Sport Vlaanderen - Social Media Management

septembre 2017
Sport Vlaanderen - Social Media Management
Description

Our 'sporty spice' attitude is reaching new levels.

Défis

At Sport Vlaanderen we think big-picture and draw inspiration from organic conversation on social platforms. The modern way of living equals several consequences, like inactivity. Our goal? Encourage and motivate different target groups to participate in sport, by giving Sport Vlaanderen a voice through social media.

Together with, I am listening to the different target groups which Sport Vlaanderen is facing today, together we are building emotionally resonant brand experiences through social media channels such as Facebook, Instagram, LinkedIn and Twitter.

Solutions

We go high on findings from the social media insights. We develop an always-on, omni-channel social media strategy in partnership with Sport Vlaanderen social media community team, working across departments and agency teams to ensure that all parties stay true to the strategic vision and voice across channels 24/7, 365.

Sport Vlaanderen - Social Media Management

septembre 2017
Social Media
Social Media Advertising
Best Use of Social Media Marketing
Content Curation
Brand Content
Content Optimization
Content plans
Social Media
Social Media Advertising
Best Use of Social Media Marketing
Content Curation
Brand Content
Content Optimization
Content plans
Description

Our 'sporty spice' attitude is reaching new levels.

Défis

At Sport Vlaanderen we think big-picture and draw inspiration from organic conversation on social platforms. The modern way of living equals several consequences, like inactivity. Our goal? Encourage and motivate different target groups to participate in sport, by giving Sport Vlaanderen a voice through social media.

Together with, I am listening to the different target groups which Sport Vlaanderen is facing today, together we are building emotionally resonant brand experiences through social media channels such as Facebook, Instagram, LinkedIn and Twitter.

Solutions

We go high on findings from the social media insights. We develop an always-on, omni-channel social media strategy in partnership with Sport Vlaanderen social media community team, working across departments and agency teams to ensure that all parties stay true to the strategic vision and voice across channels 24/7, 365.

Détails de la réalisation
work
Client
Sport Vlaanderen
place
Localisation
Bruxelles
business
Secteur du client
Gouvernement et administration
people
Audience
B2B et B2C
public
Portée géographique
Régional
settings
Services proposés
Branding, Marketing de contenu, Marketing sur les réseaux sociaux, Planification et achat média, Publicité en ligne
today
Période de collaboration
Au : avril 2017Du : octobre 2017
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Notre Showreel 2017 - agraph.be

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mai 2018
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Agraph.be communication agency based in Brussels - Belgium . Here is our showreel 2018 . Specialized in E-commerce and website developpment.

Stratégie digitale
Image de marque & branding
Ergonomie (UX/UI)
Stratégie de contenu
E-commerce
Création de site internet
Design & graphisme
Animation
Photographie
Réseaux sociaux
Référencement naturel
Publicité
E-mailing
Publicité en ligne
Bicentenary of the Battle of Waterloo

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avril 2017
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En charge des commémorations de la Bataille de Waterloo, l’ASBL Waterloo 1815 souhaitait organiser une reconstitution exceptionnelle pour le Bicentenaire, en fixant des objectifs quantitatifs précis : 30.000 spectateurs minimum pour chacune des deux journées de reconstitution. Au-delà de l’organisation technique et logistique, l’annonceur souhaitait mandater une agence capable d’assurer la promotion, le marketing, la billetterie et les ventes de l’évènement. La réponse de l’agence a été complète et créative et le projet est devenu un évènement grandeur nature d’envergure internationale (plus de 60.000 spectateurs / jour) servi par une campagne promotionnelle globale à l’échelle mondiale.

 

Stratégie digitale
Stratégie de contenu
Relations publiques (RP)
E-commerce
Création de site internet
Réseaux sociaux
Evénementiel
Planification médias
Branding and packaging for a micro-brewery

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avril 2016
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Branding and packaging for a micro-brewery

Overal brand identity for this micro-brewery and its variety of 4 beers. Named after a Haitian expression "Tête chargée", every identity card has been designed in a traditional Vaudou Style.

Image de marque & branding
Réalisation d’un film institutionnel pour le CHR

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février 2019
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Réalisation d’un film institutionnel pour le CHR

Réalisation d’un film institutionnel pour le CHR de Liège.  >  https://www.usp-movies.com

Stratégie de contenu
Animation
Film
3D

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