Bazookas (+ reviews) | Sortlist

Over


Bazookas cover
Bazookas logo

Bazookas Brugge, België

Dit profiel en de details worden beheerd door de eigenaar van het bureau.

Doorheen de laatste jaren zijn smartphones en andere mobiele toestellen steeds belangrijker geworden in ons dagelijks leven. Ze bepalen je identiteit, tonen wie of hoe je bent en de kracht van zo’n klein toestel is tegenwoordig niet meer te onderschatten. Het zijn bijna digitale identiteitskaarten geworden die in je zak passen. Het zijn impactvolle en heel persoonlijke voorwerpen geworden. Die impact komt door hun ongelooflijke ervaringen en de manier waarop ze de virtual reality voeden waar we vandaag in vertoeven.

Bazookas is een creatief mobile agency die weet hoe je de volledige kracht van een mobile device kan loslaten om fantastische, persoonlijke ervaringen te creëren. Met de enorme ervaring die we al hebben opgebouwd in de mediawereld en de entertainmentsector, weten we als geen ander hoe we de aandacht van het doelpubliek kunnen trekken en deze te transformeren tot echte fans, in zowel de virtuele als de ‘echte’ realiteit.

We zijn het grootste Xamarin team in België en we hebben de expertise in huis om enterprise apps te bouwen en CRM, CMS of andere backends te verbinden met mobiele apps.

Ook onze mobile marketeers streven constant naar het beste resultaat: ze automatiseren mobiele marketingprocessen, maar ze zetten de pure data van deze processen ook om naar customer intelligence.

We are lean, mean and mobile.  We are Bazookas.

 

 

 

Vergelijk met andere bureaus

Diensten

2 diensten aangeboden door Bazookas

Naam van dienst
Niveau van ervaring

Gerelateerde beoordelingen
Vanaf

  • Beschrijving
    Smartphones, tablets en andere draagbare devices nemen razendsnel onze leefwereld over. Maar hoe kan een mobiele app een waarde toevoegen aan jouw business? Welke mogelijkheden bestaan er om klanten beter te bereiken of met werknemers efficiënter te communiceren? En hoe gebruiken jullie eindgebruikers hun device nu echt? Dit zijn nu net de vragen waar Bazookas een antwoord op biedt. Wij helpen bedrijven om problemen om te zetten in opportuniteiten. Samen met de klant vormen we een mobiele digitale toekomst door het bedenken en ontwikkelen van kwalitatieve mobiele en connected apps op maat.
    Projecten in Mobile App (5)
    Plopsa.be website - Mobile App
    InforMED - Mobile App
    Plopsaland theme park mobile app - Mobile App
    Club Brugge fan experience app - Mobile App
    Klanten in Mobile App (5)
    Test AankoopAnderen | national
    Studio PlopsaReizen & Vrije tijd | international
    MediahuisMedia | national
    Club BruggeSport | international

    Meer informatie over Mobile App


  • Beschrijving
    Als het op webprojecten aankomt, volgen we bij Bazookas de trends op de voet. We bouwen state-of-the art websites en creëren coole web apps. Front-end, design, development: we doen het allemaal en met passie. En dat met de drive om een perfect eindresultaat af te leveren. Samen met klanten zoals Plopsaland, Qmusic en Teleticketservice hebben we al mooie cases uitgewerkt.
    Projecten in Web Applicatie (2)
    Nieuwe online experience voor TeleTicketService - Web Applicatie
    Qmusic website - Web Applicatie
    Klanten in Web Applicatie (2)
    Teleticket ServiceEntertainment & Events | national
    QmusicMedia | national

    Meer informatie over Web Applicatie

Heb je een van die diensten nodig?

Vraag Bazookas om een offerte en krijg in korte tijd een antwoord.



