Proximus IPHONE commercial

juin 2017
Description

Proximus livre des iPhone avant tout le monde

Défis

1 semaine entre la commande et la livraison... 

Proximus IPHONE commercial

juin 2017
concept
realisation
Vidéo
concept
realisation
Vidéo
Description

Proximus livre des iPhone avant tout le monde

Défis

1 semaine entre la commande et la livraison... 

Détails de la réalisation
work
Client
Proximus
place
Localisation
Bruxelles
business
Secteur du client
Télécommunications
people
Audience
Business to Consumer
public
Portée géographique
National
settings
Services proposés
Marketing de contenu, Marketing vidéo, Publicité
today
Période de collaboration
Au : octobre 2016Du : octobre 2016
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
Creative Private Invitation

Creative Private Invitation

août 2014
août 2014

Creative Private Invitation

La Curtius microbrasserie, dans le cadre de l'inauguration de leurs nouveaux locaux, ont fait appel à www.pixinko.be pour la réalisation d'invitations créatives et uniques.

Publicité
Formula E

Formula E

juin 2017
juin 2017

Formula E

Stratégie de contenu
Innovation
Film
3D
E-commerce Marketing - Apple Witch

E-commerce Marketing - Apple Witch

janvier 2019
janvier 2019

E-commerce Marketing - Apple Witch

E-commerce
Design & graphisme
Référencement naturel
Publicité
1MD | Showreel 2016

1MD | Showreel 2016

mars 2016
mars 2016

1MD | Showreel 2016

This is our last video/motion reel. It features both commercials and personal works.

Animation
Image de marque & branding
Création de site internet
Film
Application mobile
3D
Campina - Taste the Outdoors Life

Campina - Taste the Outdoors Life

avril 2016
avril 2016

Campina - Taste the Outdoors Life

Back in 2014 Campina was the market leader in Dairy but nobody really knew what the brand stood for. Everybody believed Campina was a reliable producer of milk & cream but that was about it.  They were very much in need of a story. We came up with a rich communication territory that allowed them to speak up and claim their share of voice.

"Proef het Buitenleven" or "Taste the Outdoors Life" is a campaign that enthuses you to go outside and feel the grass under your bare feet. The thought stems from the Campina cows that, opposed to competitor cows, graze outside for at least 120 days a year. It positions Campina as a natural authentic dairy brand with a canty & positive tone. The campaign has been running for a few years now and has been rolled out in almost every possible touch point ranging from TVC's, radio, digital, print, outdoor to farm events and cycling routes trough fields filled with grazing Campina cows.

Cycling routes & Open Farm Days

Next to inspiring people to go outside we also wanted to enable them. With the open farm days we lured thousands of city people to the Belgian countryside to experience the wholesome farm life. Next to that we mapped out 6 cycling routes through the forests and the fields all starting at a different Campina farm. Our PM who test-cycled all 28 different possible versions through wind & rain, is still one of the fittest women around!

Publicité

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

Trouver mon agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.