Viral Social Media Campaign

mars 2016
Viral Social Media Campaign
Description

Strategy, concept and creative supervision of a viral video and social media campaign to attract audiences to the Open Door days of the European Parlement. 

Viral Social Media Campaign

mars 2016
Description

Strategy, concept and creative supervision of a viral video and social media campaign to attract audiences to the Open Door days of the European Parlement. 

Détails de la réalisation
work
Client
European Parlement
place
Localisation
Bruxelles
business
Secteur du client
Gouvernement et administration
people
Audience
Business to Consumer
public
Portée géographique
Internationaal
settings
Services proposés
Publicité en ligne
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KoopVleesOnline Webshop

KoopVleesOnline Webshop

novembre 2017
novembre 2017

KoopVleesOnline Webshop

Met KoopVleesOnline wil onze klant eerlijk en gezond vlees makkelijk online te bestelbaar maken. Dit project is vanaf dag 1 geleid door Green Bananas, dit van logo-ontwerp, huisstijl, webdesign, seo-strategie tot het volledige beheer van de webshop achteraf.

Stratégie digitale
Image de marque & branding
Ergonomie (UX/UI)
Stratégie de contenu
Web analytique/Big data
E-commerce
Application web
Création de site internet
Design & graphisme
Film
Rédaction et traduction
Réseaux sociaux
Référencement naturel
Planification médias
Publicité
E-mailing
Publicité en ligne
Social Media Advertising for BAM

Social Media Advertising for BAM

mai 2018
mai 2018

Social Media Advertising for BAM

For 2 consecutive editions, BAM (former STIMA Belgium) relied upon Forever After to create the social media advertisements to boost the ticket sales for the annual Marketingcongress.

We have created the social media advertising strategy & launched the social media campaigns on the different social networks. Including optimisations and reporting. 

 

 

Réseaux sociaux
Planification médias
Publicité en ligne
Larcier Corporate Campaign

Larcier Corporate Campaign

décembre 2016
décembre 2016

Larcier Corporate Campaign

Objective:

Make Larcier Group a principle partner of magistrates

Agency answers:

Creation a storytelling campaign with the magistrates as the heroes of the ad's

On & offline adaptations

Publicité
Image de marque & branding
Stratégie de contenu
Publicité en ligne
Reimagine 2017

Reimagine 2017

juillet 2017
juillet 2017

Reimagine 2017

Digital disruption is levelling the playfield. Its rapid pace impacts all industries in unexpected ways. Entire business models are affected by digitization. Digital transformation is an opportunity. We’re at a digital tipping point. How can you emerge stronger than before?

The new HPE is doing just that.

Handlangers ondersteunde Hewlett Packard Enterprise bij de ontwikkeling van Reimagine 2017.

Stratégie digitale
Innovation
Design & graphisme
Evénementiel
Publicité en ligne
Rédaction et traduction
E-mailing
Strasbourg71 race bike launch

Strasbourg71 race bike launch

août 2015
août 2015

Strasbourg71 race bike launch

Discover the Strasbourg71 Effect

De Strasbourg71 'gravel' racefiets dankt zijn naam aan een sprintoverwinning van Merckx tegen Roger De Vlaeminck op een gravelpiste in Strasbourg tijdens de Tour in 1971. De Strasbourg71 web clip wil het gevoel van deze overwinning opnieuw oproepen door het 'live' projecteren van unieke wedstrijdbeelden in de straten van Brussel. Het Strasbourg71 Effect dat hiermee bereikt werd, kan je -in navolging van de 200.000 viewers vóór jou- ontdekken in de web clip. Deze online campagne werd ondersteund door een printadvertentie-luik in internationale fietsmagazines in Europa, Azië en de US.

Discover the Strasbourg71 Effect

Le vélo de course 'gravel' Strasbourg71 doit son nom à la victoire au sprint remportée par Merckx face à Roger De Vlaeminck sur une piste en gravier à Strasbourg durant le Tour 1971. Le clip web Strasbourg71 avait pour but de faire revivre cette victoire au grand public en projetant en live des images uniques de la course dans les rues de Bruxelles. Pour découvrir le « Strasbourg71 Effect » - tout comme 200 000 personnes avant vous - il faut regarder le clip web. Cette campagne en ligne a été renforcée par des publicités papier dans des magazines de cyclisme internationaux en Europe, en Asie et aux États-Unis.

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Réseaux sociaux
Planification médias
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