New Brand Website

juillet 2016
New Brand Website
Description

The Dilea Zero Lactose products is the choice for well-being and great taste! Discover the whole range of milk-products guaranteed 100% lactose free, news related to lactose-intolerance and digestive welfare and delicious Instalike recipes.

New Brand Website

juillet 2016
Description

The Dilea Zero Lactose products is the choice for well-being and great taste! Discover the whole range of milk-products guaranteed 100% lactose free, news related to lactose-intolerance and digestive welfare and delicious Instalike recipes.

Détails de la réalisation
work
Client
Dilea Zero Lactose
place
Localisation
Bruxelles
business
Secteur du client
Alimentaire
people
Audience
Business to Consumer
public
Portée géographique
National
settings
Services proposés
Stratégie digitale
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
How a good content strategy makes the difference

How a good content strategy makes the difference

décembre 2017
décembre 2017

How a good content strategy makes the difference

Ceres is a major player in the national and international quality flour and cereal market. Ceres supplies to traditional and industrial bakeries. The flour manufacturer was looking for a way to communicate with their target audience in a regular and structured manner.

Stratégie digitale
Stratégie de contenu
Création de site internet
Design & graphisme
Rédaction et traduction
Réseaux sociaux
LOTERIE NATIONALE :  WIN FOR LIFE

LOTERIE NATIONALE : WIN FOR LIFE

mai 2018
mai 2018

LOTERIE NATIONALE : WIN FOR LIFE

What would you do with €2000 extra every month? Probably you’d come up with a lot of excuses to do great stuff with all that money. And that’s exactly what Air does in the new campaign for Win for Life.

Stratégie digitale
Stratégie de contenu
Réseaux sociaux
Planification médias
Publicité
Color is my obsession

Color is my obsession

octobre 2017
octobre 2017

Color is my obsession

Stratégie digitale
Image de marque & branding
Stratégie de contenu
Création de site internet
Réseaux sociaux
E-mailing
Publicité en ligne
Studio Pro

Studio Pro

février 2018
février 2018

Studio Pro

L'oreal studio pro was the biggest launch of the brand during the previous years.

We help the company to define the digital strategy and the media strategy.
It included the different channels, the messages, the creation of the platform but also the reporting.

Stratégie digitale
Création de site internet
Design & graphisme
IKEA SOFAR “Ready to couchsurf?”

IKEA SOFAR “Ready to couchsurf?”

mars 2018
mars 2018

IKEA SOFAR “Ready to couchsurf?”

« SOFAR » ou comment via une campagne 100% digitale créer un maximum d’engagement et proposer une expérience de marque originale et unique auprès des Millennials.

Stratégie digitale
Stratégie de contenu
Réseaux sociaux
Publicité en ligne

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

Trouver mon agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.