LAMPIRIS 'Pub TV'

juillet 2017
Description

Un concept de Stratégie Com, réalisé et produit par METACOM pour le compte de LAMPIRIS!

LAMPIRIS 'Pub TV'

juillet 2017
Réalisation & Production
Réalisation & Production
Description

Un concept de Stratégie Com, réalisé et produit par METACOM pour le compte de LAMPIRIS!

Détails de la réalisation
work
Client
LAMPIRIS
place
Localisation
Bruxelles
business
Secteur du client
Energie et Pétrole
people
Audience
Business to Consumer
public
Portée géographique
National
settings
Services proposés
Marketing vidéo
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
Kids Marketing

Kids Marketing

janvier 2017
janvier 2017

Kids Marketing

BeBoosted created a stop motion film with the children from the employees at Omnia Travel 

(3- 11 years old) 

Image de marque & branding
Stratégie de contenu
Film
Rédaction et traduction
Photographie
Réseaux sociaux
Imec-Entrepreneurs award (2d animation event)

Imec-Entrepreneurs award (2d animation event)

juin 2018
juin 2018

Imec-Entrepreneurs award (2d animation event)

Animation
Film
Rédaction et traduction
Brussels Airport. Infinite possibilities.

Brussels Airport. Infinite possibilities.

juillet 2016
juillet 2016

Brussels Airport. Infinite possibilities.

Objective: This film aims to show the importance of the airport, both on an economic and on a human side. The international connectivity both for passengers and for goods, the uniqueness of the airport as a workplace and the dreams it represents are summarized in a stylish package. It also conveys Brussels Airport’s brand values : human, people driven, Belgian and focused on customer needs.

Target Group: Stakeholders, BtB, general public

Synopsis: Brussels Airport serves 23,5 million passengers every year. Creates tens of thousands of jobs. Every plane, every person has a story – a story of travelling or coming home, of working in a unique environment, every day. Of discovering new things overseas or enjoying new things at home. Of going somewhere for business or being part of something new. This script celebrates the fact that Brussels Airport is such a dynamic home to the stories that take place and the possibilities they represent.

Film
Image de marque & branding
Relations publiques (RP)
Rédaction et traduction
Publicité
Interview & live session in Botanique Brussels

Interview & live session in Botanique Brussels

août 2018
août 2018

Interview & live session in Botanique Brussels

Film
Corporate movie Zoetis

Corporate movie Zoetis

septembre 2017
septembre 2017

Corporate movie Zoetis

Stratégie digitale
Film

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

J'ai besoin d'une agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.