We Can Be Heroes

septembre 2016
We Can Be Heroes
Description

Full campaign : logo, wording, design and print, for NRJ's new campaign, "We Can Be Heroes". 

We Can Be Heroes

septembre 2016
Description

Full campaign : logo, wording, design and print, for NRJ's new campaign, "We Can Be Heroes". 

Détails de la réalisation
work
Client
NRJ
place
Localisation
Bruxelles
business
Secteur du client
Médias
people
Audience
Business to Business
public
Portée géographique
Internationaal
settings
Services proposés
Branding
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Echte vakantieliefde...

Echte vakantieliefde...

septembre 2017
septembre 2017

Echte vakantieliefde...

We gaan op reis en nemen mee…

Skimonitoren die de taal van je kids spreken, gezond eten van bij ons en altijd wel iemand die klaar staat om je te helpen.

Intersoc is de vakantiedienst van de CM, de Christelijke Mutualiteit. Zo ergens in de jaren ’40 begon Intersoc met het organiseren van zogenaamde ‘gezonde bergluchtvakanties’ voor kinderen. Nu nog is met de CM op reis gaan, een begrip.

Zo’n 35000 vakantiegangers kennen jaarlijks de weg naar één van de 50 Intersoc-bestemmingen. De focus ligt nog steeds op het kind, maar heeft een meer familiaal karakter gekregen. Kinderen tot en met zes jaar reizen buiten de schoolvakanties gratis mee. Of wat denk je van de beroemde schoentjesdienst? Staat er een schoentje voor je deur van je hotelkamer, dan checkt een Intersoc-monitor of er geen lawaai uit de kamer komt terwijl jij en je partner gezellig in de bar zitten… Hoort de monitor geschreeuw? Dan wordt dit meegedeeld in de bar. Ook de senioren vinden bij Intersoc een leuk vakantieaanbod.

Kortom, iedereen die houdt van natuur, interesse toont in cultuur of een topfamilievakantie wil, kan bij Intersoc een reisje boeken.

Stratégie digitale
Image de marque & branding
Création de site internet
Design & graphisme
Rédaction et traduction
Photographie
Publicité
Competitors become strong partners

Competitors become strong partners

mai 2016
mai 2016

Competitors become strong partners

Three, until then competitive companies within the Kennemervis Group will get merged into one company. The Kennemervis Group head office calls us in to develop the new to create company into a strong brand and help them with the internal and external communication.

After a thorough sector analysis the Brand DNA shapes the strategic basis for all further developments. We create a new name: "Fishpartners", which works internally and externally in a sector where the partnership-idea is almost inexistent.

All touch points are activated. We design the new logo, define the corporate colors, create the corporate brochure and website, design packaging and exterior signage, all sites get painted in the same corporate colors, all trucks get the new signage,...

A three day photo documentary with attention for all employees, following them even into their local football fan pub, brings the former competitors together in one motivating interior communication campaign.

In the following months the quality perception of the new company improves significantly and sets a new standard in the sector.

See more : www.brandlab.be/case-fishpartners.aspx

Read what the client says about the work : http://brandlab.be/references.aspx

Image de marque & branding
Think, Dare, Do

Think, Dare, Do

août 2016
août 2016

Think, Dare, Do

La marque de fabrique

LSPHERE est une plateforme de développement et d’investissement immobiliers à caractère résidentiel. A l'image de son créateur, Gérald Saint-Rémy, LSPHERE a fait du bon goût et du rendement une marque de fabrique à succès.

Très en phase avec cette dynamique, huGGGy a conçu et développé un branding et des outils de com à la mesure de ses ambitions!

Job | Branding - Charte graphique - Papeterie corporate - brochures

Image de marque & branding
Ergosleep SLAAP-DNA

Ergosleep SLAAP-DNA

mai 2018
mai 2018

Ergosleep SLAAP-DNA

Ergosleep loves a good night’s sleep. And that’s exactly what they already provided for more than 350,000 Belgians and Dutchmen with their intelligent bedding system. Intelligent systems need intelligent communication. Right, that’s where we come in.

Discover your Sleep DNA

Every body is different, so everybody needs a personal sleep solution. That’s the starting point of Ergosleep’s intelligent bedding system. To fully emphasise the market position of this system, we developed a unique concept: the Sleep DNA. This all-round concept made Ergosleep the most recognisable bedding brand in Belgium.

Relations publiques (RP)
Design & graphisme
Film
Rédaction et traduction
Photographie
Planification médias
Publicité
Image de marque & branding
Brand image for a retailer

Brand image for a retailer

décembre 2016
décembre 2016

Brand image for a retailer

Starting from one point of sale to 10 in Brussels, and then Paris…

Building a real brand, that can be recognized and differentiated from the other pizza’s offers on the market

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Image de marque & branding
Design & graphisme
Publicité en ligne

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