Vervaet Verhuis

août 2015
Vervaet Verhuis
Description

Nieuwe WordPress website met inbound CTA en forms.

Integratie van blog en video

Vervaet Verhuis

août 2015
Description

Nieuwe WordPress website met inbound CTA en forms.

Integratie van blog en video

Détails de la réalisation
work
Client
Vervaet Verhuis
place
Localisation
Anvers
business
Secteur du client
Utilitaires
people
Audience
B2B et B2C
public
Portée géographique
National
settings
Services proposés
Stratégie digitale
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
Social Media Manger for an event

Social Media Manger for an event

juin 2018
juin 2018

Social Media Manger for an event

Stratégie digitale
Réseaux sociaux
Evénementiel
Publicité en ligne
Axa Bank - Personalised Digital Experience

Axa Bank - Personalised Digital Experience

avril 2015
avril 2015

Axa Bank - Personalised Digital Experience

AXAbank.be is a "smart website" with marketing automation. A personalised digital experience that gets to know the visitor by his behaviour, the context, the device and previously visited websites. The website picks content that's relevant for that specific visitor. Wijs created this complete experience during a strategic cooperation with AXA Bank. A fine example of strategy and execution, if we may say so ourselves.

Stratégie digitale

Keyword research iLearn

février 2016
février 2016

Keyword research iLearn

Voor iLearn heeft GUMM keyword research gedaan. In dit keyword onderzoek werden de keywords gekoppeld aan relevantie en frequentie waarmee erop gezocht wordt.

Stratégie digitale
BMW : WHATSAPP WITH THE BMW X2

BMW : WHATSAPP WITH THE BMW X2

mai 2018
mai 2018

BMW : WHATSAPP WITH THE BMW X2

Today, most people share things privately with friends, and far less in public. This is done mostly on Facebook Messenger and the very popular WhatsApp. In order to respond to this evolution, BMW launches “WhatsApp with the BMW X2”. A very informal and refreshing way to get in touch with this exceptional Sports Activity Vehicle (SAV). Subscribers get to see exclusive content and can win exclusive rewards. A new era deserves a new form of two-way communication, brought to you by BMW and AIR.

A car brand working together with WhatsApp is a premiere in Belgium. Because of the car’s young target group, this proves to be an ideal combination. The strategy and creation for this unique collaboration was done by Air’s brand-new content cell. 

Stratégie digitale
Stratégie de contenu
Réseaux sociaux
Planification médias
Publicité
Gestion de la page Facebook Babyboom

Gestion de la page Facebook Babyboom

janvier 2018
janvier 2018

Gestion de la page Facebook Babyboom

Réseaux sociaux
Stratégie digitale

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

J'ai besoin d'une agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.