Ik heb een bureauIk heb een bureau nodig
Omslagfoto ARK BBN

ARK BBN

star_borderstar_borderstar_borderstar_borderstar_border

Nog geen recensies

Plaats de eersteContact ARK BBN

Certificaties van ARK BBN

Verificatie lintje

Profiel geverifieerd door de eigenaar

Locatie van ARK BBN

placeLaat adres zienkeyboard_arrow_right
ARK BBN locatie

Talen gesproken door ARK BBN

NederlandsEngelsFrans

Diensten (2) aangeboden door ARK BBN

Contactgegevens voor ARK BBN

webWebsite zienkeyboard_arrow_right
phonePlan een telefoongesprekkeyboard_arrow_right
emailEen e-mail versturenkeyboard_arrow_right
Omslagfoto ARK BBN

ARK BBN

BelgiëKruibeke

Over ons ARK BBN

We love boring

Van kleine niches tot big business. Vaak onbekend, nooit onbemind – want ze maken een belangrijk verschil in ons leven. Daarom houden we er zo van. En willen we de hele wereld ervan overtuigen om hetzelfde te doen.

Jouw b2b-marketing- en -communicatiepartner
ARK BBN combineert lokale kennis en ondernemerschap met de expertise en ervaring van een wereldwijd netwerk. Je krijgt een ongeziene dienstverlening, zowel in de breedte als in de diepte.

Door de combinatie van een gerichte strategie, sterke ideeën en een maximale, digitale omkadering begeleidt ARK BBN jouw volledige b2b-communicatietraject. Ons doel? Je ROI meetbaar maken en optimaliseren.

Onestop-shop aka b2b-communicatiehuis
Als onestop-b2b-bureau hebben we het niet zo voor hokjes: ons multidisciplinaire team richt zich op resultaten meer dan (marketing)specialisaties. Voor al onze cases starten we bij de strategie – wat daarna gebeurt, hangt van je project af.

Marketing Automation, content en pr, grafisch ontwerp, webdesign, social media … Waar je merk ons ook brengt, onze creatieve koffer staat klaar.

Wereldwijd b2b-specialist

40 kantoren, verdeeld over 27 landen. Met 1.130 specialisten en 160 awards zijn we de grootste verzameling b2b-experts ter wereld. Stuk voor stuk gedreven door onze passie en de drive om jouw b2b-marketing naar een hoger niveau te tillen.

Partners

HubSpot - Meltwater - ShowPad

Deze marketingbureaus zullen u ook aanspreken

The Crew Communication(5star)België,Hauts-de-France,Vlaams-Brabant,Vlaanderen
Reclame, Branding & Positionering, Content Strategy, Social media, Digital Strategy...
Pixelis(4.91star_half)België,Hauts-de-France
Branding & Positionering, Film, Innovatie, Motion Design, Ontwerp...
148 - Agence de communication(5star)Hauts-de-France
Branding & Positionering, Ontwerp, Website Creatie, Mobile App, Social media...

Laat ons u voorstellen aan de beste bureaus voor uw project

Vergelijking de marketingbureaus en beslis welk bureau het beste bij uw project past.

Vind mijn bureau
Duval Branding NVAartselaar,Antwerpen,België,Beveren,Edegem,Hauts-de-France,Hemiksem,Kontich,Kruibeke,Oost-Vlaanderen,Rumst,Schelle,Temse,Vlaams-Brabant,Vlaanderen,Zwijndrecht
Branding & Positionering, Ontwerp, Digital Strategy, Website Creatie, Motion Design...
Black Pizza(5star)België,Hauts-de-France,Vlaams-Brabant,Vlaanderen
Branding & Positionering, Ontwerp, Website Creatie, Ergonomie (UX / UI), Online Advertising...
ELSE & BANG(4.54star_half)Hauts-de-France
Branding & Positionering, Digital Strategy, Content Strategy, Social media, Website Creatie...

Laat ons u voorstellen aan de beste bureaus voor uw project

Vergelijking de marketingbureaus en beslis welk bureau het beste bij uw project past.

Vind mijn bureau
BBS(4.92star_half)Hauts-de-France
Mobile App, Website Creatie, E-commerce, Ergonomie (UX / UI), Innovatie...
Anais Digital(4.87star_half)België,Hauts-de-France,Vlaams-Brabant,Vlaanderen
Ergonomie (UX / UI), Mobile App, Web Applicatie, Website Creatie, Digital Strategy...
Dupont Lewis(4.86star_half)Hauts-de-France
Reclame, Branding & Positionering, Ontwerp, Social media, Public Relations (PR)...

Laat ons u voorstellen aan de beste bureaus voor uw project

Vergelijking de marketingbureaus en beslis welk bureau het beste bij uw project past.

