AccueilBelgiqueBruxellesPublicité en ligneROI driven online advertising campaigns

ROI driven online advertising campaigns

février 2015
ROI driven online advertising campaigns
Description

Veritas launched its e-shop in 2013 as part of their multichannel strategy. Knewledge supports Veritas in building, managing and optimizing their performance channels (SEA, Affiliate,...)

ROI driven online advertising campaigns

février 2015
Description

Veritas launched its e-shop in 2013 as part of their multichannel strategy. Knewledge supports Veritas in building, managing and optimizing their performance channels (SEA, Affiliate,...)

Détails de la réalisation
work
Client
Veritas
place
Localisation
Bruxelles
business
Secteur du client
Accessoires & vêtements
people
Audience
Business to Consumer
public
Portée géographique
National
settings
Services proposés
Publicité en ligne
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
Data Driven Online Branding

Data Driven Online Branding

janvier 2017
janvier 2017

Data Driven Online Branding

With its 4,5 million members, CM (Christelijke Mutualiteit) is the largest health insurer in Belgium. Core values are solidarity, respect for each person and care for those most vulnerable. We were brought in to manage the digital part of CM’s omnichannel brand image campaign of 2015-2016-2017. Besides managing the entire operation, the challenge would be to provide them strong insights, such as the campaign’s impact on CM’s brand image.

Stratégie digitale
Image de marque & branding
Publicité en ligne
Responsable Marketing pour ELITE CONCEPT

Responsable Marketing pour ELITE CONCEPT

juillet 2017
juillet 2017

Responsable Marketing pour ELITE CONCEPT

Développement de la stratégie digitale complète au poste de responsable Marketing

Stratégie digitale
Web analytique/Big data
Création de site internet
Réseaux sociaux
Evénementiel
Référencement naturel
E-mailing
Publicité en ligne
VISIT BRUSSELS  : #CALLBRUSSELS

VISIT BRUSSELS : #CALLBRUSSELS

mai 2018
mai 2018

VISIT BRUSSELS : #CALLBRUSSELS

HOW IS LIFE IN BRUSSELS? ASK SOMEONE IN BRUSSELS.
After Brussels was linked to terror plots, the international media portrayed the city as a warzone. visit.brussels, the Brussels tourist board, wanted to change this perception with an honest answer. We launched call.brussels and gave locals the opportunity to tell them how life really is in the city.  

Stratégie digitale
Relations publiques (RP)
Réseaux sociaux
Evénementiel
Planification médias
Publicité en ligne
Mobile Optimisation & Growth

Mobile Optimisation & Growth

février 2018
février 2018

Mobile Optimisation & Growth

Formyfit is a mobile application that helps users achieve their running goals by providing them with a customised training plan based on personal information and an endurance test.

Stratégie digitale
Image de marque & branding
Ergonomie (UX/UI)
Stratégie de contenu
Web analytique/Big data
Design & graphisme
Application mobile
Référencement naturel
E-mailing
Publicité en ligne
Accenture campaign: Report on digital density

Accenture campaign: Report on digital density

avril 2015
avril 2015

Accenture campaign: Report on digital density

Category Digital literacy: With this post we helped Accenture get more awareness around their digital density study, and more in specific communicating in understandable language what the study is about and what the results are. 

Publicité en ligne

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

J'ai besoin d'une agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.