Vervaet Verhuis

août 2015
Vervaet Verhuis
Description

Nieuwe WordPress website met inbound CTA en forms.

Integratie van blog en video

Vervaet Verhuis

août 2015
Description

Nieuwe WordPress website met inbound CTA en forms.

Integratie van blog en video

Détails de la réalisation
work
Client
Vervaet Verhuis
place
Localisation
Anvers
business
Secteur du client
Utilitaires
people
Audience
B2B et B2C
public
Portée géographique
National
settings
Services proposés
Stratégie digitale
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
Viral Social Media Campagne

Viral Social Media Campagne

mai 2018
mai 2018

Viral Social Media Campagne

#PROTECTME

AG Insurance is een belangrijke Belgische verzekeringsmaatschappij die aan 3,5 miljoen particulieren en 200.000 ondernemingen diensten levert. Bij Digital Leader werden we door AG Insurance gecontacteerd om hen te ondersteunen bij het opzetten van een brand awareness campagne. Het doel? Verzekeringen die bij het grote publiek een vrij negatieve gedachten oproepen, terug aantrekkelijk maken.

#ProtectMe

#ProtectMe werd in het leven geroepen als campagnenaam. Dit was het ideale evenwicht tussen het educatieve en online aspect van de campagne. Er werd gekozen om de campagne via Facebook, Instagram en Youtube te verspreiden, omdat deze kanalen het meest interessants waren om zoveel mogelijk mensen, voor een zo laag mogelijke kostprijs te bereiken. Elke video werd aangepast in duurtijd en copy per kanaal. Zo werd er gekozen om op Instagram korte versies van +- 15 seconden te plaatsen en op Facebook en Youtube de volledige lengte.

Activering van ambassadeurs

Bij de lancering van de eerste video besloten we om zeer kleine en nauwkeurige segmentaties aan te maken op basis van demografische gegevens. Zo werden personen die reeds Facebookpagina’s volgden van de acteurs, vb. “FC De Kampioenen” getarget in combinatie met een segmentatie op hun leeftijden. Daarnaast brachten we een volledig eco-systeem in kaart van mogelijke ambassadeurs o.a. pagina’s van brandweer, politie, eerste hulp, brandveiligheid, …. en werd er per video ook ingespeeld op het thema. vb. een video die over brandveiligheid ging op Kerstavond werd verspreid door Facebookgroepen die tips met elkaar deelden over gerechten, decoratie evenementen, etc met Kerst.

  To be continued

Op dit moment is de #ProtectMe campagne nog steeds actief. De toekomstige cijfers zijn zeer belovend, aangezien er bij elke nieuwe video die online komt de cost per view blijft dalen. Zo bereiken we nu al resultaten waarbij de cost per view ver onder de 0,01 euro gaat en waarbij er al voor meer dan 8 maanden aan content van AG Insurance is bekeken.

Stratégie digitale
Image de marque & branding
Réseaux sociaux
Publicité en ligne
Hyperlane

Hyperlane

février 2018
février 2018

Hyperlane

Creating a new product from the ground up for the company that reinvented hosting.

Hyperlane is disrupting the traditional idea of hosting. It is a platform that helps digital agencies deploy their projects over the cloud, without the hassle of buying, building and maintaining the underlying infrastructure.

Stratégie digitale
Image de marque & branding
Ergonomie (UX/UI)
Innovation
Application web
Création de site internet
Stratégie de contenu
Design & graphisme
Vidéo virale Facebook - Passendale

Vidéo virale Facebook - Passendale

octobre 2017
octobre 2017

Vidéo virale Facebook - Passendale

A l’occasion des 85 ans de la marque Passendale, production de vidéos virales (FR / NL) à destination de Facebook.

Stratégie digitale
Film
Réseaux sociaux
Echte vakantieliefde...

Echte vakantieliefde...

septembre 2017
septembre 2017

Echte vakantieliefde...

We gaan op reis en nemen mee…

Skimonitoren die de taal van je kids spreken, gezond eten van bij ons en altijd wel iemand die klaar staat om je te helpen.

Intersoc is de vakantiedienst van de CM, de Christelijke Mutualiteit. Zo ergens in de jaren ’40 begon Intersoc met het organiseren van zogenaamde ‘gezonde bergluchtvakanties’ voor kinderen. Nu nog is met de CM op reis gaan, een begrip.

Zo’n 35000 vakantiegangers kennen jaarlijks de weg naar één van de 50 Intersoc-bestemmingen. De focus ligt nog steeds op het kind, maar heeft een meer familiaal karakter gekregen. Kinderen tot en met zes jaar reizen buiten de schoolvakanties gratis mee. Of wat denk je van de beroemde schoentjesdienst? Staat er een schoentje voor je deur van je hotelkamer, dan checkt een Intersoc-monitor of er geen lawaai uit de kamer komt terwijl jij en je partner gezellig in de bar zitten… Hoort de monitor geschreeuw? Dan wordt dit meegedeeld in de bar. Ook de senioren vinden bij Intersoc een leuk vakantieaanbod.

Kortom, iedereen die houdt van natuur, interesse toont in cultuur of een topfamilievakantie wil, kan bij Intersoc een reisje boeken.

Stratégie digitale
Image de marque & branding
Création de site internet
Design & graphisme
Rédaction et traduction
Photographie
Publicité
2dehands.be

2dehands.be

septembre 2017
septembre 2017

2dehands.be

Op dit moment zijn we bezig met een volledige rebranding voor 2dehands.be.

Stratégie digitale
Innovation

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

Trouver mon agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.