Online marketing voor Xtravision

septembre 2016
Online marketing voor Xtravision
Description

XtraVision zocht een manier om meer klanten via de web site genereren. XtraVision verkoopt professionele Led schermen en boardings aan professionelen en bedrijven.

Door het uitstippelen van de juiste strategie : 

1. Gevonden worden (awareness) in google

2. interesse opwekken bij potentiële klanten door content en info

3. Leads genereren door Call to actions, landingpages en e-mailmarketing

4. Ondesteunen met adwords op long-tail keywords

 

konden we het aantal leads dat via de web site contact opnam met factor 5 verhogen.

We blijven continu content marketing toepassen zodat XtraVision op bepaalde belangrijke keywords bovenaan in google blijft terugkomen

 

 

 

Online marketing voor Xtravision

septembre 2016
Description

XtraVision zocht een manier om meer klanten via de web site genereren. XtraVision verkoopt professionele Led schermen en boardings aan professionelen en bedrijven.

Door het uitstippelen van de juiste strategie : 

1. Gevonden worden (awareness) in google

2. interesse opwekken bij potentiële klanten door content en info

3. Leads genereren door Call to actions, landingpages en e-mailmarketing

4. Ondesteunen met adwords op long-tail keywords

 

konden we het aantal leads dat via de web site contact opnam met factor 5 verhogen.

We blijven continu content marketing toepassen zodat XtraVision op bepaalde belangrijke keywords bovenaan in google blijft terugkomen

 

 

 

Détails de la réalisation
work
Client
XtraVision
place
Localisation
Anvers
business
Secteur du client
Matériel et Equipement IT
people
Audience
Business to Business
public
Portée géographique
National
settings
Services proposés
Stratégie digitale
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
Yearly Marketing Survey 2015

Yearly Marketing Survey 2015

juin 2015
juin 2015

Yearly Marketing Survey 2015

Over the years it has become a tradition for The House of Marketing to organize its Yearly Marketing Survey. The 12th edition contains challenging topics such as Disruption, Customer experience and Omnichanneling, next to our fixed items such as the Marketing Confidence Index and Media.

How do you look towards the future of marketing? And are you ready for the raised expectations of your new, digital customer?

Stratégie digitale
VOO : THIS WAS LOUISE’S PHONE

VOO : THIS WAS LOUISE’S PHONE

mai 2018
mai 2018

VOO : THIS WAS LOUISE’S PHONE

Cyber bullying is a serious issue, which has reared its ugly head over the past couple of years in step with the development of social media and the appearance of new types of mobile messaging. One example is the story of Louise, a young girl who committed suicide in 2014 after falling victim to cyber bullies.

VOO, as an Internet and mobile provider, and Air have developed an interactive experience based on the contents of Louise’s phone. On the mini website ‘letelephonedelouise.com’, visitors can explore a real-life installation that features 600 balloons, each of which displays a hateful message. These balloons symbolise text bubbles (Texts, Whatsapp, Facebook…) and together illustrate the significant amount of messages the victim received in just 5 days. Visitors are guided through the experience by the voice of Louise’s father, who recounts his daughter’s story.

Afterwards, visitors can take action against cyber bullying by signing and sharing a manifesto on the fundamental sense of respect for others online. The names of those signing the manifesto then automatically appear on the walls of the installation. Victims and witnesses of cyber bullying, in turn, will find all the necessary resources to successfully deal with this issue. We launched the website with TV spots and banners.

Stratégie digitale
Image de marque & branding
Stratégie de contenu
Relations publiques (RP)
Réseaux sociaux
Evénementiel
Planification médias
Publicité
Het ministerie van duurzaamheid.

Het ministerie van duurzaamheid.

juin 2015
juin 2015

Het ministerie van duurzaamheid.

Eneco lanceert een Ministerie voor meer Duurzaamheid

Eneco wil zo veel mogelijk mensen sensibiliseren rond duurzaamheid en roept hen op om samen, als partners, actief mee te bouwen aan een duurzame toekomst. Om deze missie kracht bij te zetten werd Het Ministerie van Duurzaamheid – powered by Eneco – in het leven geroepen, een sympathiek clubje dat bestaat uit Ine, Kero en Brecht. 3 geëngageerde jongeren van 15-16 jaar, met allerlei wilde plannen om van België een meer duurzame plek te maken. Onze jongeren van het MVD lanceren het ene plan na het andere. Van een ‘strak plan’, tot een eerder ‘zwak plan’, al zeggen ze zelf, waarna het MVD vervolgens iedereen oproept om actief mee te denken over mogelijke plannen voor meer duurzaamheid. Eén strak plan alvast, is klant worden bij Eneco. Want zo investeer je, samen met Eneco, in een meer duurzame toekomst.

Stratégie digitale
Akzo Nobel_Levis_Branding&360Activation

Akzo Nobel_Levis_Branding&360Activation

juin 2017
juin 2017

Akzo Nobel_Levis_Branding&360Activation

Stratégie digitale
Image de marque & branding
Réseaux sociaux
Evénementiel
Publicité
E-mailing
Publicité en ligne
Coaching for Kompass

Coaching for Kompass

mars 2015
mars 2015

Coaching for Kompass

Summary : Kompass France chose Be Connect to handle its international social media strategy and to take care of its operational management in France on different social platforms (Facebook, Twitter, LinkedIn and Viadeo).

Goals :

Boost awareness and reinforce credibility as a BtoB Data expert Recruit qualified audience Increase loyalty Increase sales

Strategy :

Create AIDA (Attention, Interest, Desire,  Action) Adapt its content strategy Use Social Media to amplify key messages and generate  leads Reshape of the existing presence Socialize its website to spread its content Use adequate KPIs to monitor the results

Results :

Increased of the social audience Set up of the Twitter strategy Raise of the traffic generated by the Social Networks on the website (referrals) Generation of qualified leads

They speak about us :

https://www.digimedia.be/news/fr/17483/kompass-et-cineart-choisissent-be-connect.html

http://www.pub.be/nl/Nieuws/VS300289034/Kompass-en-Cineart-kiezen-voor-Be-Connect

Stratégie digitale

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

J'ai besoin d'une agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.