Vind mijn bureau
Shortcut Advertising(4.53star_half)Aartselaar,Antwerpen,België,Beveren,Edegem,Hauts-de-France,Hemiksem,Kontich,Kruibeke,Oost-Vlaanderen,Rumst,Schelle,Temse,Vlaams-Brabant,Vlaanderen,Zwijndrecht
Social media, Film, Reclame, Ontwerp, Branding & Positionering...

Nog steeds op zoek? Wij kunnen u helpen bij het vinden van het beste marketingbureau.

Vergelijking de marketingbureaus en beslis welk bureau het beste bij uw project past.

Vind mijn bureau
chevron_leftchevron_right

Diensten (2) aangeboden door ARK BBN

Branding & Positionering

€10000 – €1000000

Waar en niet waar. Ook al zijn de technieken en klanten misschien veranderd, om communicatie succesvol te maken, moeten er altijd enkele basisregels gerespecteerd worden. We focussen daarom niet enkel op methodes, maar gaan het breder bekijken. We willen je communicatie écht laten werken. Dus … waar staan we nu? Waar willen we heen? En hoe geraken we daar? Om de behoeften in kaart te brengen, de communicatie te optimaliseren en op een logische manier te dirigeren, stelden we het brandjourney-model op: 1 Waar staan we vandaag? Voor we van start gaan, moeten we bepalen wat onze status in de huidige markt is. 2 Waar zouden we graag staan? Eenmaal we weten waar we ons bevinden, kunnen we doelen stellen: wat zeggen we aan wie, op welke manier en waarom? Richten we ons tot bedrijven (business-to-business), consumenten (business-to-consumer) of allebei? Door deze vragen te beantwoorden, bepalen we onze ‘strategie’. 3 Hoe geraken we daar? Wat is de snelste, meest effectieve en gunstige manier om onze bestemming te bereiken? Waar en wanneer verspreiden we ons bericht? Outbound (push) Sommigen noemen dit ook ‘traditioneel’ adverteren. Je duwt als het ware je bericht richting de doelgroep via verschillende online en offline kanalen. Marketing- en communicatiemanagers kennen deze techniek, want ze wordt vandaag nog altijd veel gebruikt. Maar om efficiënt te zijn, moeten de principes van outbound worden toegepast volgens de regels van de kunst. Daar kunnen wij jou absoluut bij helpen, maar dit zou ons nu te ver leiden. Inbound (pull) Inboundmarketing gebruikt content om klanten aan te trekken. Eerst en vooral moet die content gemaakt en aangepast worden, om hem vervolgens te verdelen via verschillende kanalen. Het doet denken aan een magneet: je doelgroep wordt aangetrokken door de content die je hen aanbiedt. Vervolgens worden je bezoekers leads, leads worden klanten en klanten worden fans. En dat is hoe Clint uiteindelijk een klant werd … 4 Hoe kunnen we onze brand journey nog verbeteren? Wat hebben we geleerd en hoe kunnen we onze inspanningen verder optimaliseren?

Brand StrategyBrand PositioningBrand ContentDigital BrandingRebrandingOffline & Online BrandingBranding

