PROXIMUS Online Report

avril 2016
PROXIMUS Online Report
Description

The Proximus Group is a telecommunications company operating in the Belgian and international market. Proximus the leading national provider of telephony, internet, television and network-based ICT services. Proximus' aim is to deliver the best customer experience. To do so, Proximus' complementary brands meet the demands of a wide range of customers.

PROXIMUS Online Report

avril 2016
web site dedicated
web site dedicated
Description

The Proximus Group is a telecommunications company operating in the Belgian and international market. Proximus the leading national provider of telephony, internet, television and network-based ICT services. Proximus' aim is to deliver the best customer experience. To do so, Proximus' complementary brands meet the demands of a wide range of customers.

Détails de la réalisation
work
Client
Proximus Group
place
Localisation
Bruxelles
business
Secteur du client
Télécommunications
people
Audience
B2B et B2C
public
Portée géographique
Internationaal
settings
Services proposés
Création de site internet
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
Réalisation d'un site pour agence Immobilière Bxl

Réalisation d'un site pour agence Immobilière Bxl

avril 2016
avril 2016

Réalisation d'un site pour agence Immobilière Bxl

M&M Real Estate est une agence immobilière basée au coeur de la capitale de l'Europe.

Pionnière en Belgique dans le Home-Staging, M&M Real Estate à choisi notre agence pour réaliser un nouveau site internet.

Outre un graphisme moderne et responsive, le challenge était de pouvoir interfacer le site avec le programme immobilier choisi par l'agence M&M.

Cette intégration c'est déroulée parfaitement et c'est un site opérationnel et VISIBLE dont dispose nos deux agens immobiliers de choc !

Création de site internet
Bicentenary of the Battle of Waterloo

Bicentenary of the Battle of Waterloo

avril 2017
avril 2017

Bicentenary of the Battle of Waterloo

En charge des commémorations de la Bataille de Waterloo, l’ASBL Waterloo 1815 souhaitait organiser une reconstitution exceptionnelle pour le Bicentenaire, en fixant des objectifs quantitatifs précis : 30.000 spectateurs minimum pour chacune des deux journées de reconstitution. Au-delà de l’organisation technique et logistique, l’annonceur souhaitait mandater une agence capable d’assurer la promotion, le marketing, la billetterie et les ventes de l’évènement. La réponse de l’agence a été complète et créative et le projet est devenu un évènement grandeur nature d’envergure internationale (plus de 60.000 spectateurs / jour) servi par une campagne promotionnelle globale à l’échelle mondiale.

 

Stratégie digitale
Stratégie de contenu
Relations publiques (RP)
E-commerce
Création de site internet
Réseaux sociaux
Evénementiel
Planification médias
Nouveau site et stratégie digitale pour Megabyte

Nouveau site et stratégie digitale pour Megabyte

septembre 2017
septembre 2017

Nouveau site et stratégie digitale pour Megabyte

Stratégie digitale
Web analytique/Big data
Création de site internet
Référencement naturel
Publicité
Publicité en ligne
Creating impact with content

Creating impact with content

juin 2016
juin 2016

Creating impact with content

Description Client & Context 

The House of Marketing’s goal is simple: to increase their customers’ marketing impact for profitable, sustainable growth. For years, companies have been calling on them when they need strategic marketing consulting and implementation. The results are delivered by a dynamic and passionate team at the forefront of marketing. The combination of innovation and experience actively helps customers to make the transition towards a future-proof customer experience, driven by marketing automation.

 www.thehouseofmarketing.be 

Challenges & Goals 

The House of Marketing wanted to create a website that not only informed potential customers about their services but would also inspire their clients and prospects with great content. In addition, they wanted to be able to personalize this content based on the interests of the visitors. 

Solution/ Strategy 

Hello Agency created a brand new website for The House of Marketing that could tackle both objectives: 

 * inform visitors about their services, and 

* provide a content hub to inspire the marketing community. 

* As personalized content was important, we used Hubspot as the CMS to be able to serve content based on the interests of their website visitors. The intuitive design not only attracts visitors, it inspires them to read more. 

Results 

* Visits: 34000 visitors since launch = x4 the amount of visitors of the old website 

* Contacts: 792 new contacts 

* Email: 3,3% email click rate

Création de site internet
BRUGMANN Restaurant Gastronomique

BRUGMANN Restaurant Gastronomique

mai 2016
mai 2016

BRUGMANN Restaurant Gastronomique

After several months searching for the ideal web partner in Brussels, the french management of BRUGMANN and their communication services have chosen Hypnotized.

We were in charge to think, design & develop a responsive website in several languages. A tailor-made reservations system was also developped. The website includes some very accurate tracking system ans we're also in charge of the e-mailings communication.

Link : http://brugmann.com

Création de site internet

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

J'ai besoin d'une agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.