OICON

janvier 2016
OICON
Description

Oicon the nature of living 

Het voeren van een toegankelijke en duidelijke communicatie moet er voor zorgen dat de vastgoedprojecten van Oicon bij de gewenste doelgroepen het imago van aangenaam wonen in een groene omgeving en tijdloze architectuur oproepen.  

Oicon positioneert zich aan de hand van unieke waarden, nl. duurzaamheid, energiezuinigheid en maatwerk. Deze elementen moeten ook in de uitstraling terug te vinden zijn. 

Communicatietools 

Na het opstellen van een communicatieplan gingen we aan de start met het restylen van de look en feel. Na een meeting met de klant waar alle vragen duidelijk in kaart werden gebracht, volgden de eerste conceptvoorstellen. Het door de klant gekozen conceptvoorstel werd tot in de puntjes uitgewerkt en volledig uitgerold doorheen de hele organisatie: logo, huisstijl, infomagazine, branding site, website, brochures van de projecten, eventorganisatie, ...

Het Oicon magazine kan u vinden op volgende link: http://issuu.com/zoz_/docs/oicon_issuu 

OICON

janvier 2016
Description

Oicon the nature of living 

Het voeren van een toegankelijke en duidelijke communicatie moet er voor zorgen dat de vastgoedprojecten van Oicon bij de gewenste doelgroepen het imago van aangenaam wonen in een groene omgeving en tijdloze architectuur oproepen.  

Oicon positioneert zich aan de hand van unieke waarden, nl. duurzaamheid, energiezuinigheid en maatwerk. Deze elementen moeten ook in de uitstraling terug te vinden zijn. 

Communicatietools 

Na het opstellen van een communicatieplan gingen we aan de start met het restylen van de look en feel. Na een meeting met de klant waar alle vragen duidelijk in kaart werden gebracht, volgden de eerste conceptvoorstellen. Het door de klant gekozen conceptvoorstel werd tot in de puntjes uitgewerkt en volledig uitgerold doorheen de hele organisatie: logo, huisstijl, infomagazine, branding site, website, brochures van de projecten, eventorganisatie, ...

Het Oicon magazine kan u vinden op volgende link: http://issuu.com/zoz_/docs/oicon_issuu 

Détails de la réalisation
work
Client
Oicon
place
Localisation
Limbourg
business
Secteur du client
Immobilier
people
Audience
B2B et B2C
public
Portée géographique
Régional
settings
Services proposés
Branding
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
AWSR Youngsters Week-ends

AWSR Youngsters Week-ends

juillet 2018
juillet 2018

AWSR Youngsters Week-ends

Stratégie digitale
Image de marque & branding
Stratégie de contenu
Publicité
Preparing a brand for the French market

Preparing a brand for the French market

mai 2016
mai 2016

Preparing a brand for the French market

2013, Nikita, producer of snack salads & spreads wants to strengthen its Maître Olivier brand.  The Brandlab market analysis and the development of the unique Maître Olivier Brand DNA set out the lines for a powerful approach.

First step after the development of the Brand DNA  is simplifying the logo. In step two we work on the packaging together with a senior UK designer. In 3 months a whole new design is rolled out over 4 categories. More than 80 products get a new packaging design, working with several strong brand devices.

PR, B2B and B2C advertising, presence at shows communicate a coherent message in line with the Brand DNA.

See more : www.brandlab.be/case-maitre-olivier.aspx

Read what the client says about the work : http://brandlab.be/references.aspx

Image de marque & branding
Nos Pilifs - Made in Pilifs

Nos Pilifs - Made in Pilifs

juillet 2017
juillet 2017

Nos Pilifs - Made in Pilifs

Image de marque & branding
Création de site internet
Publicité
Publicité en ligne
Photographie
BrightBiz be the best

BrightBiz be the best

avril 2016
avril 2016

BrightBiz be the best

Bright Biz offers top sales training. 

Mardi has reinvented the Bright Biz brand together with the client. It first started with discovering the mission and DNA of his founder. "Sales is key to success. In this competitive world, being a good sale person is not enough. You have to be the best. Bright Biz equips anyone in client facing role in order to sell more for a higher price and faster".  This mission has been translated into the new baseline 'Be the best'. It finally came to a new visual branding including logo, business cards and all business materials like Power Point presentation or stationery. 

Image de marque & branding
Refritec

Refritec

octobre 2017
octobre 2017

Refritec

Refritec is leverancier voor koude- en klimaattechniek in België en Luxemburg. Hun ambitie is een bijdrage te leveren aan het succes van hun klanten. Behalve hun producten, spelen dienstverlening en informatie- voorziening hierbij een cruciale rol.

TOEN.

MENTALL heeft de eer zich te mogen ontfermen over alle uitgaande communicatie van Refritec.
Zo verzorgen we al 2 jaar hun wekelijkse nieuwsbrieven, maandelijkse promoties, catalogi, Online catalogus, naamkaartjes,… enzovoort. Voor deze klant gaan we meer dan wekelijks in gesprek met hun leveranciers vanuit Europa en ver daarbuiten.

NU.

In 2017 creëren we voor Refritec onder andere een nieuwe website en zullen wij hun online-catalogus, die in 2016 opgeleverd werd in samenwerking met Guideline Belgium, verbeteren. Hiernaast zullen wij blijven adverteren in de vaste koeltechnisch vaktijdschriften en promoties opmaken & versturen via direct-mailing.

Stratégie digitale
Image de marque & branding
Data Consulting
Création de site internet
Design & graphisme
Rédaction et traduction
Photographie
Evénementiel
Référencement naturel
Publicité
E-mailing
Publicité en ligne

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

J'ai besoin d'une agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.