Yearly Marketing Survey 2015

juin 2015
Yearly Marketing Survey 2015
Description

Over the years it has become a tradition for The House of Marketing to organize its Yearly Marketing Survey. The 12th edition contains challenging topics such as Disruption, Customer experience and Omnichanneling, next to our fixed items such as the Marketing Confidence Index and Media.

How do you look towards the future of marketing? And are you ready for the raised expectations of your new, digital customer?

Yearly Marketing Survey 2015

juin 2015
Description

Over the years it has become a tradition for The House of Marketing to organize its Yearly Marketing Survey. The 12th edition contains challenging topics such as Disruption, Customer experience and Omnichanneling, next to our fixed items such as the Marketing Confidence Index and Media.

How do you look towards the future of marketing? And are you ready for the raised expectations of your new, digital customer?

Détails de la réalisation
work
Client
/
place
Localisation
Brabant Flamand
business
Secteur du client
Autres
people
Audience
Business to Business
public
Portée géographique
National
settings
Services proposés
Stratégie digitale
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Les Petits Malins

Les Petits Malins

juin 2016
juin 2016

Les Petits Malins

Création d’un site internet pour « Les Petits Malins », magasin dépôt-vente situé à Spy. Travail réalisé en collaboration avec la gérante du magasin : Anne-Sophie Francq.

Nous avons également étendu le site en y ajoutant une partie E-Commerce. Vous pouvez d’ores et déjà acheter vos prochains articles pour vos bout’choux via le shop des Petits Malins.

Ce travail comprend :

La réalisation du site de A à Z La mise en place des structures (pages et contenu) La mise à jour du contenu en fonction de l’offre

Mais aussi :

Création d’un extension « E-Commerce » au site existant Ajout de produits Intégration de moyen de payement et de shipping Formation à l’outil de gestion
Spécificité: Site web responsive avec CMS + E-Commerce Categorie: Web Date: 2014 et 2016 Client: Les Petits Malins

Stratégie digitale
Coaching for Kompass

Coaching for Kompass

mars 2015
mars 2015

Coaching for Kompass

Summary : Kompass France chose Be Connect to handle its international social media strategy and to take care of its operational management in France on different social platforms (Facebook, Twitter, LinkedIn and Viadeo).

Goals :

Boost awareness and reinforce credibility as a BtoB Data expert Recruit qualified audience Increase loyalty Increase sales

Strategy :

Create AIDA (Attention, Interest, Desire,  Action) Adapt its content strategy Use Social Media to amplify key messages and generate  leads Reshape of the existing presence Socialize its website to spread its content Use adequate KPIs to monitor the results

Results :

Increased of the social audience Set up of the Twitter strategy Raise of the traffic generated by the Social Networks on the website (referrals) Generation of qualified leads

They speak about us :

https://www.digimedia.be/news/fr/17483/kompass-et-cineart-choisissent-be-connect.html

http://www.pub.be/nl/Nieuws/VS300289034/Kompass-en-Cineart-kiezen-voor-Be-Connect

Stratégie digitale
Online marketing voor Xtravision

Online marketing voor Xtravision

septembre 2016
septembre 2016

Online marketing voor Xtravision

XtraVision zocht een manier om meer klanten via de web site genereren. XtraVision verkoopt professionele Led schermen en boardings aan professionelen en bedrijven.

Door het uitstippelen van de juiste strategie : 

1. Gevonden worden (awareness) in google

2. interesse opwekken bij potentiële klanten door content en info

3. Leads genereren door Call to actions, landingpages en e-mailmarketing

4. Ondesteunen met adwords op long-tail keywords

 

konden we het aantal leads dat via de web site contact opnam met factor 5 verhogen.

We blijven continu content marketing toepassen zodat XtraVision op bepaalde belangrijke keywords bovenaan in google blijft terugkomen

 

 

 

Stratégie digitale
Nos réalisations avec Simone a soif!

Nos réalisations avec Simone a soif!

février 2017
février 2017

Nos réalisations avec Simone a soif!

A propos de Simone a soif!

Simone a soif! est une nouvelle boisson bio artisanale belge et unique en son genre : une hydrolade.

Pourquoi ils ont fait appel à nous?

1) Ils avaient besoin d'un site beaucoup plus professionnel

2) Etre indépendant dans la gestion du contenu du site

Quelles sont les solutions apportées? 

- Site CMS professionnel (multilingues et design compris) 

- Aide aux subsides afin d'englober d'autres services de consultance

- Conception et mise en place de la stratégie digitale

- Ateliers et formations à la gestion du site et aux données analytiques

- Collaboration continue (maintenance, modification du site,...)

 

 

 

Ergonomie (UX/UI)
Création de site internet
Stratégie digitale
Website for a financial advisor

Website for a financial advisor

novembre 2017
novembre 2017

Website for a financial advisor

Stratégie digitale
Création de site internet

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