Trustbox

août 2014
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Description

Message: Your customers don't know what they are buying if they don't have all informations at their disposal.

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août 2014
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Message: Your customers don't know what they are buying if they don't have all informations at their disposal.

Détails de la réalisation
work
Client
GS1
place
Localisation
Brabant Flamand
business
Secteur du client
Alimentaire
people
Audience
Business to Business
public
Portée géographique
National
settings
Services proposés
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Activation de marque

Activation de marque

août 2017
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Activation de marque

Entre 2010 et 2012, nous avons contribué à remettre en selle une vieille liqueur très classe mais un peu obsolète. Plutôt que d’essayer de promouvoir Grand Marnier, nous avons inversé l’approche en proposant un contenant inédit, original et très branché : Le Grand’O était né. Nous avons investi des événements très prisés tels que les apéros urbains. Résultat : une Grand’O mania qui a permis à une nouvelle génération de découvrir la subtilité de Grand Marnier au travers de quelques cocktails simples. Déclinaison ensuite en promotion retail avec le pack Grand’O.

Image de marque & branding
Stratégie de contenu
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Burj Khalifa Dubai

Burj Khalifa Dubai

novembre 2014
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Burj Khalifa Dubai

Leo Burnett Brussels, based at Ville de Bruxelles - Stad Brussel, Belgium has been asked to develop Burj Khalifa Dubai for their brand MakitaProduct: Makita Power ToolsAgency: Leo Burnett / DuesseldorfCountry: GermanyCategory: Household maintenance & pet products, Tools, Do-It-Yourself in 2012. This customer case is known in the marketing & communication market for Print, Commercials Archive, Household maintenance, pet products, Tools, Do-It-Yourself Products, Audio-Visual, Home Appliances, Furnishings, Electronics, Makita Adverts.

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The ingredient of a good start

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octobre 2017
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The ingredient of a good start

Alpro’s exciting new world of plant-based ingredients to inspire with a healthy lifestyle

 

Image de marque & branding
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Brussels Mobility Week 2015-2016-2017

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juin 2018
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Brussels Mobility Week 2015-2016-2017

New positioning and new concept to reinvinte the 15th edition of the Brussels Mobility Week 

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Promoting other banks

Promoting other banks

janvier 2016
janvier 2016

Promoting other banks

Wat bent u met advies, als u geen keuze hebt?

Dat is een logische vraag, maar toch is Deutsche Bank één van de enige banken in België die beleggers de keuze biedt tussen de beste fondsen op de markt. Deutsche bank is pionier van het “open architectuur” concept, dit betekent dat ze niet alleen hun eigen fondsen  aanbieden, maar ook de beste fondsen van een 20-tal partners, inclusief  de concurrentie.

Deutsche bank draagt transparantie en objectief advies hoog in het vaandel, dus waarom geen reclame maken voor  de beste fondsen op de markt? Daarom vindt u vanaf deze week affiches die fondsen van ING, BNP Paribas en AXA aanprijzen aan de vensters van alle Belgische agentschappen van Deutsche Bank.

Zo onderstrepen mortierbrigade en Deutsche Bank nogmaals de rol van Deutsche Bank als dé beleggingsspecialist.

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