Samsonite_Activation_POS_International

juin 2017
Samsonite_Activation_POS_International
Samsonite_Activation_POS_International

Samsonite_Activation_POS_International

juin 2017
Détails de la réalisation
work
Client
Samsonite
place
Localisation
Brabant Flamand
business
Secteur du client
Voyage et Loisirs
people
Audience
B2B et B2C
public
Portée géographique
Internationaal
settings
Services proposés
Branding
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
Brasserie Lion à plumes

Brasserie Lion à plumes

novembre 2015
novembre 2015

Brasserie Lion à plumes

La brasserie « Lion à plume », une jeune brasserie pleine d’ambition propose une gamme de bière originale et savoureuse. Chaque étiquette est enrichie d’une petite explication sur son origine et son histoire. Les supports de promotion ainsi que l’identité visuelle ont été réalisés par nos soins.

Image de marque & branding
Absolute Agency - meet the team

Absolute Agency - meet the team

juin 2017
juin 2017

Absolute Agency - meet the team

Image de marque & branding
Création de site internet
Animation
Film
Stratégie de contenu
#KIJKNIETWEG

#KIJKNIETWEG

décembre 2016
décembre 2016

#KIJKNIETWEG

 

CONTEXT

Om de 3 dagen sterft er in België iemand aan de gevolgen van partnergeweld. Onderzoek toont aan dat slachtoffers gemiddeld pas na 35 incidenten aangifte doen bij de politie.  Dat betekent dat ze vaak 2 jaar in een gewelddadige relatie zitten vooraleer ze hulp zoeken. 1 op de 7 gezinnen heeft met familiaal geweld te maken.  In 4 op de 10 gevallen worden ook kinderen blootgesteld aan geweld. Partnergeweld is een maatschappelijk probleem. Het is essentieel om actie te ondernemen. De Beweging tegen Geweld – vzw Zijn roept met haar nieuwe campagne #KIJKNIETWEG op om het taboe te doorbreken en over partnergeweld te praten.

Campagnefilmpje #KIJKNIETWEGHet beklijvende campagnefilmpje toont slachtoffers in een criminele context, want té vaak loopt het ook effectief slecht af. Het zet aan om niet weg te kijken, het taboe te doorbreken en hulp te zoeken of bieden. De Beweging tegen Geweld vraagt om het filmpje zo veel mogelijk te delen.

 Stappenplannen voor getuigen, slachtoffers en plegers Wat zeg je wel? Wat zeg je beter niet? Hoe bescherm ik mezelf? Waar kan ik terecht?

Bij de campagne #KIJKNIETWEG horen 3 stappenplannen voor 3 verschillende doelgroepen: getuigen, slachtoffers en plegers. De stappenplannen ondersteunen hen om iets aan de situatie te veranderen en wijzen de weg naar hulplijnen.

 Muzikale voorstelling Wie de thematiek van partnergeweld bespreekbaar wil maken bij een breder publiek, kan de gedurfde muzikale voorstelling met Ernst Löw en Deborah Ostrega boeken, 2 artiesten die over de donkere kant van de liefde zingen.

 Koen Dedoncker (vzw Zijn): “We praten er niet over. We doen liever alsof het niet bestaat. Maar zo komen gezinnen die ermee te maken krijgen in een spiraal van geweld terecht die steeds erger wordt. Het is noodzakelijk om vroeger in te grijpen, koppels sneller te helpen en te begeleiden naar een gezonde relatie. Vanzelf gaat het niet over.”

Mieke De Schepper (vzw Zijn): “ Er is altijd wel iemand die weet heeft van het geweld. Een familielid, een vriend, de buren,... maar niemand praat erover. Dit zijn de meest voorkomende redenen om niet te reageren:

● We willen ons niet bemoeien ● We weten niet wat we moeten zeggen ● We hebben schrik om er zelf bij betrokken te geraken ● We hebben schrik om het nog erger te maken

De cijfers liegen niet. Dit is een maatschappelijk probleem en het is essentieel om wèl actie te ondernemen. Vzw ZIJN biedt hiervoor concrete en gedifferentieerde hulp.”

Image de marque & branding
The Opera District

The Opera District

mai 2016
mai 2016

The Opera District

Emaar is Dubai's leading real estate project developer. Duval Branding was asked to create the visual identity and brand universe for The Opera District, a completely new area located in the heart of Downtown Dubai (next to the Burj Khalifa), which holds together the new arts and culture movement in the Middle East.

Our starting point for branding this new destination universe is the circular area embracing creativity, supporting the arts sector and offering visitors hospitality and leisure of their choice. The logo reflects the area and functions as the new epicenter of arts and culture in the world.

Image de marque & branding
Herpositionering

Herpositionering

août 2018
août 2018

Herpositionering

Image de marque & branding

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

J'ai besoin d'une agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.