OICON

janvier 2016
OICON
Description

Oicon the nature of living 

Het voeren van een toegankelijke en duidelijke communicatie moet er voor zorgen dat de vastgoedprojecten van Oicon bij de gewenste doelgroepen het imago van aangenaam wonen in een groene omgeving en tijdloze architectuur oproepen.  

Oicon positioneert zich aan de hand van unieke waarden, nl. duurzaamheid, energiezuinigheid en maatwerk. Deze elementen moeten ook in de uitstraling terug te vinden zijn. 

Communicatietools 

Na het opstellen van een communicatieplan gingen we aan de start met het restylen van de look en feel. Na een meeting met de klant waar alle vragen duidelijk in kaart werden gebracht, volgden de eerste conceptvoorstellen. Het door de klant gekozen conceptvoorstel werd tot in de puntjes uitgewerkt en volledig uitgerold doorheen de hele organisatie: logo, huisstijl, infomagazine, branding site, website, brochures van de projecten, eventorganisatie, ...

Het Oicon magazine kan u vinden op volgende link: http://issuu.com/zoz_/docs/oicon_issuu 

OICON

janvier 2016
Description

Oicon the nature of living 

Het voeren van een toegankelijke en duidelijke communicatie moet er voor zorgen dat de vastgoedprojecten van Oicon bij de gewenste doelgroepen het imago van aangenaam wonen in een groene omgeving en tijdloze architectuur oproepen.  

Oicon positioneert zich aan de hand van unieke waarden, nl. duurzaamheid, energiezuinigheid en maatwerk. Deze elementen moeten ook in de uitstraling terug te vinden zijn. 

Communicatietools 

Na het opstellen van een communicatieplan gingen we aan de start met het restylen van de look en feel. Na een meeting met de klant waar alle vragen duidelijk in kaart werden gebracht, volgden de eerste conceptvoorstellen. Het door de klant gekozen conceptvoorstel werd tot in de puntjes uitgewerkt en volledig uitgerold doorheen de hele organisatie: logo, huisstijl, infomagazine, branding site, website, brochures van de projecten, eventorganisatie, ...

Het Oicon magazine kan u vinden op volgende link: http://issuu.com/zoz_/docs/oicon_issuu 

Détails de la réalisation
work
Client
Oicon
place
Localisation
Limbourg
business
Secteur du client
Immobilier
people
Audience
B2B et B2C
public
Portée géographique
Régional
settings
Services proposés
Branding
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
Campagne droit des citoyens européens

Campagne droit des citoyens européens

avril 2018
avril 2018

Campagne droit des citoyens européens

  • Gestion de projet
  • Appel d'offre
  • Gestion d'agence
  • Evènementiel
  • Coordination d'équipe
  • Gestion éditoriale
  • Budget
  • Evaluation

 

Stratégie digitale
Image de marque & branding
Stratégie de branding et campagne media

Stratégie de branding et campagne media

mars 2018
mars 2018

Stratégie de branding et campagne media

Image de marque & branding
Stratégie de contenu
Babyliss Event Bloggers

Babyliss Event Bloggers

janvier 2018
janvier 2018

Babyliss Event Bloggers

Image de marque & branding
Evénementiel
Nexyan.be

Nexyan.be

mars 2016
mars 2016

Nexyan.be

Nexyan is a company that provides actuarial assistance on all sorts of company sponsored pension plans. They guide and advise their clients in a pension’s world that is changing rapidly. Born from the division with ESOFAC Luxembourg, we helped them create a strong identity from scratch including a new logo, website and more.

More info : http://www.spade.be/references/refonte-de-lidentit%C3%A9-visuelle-dexperts-en-pensions/

Image de marque & branding
Création de site internet
Oscar - Creative Concept & Interior Design

Oscar - Creative Concept & Interior Design

octobre 2017
octobre 2017

Oscar - Creative Concept & Interior Design

Kappersketen Dirk De Witte vroeg King George om een origineel mannenconcept te ontwikkelen waar heren zich thuis voelen.

1. Copywriting

Onze copywriters zochten een gepaste naam en baseline die haarfijn op de branding aansloot. Oscar – mannelijk maar toch elegant – werd naar voren geschoven met als baseline ‘Gekapt en geschoren’.

2. Graphic Design

Ons grafisch team stelde een frisse huisstijl voor met bijlen als logo. De huisstijl werd volledig doorgetrokken in het interieur van het concept. Zo lieten onze designers op maat gemaakte muurbekleding drukken, samengesteld uit elementen die ook terugkeren in de huisstijl.

3. Interieur & concept design

Voor het interieurteam van King George was het duidelijk dat Oscar niet de zoveelste barbershop mocht worden. In plaats van de alom gekende witte metrotegels en mannen met lange witte jassen te gebruiken, kozen de designers voor een opvallend kleurrijk dandy-interieur. Zo vormen de zwartgeblakerde houten wand en de opvallende muur met kleurverloop van geel naar groen de eyecatchers van de zaak. De leuke accessoires maken de omgeving net dat tikkeltje extra mannelijk.

 

 

Image de marque & branding
Rédaction et traduction

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

J'ai besoin d'une agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.