Digital Strategy

€45000 – €1000000

Bij digitale marketing staat de consument aan het roer. Dus jongleren we als marketeers bijna dagelijks met tools en kanalen zoals social media, Meltwater, MailChimp, Google Analytics, Google Trends, Google AdWords … Manuele marketing is voorbijgestreefd. Om alle ballen in de lucht te houden én relevante leads te genereren, heb je marketing automation nodig. Marketing automation bespaart je niet alleen tijd en energie, de software helpt je om (vooruit) te redeneren en gerichter te communiceren. In één platform zitten alle contactmomenten vervat – op social media, websites, in mailings, CRM-systemen … Daardoor weet je precies wat je contacten bezighoudt en kan je ze bereiken waar en wanneer ze dat zelf willen, met aandacht voor hun privacy. Het resultaat? Meer inzicht, een hogere productiviteit en kwalitatievere leads. De belangrijkste redenen waarom marketing niet meer zonder automation kan: 1. Meer kwalitatieve leads Marketing automation werkt volgens de inboundfilosofie met leadscoring. Zowel hun gegevens als het gedrag van je contacten op en naast je website worden beoordeeld met een score. Wanneer iemand een belangrijke pagina van je website bezoekt, doorklikt in een e-mail, je website deelt op social media … zakt die verder in de marketingtrechter. Zo weet je precies wie wanneer klaar is voor sales. 2. Verregaande segmentatie Om gericht te communiceren wil je kunnen segmenteren. Dankzij marketing automation kan je lijsten aanmaken op basis van interesse, sector, functie, bedrijfsgrootte, bedrijfsnaam … in één en hetzelfde platform. 3. Dynamische content Met dynamische content kan je de inhoud van een campagne volledig aanpassen aan het profiel en gedrag van de ontvangers. Daardoor kan je contacten benaderen alsof je ze persoonlijk kent: je kan het hoofditem in je nieuwsbrief afstemmen op pagina’s die ze hebben bezocht, evenementen delen op basis van hun locatie, een webinar aankondigen op hun kennis- of interesseniveau en ga zo maar door. Bij marketing automation kan je zulke content gebruiken in formulieren, op websites, op landingspagina’s en in e-mails. 4. Effectieve A/B-testing De doeltreffendheid van een (e-mail)campagne, landingspagina of formulier hangt af van meer dan de boodschap alleen. Marketing automation software laat je toe om twee variaties van dezelfde campagne te testen en stuurt de beste versie daarna automatisch naar de rest van je contactenlijst. Probeer eens een andere onderwerpregel, afbeelding, knoptekst, knopkleur en kijk zelf in welke versie het meest wordt doorgeklikt. 5. Dynamische campagnes Campagnes worden weergegeven als processen (‘workflows’) die zijn opgebouwd uit verschillende stappen. Elke stap wordt geactiveerd door het gedrag van je ontvangers (‘triggers’). Klikken ze op een link of knop in je eerste e-mail, dan kunnen ze doorgesluisd worden naar de volgende stap. Openen ze de mail niet, dan volgt er een tussenstap, waarbij bijvoorbeeld de onderwerpregel is aangepast. Als er helemaal niet wordt gereageerd, wordt de boodschap geherformuleerd. Het verloop van je campagne beslis je volledig zelf wanneer je een proces uittekent. Campagnes kunnen elkaar opvolgen totdat elk contact een individueel traject doorloopt. 6. Sterkere sales Marketing automation slaat een brug tussen marketing en sales. Zo kan Eloqua gekoppeld worden aan het CRM-programma Salesforce bijvoorbeeld. Wanneer contacten gedefinieerd worden als sales-qualified leads, worden je commerciële collega’s daarvan op de hoogte gebracht. En zij zien precies waarin elke lead is geïnteresseerd. 7. Hogere productiviteit Doordat alle marketinginspanningen centraal worden beheerd en bijgestuurd, gaat er minder tijd verloren aan planning en coördinatie. Zodra je een proces hebt gedefinieerd, kan je tijd vrijmaken voor iets nieuws. Daardoor kan je marketingteam sneller, flexibeler en gerichter optreden en zelfs al slapend nieuwe leads binnenhalen. 8. Beter klantinzicht Dankzij marketing automation kan je precies zien welke acties je leads ondernemen voor ze tot aankoop overgaan. Elk gedrag op je website wordt bijgehouden in een individuele customer journey map: de pagina’s die je contacten bezoeken, formulieren die ze versturen, in welke mails ze klikken, welk nieuws ze volgen … Zo krijg jij meer inzicht in je doelgroep en kan je de juiste contactmomenten kiezen. 9. Meetbaar resultaat Meten is weten. Hoeveel mensen je hebt bereikt, wie, welke pagina’s ze hebben bezocht en gedeeld, op welke knoppen of links ze hebben geklikt, aan welke events ze hebben deelgenomen, op welk nieuws ze zich hebben geabonneerd … bij afloop van een campagne krijg je een duidelijk rapport van de resultaten. Je kan die cijfers in verband brengen met andere marketingacties, waardoor je – binnen de context – gedrag kan analyseren en voorspellen. Marketing automation is een tool om meer te halen uit je marketinginspanningen. De kracht zit ‘m in de hyperpersonalisatie en centralisatie: met het juiste platform kan je de klantervaring verbeteren, de productiviteit van je team verhogen en meer kwalitatieve leads genereren. Het blijft natuurlijk technologie – voor de uitwerking en analyse van je processen heb je nog altijd (hybride) marketeers nodig. Onze tip: denk groots, begin klein, groei snel.

Digital StrategyDigital MarketingSEO., Search Engine Optimization, Google AdWords Mannagement, PPC, Google Analytics, Retargeting, CRO, Conversion Rate Optimization, Digital Marketing Strategies, Website Traffic Increase, Click Through Rate Increase, Strategic Partnerships/Alliances, Strategic Digital Marketing Plans, Market Research and Analysis, Competitive Market Positioning, Strategic Projects/InitiativesMarketing Automation

Recensies (0) gegeven aan ARK BBN

Er is nog geen review gepubliceerd

Wees de eerste om er één te posten!