SEA, SEO, RTB & Affiliate Marketing

novembre 2014
SEA, SEO, RTB & Affiliate Marketing
Description

As strategic partner we operate SEA, SEO, RTB and Affiliate campaigns on the Belgian market, in close collaboration with the client since 2012.

SEA, SEO, RTB & Affiliate Marketing

novembre 2014
Description

As strategic partner we operate SEA, SEO, RTB and Affiliate campaigns on the Belgian market, in close collaboration with the client since 2012.

Détails de la réalisation
work
Client
MoneYou
place
Localisation
Anvers
business
Secteur du client
Banque et Finance
people
Audience
Business to Consumer
public
Portée géographique
Internationaal
settings
Services proposés
Publicité en ligne
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
Re-branding Mars - Mons art de la Scène.

Re-branding Mars - Mons art de la Scène.

décembre 2016
décembre 2016

Re-branding Mars - Mons art de la Scène.

Fin juillet 2016, nous apprenions que nous remportions le marché pour accompagner « Le Manège » vers sa nouvelle identité. 

Sept noms ont été soumis aux 80 collaborateurs qui ont sélectionnés leurs 3 noms préférés.

Enfin, ces 3 noms ont été proposés à la population au sein d’une campagne de communication nommée « Choisissons Ensemble ».

Un mois plus tard, après 2107 votes, le nom était choisi.

Tout restait à faire : branding, site internet et campagne de communication. 

Nous nous sommes chargé de réaliser l'identité, le site internet et la campagne de communication de lancement de la nouvelle identité.

 

Image de marque & branding
Ergonomie (UX/UI)
Création de site internet
Design & graphisme
Réseaux sociaux
Evénementiel
Publicité
Publicité en ligne
Stratégie de contenu
Marketing Plan Solo (Unilever / Upfield)

Marketing Plan Solo (Unilever / Upfield)

décembre 2018
décembre 2018

Marketing Plan Solo (Unilever / Upfield)

Creating dynamic stories around simple, essential Solo products, like margarine and Crèmefine (new product launch), requires careful planning and execution. Multinational food, beauty, and home care company, Unilever, entrusts us to develop compelling, targeted concepts around top topicals while collaborating with bloggers year round. We are Unilver’s creative partner for influencer marketing. 

 

Process

Ongoing events and tastings for select influencers are conducted in an intimate setting to elevate the Solo Crèmefine product. While involving interactive elements, including tours and masterchef challenges, at well-respected gastronomic institutions, we produce unique experiences for influencers. After each event, invitees receive additional Solo products to use at home.

In addition to special events, we create holiday sentiment messaging for all Solo’s offerings. When considering how much a mother is worth, we featured the rich, buttery, golden color of Solo margarine. “Your mother is worth more than gold - she deserves the very best.”

 

Results

1.000.000+ consumers (and growing) via Instagram and Facebook are reached by selected influencers. All engaged bloggers and influencers are impressed by the Solo products we’ve introduced. 

 

Stratégie de contenu
Relations publiques (RP)
Design & graphisme
Rédaction et traduction
Planification médias
Publicité
Publicité en ligne
We sell SMART Ads for clothing retail

We sell SMART Ads for clothing retail

février 2015
février 2015

We sell SMART Ads for clothing retail

isosize now combines rich media advertisements with best fit technology to increase customer conversion in the clothing retail industry. This breakthrough opens brand new opportunities with online media agencies and online retailers.

Publicité en ligne
Balta industries

Balta industries

septembre 2018
septembre 2018

Balta industries

Balta is the largest producer of textile floor coverings in Europe. With a consolidated net turnover of 668 million Euros (PF 2016) its products are exported to more than 130 countries worldwide.

 

 

Image de marque & branding
Animation
Film
3D
Publicité
Publicité en ligne
Brother monolaser awareness campaign

Brother monolaser awareness campaign

septembre 2016
septembre 2016

Brother monolaser awareness campaign

Brother launched a new line of monolaser printers in the beginning of 2016.  The objectives were to have maximum exposure & generate awareness, using search as one of the channels.

And aggressive search strategy was created to support the overall launch, where we would ensure maximum exposure in Belgium for keywords related to the monolaser printer range.The campaign was further supported by a display remarketing campaign on Google GDN and a trueview video on youtube.

Consistent optimization and drawing conclusions on carefully tracked KPI's allowed us continuously improve results, using soft conversions suited for awareness campaigns to guide us in the process.

Publicité en ligne

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

Trouver mon agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.