Portfolio

11 projecten uitgevoerd door Bazookas

Dictator the game
Dictator the game

Project gemaakt voor SBS Belgium in de Media industrie voor een B2C publiek.Ervaar zelf de regels van een dictatuur en hoe het voelt om alle controle te verliezen en volledig afhankelijk te worden van de Dictator. Bazookas ontwikkelde het online Dictator game waar vrouwen en het mannen het tevens tegen elkaar moesten opnemen. Strijken en koekjes bakken aan de lopende band. Wie houdt vol, scoort zoveel mogelijk punten en draagt bij aan een goede samenlevering? De hardste werkers worden beloond met een reis naar Cambodja.*

Gaming
Meer lezen
Plopsa.be website
Plopsa.be website

Project gemaakt voor Studio Plopsa in de Reizen & Vrije tijd industrie voor een B2C publiek. De gloednieuwe website van de Plopsa Group heeft een strak design gekregen te herkennen aan een eenvoudig kleurgebruik, een header waarbij evenementen, shows of attracties in de kijker staan en het gebruik van knoppen. Op elke pagina staan de openingsuren voor de huidige dag en de volgende dag duidelijk gecommuniceerd, net zoals de prijzen van het abonnement en een entreekaartje. De vormgeving van de website is ook geoptimaliseerd voor mobiele toestellen. Het menu en de knoppen worden in realtime aangepast bij het kantelen van het scherm, waardoor de tekst op elk soort scherm leesbaar blijft. De nieuwe website werd ontwikkeld door Bazookas.

Mobile App
Meer lezen
InforMED
InforMED

Project gemaakt voor Test Aankoop in de Anderen industrie voor een B2C publiek.We maken ook werk van uw gezondheidsuitgaven Geneesmiddelen wegen zwaar door in het gezinsbudget. Vaak is het echter mogelijk om een duur medicijn te vervangen door een generische versie. Maar wat is dat dan?Experts van Test Gezond ontwikkelden de InforMED app om u te helpen de juiste keuze te maken tussen de duizenden producten op de markt. Ze reiken u daarvoor een gemakkelijk hulpmiddel aan om uw huisapotheek op uw smartphone te beheren. Zoek vlot het goedkoopste geneesmiddel op dat van toepassing is De generische geneesmiddelen zijn vaak even doeltreffend als de originele medicatie waarop ze zijn gebaseerd. Alleen zijn ze een pak goedkoper.Met de InforMED app, scant u gewoon de barcode van een medicament en u krijgt onmiddellijk een lijst met alle mogelijke alternatieven. Zo kunt u gemakkelijk de prijzen vergelijken en de producten kiezen die de beste prijs-kwaliteitsverhouding bieden. Bron van objectieve en onafhankelijke informatie Een geneesmiddel kiezen is niet altijd eenvoudig. Daarom is het aangewezen om te vertrouwen op het advies van een expert.Met de InforMED app ontvangt u alle nodige informatie over elk product, gebaseerd op analyses uitgevoerd door onze experts. Dit in alle onafhankelijkheid en in lijn met de waarden van een organisatie die consumentenbescherming hoog in het vaandel draagt.

Mobile App
Meer lezen
Nieuwe online experience voor TeleTicketService
Nieuwe online experience voor TeleTicketService

Project gemaakt voor Teleticket Service in de Entertainment & Events industrie voor een B2C publiek.Deze maand bewezen Adele en Justin Bieber nog maar eens dat het succes van de muzikale business nog altijd in live experiences zit. Adele had maar 25 minuten nodig om haar twee concerten uitverkocht te krijgen en Bieber moest met zo’n 50 minuten ook niet onderdoen. Uiteraard is de echte ervaring cruciaal, maar het belang van de digitale ervaring neemt meer en meer toe. Daarom besloot TeleTicket een tandje bij te steken op digitaal vlak met hun nieuw online platform. TTS-tijdslijn TeleTicket Service stelde een digitale strategie op om zijn klanten een nieuwe, volledige online ervaring te kunnen bieden. De vernieuwde website vormt daarbij de eerste stap. Voor hun digitale strategie legde TeleTicket Service drie pijlers vast die de basis vormen: Marketing Automation, Big Data en natuurlijk Experience Management. Het project werd in dat opzicht dan ook in verschillende fases opgedeeld. In de eerste fase werd het bestaande ticketingsysteem in de website geïntegreerd. In deze fase ligt de focus dan ook volledig op de events waarvoor tickets worden verkocht. Het systeem levert content en verkoopinformatie over de events aan en content managers kunnen nu zelf extra informatie toevoegen waar nodig. Een tweede deel van deze fase had als doel om de leesbaarheid te optimaliseren voor verschillende schermen en devices. Customer Experience Bazookas kreeg de moeilijke taak om een aantrekkelijke Customer Experience te creëeren voor alle muziekliefhebbers. Daarom deden ze een volledige rebranding van het merk TeleTicket Service, met de focus op een responsive experience en ze stippelden de customer journey uit. Bazookas realiseerde zo een fantastisch visueel concept met een volledig nieuwe Customer Experience.

