AccueilSt.Joris mobiele applicatie (B2B)

St.Joris mobiele applicatie (B2B)

février 2016
St.Joris mobiele applicatie (B2B)
Description

Innovatieve app met : - Login & registratie in backend database - Opvragen gegevens bestellinghistoriek & wasserij historiek - Bestellen linnen en inseinen problemen gewassen goederen - Communicatie in de app tussen klant en St-Joris - Ontwikkeling REST / Web services ter communicatie met backend database - Hedendaags en stijlvol design, met focus op visibiliteit en gebruiksvriendelijkheid

- Ondertussen 3 apps gemaakt voor dezelfde klant

St.Joris mobiele applicatie (B2B)

février 2016
Description

Innovatieve app met : - Login & registratie in backend database - Opvragen gegevens bestellinghistoriek & wasserij historiek - Bestellen linnen en inseinen problemen gewassen goederen - Communicatie in de app tussen klant en St-Joris - Ontwikkeling REST / Web services ter communicatie met backend database - Hedendaags en stijlvol design, met focus op visibiliteit en gebruiksvriendelijkheid

- Ondertussen 3 apps gemaakt voor dezelfde klant

Détails de la réalisation
work
Client
Industriële wasserij St-Joris
place
Localisation
Anvers
business
Secteur du client
Biens et services industriels
people
Audience
Business to Business
public
Portée géographique
National
settings
Services proposés
Application mobile
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Jaeger-LeCoultre: Look up to the sky

Jaeger-LeCoultre: Look up to the sky

mars 2016
mars 2016

Jaeger-LeCoultre: Look up to the sky

The Salon Internationale de la Haute Horlogerie is the most important yearly event in the world of high-end watchmakers.

Invited companies go all-out to be perceived by the professional visitors as the leaders in precision watchmaking.  For the luxury watchmakers Jaeger-LeCoultre, it is a pivotal moment in their business activites.

We were invited by JLC to design a stand experience that would enhance the brand’s image, by conveying excellence, elegance and modernity, highlighting the Astral theme.

We combined refined poetic and didactic story telling and high-end motion design animation; with vintage images and sharp geometic shapes for a modern touch and a totally new virtual reality experience.

The creative idea was to invite visitors to look up tothe sky, where they would be immersed in the vast marvels and mysteries of the universe, while paying tribute to the astral theme... the infinitely big and the infinitely small are united in the timepieces presented at the fair.

The team created a stunning video and stand design, but also an extraordinary telescope, adapted to house a mobile phone with a special animation app.

Visitors could gaze through the special digital innovation telescope, emersing them in the milky way, to interact with the stars and discover the watchmaker’s collection.

Controlled  by a virtual reality application never made before (on an iPhone 6 inside the telescope) a perfect illusion of travel through space and time was created. The movement of the telescope actually changed the 3D experience of the viewer.

To further immerse the visitors, the film was projected at the centre of the stand, with world class music and voice off.

The great success at the event insipred the watchmaker to ask for the creation of a twin telescope, exporting it worldwide at events, amazing the world.

Application mobile
Campagne Marketing Musée d'Histoire Naturelle

Campagne Marketing Musée d'Histoire Naturelle

décembre 2018
décembre 2018

Campagne Marketing Musée d'Histoire Naturelle

Grâce à notre forte dévotion pour l’éducation digitale, en particulier à travers l’ASBL Techies Lab, nous avons décidé  de produire ce filtre animé et tridimensionnel, pour le musée d'histoire naturelle.

Notre objectif est simple, utiliser l'impressionnant vélociraptor pour susciter l'intérêt des enfants pour le musée.  

 

Stratégie digitale
Image de marque & branding
Innovation
Design & graphisme
Application mobile
3D
Réseaux sociaux
Jeu et intéraction
Publicité
Plopsaland theme park mobile app

Plopsaland theme park mobile app

janvier 2016
janvier 2016

Plopsaland theme park mobile app

Wickie maakt je graag wegwijs in Plopsaland De Panne. Ontdek de attracties volgens grootte van je kinderen of selecteer op je favoriete figuur. Bovendien ontvang je als eerste de belangrijkste meldingen en superdeals tijdens je bezoek. Verder beschikt deze applicatie over een pak informatie en handige extra tools. 

De Plopsaland app is dé tool tijdens je bezoek aan Plopsaland De Panne. Bekijk het dagprogramma boordevol shows en meet & greets. Filter attracties op type, grootte van je kind of gekregen stempel aan de ingang van het park.  Raadpleeg de wachttijden en ontdek zoveel meer...

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Design of the app for Alphanetworks pour Alphanetw

Design of the app for Alphanetworks pour Alphanetw

juillet 2016
juillet 2016

Design of the app for Alphanetworks pour Alphanetw

It was done for the management of Alphanetworks to show what we could do in the market of Set Top Box with an app "second screen" to show to their clients.

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Quick

Quick

novembre 2015
novembre 2015

Quick

Quick lovers, this is the app you need! You can access exclusive content and offers. And in case you want a Quick right now, find it in a blink of an eye! 

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