te passen en gericht en op maat te communiceren naar klanten. Een handige module staat toe het aanbod in een oogwenk aan te passen, terwijl alle beschikbare modellen op een stijlvolle en heldere manier worden gepresenteerd. Prachtige foto’s zorgen voor net dat tikkeltje extra verlangen.Niet enkel de look & feel werd aangepakt, er werd ook een nieuwspagina toegevoegd. De ideale manier om geplande evenementen en de laatste nieuwtjes met de klanten te delen. Meer verkeer naar de website Een nieuwe website is één ding, je moet natuurlijk ook bezoekers aantrekken. Bij BOA zitten we dan ook aan het stuur van de online advertising campagnes van Aston Martin Brussels. Met gerichte Google Ads zorgen we voor bijkomend verkeer naar de website, terwijl fraai vormgegeven mailings het enthousiasme voor de evenementen en speciale acties opwekken. Zorg voor nog meer verkeer en klik op astonmartinbrussels.com [https://www.astonmartinbrussels.com]. Resultaten in 6de versnelling Een jaar later blijken de nieuwe website en de daaraan gekoppelde online campagnes hun vruchten af te werpen. De verkoop kreeg een stevig duwtje in de rug. Aston Martin Brussels en BOA mag je dan ook gerust een powerkoppel noemen!

Website Creatie
Meer lezen
Website met ticketing voor Sint-Baafskathedraal
Website met ticketing voor Sint-Baafskathedraal

Project gemaakt voor Sint-Baafskathedraal in de Anderen industrie voor een B2C publiek.Het Lam Gods als goddelijke publiekstrekker In 2021 openen de deuren van het nieuwe bezoekerscentrum van de Sint-Baafskathedraal in Gent, met het Lam Gods, het bekendste kunstwerk van België, als publiekstrekker. Innovatie en interactie staan in het prestigieuze project van Toerisme Vlaanderen centraal. Bezoekers kunnen niet alleen via een Augmented Reality tour de Sint-Baafskathedraal leren kennen, ook op de website zette BOA.be in op informeren en ondersteuning bieden. Zo is reserveren van tickets met de vooraf bepaalde tijdsloten kinderspel. Doel De allereerste Augmented Reality tour in België, daar komt gegarandeerd volk naar kijken! Het is noodzakelijk dat de website als een geoliede machine draait en als uitstalraam voor het project fungeert. Voldoende draagcapaciteit, een geïntegreerd ticketsysteem en kwalitatieve informatie aanbieden vormen de basis. Een authentiek staaltje innovatieve structuur Nadat het technische gedeelte op punt stond, startten we aan het visuele luik. Dit moest, ondanks de complexe infrastructuur, authenticiteit uitstralen en bovenal gebruiksvriendelijk zijn op desktop en mobiel. Ongeveer 80% van de bezoekers koopt zijn tickets mobiel aan. Flexibel inspelen op omstandigheden In het afgelopen jaar was iedereen genoodzaakt zijn plannen te pauzeren door COVID-19. Ondanks de vertragingen in de bouw en het wisselend aantal toegelaten bezoekers, bleven we positief. In no time bouwde BOA.be een tijdelijke website waar alleen tickets voor het Lam Gods beschikbaar waren. Dankzij het monitoren van de verkoopcijfers kon het maximaal aantal bezoekers niet overschreden worden.Intussen is het mogelijk om de website te ontdekken [https://www.sintbaafskathedraal.be/]. Neem zeker eens een kijkje.

E-commerceWebsite Creatie
Meer lezen
Rebranding voor Vervaeke
Rebranding voor Vervaeke

Project gemaakt voor Vervaeke in de Logistiek & Supply Chain industrie voor een B2B publiek in 2019.Leading the way Als toonaangevende logistieke speler is Vervaeke gespecialiseerd in chemisch transport en tailor-made oplossingen voor klanten. Toen de firma Van der Lee in de groep diende geïntegreerd te worden, betekende dit meteen een fikse expansie richting Nederland en Duitsland. Het startsignaal om de volledige visuele identiteit onder handen te nemen.

Branding & Positionering
Meer lezen
Heb je een soortgelijk project?

Vraag BOA om een offerte en krijg in korte tijd een antwoord.


Team

48 leden in BOA's team

BOA cover
Verhaal
Neem gemakkelijk contact op met BOA's team

Stuur ze een bericht en krijg snel een antwoord.


Prijzen

BOA heeft 1 award gewonnen

Beste Folder 20192019-10-31Winner

Reviews

2 reviews voor BOA

5/5
(2 reviews)
Ward CecatChief Digital Officer bij Pazzox
ServiceE-commerce
SectorFarmaceuten & Biotech
Team11 - 50
5/5
Wij zijn erg tevreden over de samenwerking met BOA. Ze hebben heel veel expertise in het bouwen van webshops en denken niet alleen technisch, maar ook commercieel mee met de klant.

ServiceE-commerce
SectorFarmaceuten & Biotech
Team11 - 50

Dick SabbeManaging Director bij Jolipa
ServiceE-commerce
SectorLuxe Goederen en Juwelen
Team51 - 200
5/5
Met BOA hebben we al jaren een vlotte samenwerking. Knowhow en professionaliteit in overvloed, maar het is vooral voor hun drive, passie en toewijding dat we met hen in zee zijn gegaan!

ServiceE-commerce
SectorLuxe Goederen en Juwelen
Team51 - 200
Gewerkt met BOA?

Deel je ervaring met ons.

Een review plaatsen

Contact

Contact gegevens van BOA


Details



  • HoofdkantoorBelgium

  • Kortrijk, België

  • Gent, België

Sortlist logo

Sortlist is een onafhankelijk platform dat voor je op zoek gaat naar de meest relevante bureaus voor jouw project. Laat ons weten wat je zoekt, dan gaan wij aan de slag.

TwitterFacebookLinkedinInstagramYouTube
Sortlist
  • Over
  • Jobs
  • Contact opnemen met
Voor klanten
  • Hoe het werkt
  • Klantenervaringen
  • Ontdek
  • Ik heb een bureau nodig
Voor bureaus
  • Hoe het werkt
  • Klantenervaringen
  • Prijzen
  • Ik heb een bureau