Web Applicatie
Meer lezen
Qmusic website
Qmusic website

Project gemaakt voor Qmusic in de Media industrie voor een B2B publiek.Q-music bestaat 10 jaar en wil dat niet onopgemerkt voorbij laten gaan. De commerciële zender out zich vanaf 31/08/2015 met een volledig vernieuwde look-and-feel. Baseline, logo, audiovormgeving en communicatie werden grondig onder handen genomen. De radiozender focust al jaren op positieve radio en plaatst de luisteraar centraal in dit verhaal. De luisteraar krijgt meer en meer inspraak op de content van Q-Music. En deze interactie verloopt vlotter dan ooit dankzij de nieuwe website. Bazookas is trotse partner van dit project. Het nam het volledige design en front end development op zich.

Web Applicatie
Meer lezen
Diddit HTML5 games
Diddit HTML5 games

Project gemaakt voor Uitgeverij Van In in de Onderwijs industrie voor een B2C publiek.Over Diddit Het nieuwe on-line systeem maakt voor het eerst differentiatie in het secundair onderwijs haalbaar: elke leerling volgt een individueel leerpad. Op diddit.be staan oefeningen die aansluiten bij de geziene leerstof en bij de leerwerkboeken van Van In voor de vakken Nederlands, Frans, wiskunde, Engels en godsdienst. Automatische niveau-aanpassingDiddit heeft een digitale verbeterings-tool én een automatische niveau-aanpassing aan boord die de motivatie van de leerling ten goede komt. Als extra motivatie kan de leerling credits verdienen, die hem toegang tot leuke spelletjes verschaffen. Diddit biedt ook leerkrachten extra ondersteuning en inspiratie op vlak van evaluatie en differentiatie. Het platform bevat alle teksten, beeld- en geluidsfragmenten uit de door de leerkracht gebruikte leerwerkboekenreeks en het interactieve Bordboek van Van In. Op die manier geniet de leerkracht van een optimale digitale ondersteuning tijdens zijn lessen. Digitale oefeningen kunnen worden aangewend als huiswerk of gewoon om vrij te oefenen. HTML5 GamesNet zoals voor Bingel stond ons team ook voor Diddit in voor het bedenken, vormgeven alsook het ontwikkelen van alle games die in het platform terug te vinden zijn. Een eerste reeks games werden reeds opgeleverd. More to come.

Gaming
Meer lezen
Heb je een soortgelijk project?

Vraag Bazookas om een offerte en krijg in korte tijd een antwoord.


Team

lid in Bazookas's team

undefined cover
Neem gemakkelijk contact op met Bazookas's team

Stuur ze een bericht en krijg snel een antwoord.


Prijzen

Bazookas heeft 0 awards gewonnen


Reviews

1 reviews voor Bazookas

5/5
(1 reviews)
Bram FabeckProject Manager at Uitgeverij VAN IN, Owner of Fabeck Consultancy
5/5
Bazookas levert fantastische games voor bingel en diddit. De games zien er geweldig uit, zijn origineel en bovendien werken ze op zowat elke browser en device. Op onze e-learning platformen kunnen leerlingen credits verdienen door oefeningen te maken, daarmee kunnen ze de minigames spelen. Deze gamification aanpak is één van de redenen waarom zowel bingel als diddit zo'n succes heeft in de markt. In 2015 won Uitgeverij VAN IN het ICT project of the year met bingel en diddit. Dit hadden we niet kunnen verwezenlijken zonder Bazookas!


Contact

Contact gegevens van Bazookas


Details


  • HoofdkantoorSint-Pieterskaai 72, 8000 Brugge, Belgium