

Détails de la réalisation
Client
SamsoniteLocalisation
Brabant FlamandSecteur du client
Voyage et LoisirsAudience
B2B et B2CPortée géographique
InternationaalServices proposés
BrandingRéalisations crées par d'autres agences
Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.

Bolero
mai 2016Bolero
Bolero is sinds 1998 het online beleggingsplatform van KBC Securities, het beurshuis van KBC. In 2013 werd beslist om het platform 'from scratch' opnieuw uit te vinden en het merk opnieuw te lanceren.
Kunstmaan ontwikkelde dit nieuwe platform, dat de Europese standaard is geworden en dat werd uitgeroepen tot het beste online investeringsplatform van 2015 door Bankshopper. We deden de rebranding van het merk Bolero (dat bestaat sinds 1998) en gaven het een duidelijke en unieke identiteit. We hebben een efficiënte bewustmakingscampagne uitgerold die het aantal nieuwe klanten significant heeft doen toenemen, zelfs nog voordat het nieuwe platform van start ging. Voor de lancering hebben we een goed getimede communicatiecampagne opgezet.

AMNESTY INTERNATIONAL : DEATH PENALTY TEST
mai 2018AMNESTY INTERNATIONAL : DEATH PENALTY TEST
In Belgium, due to recent events, 7 in 10 people consider reinstalling the death penalty for terrorists. Amnesty International can’t let this happen. For Amnesty the death penalty is never an option, regardless of who is accused. It is cruel, inhuman and degrading.
That’s why on the world day against the death penalty Air launched the 'DEATH PENALTY TEST’. A website where people can condemn different characters to death by just clicking ‘yes’ or ‘no’. In the end everyone realizes that reinstalling the death penalty is never an option.
Laissez-nous vous guider vers la bonne agence
Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.
Trouver mon agence100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.