PRM

novembre 2015
PRM
Description

Mise en place d'une PRM à la performance. Evaluation des resultats et chiffre d'affaire généré.

PRM

novembre 2015
Description

Mise en place d'une PRM à la performance. Evaluation des resultats et chiffre d'affaire généré.

Détails de la réalisation
work
Client
3 Suisses
place
Localisation
Bruxelles
business
Secteur du client
E-commerce
people
Audience
Business to Consumer
public
Portée géographique
Internationaal
settings
Services proposés
Stratégie digitale, Consultance Data
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La Lorraine Bakery Group_Dauphine

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juin 2017
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Image de marque & branding
Evénementiel
Publicité
E-mailing
Stratégie digitale
Campagne "Open House Days" pour Century21

Campagne "Open House Days" pour Century21

juin 2018
juin 2018

Campagne "Open House Days" pour Century21

A campaign to promote the Century 21 “Open House Days” and to reaffirm the brand positioning: the number 1 real estate network

In the light of Century 21’s sponsorship of the Jupiler Pro League, we developed a campaign inspired by soccer. It positioned each of the 183 agencies as being the winning team in first league.

 

Stratégie digitale
Image de marque & branding
Design & graphisme
Planification médias
Publicité
Générations Planète Attitude

Générations Planète Attitude

juin 2016
juin 2016

Générations Planète Attitude

Site réalisé en partenariat avec IEW (Inter-Environnement Wallonie Asbl). Car 40 ans ça se fête, car Com&Visu à la planète à coeur. Petite exposition autour de dizaines de témoignages de chez nous, visible un peu partout en Belgique et virtuellement sur http://planetattitude.be/

Spécificité: Site web bilingue et responsive pour l’exposition virtuelle des 40 ans d’IEW. Categorie: Web Date: 2016 Client: IEW (Inter-Environnement Wallonie Asbl)

Stratégie digitale
Efteling Case study

Efteling Case study

août 2015
août 2015

Efteling Case study

Efteling, the largest theme park in the Netherlands, celebrated its 60th birthday in 2012. An ideal opportunity to attract more Belgian visitors and raise brand awareness in Belgium! 

Voice developed a strong long-term social media strategy for this authentic amusement park. To make the Belgian public more familiar with Efteling, we created a Facebook page per language with special promotions and contests, and a dedicated blog drenched in fairy tales, both aimed at young parents. We also activated “mummy blogs”, young mothers who blog, by offering them exclusive content and access to the park.

Voice’s activation is clearly working: Belgians seem to like fairy tales and enjoy participating in an active, flourishing community that keeps growing every day!

Réseaux sociaux
Stratégie digitale
Stratégie de contenu
Relations publiques (RP)
Application web
Création de site internet
Design & graphisme
Publicité
E-mailing
Publicité en ligne
Omnichannel approach for Sleep Design

Omnichannel approach for Sleep Design

mai 2017
mai 2017

Omnichannel approach for Sleep Design

Roll out of an omni-channel strategy including webshop creation and digital advertising.

Stratégie digitale
Web analytique/Big data
E-commerce
Création de site internet
Réseaux sociaux
E-mailing
Publicité en ligne

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